abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 maart 2016 @ 11:41:45 #226
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_160387233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik probeer zoveel mogelijk zijn posts te verwijderen waar dat kan, beste Catch22. Het probleem is dat ik buiten dat overduidelijke ''[inserttalent] is de nieuwe [inserttopper]" gekalk weinig kan verwijderen.
Dat is het probleem ook niet. Je moet nu niet gaan doen alsof trolls nauwelijks te ontdekken zijn. En als wel, dan had je geen mod moeten worden.

Als je buiten je eigen clubtopic post ben je al verdacht imo.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_160387313
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik kan, hoe graag jij het ook wil, geen posts verwijderen als er geen directe aanleiding voor is. Ik kan niet op basis van, waarvan ik er ontzettend veel heb, onderbuikgevoelens posts gaan verwijderen.
Nee, dat zeg ik dan ook... dat ik begrijp dat niet zomaar door alles de bezem kan. Maar ik sluit me verder wel aan bij Catch22. Ik ben in R&P ooit gevraagd/gemaand niet meer op een bepaalde user en zijn/haar topics te reageren aangezien dat altijd water/vuur was. Hoezo is het hier dan zo moeilijk bepaalde clubtopics (en dan bedoel ik echt niet alleen het Ajax-topic) vrij te houden van bepaalde idioten die daar NOOIT komen met de intentie een leuke discussie te starten, of eens een felicitatie / compliment aan een andere club te geven of simpelweg iets te vragen. Er zit bij bepaalde users ALTIJD een zuigerige ondertoon in en het is puur uitlokking van reacties. Daar kan je best wat tegen doen lijkt me, ook al zijn niet 100/100 posts los bekeken tegen de policy.

The bigger picture enzo.

En ik zeg nu 'jij', maar ik bedoel natuurlijk de mods an sich. Niks mis met jou persoonlijk of je functioneren.
pi_160387410
quote:
2s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik dan ook... dat ik begrijp dat niet zomaar door alles de bezem kan. Maar ik sluit me verder wel aan bij Catch22. Ik ben in R&P ooit gevraagd/gemaand niet meer op een bepaalde user en zijn/haar topics te reageren aangezien dat altijd water/vuur was. Hoezo is het hier dan zo moeilijk bepaalde clubtopics (en dan bedoel ik echt niet alleen het Ajax-topic) vrij te houden van bepaalde idioten die daar NOOIT komen met de intentie een leuke discussie te starten, of eens een felicitatie / compliment aan een andere club te geven of simpelweg iets te vragen. Er zit bij bepaalde users ALTIJD een zuigerige ondertoon in en het is puur uitlokking van reacties. Daar kan je best wat tegen doen lijkt me, ook al zijn niet 100/100 posts los bekeken tegen de policy.

The bigger picture enzo.

En ik zeg nu 'jij', maar ik bedoel natuurlijk de mods an sich. Niks mis met jou persoonlijk of je functioneren.
Ik probeer altijd en waar mogelijk posts te editten en in te grijpen. Punt is dat ik niet alles kan zien of even goed kan beoordelen. Daarbij helpen topicreports ontzettend goed. In het Feyenoordtopic begrijpen mensen dat bijvoorbeeld steeds beter en wat mij betreft gaan andere topics dat ook meer doen in plaats van erop in blijven gaan, kutmonologen te houden waardoor de topics ernstig onoverzichtelijk worden. We vragen ook slechts een beetje medewerking van de user zelf. Dan kan je aan de zijlijn blijven schreeuwen dat het allemaal kut is, maar plaats reports, kom in feedback, stuur me een DM.
pi_160387584
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik probeer altijd en waar mogelijk posts te editten en in te grijpen. Punt is dat ik niet alles kan zien of even goed kan beoordelen. Daarbij helpen topicreports ontzettend goed. In het Feyenoordtopic begrijpen mensen dat bijvoorbeeld steeds beter en wat mij betreft gaan andere topics dat ook meer doen in plaats van erop in blijven gaan, kutmonologen te houden waardoor de topics ernstig onoverzichtelijk worden. We vragen ook slechts een beetje medewerking van de user zelf. Dan kan je aan de zijlijn blijven schreeuwen dat het allemaal kut is, maar plaats reports, kom in feedback, stuur me een DM.
Dat snap ik, ik zal er minder op in proberen te gaan en meer TR'en. Maar je (en weer, bigger picture) ook begrijpen dat dat voor users een soort van black box is, in generieke zin op heel FOK!. Je doet een TR en krijgt geen/weinig feedback. Dus mensen raken vrij snel gedemotiveerd als ze TR'er en er gebeurt (in hun ogen) niks. Kan zijn doordat de post niet tegen de policy is, een mod de TR even niet heeft gezien of wat dan ook.

Maar goed, das niet echt boeiend voor VBL, meer een generiek FOK! dingetje wat me opvalt nu (naar mijn idee) meer en meer om participatie van gebruikers wordt gevraagd bij handhaven van de policy.
pi_160388114
Loveless die het heeft over 'trollen' en 'zuigen' en zelf vanochtend een aantal erg kansloze posts plaatst in het Feyenoord-topic over de ziekte van de moeder van een speler. Beetje hyprocriet maar hoor
  donderdag 3 maart 2016 @ 12:20:21 #231
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_160388140
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:41 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Dat is het probleem ook niet. Je moet nu niet gaan doen alsof trolls nauwelijks te ontdekken zijn. En als wel, dan had je geen mod moeten worden.

Als je buiten je eigen clubtopic post ben je al verdacht imo.
Dat doet hij ook niet. We behandelen iedereen gelijk. Ik ga niet zeggen oh hey een troll nou jij mag dit en dit niet zeggen aangezien je vaak trollt en vervolgens komt er een persoonlijke aanval op deze troll nou hoe zou dat toch komen dat hij/zij opeens zo gaat reageren hé? Dan pak ik ze allebei gewoon aan. De meeste mensen hebben hier wel ooit een dm van mij gehad(notes) dus aan de communicatie ligt het niet. Na een leuk gesprekje via dm is het klaar en besproken. Ik merk zelden dat een user dan meteen in de fout gaat want anders is het gewoon klaar na een waarschuwing.

De mensen die de TR maken pak ik op en voor ernstige zaken dm ik diegene die de TR zelf maakt. Uitlokken van "trolls" speelt ook een grote rol hier dus het zijn niet alleen deze personen. Daarnaast zie ik een aardig verschil als je het vergelijkt met de laatste paar maanden.
pi_160389389
Waarom worden reacties als kut trol verwijderd, terwijl er gewoon overduidelijk provocerende en uitdagen reacties zijn?
  Forum Admin donderdag 3 maart 2016 @ 13:16:05 #233
35723 crew  GGMM
pi_160389418
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:15 schreef laJoya het volgende:
Waarom worden reacties als kut trol verwijderd, terwijl er gewoon overduidelijk provocerende en uitdagen reacties zijn?
Alles wat ik zeg is beargumenteerd.

ITT jouw one-liners.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_160389457
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:16 schreef GGMM het volgende:

[..]

Alles wat ik zeg is beargumenteerd.

ITT jouw one-liners.
Ik vroeg jou helemaal niets.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:44 schreef GGMM het volgende:
Bonuspunten?

We krijgen 1punt minder als Twente verdwijnt. Volgens mij snap jij het niet helemaal...
Ook zo'n reactie. :D :') Wat een figuur.
  donderdag 3 maart 2016 @ 13:20:20 #235
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_160389514
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:16 schreef Loserkid het volgende:
Ik heb liever dat mods modden, trollende mensen aanpakken en scheldende users enzo aanpakken dan bepalen of een bepaald onderwerp wel of niet in een Ajax topic thuishoort.

En ik vind het echt niet erg dat dat andere topic er is, maar ik vind het raar dat een mod het topics vervuilen noemt terwijl het een relevante en interessante discussie kan zijn.
En ik vind het daarom dus jammer dat er in dit topic niet gesproken kan worden over de gevolgen voor Ajax, of wij eventueel wel blij zullen zijn om bijvoorbeeld kampioen te worden omdat Twente weg valt, dat kunnen we ook wel in dat andere topic doen, maar ik garandeer je dat dat geen succes wordt.
Wij doen dat eerste gedeelte allemaal :) daarom zijn we ook mods he.
  donderdag 3 maart 2016 @ 13:22:58 #236
356891 Abed
hooggeleid
pi_160389583
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:18 schreef laJoya het volgende:

[..]

Ik vroeg jou helemaal niets.

[..]

Ook zo'n reactie. :D :') Wat een figuur.
Doe eens normaal.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_160389609
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2016 12:19 schreef tompsv18 het volgende:
Loveless die het heeft over 'trollen' en 'zuigen' en zelf vanochtend een aantal erg kansloze posts plaatst in het Feyenoord-topic over de ziekte van de moeder van een speler. Beetje hyprocriet maar hoor
Dat is mijn mening, ik vind het een opmerkelijke gang van zaken. M'n eerste reactie was wat té heftig, zoveel zal ik je geven, maar verder kwam er gewoon een prima discussie uit itt wat sommige anderen soms even in een clubtopic komen droppen.
  Forum Admin donderdag 3 maart 2016 @ 13:24:53 #238
35723 crew  GGMM
pi_160389632
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:18 schreef laJoya het volgende:

[..]

Ik vroeg jou helemaal niets
En toch mag ik reageren. Openbaar forum he? Misschien moet je eens met een afwijkende mening leren omgaan. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 3 maart 2016 @ 13:35:06 #239
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_160389870
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 13:20 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Wij doen dat eerste gedeelte allemaal :) daarom zijn we ook mods he.
Mwah....
pi_160391106
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:

In het Feyenoordtopic begrijpen mensen dat bijvoorbeeld steeds beter en wat mij betreft gaan andere topics dat ook meer doen in plaats van erop in blijven gaan, kutmonologen te houden waardoor de topics ernstig onoverzichtelijk worden.
Ik las kutmongolen.
pi_160391126
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2016 14:42 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik las kutmongolen.
Hopelijk maak je dat soort fouten niet bij de redactie van de frontpage.
pi_160391133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 14:44 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hopelijk maak je dat soort fouten niet bij de redactie van de frontpage.
Ik zit nu bij Sport. :)
  donderdag 3 maart 2016 @ 14:46:51 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_160391162
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 14:44 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Hopelijk maak je dat soort fouten niet bij de redactie van de frontpage.
Haha, goede Tom!!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_160391172
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2016 14:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Haha, goede Tom!!!
Bedankt Callie, op jouw goedkeuring zat ik net te wachten.
  Forum Admin donderdag 3 maart 2016 @ 14:53:27 #245
35723 crew  GGMM
pi_160391245
Die Tom.

Altijd weet hij een lach op mijn gezicht te toveren. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 maart 2016 @ 18:31:39 #246
7889 tong80
Spleenheup
pi_160422359
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2016 14:42 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik las kutmongolen.
Masker op. Tegen de vonken ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_160425082
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 18:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Masker op. Tegen de vonken ?

:P
Bhooe boee :'(
Niemand post serieus in mijn topics :'(
Slotje slotje :'(
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 maart 2016 @ 20:43:08 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_160526377
Ik zit hardop te lachen. Ik heb vandaag mijn 600.000e post geplaatst op FOK!.
Kan maar één keer. Omdat ik jong van geest ben, ondanks m'n 53 jaren deed ik het in 40+
Ook omdat Sacha, de mod, het steeds vroeg.
Nu is het geval, ik wil niet weer sentimenteel worden, dat ik aan de wieg heb gestaan van VBL op FOK! En 600.000 in Nederland een record is. Dus ik wachtte tot de 600 en 100 duizendste om dat in VBL te posten. Was en ben er wel trots op.

Kan de dienstdoende mod uitleggen waarom ie op slot Ging ? Zat ie iemand in de weg ? Stond ie een ander topic in de weg ? Was het een overbodig topic ? Je maakte me duidelijk dat ik al meerdere overbodige topics heb geopend. Welke zoal ? Dat sommige VBL-users dat vinden. Welke ? De azijnpissers ?

Verder wil ik je adviseren toch je LOI-cursus Nederlands af te maken. Duurt korter qua reactie en herstellen en is minder ergelijk.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_160526424
Tong, rot gewoon op met je gezeik, na twee weken aftellen, twee topics en een FP-bericht weten we t wel
pi_160526480
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 20:43 schreef tong80 het volgende:
Ik zit hardop te lachen. Ik heb vandaag mijn 600.000e post geplaatst op FOK!.
Kan maar één keer. Omdat ik jong van geest ben, ondanks m'n 53 jaren deed ik het in 40+
Ook omdat Sacha, de mod, het steeds vroeg.
Nu is het geval, ik wil niet weer sentimenteel worden, dat ik aan de wieg heb gestaan van VBL op FOK! En 600.000 in Nederland een record is. Dus ik wachtte tot de 600 en 100 duizendste om dat in VBL te posten. Was en ben er wel trots op.

Kan de dienstdoende mod uitleggen waarom ie op slot Ging ? Zat ie iemand in de weg ? Stond ie een ander topic in de weg ? Was het een overbodig topic ? Je maakte me duidelijk dat ik al meerdere overbodige topics heb geopend. Welke zoal ? Dat sommige VBL-users dat vinden. Welke ? De azijnpissers ?

Verder wil ik je adviseren toch je LOI-cursus Nederlands af te maken. Duurt korter qua reactie en herstellen en is minder ergelijk.

:P
Dus aantal posts staat gelijk aan extra privileges?

WOW :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')