quote:In het rijtje gruwelijke misdaden begaan door raamwerpen past ook het verhaal van een zekere muziekleraar afkomstig uit het in Spanje gelegen Vitoria.
De temperamentvolle Daniel Montano gaf zijn bloedeigen dochtertje van 17 maanden jong privéles op zijn Spaanse vleesfluit. Mogelijk dat zijn echtgenote dat toch echt iets te jong vond want toen zij hem op heterdaad wist te betrappen kregen de twee flinke ruzie. Het vele bloed op het raam geeft aan dat de 18-jarige Braziliaanse moeder zich kranig heeft verweerd.
Desalniettemin vond de pedovader in het heetst van de strijd genoeg gelegenheid om zijn dochtertje uit het raam bijna vijf meter naar beneden te smijten. Wonder boven wonder overleefde het kind haar val, zij het met een forse schedelbreuk. De twee geliefden raakte nog heviger in gevecht en er werd over en weer met glas gegooid en gesneden, waarna geschrokken buurtbewoners de politie alarmeerden.
Toch duurde het wel 20 minuten voordat een toegesnelde agent zich over het kind wist te ontfermen. Buurtbewoners gaven namelijk aan gedacht te hebben dat het kind slechts een lappenpop was. Met spoed is ze naar het lokale ziekenhuis gereden waar ze nu nog in kritieke toestand verblijft. De vader riskeert een celstraf tot 35 jaar wegens poging tot moord op en seksueel misbruik van zijn dochter. De moeder maakt het naar omstandigheden goed.
Bron : Dailystar
Toen ik enter drukte ontdekte ik dezelfde fout. Te lui om te corrigeren.quote:
Djeezmodequote:
een peuter werpt vast wel lekker wegquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:44 schreef Dven het volgende:
Zijn er mensen die dit niet goedkeuren maar wel begrijpen?
Misschien was hij aan het oefenen voor het Spaans Kampioenschap Dwergwerpenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:46 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
een peuter werpt vast wel lekker weg
Kan op een iets minder cynisch ondertoontje. Maar ik zal wel een gutmensch zijn wat dat betreft.quote:
Ik ben dat niet geheel met je oneens.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:46 schreef Mensenvriend het volgende:
[..]
Kan op een iets minder cynisch ondertoontje.
Een zieke geest laat zich niet afschrikken of weerhouden door wat een ander overkomt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
gewoon castreren, misschien schrikt dat mensen af , omdat nooit meer te doen
Ik heb vernomen dat Djeez zich hier van distantieert.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:40 schreef Ludachrist het volgende:
Waarom is de bron de Dailystar als dit duidelijk uit de koker van Djeez komt?
Commentaar op de OP graag in NWS FB. Hier te vinden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:44 schreef bleiblei het volgende:
Wat een achterlijk geschreven nieuwsbericht.
Wat een lol, hihahoho.
ook zal het er maar een zijn die zich zich bedenktquote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Een zieke geest laat zich niet afschrikken of weerhouden door wat een ander overkomt.
Zieke geesten bedenken zich niet behalve als het om hun eigen hachie is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ook zal het er maar een zijn die zich zich bedenkt
Die zal daar ongetwijfeld een paar keer droog in de kakker genomen worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:57 schreef Mensenvriend het volgende:
Hoop overigens dat de *kuch* pedopappa in de bak meerdere malen per dag het genoegen van forse vleeslolly's mag smaken. Al dan niet onder dwang en zonder smeermiddelen.
"Door jou, stom kind, heb ik zulke gevoelens! Dat wil ik niet, hoor je me?! Weet je wat? Ik gooi je het raam uit, dan ben ik er vanaf."quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:44 schreef Dven het volgende:
Zijn er mensen die dit niet goedkeuren maar wel begrijpen?
Misschien heeft 'ie dat ook wel geprobeerd gezien de hoeveelheid bloed die aan de ramen kleeft..quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
"Door jou, stom kind, heb ik zulke gevoelens! Dat wil ik niet, hoor je me?! Weet je wat? Ik gooi je het raam uit, dan ben ik er vanaf."
Gewoon een gedachte wat hij gedacht zou kunnen hebben.
Anders had hij zijn vriendin wel naar buiten gesodemieterd.
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:10 schreef Jordy-B het volgende:
volgens de bron is het kind inmiddels overleden
Dat.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 13:40 schreef Ludachrist het volgende:
Waarom is de bron de Dailystar als dit duidelijk uit de koker van Djeez komt?
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 17:10 schreef Jordy-B het volgende:
volgens de bron is het kind inmiddels overleden
Ik wist niet dat dat een ding was.quote:bloedeigen dochtertje van 17 maanden jong privéles op zijn Spaanse vleesfluit.
Ik zal het noteren in mijn commentarenboekje.quote:
Zet er ook maar in dat ik je nu een nog grotere lul vind.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 18:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal het noteren in mijn commentarenboekje.
Ik vind het ook een slecht geschreven stuk, maar om daarvoor nou de doodstraf weer te introduceren?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:02 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Voor dit soort idioten mag wat mij betreft de doodstraf terug keren!
Meid, eerlijk waar, ik zal er vannacht geen oog minder om dicht doen. Maar toch bedankt voor het vermelden. Lucht je hart maar kindquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zet er ook maar in dat ik je nu een nog grotere lul vind.
Is de doodstrafquote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:02 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Voor dit soort idioten mag wat mij betreft de doodstraf terug keren!
C. lekker goedkoop en goed voor het algehele menselijk ras.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Is de doodstraf
A. Niet barbaars ;
B. Geen te gemakkelijke uitweg voor zulk soort volk?
Werkt bij mensen toch iets andersquote:Op dinsdag 2 februari 2016 22:31 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
C. lekker goedkoop en goed voor het algehele menselijk ras.
Een goede rashonden fokker selecteert ook op karakter eigenschappen.
Nee wat die gek doet is normaalquote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Is de doodstraf
A. Niet barbaars ;
B. Geen te gemakkelijke uitweg voor zulk soort volk?
Denk dat het overlijden van het kindje de strafmaat verlengt van 35 jaar naar levenslang het is nu moord en geen poging tot moord meer.quote:Op woensdag 3 februari 2016 00:34 schreef George_Zina het volgende:
Zijn ze helemaal gek geworden: 35 jaar? Levenslang! Helaas dat mensenrechten ook van toepassing zijn op het slijk der aarde maar anders mochten ze hem ook nog een schedelbreuk op de koop toe brengen. Hij mag dan ook vechten maar dit keer tegen iemand van zijn eigen geslacht. Kijken of hij dan nog gelegenheid vindt om iets te doen. Wat een smeerlap.
In bepaalde culturen vrij gebruikelijk. Buiten dat hoeft 18 jaar niet te betekenen dat je een slechte moeder bent. Laat die flauwekul maar voor je.quote:Op woensdag 3 februari 2016 03:19 schreef Woods het volgende:
Moeder van 18
Dochter van 17 maanden
Waar ging het fout
Statistisch gezien.quote:Op woensdag 3 februari 2016 06:50 schreef Dven het volgende:
[..]
In bepaalde culturen vrij gebruikelijk. Buiten dat hoeft 18 jaar niet te betekenen dat je een slechte moeder bent. Laat die flauwekul maar voor je.
Want hij had zich van tevoren al voorgenomen om dit te doen?quote:Op woensdag 3 februari 2016 04:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Denk dat het overlijden van het kindje de strafmaat verlengt van 35 jaar naar levenslang het is nu moord en geen poging tot moord meer.
Dan zou het moord met voorbedachte raden zijn geweest.quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Want hij had zich van tevoren al voorgenomen om dit te doen?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:39 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dan zou het moord met voorbedachte raden zijn geweest.
Zij zal ook wel verkracht zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2016 03:19 schreef Woods het volgende:
Moeder van 18
Dochter van 17 maanden
Waar ging het fout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |