SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:19 schreef Brammess het volgende:
Als PSV niet kampioen wordt is dat een absolute schande van hun kant.![]()
Voor de neutrale kijker dat tweeluik ivm geen supporters. Wat een farce was dat, even los van het voetbal zelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat was eigenlijk de slechtste klassieker ooit? De editie van 2014 in De Kuip? (1-2)![]()
Leuk, woon in Limburg en we hebben er een beetje traditie van gemaakt om elk jaar naar Ajax - Feyenoord te gaan.
Zondag lekker 2 uurtjes rijden om naar waarschijnlijk een zaadpot te gaan kijken![]()
![]()
Nee, ik doelde meer op de kwaliteit van de wedstrijdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor de neutrale kijker dat tweeluik ivm geen supporters. Wat een farce was dat, even los van het voetbal zelf.![]()
![]()
Wees blij dat je een paar uur Limburg uit kunt. Susteren is ook niet alles.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:29 schreef Paul99 het volgende:
Leuk, woon in Limburg en we hebben er een beetje traditie van gemaakt om elk jaar naar Ajax - Feyenoord te gaan.
Zondag lekker 2 uurtjes rijden om naar waarschijnlijk een zaadpot te gaan kijken![]()
Ajax Feyenoord uit 2002 misschienquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee, ik doelde meer op de kwaliteit van de wedstrijdRED ONS HENNIEGOD![]()
1-1 toch, doelpunt Leonardo en onterechte pingel voor Ajax?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax Feyenoord uit 2002 misschien![]()
![]()
Dacht dat Van Persie scoordequote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
1-1 toch, doelpunt Leonardo en onterechte pingel voor Ajax?
En ja met die schwalbe van onze kutGriekRED ONS HENNIEGOD![]()
Van Persie scoorde in 2003 de gelijkmaker op slag van rust. Waren 2 redelijk identieke wedstrijden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht dat Van Persie scoorde
En ja met die schwalbe van onze kutGriek
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2016 18:36:57 ]![]()
Zit die beelden nog eens terug te kijken en die pingel was inderdaad vrij schandaligquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax Feyenoord uit 2002 misschien
![]()
Zo kan ik me ook nog wel eens wat pingels herinneren in het voordeel van Feyenoord in de Kuip.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zit die beelden nog eens terug te kijken en die pingel was inderdaad vrij schandalig
Met Mols o.a.Oh.![]()
Kwiedettiequote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan ik me ook nog wel eens wat pingels herinneren in het voordeel van Feyenoord in de Kuip.
Met Mols o.a.
blablablabla![]()
Die struikelde gewoon over zijn eigen hakkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan ik me ook nog wel eens wat pingels herinneren in het voordeel van Feyenoord in de Kuip.
Met Mols o.a.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Een van de weinige wedstrijden in de Arena waar ik met plezier op terugkijk. Prachtige goals trouwens.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die struikelde gewoon over zijn eigen hakken
![]()
Daarvoor geen penalty gegeven aan Suarez toen Bahia met hem ging worstelenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die struikelde gewoon over zijn eigen hakkenOh.![]()
Deze was ook wel grappigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Een van de weinige wedstrijden in de Arena waar ik met plezier op terugkijk. Prachtige goals trouwens.
Het einde van Arie HaanRED ONS HENNIEGOD![]()
De zoveelste slachting in de jaren 90. Dat was toen echt nog de houthakkers (Fräser, Boateng, Schuiteman) tegen de sierlijke voetballers.quote:![]()
Ook nog met al die Zuid-Amerikan en Belgen die op Cruz na niks toevoegden . Beenhakker zag het gelukkig voor jullie meer zitten in uitstekende clubvoetballers zoals Konterman, Paauwe, Van Gastel en Bosveltquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De zoveelste slachting in de jaren 90. Dat was toen echt nog de houthakkers (Fräser, Boateng, Schuiteman) tegen de sierlijke voetballers.RED ONS HENNIEGOD![]()
True. Wat dat betreft werden er in de periode 1999-2006 dan tenminste nog een aantal serieuze klassiekers geleverd waarbij de balans redelijk in evenwicht was.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook nog met al die Zuid-Amerikan en Belgen die op Cruz na niks toevoegden . Beenhakker zag het gelukkig voor jullie meer zitten in uitstekende clubvoetballers zoals Konterman, Paauwe, Van Gastel en Bosvelt
Al blijft die 6-0 in 1999 waarschijnlijk de meest trieste vertoning ooit.![]()
Die maakte toch niks uit omdat jullie al kampioen waren .quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
True. Wat dat betreft werden er in de periode 1999-2006 dan tenminste nog een aantal serieuze klassiekers geleverd waarbij de balans redelijk in evenwicht was.
Al blijft die 6-0 in 1999 waarschijnlijk de meest trieste vertoning ooit.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zat gewoon weer even te genieten van deze pot, Atletico 1997.
http://www.dailymotion.co(...)ampions-league_sportReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat maakte het juist zo pijnlijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die maakte toch niks uit omdat jullie al kampioen waren .![]()
Toen kwamen ze allemaal uit Kongoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik zat gewoon weer even te genieten van deze pot, Atletico 1997.
http://www.dailymotion.co(...)ampions-league_sport
-Gil y GilRED ONS HENNIEGOD![]()
Omdat het tegen een Kut Ajax was ?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat maakte het juist zo pijnlijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zag je die overtreding van John Veldman waar de 2-2 uit kwam. Wat een geweldenaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen kwamen ze allemaal uit Kongo
-Gil y GilReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Van Gaal had toen meer succesvolle aankopen toen .quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zag je die overtreding van John Veldman waar de 2-2 uit kwam. Wat een geweldenaar.
Die bal van Kiko was ook wel te houdenRED ONS HENNIEGOD![]()
True, het ontdeed alle glans van het kampioenschap. Waardeloos Ajax en dan nog geslacht worden. Eerder dat jaar won Ajax trouwens ook al met 2-1 in de beker, waarbij Feyenoord de beker niet serieus nam.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat het tegen een Kut Ajax was ?![]()
Wel een stuk beter dan nu ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Van Dijk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldige selectie had Ajax toen.
Alleen al als aanvallers Suarez en Pantelic god
Oh.![]()
Was al lang niet meer zo'n goed elftal als 2 jaar eerder. Al die Afrikaanse spelers waren waanzinnig wisselvallig, ene wedstrijd een 9, volgende wedstrijd een 3.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Gaal had toen meer succesvolle aankopen toen .
Die bal van Kiko was ook wel te houden![]()
Maar he , cruyff weg, die heeft wss ook niet lang meer te leven en slechte resultaten in mensjester en van Gaal komt gewoon.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Geweldige selectie maar die 5-1 was wel zwaar geflatteerd. (dubieuze rode kaart Feyenoord)quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een stuk beter dan nu ja.
Alleen al als aanvallers Suarez en Pantelic god![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Deze opmerkingIn Nederland krijgen spitsen sowieso al godvergeten veel kansen. Hoeveel kansen denk je dat spitsen als van Nistelrooy en Zlatan kregen in respectievelijk Engeland en Italië? Het gaat uiteindelijk niet om het aantal ballen wat je krijgt maar wat je ermee doet toch? Bij Milik springt de ene helft van z'n voet en de andere helft gaat hij blind mee aan de wandel tot het balverlies tot gevolg heeft.
![]()
![]()
Tja Reiziger , Kanu , Finidi en Davids weg , Bogarde die voor rellen zorgde , Kluivert en Litmanen altijd geblesseerd , Blind die een half jaar afwezig was + aankopen als Juan , Veldman en Gabrich . Nog een wonder dat ze toen de halve finale haaldenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Was al lang niet meer zo'n goed elftal als 2 jaar eerder. Al die Afrikaanse spelers waren waanzinnig wisselvallig, ene wedstrijd een 9, volgende wedstrijd een 3.RED ONS HENNIEGOD![]()
Bogardequote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Reiziger , Kanu , Finidi en Davids weg , Bogarde die voor rellen zorgde , Kluivert en Litmanen altijd geblesseerd , Blind die een half jaar afwezig was + aankopen als Juan , Veldman en Gabrich . Nog een wonder dat ze toen de halve finale haalden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:05 schreef Smoofie het volgende:
Maar he , cruyff weg, die heeft wss ook niet lang meer te leven en slechte resultaten in mensjester en van Gaal komt gewoon.
blablablabla![]()
Ik ben nooit agressief, maar als ik Bogarde tegenkom zou ik de neiging om hem neer te hoeken maar met heel veel moeite kunnen onderdrukken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die loser vond het wel leuk zo , die kabelrel even doortrekken bij Ajax.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: