SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:19 schreef Brammess het volgende:
Als PSV niet kampioen wordt is dat een absolute schande van hun kant.![]()
Voor de neutrale kijker dat tweeluik ivm geen supporters. Wat een farce was dat, even los van het voetbal zelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat was eigenlijk de slechtste klassieker ooit? De editie van 2014 in De Kuip? (1-2)![]()
Leuk, woon in Limburg en we hebben er een beetje traditie van gemaakt om elk jaar naar Ajax - Feyenoord te gaan.
Zondag lekker 2 uurtjes rijden om naar waarschijnlijk een zaadpot te gaan kijken![]()
![]()
Nee, ik doelde meer op de kwaliteit van de wedstrijdquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor de neutrale kijker dat tweeluik ivm geen supporters. Wat een farce was dat, even los van het voetbal zelf.![]()
![]()
Wees blij dat je een paar uur Limburg uit kunt. Susteren is ook niet alles.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:29 schreef Paul99 het volgende:
Leuk, woon in Limburg en we hebben er een beetje traditie van gemaakt om elk jaar naar Ajax - Feyenoord te gaan.
Zondag lekker 2 uurtjes rijden om naar waarschijnlijk een zaadpot te gaan kijken![]()
Ajax Feyenoord uit 2002 misschienquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Nee, ik doelde meer op de kwaliteit van de wedstrijdRED ONS HENNIEGOD![]()
1-1 toch, doelpunt Leonardo en onterechte pingel voor Ajax?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax Feyenoord uit 2002 misschien![]()
![]()
Dacht dat Van Persie scoordequote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
1-1 toch, doelpunt Leonardo en onterechte pingel voor Ajax?
En ja met die schwalbe van onze kutGriekRED ONS HENNIEGOD![]()
Van Persie scoorde in 2003 de gelijkmaker op slag van rust. Waren 2 redelijk identieke wedstrijden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht dat Van Persie scoorde
En ja met die schwalbe van onze kutGriek
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2016 18:36:57 ]![]()
Zit die beelden nog eens terug te kijken en die pingel was inderdaad vrij schandaligquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax Feyenoord uit 2002 misschien
![]()
Zo kan ik me ook nog wel eens wat pingels herinneren in het voordeel van Feyenoord in de Kuip.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zit die beelden nog eens terug te kijken en die pingel was inderdaad vrij schandalig
Met Mols o.a.Oh.![]()
Kwiedettiequote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan ik me ook nog wel eens wat pingels herinneren in het voordeel van Feyenoord in de Kuip.
Met Mols o.a.
blablablabla![]()
Die struikelde gewoon over zijn eigen hakkenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kan ik me ook nog wel eens wat pingels herinneren in het voordeel van Feyenoord in de Kuip.
Met Mols o.a.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Een van de weinige wedstrijden in de Arena waar ik met plezier op terugkijk. Prachtige goals trouwens.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die struikelde gewoon over zijn eigen hakken
![]()
Daarvoor geen penalty gegeven aan Suarez toen Bahia met hem ging worstelenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die struikelde gewoon over zijn eigen hakkenOh.![]()
Deze was ook wel grappigquote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Een van de weinige wedstrijden in de Arena waar ik met plezier op terugkijk. Prachtige goals trouwens.
Het einde van Arie HaanRED ONS HENNIEGOD![]()
De zoveelste slachting in de jaren 90. Dat was toen echt nog de houthakkers (Fräser, Boateng, Schuiteman) tegen de sierlijke voetballers.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: