Sensation is iets van de geschiedenis:quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Gamen duur vinden... Ga eens een avond uit met hapje eten erbij, voor dat geld kun je twee controllers kopen. Sterker nog, een avond Sensation of wel festival dan ook en je bent 100+ euro kwijt.
Sinds al die hipsters de festivals claimen wel jaquote:Op woensdag 3 februari 2016 08:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Gamen duur vinden... Ga eens een avond uit met hapje eten erbij, voor dat geld kun je twee controllers kopen. Sterker nog, een avond Sensation of wel festival dan ook en je bent 100+ euro kwijt.
Winkel is het beste.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:44 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm gisteren is bij mij ook het rubber kapot gegaan.
Contact opnemen met Sony of de winkel?
Apotheek voor een morning after pilquote:Op woensdag 3 februari 2016 08:44 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm gisteren is bij mij ook het rubber kapot gegaan.
Contact opnemen met Sony of de winkel?
Volgens reviews op bol is dit zonder de combopack 1 dlc codes die er wel in horen te zitten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:25 schreef Jiang153 het volgende:
Voor de MK homo's:
https://www.bol.com/nl/p/(...)70065bba51d000000411
Met hun manbuns, baarden, hoedjes, houthakkersbloezen en VPRO-brillen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sinds al die hipsters de festivals claimen wel javoordat festivals hip waren was het allemaal goed te doen.
Dat zat er al wel even aan te komen heh.... Maak je geen zorgen hoor, ID&T komt wel weer in goede handenquote:Op woensdag 3 februari 2016 08:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sensation is iets van de geschiedenis:
NWS / SFX heeft faillissement aangevraagd
Dan is de garantie op je DS4 al verlopen.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:55 schreef HansvanOchten het volgende:
Weet iemand hoelang de garantie termijn is?
Ik dacht dat ik de mijne 1 jaar geleden heb gekocht maar het blijkt 2 jaar te zijn.
Garantie is 1 jaar.quote:Op woensdag 3 februari 2016 09:55 schreef HansvanOchten het volgende:
Weet iemand hoelang de garantie termijn is?
Ik dacht dat ik de mijne 1 jaar geleden heb gekocht maar het blijkt 2 jaar te zijn.
Klopt maar gaat ook om die gare extraatjesquote:Op woensdag 3 februari 2016 08:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens reviews op bol is dit zonder de combopack 1 dlc codes die er wel in horen te zitten.
Jahoor, zo heb ik het ook gedaan.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:18 schreef truedestiny het volgende:
Kunnen die sticks/rubbertjes er niet op nadat het rubber al een beetje versleten is?
Nice. Jammer dat Origins er niet bij zit.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:27 schreef DKUp het volgende:
Hé ouwe Japan/Tokyo geiler en orginele taalliefhebber (anders een no-buy)
Batman Arkham Remastered schijnt nu weer in de zomer te komen volgens een Youtuber
Ja en het zijn allemaal Amerikanen die het inspreken en geen Britten. Rocksteady komt nou eenmaal uit Londen en niet de USA.quote:Op woensdag 3 februari 2016 16:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nice. Jammer dat Origins er niet bij zit.
quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Apotheek voor een morning after pil
quote:Op donderdag 4 februari 2016 12:04 schreef nomar83 het volgende:
Life is Strange dus vorige week gehaald. Sindsdien twee keer uitgespeeld. Bijna gejankt bij de cliffhanger van episode 3. Einde is een beetje een tegenvaller, maar overall vind ik het een van de beste verhalen die ik ook doorlopen heb in een game. Hoog op m'n lijst nu beste games van vorig jaar.
Je mist ietsquote:Op donderdag 4 februari 2016 14:20 schreef Kyran het volgende:
Life is Strange is inderdaad top en underrated. Ik wacht nog op een aanbieding voor op de PS4. Tijdje geleden al via Steam gespeeld.
Trouwens, iemand met FF7 remaster op PS4 hier? In de originele versie had je van die rode en groene driehoekjes die aangaven waar je naar binnen kon lopen en waar de zones zaten. Ik zie deze niet meer terug in de PS4. Is dit eruit gesloopt of mis ik iets?
Content locken achter season passes? Fuck off Ubisoft.quote:Plus on March 8, Season Pass owners will unlock the exclusive Sawed-off Shotgun, a unique sidearm customized for short-range destruction. Season Pass owners also receive a set of exclusive outfits and weapon skins, as well as access to special monthly benefits including exclusive content drops and special events
Anders geef je ook even aan hoe ik deze kan aanzetten grapjasquote:
Dan ga ik hem toch maar eens downloaden. Vond de demo best leuk, maar twijfelde nog.quote:Op donderdag 4 februari 2016 13:37 schreef DJ_ het volgende:
[..], geweldige game inderdaad.
heb hem een maand of 3 terug gespeeld, maar sindsdien raad ik hem iedereen aan
quote:Op woensdag 3 februari 2016 08:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met hun manbuns, baarden, hoedjes, houthakkersbloezen en VPRO-brillen.
Natuurlijk is die ook fysiek te krijgen:quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:03 schreef Nober het volgende:
Komt Firewatch ook in de winkel of alleen online te koop?
Zie 'm niet staan in de PS Store terwijl die volgende week uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |