Oe... eigenlijk wil ik dat ook wel weten, hoe hij reageerde enzo...quote:Op zondag 7 februari 2016 19:56 schreef Koral het volgende:
[..]
Pakte hij het wel mannelijk genoeg op?![]()
En heb je dit ook als reden genoemd, of voor het gemak dat maar weg gelaten en alleen hem zijn irritante gedrag verweten?quote:Op zondag 7 februari 2016 19:01 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
De kogel is door de kerk hoor. Heb het uitgemaakt. Het is tegenover hem ook niet eerlijk als ik eigenlijk andere jongens leuker vindt en ik me aan hem vaak erger.
Ik snap hoe het werkt, maar toch bedankt voor de uitleg.quote:Op zondag 7 februari 2016 11:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
In het begin ben je nog verliefd en is alles leuk en schattig. Dat gaat voorbij en dan ga je je soms irriteren aan dingen die je voorheen leuk en schattig vond.
Waarschijnlijk als een droeftoeter.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Oe... eigenlijk wil ik dat ook wel weten, hoe hij reageerde enzo...
Zo te zien denkt hij juist dat jij kinderlijk bent..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik vind van die stemmetjes gebruiken kinderachtig, dus niet mannelijk. Maar het is ook in het algemeen heel irritant ja. Net als dat ie heel vaak op m'n neus drukt en dan toet zegt. -.-
Dan passen ze blijkbaar toch wel erg goed bij elkaar ..quote:Op zondag 7 februari 2016 20:53 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als een droeftoeter.
ik heb het nu pas doorquote:Op zondag 7 februari 2016 20:53 schreef Deckard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als een droeftoeter.
Nou die hadden we niet zien aankomen......quote:Op zondag 7 februari 2016 19:01 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
De kogel is door de kerk hoor. Heb het uitgemaakt. Het is tegenover hem ook niet eerlijk als ik eigenlijk andere jongens leuker vindt en ik me aan hem vaak erger.
Duidelijk geweest in als dat jij echt twijfelde over de relatie en aan stoppen dacht?quote:Op zondag 7 februari 2016 22:52 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Nou hij pakte het wel goed op, maar hij zag dat hij het niet aan zag komen.. Toch ben ik meerdere keren heel duidelijk geweest en heb toen ook gecheckt of hij mijn ernst snapte. Ik ben trouwens geen meisje dat morgen weer een nieuwe heeft hoor..
Ik zou de volgende keer wat eerlijker zijn en eerder je twijfels uitspreken. Dit verdient geen schoonheidsprijsquote:Op zondag 7 februari 2016 22:52 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Nou hij pakte het wel goed op, maar hij zag dat hij het niet aan zag komen.. Toch ben ik meerdere keren heel duidelijk geweest en heb toen ook gecheckt of hij mijn ernst snapte. Ik ben trouwens geen meisje dat morgen weer een nieuwe heeft hoor..
En ze had daadwerkelijk eerder over haar gevoelens moeten praten.....quote:Op maandag 8 februari 2016 08:55 schreef Questular het volgende:
Gewoon geen excuus zoeken om te kappen met de relatie. Gevoel is weg klaar, ga het dan niet eerst gooien op wat irritaties.
Ach sommige mannen hebben wat dat betrefd een betonnen plaat voor hun hoofd, ze willen dan niet inzien hoe irritant het kinderlijke gedrag is, als je dat zo leuk had gevonden was je vast wel kleuterjuf geworden.quote:Op zondag 7 februari 2016 22:52 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Juist als je je al aan 'kleine' dingen irriteert, is het goed om je heel kritisch af te vragen of die persoon voor jou wel de juiste is. En wat zijn 'kleine' dingen? Een karaktertrek die het spreekwoordelijke bloed onder je nagels vandaan haalt lijkt me niet echt klein als het de bedoeling is dat je de rest van je leven met die persoon doorbrengt. En als dat niet de bedoeling is, dan is er niks op tegen om de relatie vanwege die karaktertrek te beeindigen. Sterker nog, dat lijkt me een loepzuivere en uiterst gerechtvaardigde beslissing.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:37 schreef Koral het volgende:
[..]
Als je je aan dat soort dingetjes gaat irriteren (ipv dingen die er echt toe doen) dan heb je het dus eigenlijk erg goed.
Juist, alleen een grappig bedoeld stemmetje of een kapsel is geen karaktertrek. Als dat de meest zwaarwegende redenen zijn om een relatie te beëindigen, mag je wel eens kritisch naar iets anders kijken; namelijk jezelf.quote:Op maandag 8 februari 2016 12:34 schreef Argento het volgende:
[..]
Juist als je je al aan 'kleine' dingen irriteert, is het goed om je heel kritisch af te vragen of die persoon voor jou wel de juiste is. En wat zijn 'kleine' dingen? Een karaktertrek die het spreekwoordelijke bloed onder je nagels vandaan haalt lijkt me niet echt klein als het de bedoeling is dat je de rest van je leven met die persoon doorbrengt. En als dat niet de bedoeling is, dan is er niks op tegen om de relatie vanwege die karaktertrek te beeindigen. Sterker nog, dat lijkt me een loepzuivere en uiterst gerechtvaardigde beslissing.
mew... de verliefdheid was over en dan krijg je dat, óf het gaan over in ''houden van'' of het is gewoon over... that's life.....quote:Op maandag 8 februari 2016 10:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ach sommige mannen hebben wat dat betrefd een betonnen plaat voor hun hoofd, ze willen dan niet inzien hoe irritant het kinderlijke gedrag is, als je dat zo leuk had gevonden was je vast wel kleuterjuf geworden.
Natuurlijk zijn dat wel karaktertrekken. Het moet in je karakter zitten om het leuk te vinden om een stemmetje op te zetten. Het moet in je karakter zitten om de keuze voor een bepaald kapsel te nemen.quote:Op maandag 8 februari 2016 12:39 schreef Koral het volgende:
[..]
Juist, alleen een grappig bedoeld stemmetje of een kapsel is geen karaktertrek. Als dat de meest zwaarwegende redenen zijn om een relatie te beëindigen, mag je wel eens kritisch naar iets anders kijken; namelijk jezelf.
Je gaat mij niet wijsmaken dat iemand zijn humor niet een beetje kan aanpassen. Dan is het dus geen karaktereigenschap maar hoogstens een gewoonte als het vaker voorkomt.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:58 schreef Argento het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn dat wel karaktertrekken. Het moet in je karakter zitten om het leuk te vinden om een stemmetje op te zetten. Het moet in je karakter zitten om de keuze voor een bepaald kapsel te nemen.
En als dat zaken zijn waar je je aan ergert, dan weet je in ieder geval zeker dat je met die persoon geen duurzame relatie aan moet gaan. Ik begrijp werkelijk niet (werkelijk niet) waarom je dan ineens kritisch naar je zelf zou moeten kijken. Er is niks mis met weten wat je wil en er is ook niks mis met weten wat je niet wil.
En dat jij rare stemmetjes en rare kapsels acceptabel vindt, prima.
Dus je hebt hem voornamelijk zijn irritante gedrag kwalijk genomen, en tussen neus en lippen nog even vermeld dat je twijfelt aan de relatie oa omdat je je aangetrokken voelt tot anderen? Maar dan voornamelijk een focus op dat eerste, want he, dat is wel zo makkelijk want dan ligt het niet aan jou.quote:Op maandag 8 februari 2016 13:33 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Nee, iemand aan het lijntje houden terwijl het gevoel gewoon over is. Dat verdient een schoonheidsprijs.
Ik heb het trouwens heel vaak aangekaart, maar hij nam me niet serieus. Ook had ik al een aantal keer gezegd dat ik over de relatie twijfelde
Er zijn zeker ergere dingen in het leven te bedenken, maar daar gaat het toch niet om wel?quote:Op maandag 8 februari 2016 14:26 schreef Koral het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat iemand zijn humor niet een beetje kan aanpassen. Dan is het dus geen karaktereigenschap maar hoogstens een gewoonte als het vaker voorkomt.
Er zijn wel ergere dingen in het leven te bedenken, en mogelijk ook nog genoeg redenen en gevoelens waarom de relatie wel het aanhouden waard is. Als je wereld niet verder reikt dan een paar ergernissen van je partner is er toch echt wel iets meer met jezelf aan de hand. Als je ooit van iemand bent gaan houden (is wat anders dan verliefd worden) en dat is opeens allemaal als sneeuw voor de zon verdwenen, bijvoorbeeld vanwege een stemmetje, zelfs huisdieren worden over het algemeen minder makkelijk aan de kant gezet!
Maar goed, je hebt willen begrijpen en kunnen begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |