Leuk hoe deze Amerikaanse klootzakken als jaren onze muziek festijnen proberen doden voor geld.quote:SFX heeft faillissement aangevraagd
SFX Entertainment heeft faillisement aangevraagd om zo van de 300 miljoen dollar schuld af te komen. Het is de bedoeling om daarna het bedrijf door te starten. Daar is via een financier 115 miljoen dollar voor gevonden.
Alle geplande SFX evenementen gaan gewoon door.
Tomorrowland, TomorrowWorld, Mysteryland, Sensation, Stereosonic, Electric Zoo, Disco Donnie Presents, Life in Color, Rock in Rio, Nature One, Mayday, Decibel, Q-Dance, Awakenings, React Presents zijn evenementen van SFX. Bovendien zijn ze eigenaar van de Ticket providers Flavorus en Paylogic en van de muziek downloadsite Beatport.
Wat de aanvraag betekent voor de huidige aandeelhouders is nog niet geheel duidelijk.
Ze hebben ID&T overgenomen, die ken je toch wel?quote:
Die zijn wel wat bekender volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze hebben ID&T overgenomen, die ken je toch wel?
Wat wil je weten?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Interessant. Vertel er meer over.
Wat je denkt op het moment dat je besluit dat het interessant genoeg voor ons is om dat te weten.quote:
SFX organiseert net niks. Het zijn de dochter ondernemingen die dit doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:43 schreef superniger het volgende:
SFX organiseert alleen maar feesten voor tokkies.
Ik denk dat het wel interessant is om te weten dat de afkorting SFX uit 3 letters bestaat.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:45 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat je denkt op het moment dat je besluit dat het interessant genoeg voor ons is om dat te weten.
Blijft staan dat het doorgaans drugsfeesten zijn met massa's ontblote bovenlichamenquote:Op maandag 1 februari 2016 14:45 schreef dimmak het volgende:
[..]
SFX organiseert net niks. Het zijn de dochter ondernemingen die dit doen.
Het zijn muziekfestivals en geen drugsfeesten.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Blijft staan dat het doorgaans drugsfeesten zijn met massa's ontblote bovenlichamen
Ja dat klopt maar voor veel mensen is het niets meer dan een excuus om aan de poeders en pillen te gaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het zijn muziekfestivals en geen drugsfeesten.
Jaquote:Op maandag 1 februari 2016 15:02 schreef contactpersoon het volgende:
Is dit het bedrijf waar Duncan Stutterheim (ID&T) mee in zee is gegaan of haal ik nu dingen door elkaar?
Wanneer een erg groot percentage stijf staat van de dope, mehh. Dan het gewoon een drugsfeest.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het zijn muziekfestivals en geen drugsfeesten.
Dus de hele EDM scene zit aan de drugs?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wanneer een erg groot percentage stijf staat van de dope, mehh. Dan het gewoon een drugsfeest.
Kun je even het gedeelte quoten waarin ik dat zeg? Een groot percentage is niet de hele scene.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dus de hele EDM scene zit aan de drugs?
Dus een groot percentage van de EDM scene zit aan de drugs?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:11 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Kun je even het gedeelte quoten waarin ik dat zeg? Een groot percentage is niet de hele scene.
Ik niet. Aantal keren beveiliging gedaan op dit soort feestjes. Meer dan de helft van de aanwezigen staat stijf van het een of ander.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dus een groot percentage van de EDM scene zit aan de drugs?
Vind ik alsnog ver gaan om te zeggen.
Klopt!quote:Op maandag 1 februari 2016 15:13 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik niet. Aantal keren beveiliging gedaan op dit soort feestjes. Meer dan de helft van de aanwezigen staat stijf van het een of ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |