Vanochtend stond ik op 82.1, het laagste van deze poging en nog maar een halve kilo boven mijn meest succesvolle afvalpoging ooit, toen ik 81.6 heb gehaald.
En... Vandaag de eerste "je gaat toch niet nog verder afvallen he" gehoord. Ik schreef vorige week nog dat niemand dat tegen mij nog had gezegd. Maar ja. Ik snap dat ik erg mager word met mijn BMI van 29.7 en dat mensen zich zorgen gaan maken.
Straks weer sportschool, rustig fietsen want supermegaspierpijn van zondagochtendbodypump, en dan morgen bodypump als het weer ok gaat en donderdag voor het eerst in twee weken combat als het lukt met mijn knieën. Zoveel zin in. Ik heb al een week hoofdpijn, ik moet gewoon combat doen anders dan kan ik mijn agressie niet kwijt. Alles zit muurvast in mijn rug en schouders.
Oh en v.w.b. de activiteiten en calorieën, volgens mij is dat inderdaad heel hoog geschat in MFP. Daarom ben ik wel blij met de FitBit. Met wat ik vorige maand ben afgevallen, de kcal die ik heb ingevoerd en wat ik volgens FitBit had verbrand, denk ik dat het best goed klopt. Obv verbruik min invoer zou ik 1.3 kilo afgevallen moeten zijn en het was 1.2. Het is ook gewoon fijn om af en toe te kunnen kijken of ik nog ruimte heb voor wat lekkers, of dat ik juist erg laag zit en dan weet dat ik nog een paar uur heb om een paar stappen extra te zetten.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle