quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:44 schreef Drankster het volgende:
Te koop/Ruil:
-Shadow of Mordor: GOTY
Gezocht:
Final Fantasy X/X-2 HD
Dragon Quest Heroes
Rainbow Six: Siege
Met de ps3 dee ik dat ook, andere consoles heb ik niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Alleen bij de ps4 of ook bij andere consoles ?
Powerbank is handiger imoquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
http://www.allekabels.nl/(...)o_kabel/5-meter.html
Als je alleen paar uurtjes in de avond speelt zal dat wel gaan, ik zit er meestal wel wat langer achterquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:37 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Kost je 3 tientjes, elke nacht je controllers opladen. Gebruiker em zelf ook.
Simple as that.
Hoe krijg je dat voor elkaar ?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:53 schreef budvar het volgende:
[..]
Met de ps3 dee ik dat ook, andere consoles heb ik niet.
Tja als je in ongeveer een jaar alleen al battlefield 3(ps3) 1000+ uur speelt willen ze wel slijten hoor, en dan gebeuren er nog wel eens ongelukjes als laten vallen of er wat drinken op morsenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar ?![]()
Los van mijn N64 ( pookjes zijn lam ) werken alle controllers die ik ooit gehad heb nog prima.
Prima toch? Heb zelf ook twee controllers en zo'n laadunit voor twee. Werkt als een dolle.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:38 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dan moet ik zelfs een extra controller aanschaffen zodat ik om en om kan wisselen.
Veelste duur joh.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima toch? Heb zelf ook twee controllers en zo'n laadunit voor twee. Werkt als een dolle.
Ik zie het verschil niet als je met controller A speelt om dan controller B in een powerbank te leggen of gewoon met het draadje aan de console?quote:
Moet je wel meer dan 1 controller hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet als je met controller A speelt om dan controller B in een powerbank te leggen of gewoon met het draadje aan de console?
Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Moet je wel meer dan 1 controller hebben
Helldivers gratis? Top!quote:
Klopt. Ga sowieso een tweede halen. Binnenkort gamenight met wat maten, even rammen op mortal kombatquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook?
Controller A speel je mee. Controller B opladen. De manier van opladen maakt dan toch geen fuck uit?
Qua gametijd zit er genoeg in die controllers van me, maar ongelukjes nooit last vanquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:30 schreef budvar het volgende:
[..]
Tja als je in ongeveer een jaar alleen al battlefield 3(ps3) 1000+ uur speelt willen ze wel slijten hoor, en dan gebeuren er nog wel eens ongelukjes als laten vallen of er wat drinken op morsen![]()
En ik word echt gek als knopjes blijven plakken, dpad uit zichzelf wat doet of de pookjes half lam zijn, ik koop dan gelijk een nieuwe.
8 euro goedkoper dan alleen het spelquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:25 schreef Jiang153 het volgende:
Voor de MK homo's:
https://www.bol.com/nl/p/(...)70065bba51d000000411
Bedankt voor de tip. Besteld voor gamenight. En een tweede controllerquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:25 schreef Jiang153 het volgende:
Voor de MK homo's:
thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:25 schreef Jiang153 het volgende:
Voor de MK homo's:
Moet je ze naar Sony sturen of via de winkel waar je ze hebt gekocht?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 23:25 schreef Sickert het volgende:
Controllers zijn kudt de derde is nu bij Sony en nummer 4 heeft zich al aangemeld.. dat is dus nummer 1 die gerepareerd is een jaar terug.
Al mn andere controllers van noem maar op welke console ik nog heb werken nog prima. Behalve deze rommel
Xbox 1 controllers niet stuk te krijgen... iedere keer gaan de pookjes lam L of R en de triggers gaan stroef of kraken.
Sony vervangt ze direct zonder te kijken volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |