abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159734749
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:56 schreef Koral het volgende:

[..]

Pakte hij het wel mannelijk genoeg op? :')

Oe... eigenlijk wil ik dat ook wel weten, hoe hij reageerde enzo... :o
pi_159735586
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:01 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
De kogel is door de kerk hoor. Heb het uitgemaakt. Het is tegenover hem ook niet eerlijk als ik eigenlijk andere jongens leuker vindt en ik me aan hem vaak erger.
En heb je dit ook als reden genoemd, of voor het gemak dat maar weg gelaten en alleen hem zijn irritante gedrag verweten?
"Pools are perfect for holding water"
pi_159735664
Ts zal wel niet meer reageren.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_159735827
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 11:30 schreef karr-1 het volgende:

[..]

In het begin ben je nog verliefd en is alles leuk en schattig. Dat gaat voorbij en dan ga je je soms irriteren aan dingen die je voorheen leuk en schattig vond.
Ik snap hoe het werkt, maar toch bedankt voor de uitleg.
pi_159736612
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:57 schreef FANN het volgende:

[..]

Oe... eigenlijk wil ik dat ook wel weten, hoe hij reageerde enzo... :o
Waarschijnlijk als een droeftoeter.
  zondag 7 februari 2016 @ 20:58:29 #281
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_159736819
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 17:54 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Ik vind van die stemmetjes gebruiken kinderachtig, dus niet mannelijk. Maar het is ook in het algemeen heel irritant ja. Net als dat ie heel vaak op m'n neus drukt en dan toet zegt. -.-
Zo te zien denkt hij juist dat jij kinderlijk bent..
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_159737499
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:53 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dan passen ze blijkbaar toch wel erg goed bij elkaar ..
pi_159738542
Dat is toch wat elke vrouw wil horen tijdens de sex? "Wat een prettigheden".

[ Bericht 1% gewijzigd door Gruj0 op 07-02-2016 22:50:04 ]
pi_159738598
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 20:53 schreef Deckard het volgende:

[..]

ik heb het nu pas door _O-
  zondag 7 februari 2016 @ 22:35:50 #285
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_159740816
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 19:01 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
De kogel is door de kerk hoor. Heb het uitgemaakt. Het is tegenover hem ook niet eerlijk als ik eigenlijk andere jongens leuker vindt en ik me aan hem vaak erger.
Nou die hadden we niet zien aankomen......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_159741579
Nou hij pakte het wel goed op, maar hij zag dat hij het niet aan zag komen.. Toch ben ik meerdere keren heel duidelijk geweest en heb toen ook gecheckt of hij mijn ernst snapte. Ik ben trouwens geen meisje dat morgen weer een nieuwe heeft hoor..
pi_159741627
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2016 22:52 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Nou hij pakte het wel goed op, maar hij zag dat hij het niet aan zag komen.. Toch ben ik meerdere keren heel duidelijk geweest en heb toen ook gecheckt of hij mijn ernst snapte. Ik ben trouwens geen meisje dat morgen weer een nieuwe heeft hoor..
Duidelijk geweest in als dat jij echt twijfelde over de relatie en aan stoppen dacht?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2016 22:53:58 ]
  zondag 7 februari 2016 @ 23:21:09 #288
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159742892
Ik vind dit wel erg snel na 5 dagen ..... (en eerlijk gezegd een beetje triest zoals jij ermee omgaat, ookal kan ik het ook niet uithouden met iemand die constant mij op mijn neus toettert )

Ookal heb je een gesprek met hem erover gehad, dit is gewoon niet echt eerlijk en je geeft hem geen kans.
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_159744095
quote:
Ik zou de volgende keer wat eerlijker zijn en eerder je twijfels uitspreken. Dit verdient geen schoonheidsprijs
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_159747695
Gewoon geen excuus zoeken om te kappen met de relatie. Gevoel is weg klaar, ga het dan niet eerst gooien op wat irritaties.
  maandag 8 februari 2016 @ 10:13:28 #291
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159748765
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 08:55 schreef Questular het volgende:
Gewoon geen excuus zoeken om te kappen met de relatie. Gevoel is weg klaar, ga het dan niet eerst gooien op wat irritaties.
En ze had daadwerkelijk eerder over haar gevoelens moeten praten.....
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_159748856
quote:
Ach sommige mannen hebben wat dat betrefd een betonnen plaat voor hun hoofd, ze willen dan niet inzien hoe irritant het kinderlijke gedrag is, als je dat zo leuk had gevonden was je vast wel kleuterjuf geworden.
pi_159751039
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2016 13:37 schreef Koral het volgende:

[..]

Als je je aan dat soort dingetjes gaat irriteren (ipv dingen die er echt toe doen) dan heb je het dus eigenlijk erg goed.
Juist als je je al aan 'kleine' dingen irriteert, is het goed om je heel kritisch af te vragen of die persoon voor jou wel de juiste is. En wat zijn 'kleine' dingen? Een karaktertrek die het spreekwoordelijke bloed onder je nagels vandaan haalt lijkt me niet echt klein als het de bedoeling is dat je de rest van je leven met die persoon doorbrengt. En als dat niet de bedoeling is, dan is er niks op tegen om de relatie vanwege die karaktertrek te beeindigen. Sterker nog, dat lijkt me een loepzuivere en uiterst gerechtvaardigde beslissing.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_159751151
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:34 schreef Argento het volgende:

[..]

Juist als je je al aan 'kleine' dingen irriteert, is het goed om je heel kritisch af te vragen of die persoon voor jou wel de juiste is. En wat zijn 'kleine' dingen? Een karaktertrek die het spreekwoordelijke bloed onder je nagels vandaan haalt lijkt me niet echt klein als het de bedoeling is dat je de rest van je leven met die persoon doorbrengt. En als dat niet de bedoeling is, dan is er niks op tegen om de relatie vanwege die karaktertrek te beeindigen. Sterker nog, dat lijkt me een loepzuivere en uiterst gerechtvaardigde beslissing.
Juist, alleen een grappig bedoeld stemmetje of een kapsel is geen karaktertrek. Als dat de meest zwaarwegende redenen zijn om een relatie te beëindigen, mag je wel eens kritisch naar iets anders kijken; namelijk jezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hineni op 08-02-2016 12:45:05 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159751462
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 10:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ach sommige mannen hebben wat dat betrefd een betonnen plaat voor hun hoofd, ze willen dan niet inzien hoe irritant het kinderlijke gedrag is, als je dat zo leuk had gevonden was je vast wel kleuterjuf geworden.
mew... de verliefdheid was over en dan krijg je dat, óf het gaan over in ''houden van'' of het is gewoon over... that's life.....
pi_159752404
Nee, iemand aan het lijntje houden terwijl het gevoel gewoon over is. Dat verdient een schoonheidsprijs.

Ik heb het trouwens heel vaak aangekaart, maar hij nam me niet serieus. Ook had ik al een aantal keer gezegd dat ik over de relatie twijfelde
pi_159753033
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 12:39 schreef Koral het volgende:

[..]

Juist, alleen een grappig bedoeld stemmetje of een kapsel is geen karaktertrek. Als dat de meest zwaarwegende redenen zijn om een relatie te beëindigen, mag je wel eens kritisch naar iets anders kijken; namelijk jezelf.
Natuurlijk zijn dat wel karaktertrekken. Het moet in je karakter zitten om het leuk te vinden om een stemmetje op te zetten. Het moet in je karakter zitten om de keuze voor een bepaald kapsel te nemen.

En als dat zaken zijn waar je je aan ergert, dan weet je in ieder geval zeker dat je met die persoon geen duurzame relatie aan moet gaan. Ik begrijp werkelijk niet (werkelijk niet) waarom je dan ineens kritisch naar je zelf zou moeten kijken. Er is niks mis met weten wat je wil en er is ook niks mis met weten wat je niet wil.

En dat jij rare stemmetjes en rare kapsels acceptabel vindt, prima.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_159753750
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:58 schreef Argento het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn dat wel karaktertrekken. Het moet in je karakter zitten om het leuk te vinden om een stemmetje op te zetten. Het moet in je karakter zitten om de keuze voor een bepaald kapsel te nemen.

En als dat zaken zijn waar je je aan ergert, dan weet je in ieder geval zeker dat je met die persoon geen duurzame relatie aan moet gaan. Ik begrijp werkelijk niet (werkelijk niet) waarom je dan ineens kritisch naar je zelf zou moeten kijken. Er is niks mis met weten wat je wil en er is ook niks mis met weten wat je niet wil.

En dat jij rare stemmetjes en rare kapsels acceptabel vindt, prima.
Je gaat mij niet wijsmaken dat iemand zijn humor niet een beetje kan aanpassen. Dan is het dus geen karaktereigenschap maar hoogstens een gewoonte als het vaker voorkomt.

Er zijn wel ergere dingen in het leven te bedenken, en mogelijk ook nog genoeg redenen en gevoelens waarom de relatie wel het aanhouden waard is. Als je wereld niet verder reikt dan een paar ergernissen van je partner is er toch echt wel iets meer met jezelf aan de hand. Als je ooit van iemand bent gaan houden (is wat anders dan verliefd worden) en dat is opeens allemaal als sneeuw voor de zon verdwenen, bijvoorbeeld vanwege een stemmetje, zelfs huisdieren worden over het algemeen minder makkelijk aan de kant gezet!

Maar goed, je hebt willen begrijpen en kunnen begrijpen.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159753862
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:33 schreef liesjeenlotjelopen het volgende:
Nee, iemand aan het lijntje houden terwijl het gevoel gewoon over is. Dat verdient een schoonheidsprijs.

Ik heb het trouwens heel vaak aangekaart, maar hij nam me niet serieus. Ook had ik al een aantal keer gezegd dat ik over de relatie twijfelde
Dus je hebt hem voornamelijk zijn irritante gedrag kwalijk genomen, en tussen neus en lippen nog even vermeld dat je twijfelt aan de relatie oa omdat je je aangetrokken voelt tot anderen? Maar dan voornamelijk een focus op dat eerste, want he, dat is wel zo makkelijk want dan ligt het niet aan jou.

Zit ik er ver naast? Want die selectieve eerlijkheid verdient ook geen schoonheidsprijs hoor.
pi_159754765
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 14:26 schreef Koral het volgende:

[..]

Je gaat mij niet wijsmaken dat iemand zijn humor niet een beetje kan aanpassen. Dan is het dus geen karaktereigenschap maar hoogstens een gewoonte als het vaker voorkomt.

Er zijn wel ergere dingen in het leven te bedenken, en mogelijk ook nog genoeg redenen en gevoelens waarom de relatie wel het aanhouden waard is. Als je wereld niet verder reikt dan een paar ergernissen van je partner is er toch echt wel iets meer met jezelf aan de hand. Als je ooit van iemand bent gaan houden (is wat anders dan verliefd worden) en dat is opeens allemaal als sneeuw voor de zon verdwenen, bijvoorbeeld vanwege een stemmetje, zelfs huisdieren worden over het algemeen minder makkelijk aan de kant gezet!

Maar goed, je hebt willen begrijpen en kunnen begrijpen.
Er zijn zeker ergere dingen in het leven te bedenken, maar daar gaat het toch niet om wel?

Waar ik me over verbaas is die weerstand tegen het beeindigen van een relatie. Wat is erop tegen om, als je merkt dat je je aan je partner ergert, de relatie te stoppen? Mij persoonlijk lijkt dat juist zeer gezond. Gezonder dan tegen die ergernissen in te gaan. Wat heeft het voor zin? Zeker als er geen kinderen, hypotheken en/of huisdieren zijn die nog enige rechtvaardiging zouden kunnen bieden voor het voortzetten van de relatie.

Zonder al deze zaken hoeft een relatie alleen maar leuk te zijn. Je moet het fijn vinden om bij en met iemand te zijn. Meer niet. En als je in die context merkt dat je je ook aan iemand ergert, dat je, alles afwegende, net zo lief geen relatie met die persoon zou hebben, dan is beeindiging van de relatie de enige juiste oplossing. En dan boeit het echt niet waar je je dan precies aan ergert. Of dat nou is aan zijn vreemde humor, zijn rare kapsel of aan het feit dat hij stelselmatig prostituees en eerstejaarsstudentes afslacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')