abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:45:23 #1
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159591706
quote:
De gruwelijke moord op het poesje van z'n vriendin heeft de 30-jarige Fransman Sebastien Lyobra een celstraf van twee jaar opgeleverd. De in Nice woonachtige stokbroodvreter was woest op zijn puce omdat zij het gore lef had haar telefoon niet ter controle af te geven op het moment dat zij een tekstberichtje ontving.

Toen zij weigerde greep de werkloze man haar 6-jarige kat, overgoot deze met alcohol en hield er een vuurtje bij. Vervolgens gooide hij de nog brandende kat van de zevende verdieping naar beneden. Hoewel het arme beest deze gruwelijke mishandeling in eerste instantie overleefde, zag de dierenarts geen andere oplossing dan hem uit zijn lijden te verlossen.

Impressie van hoe de kat voor zijn leven gesmeekt heeft

De man heeft voor de rechtbank verklaard zijn laffe daad niet te kunnen verklaren. Dierenrechtenorganisaties reageerde furieus op de moord en hebben een zware straf geëist. De rechtbank is hierin meegegaan en Sebastien krijgt nu twee jaar de tijd om in de bak na te denken over hoe hij met dieren om moet gaan.

Niet zo nice

Bron : Dariknews.bg
Vind je dat meneer zwaar is gestraft of mag er volgens jou nog wel een schepje bovenop?

[ Bericht 1% gewijzigd door Dven op 02-02-2016 12:05:32 ]
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:46:39 #2
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_159591736
Mensen die tot zoiets in staat zijn kunnen wmb idd maar beter hard aangepakt worden. Ergens is er toch een gebrek aan empathie als je een brandende kat uit het raam slingert.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:48:20 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_159591773
Och dit wordt weer zo'n topic... :')
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:50:48 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159591833
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:46 schreef ShaoliN het volgende:
Mensen die tot zoiets in staat zijn kunnen wmb idd maar beter hard aangepakt worden. Ergens is er toch een gebrek aan empathie als je een brandende kat uit het raam slingert.
Misschien dacht hij dat de vlammen zouden doven door de wind?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159591842
Zelfde bij die vent doen.
pi_159591907
Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_159591909
Nog te weinig, die twee jaar. :r
Zonder wrijving geen glans
pi_159591914
Mag nog wel een schepje bovenop.

Mensen die in staat zijn uit frustratie dieren excessief te mishandelen zijn een gevaar voor de maatschappij.

Aan de partnerselectie van de betreffende dame mag ook wel iets geschaafd worden. Zulk gedrag komt echt niet uit de lucht vallen.
pi_159591932
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:53 schreef dimmak het volgende:
Wat keur je niet goed? Wat begrijp je wel?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:55:51 #10
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_159591969
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:50 schreef Dven het volgende:

[..]

Misschien dacht hij dat de vlammen zouden doven door de wind?
Als hij dat dacht zullwn zijn verstandelijke beperkingen ook niet bijdragen aan een veilige deelname in de maatschappij.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 11:57:22 #11
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_159592000
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
pi_159592039
Dat zulke mannen een vriendin hebben...
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:00:10 #13
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_159592072
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:53 schreef Cracka-ass het volgende:

Mensen die in staat zijn uit frustratie dieren excessief te mishandelen zijn een gevaar voor de maatschappij.

Aan de partnerselectie van de betreffende dame mag ook wel iets geschaafd worden. Zulk gedrag komt echt niet uit de lucht vallen.
pi_159592099
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:53 schreef dimmak het volgende:
:')
Je begrijpt wel dat die man boos werd omdat zijn vriendin een sms niet wil laten zien?
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:02:24 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_159592115
Prima als ze deze knul als voorbeeld gebruiken hoe het niet moet. Hoge straffen dus.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_159592151
Haha, mooie bron!
Heb je het zelf zo herschreven dat Geenstijl en de Frontpage het direct over kunnen nemen zonder de stijl aan te hoeven passen?
pi_159592155
Prima straf toch.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:04:32 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159592168
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:53 schreef Cracka-ass het volgende:

Wat een berg aan bullshit weer.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:05:07 #19
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159592180
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:03 schreef Stranger het volgende:
Haha, mooie bron!
Heb je het zelf zo herschreven dat Geenstijl en de Frontpage het direct over kunnen nemen zonder de stijl aan te hoeven passen?
Geenstijl :r :r :r
pi_159592625
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:04 schreef Dven het volgende:

[..]

De ziekelijke drang zijn vriendin te controleren is een indicator, en zo zullen er ongetwijfeld meer momenten zijn geweest, waarop zij had moeten bedenken dat dit niet fantastisch relatiemateriaal zou zijn.

Als jij oprecht denkt dat mensen uit het niets een kat in de fik steken en uit het raam gooien dan ben jij in mijn ogen minstens net zo naief als de dame in kwestie en snap ik dat je het bullshit vindt.
pi_159592893
Brandend van 7 hoog naar beneden vallen en het dan nog overleven....wat een eindbaas. _O_
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:43:21 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159592951
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:40 schreef Hathor het volgende:
Brandend van 7 hoog naar beneden vallen en het dan nog overleven....wat een eindbaas. _O_
Zo klinkt 't wel episch ja :D Alleen jammer dat de afloop iets minder geslaagd is ;(
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:43:42 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159592963
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:24 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

De ziekelijke drang zijn vriendin te controleren is een indicator, en zo zullen er ongetwijfeld meer momenten zijn geweest, waarop zij had moeten bedenken dat dit niet fantastisch relatiemateriaal zou zijn.

Als jij oprecht denkt dat mensen uit het niets een kat in de fik steken en uit het raam gooien dan ben jij in mijn ogen minstens net zo naief als de dame in kwestie en snap ik dat je het bullshit vindt.
ok
pi_159593002
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:43 schreef Dven het volgende:

[..]

Zo klinkt 't wel episch ja :D Alleen jammer dat de afloop iets minder geslaagd is ;(
Die kat had ook voor een second opinion moeten gaan, nooit zomaar klakkeloos het besluit van de eerste arts aannemen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:45:55 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159593015
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Prima straf toch.
In principe wel ja. Wel zie ik er graag een vorm van dwangverpleging bijkomen. En dat hij niet vrijkomt voor er geestelijk enige vooruitgang geboekt is.
  Forum Admin dinsdag 2 februari 2016 @ 12:46:35 #26
35723 crew  GGMM
pi_159593025
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:47:50 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159593048
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die kat had ook voor een second opinion moeten gaan, nooit zomaar klakkeloos het besluit van de eerste arts aannemen.
Misschien droeg hij een kattebelletje waarin stond aangegeven dat hij niet gereanimeerd wenst te worden.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:48:08 #28
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_159593055
Hey als je een kat afslacht krijg je meer dan je eigen vent! ^O^
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:48:31 #29
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159593064
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
Het verhaal gaat dat hij er een baret en fles wijn achterna gooide. Derhalve is de verwachting uitgesproken dat het een volbloed Fransman betreft.
pi_159593132
Ik vind 2 jaar wel wat karig ja, jaartje of 5 was prima geweest
pi_159593622
Ze hadden er beter na die twee jaar gevangenis levenslang tbs bijgedaan.
Ура для россии
pi_159595767
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe denk je dat de andere gevangene erover zullen denken wanneer ze erachter komen wat hij heeft gedaan? Denk je dat daar geen dierenliefhebbers in zitten?
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_159595868
Gestoorde hufter. Een levenslang verbod om huisdieren te houden en een gedwongen behandeling had er ook wel bij gemogen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_159596012
Wat voor straffen moeten de mensen dan wel niet krijgen die dagelijks massamoorden uitvoeren op koeien en kippen enzo? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_159596068
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:49 schreef Hallojo het volgende:
Wat voor straffen moeten de mensen dan wel niet krijgen die dagelijks massamoorden uitvoeren op koeien en kippen enzo? :o
Er zijn ook schandalen over mensen die dieren mishandelen in de slachterij, zoals biggetjes die keihard doodgeslagen worden tegen de vloer. Die mogen dezelfde brute, genadeloze behandeling ontvangen.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_159596363
Ik vind het nogal veel voor dierenmishandeling, dat zeg ik als kattenliefhebber zelfs. Vent is natuurlijk wel een ontzettende lul met wat kinkjes in zijn bekabeling waarschijnlijk....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_159596413
ik weet wel een goede straf voor die man.....breng hem naar een flat van 7 verdiepingen hoog. giet benzine over hem heen en gooi hem van het balkon af.
pi_159596457
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind het nogal veel voor dierenmishandeling, dat zeg ik als kattenliefhebber zelfs. Vent is natuurlijk wel een ontzettende lul met wat kinkjes in zijn bekabeling waarschijnlijk....
die man spoort gewoon niet punt.
pi_159596501
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:02 schreef matthias24 het volgende:
ik weet wel een goede straf voor die man.....breng hem naar een flat van 7 verdiepingen hoog. giet benzine over hem heen en gooi hem van het balkon af.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:03 schreef matthias24 het volgende:

[..]

die man spoort gewoon niet punt.
Dat jij dan weer mensen die niet sporen brandend van flatgebouwen af wil gooien zegt ook weer het eea over jouw eigen beschavingsniveau hè...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_159596571
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]

Dat jij dan weer mensen die niet sporen brandend van flatgebouwen af wil gooien zegt ook weer het eea over jouw eigen beschavingsniveau hè...
Hij is waarschijnlijk moslim en weet niet beter.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_159596572
quote:

[..]

[..]

ik heb het nu over deze man. en wat hij gedaan heeft is gewoon afschuwelijk
pi_159596585
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:06 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Hij is waarschijnlijk moslim en weet niet beter.
doe ff normaal joh!! je kent mij niet eens
pi_159596613
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:06 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ik heb het nu over deze man. en wat hij gedaan heeft is gewoon afschuwelijk
Dat is het ook, hem dan ook maar brandend van 7 hoog naar beneden gooien is ook afschuwelijk. Zeker als je van mening bent dat hij geestelijk niet in orde is.
pi_159596682
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is het ook, hem dan ook maar brandend van 7 hoog naar beneden gooien is ook afschuwelijk. Zeker als je van mening bent dat hij geestelijk niet in orde is.
oke sorry dan heb ik het meschien een beetje verkeerd geschreven.
of die man nou wel of niet in orde is maakt me verder geen moer uit.
maar nogmaals wat hij gedaan heeft is gewoon zwaar dierenmishandeling.
pi_159597092
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:11 schreef matthias24 het volgende:

[..]

oke sorry dan heb ik het meschien een beetje verkeerd geschreven.
of die man nou wel of niet in orde is maakt me verder geen moer uit.
maar nogmaals wat hij gedaan heeft is gewoon zwaar dierenmishandeling.
Ik begrijp je emotie ook heel goed hoor. Als iemand dat met een kat van mij zou doen zou ik zeker in eerste instantie ook wel 'een tikkeltje' feller reageren :P

Maar we moeten het wel in proportie zien: het zijn en blijven dieren en laten we wel wezen, als maatschappij maken we dagelijks duizenden dieren dood.
pi_159597286
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik begrijp je emotie ook heel goed hoor. Als iemand dat met een kat van mij zou doen zou ik zeker in eerste instantie ook wel 'een tikkeltje' feller reageren :P

Maar we moeten het wel in proportie zien: het zijn en blijven dieren en laten we wel wezen, als maatschappij maken we dagelijks duizenden dieren dood.
ja daar heb je ook wel gelijk in. ik liet me een beetje gaan door me emotie's.
en ik kan me haast ook niet voorstelen dat iemand in staat is om zoiets te doen.
en vooral ook de manier hoe die man dit gedaan heeft vind ik erg schokkend!
  dinsdag 2 februari 2016 @ 15:52:53 #47
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159597902
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er zit een verschil in doden ter consumptie of een dier in brand steken en uit het raam flikkeren. Die vergelijking wordt zo ongelofelijk vaak gemaakt terwijl die zo ongelofelijk mank is :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Dven op 02-02-2016 16:07:05 ]
pi_159598335
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Er zit een verschil in doden ter consumptie of een dier in brand steken en uit het raam flikkeren. Die vergelijking wordt zo ongelofelijk gemaakt terwijl die zo ongelofelijk mank is :N
wat bedoel je nou eigenlijk?
pi_159598388
quote:

[..]

[..]

En, zit het lekker op je hoge paard? Moraal riddertje.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:08:04 #50
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159598412
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:05 schreef matthias24 het volgende:

[..]

wat bedoel je nou eigenlijk?
Dat je een koe doden omdat je hem op wil eten niet kan vergelijken met een koe overgieten met benzine, in de fik steken en vervolgens van het dak afduwen.
pi_159598450
Die mag van mij wel 25 jaar cel krijgen! :( Arme kat. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:10:18 #52
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_159598466
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:40 schreef D1990 het volgende:

[..]

Hoe denk je dat de andere gevangene erover zullen denken wanneer ze erachter komen wat hij heeft gedaan? Denk je dat daar geen dierenliefhebbers in zitten?
Dit :D
Misschien zetten ze hem wel in vuur en vlam.
pi_159598716
quote:

[..]

Er zit een verschil in doden ter consumptie of een dier in brand steken en uit het raam flikkeren. Die vergelijking wordt zo ongelofelijk vaak gemaakt terwijl die zo ongelofelijk mank is :N
Ja, daar zit een verschil tussen. Het eindresultaat is echter precies hetzelfde: namelijk een dood dier.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:31:07 #54
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159598903
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, daar zit een verschil tussen. Het eindresultaat is echter precies hetzelfde: namelijk een dood dier.
Steekt men jou een mes tussen de ribben is dat precies gelijk. Relevantie is echt nul komma nul.
pi_159598945
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Steekt men jou een mes tussen de ribben is dat precies gelijk. Relevantie is echt nul komma nul.
doe ff normaal man
  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:34:21 #56
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159598959
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:33 schreef matthias24 het volgende:

[..]

doe ff normaal man
Doe zelf ff normaal man
pi_159599296
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Precies, of je mij nu dood maakt voor 'consumptie', uit haat of wat dan ook, dat zal me jeuken aangezien het eindresultaat gewoon 'dood' is :P
pi_159672561
Beetje overdreven dit. We moeten niet vergeten dat dit maar een dier is hè? Bovendien schiet iedereen weleens uit z'n slof.
International
  vrijdag 5 februari 2016 @ 06:47:35 #59
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_159672834
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:54 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

Wat keur je niet goed? Wat begrijp je wel?
Standaard reactie op geweld tegen immigranten. Is een beetje een meme geworden hier :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_159672868
quote:

[..]

Dus als de man daarna het werk had afgemaakt en de kat verder gebarbecued had en opgegeten dan was het niet erg.

Ga toch weg die hele dieren consumptie van de wereld waardoor miljarden dieren hun hele leven in kleine hokjes opgesloten zitten maar dan wel een beetje diervriendelijk slachten is heel hypocriet.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 07:49:24 #61
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159673014
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 07:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus als de man daarna het werk had afgemaakt en de kat verder gebarbecued had en opgegeten dan was het niet erg.

Ga toch weg die hele dieren consumptie van de wereld waardoor miljarden dieren hun hele leven in kleine hokjes opgesloten zitten maar dan wel een beetje diervriendelijk slachten is heel hypocriet.
Dit is zo'n ongelofelijk domme opmerking dat ik er niet op in ga maar je wel een nieuwe kans geef om het nog eens te proberen. Succes, hopelijk verras je me.
pi_159673347
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 07:49 schreef Dven het volgende:

[..]

Dit is zo'n ongelofelijk domme opmerking dat ik er niet op in ga maar je wel een nieuwe kans geef om het nog eens te proberen. Succes, hopelijk verras je me.
Dat het in jou optiek dom is maakt het niet per definitie onwaar.

Het is hoe dan ook bizar dat we sommige dieren als knuffels beschouwen en anderen als stront behandelen en dus bijvoorbeeld kalveren hun korte leven in een kist laten staan, kippen die zo dicht op elkaar staan dat we maar hun snavels moeten afknippen zodat ze elkaar niet verwonden, maar wel ons geweten sussen dat deze hun hele leven mishandelde dieren, diervriendelijk geslacht worden.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 08:44:25 #63
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159673388
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 08:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat het in jou optiek dom is maakt het niet per definitie onwaar.

Het is hoe dan ook bizar dat we sommige dieren als knuffels beschouwen en anderen als stront behandelen en dus bijvoorbeeld kalveren hun korte leven in een kist laten staan, kippen die zo dicht op elkaar staan dat we maar hun snavels moeten afknippen zodat ze elkaar niet verwonden, maar wel ons geweten sussen dat deze hun hele leven mishandelde dieren, diervriendelijk geslacht worden.
Ik zeg dan ook nergens dat de bio-industrie een prima business is. Wat mij betreft wordt dat beter vandaag nog dan morgen verboden. Doch staat dat nog niet gelijk aan een dier in de fik steken en van een flat naar beneden gooien.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 09:38:16 #64
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_159673956
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:45 schreef Dven het volgende:

[..]

In principe wel ja. Wel zie ik er graag een vorm van dwangverpleging bijkomen. En dat hij niet vrijkomt voor er geestelijk enige vooruitgang geboekt is.
Nou dan. Dan is hij toch niet helemaal lekker en komt dat gedrag niet uit de lucht vallen toch? En dit soort ziekelijk gedrag moet inderdaad onderzocht worden en met dwangverpleging worden bestreden.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:16:51 #65
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159674391
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:24 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Hoe krijg jij dat toch iedere keer weer voor elkaar, om letterlijk bij alles alsnog de vrouw in het slecht daglicht te zetten, serieus, die vent heeft haar kat vermoord en jij maakt je meer druk om haar slechte relatiekeuze dan om zijn keuze om een kat te martelen en te doden? :')

En jij hebt nooit gehoord van ''Hij was altijd zo aardig'' en '' hij leek een hele normale man''?
Nu zeg ik niet dat dat in dit geval is, maar jouw speculatie slaat natuurlijk ook compleet nergens op.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:20:23 #66
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_159674445
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:04 schreef Dven het volgende:

[..]

Leg uit.. :)
Self-interest makes the world go round!
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:20:39 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159674450
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Die mag van mij wel 25 jaar cel krijgen! :( Arme kat. :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not sure if sarcastic or.......
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:23:07 #68
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159674474
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoe krijg jij dat toch iedere keer weer voor elkaar, om letterlijk bij alles alsnog de vrouw in het slecht daglicht te zetten, serieus, die vent heeft haar kat vermoord en jij maakt je meer druk om haar slechte relatiekeuze dan om zijn keuze om een kat te martelen en te doden? :')

En jij hebt nooit gehoord van ''Hij was altijd zo aardig'' en '' hij leek een hele normale man''?
Nu zeg ik niet dat dat in dit geval is, maar jouw speculatie slaat natuurlijk ook compleet nergens op.
Het is inderdaad vrij bizar dat het altijd weer ergens op de vrouw moet worden afgeschoven. Het komt vrij vaak voor dat iemand op het begin van een relatie zijn beste beentje voorzet maar dat uiteindelijk het ware karakter in een zwaar incident naar voren komt. Mensen kunnen hun persoonlijkheid lang verbergen zolang alles goed verloopt maar als ze dan een keertje in een slechte bui verkeren of tegen het been worden geschopt...
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:27:29 #69
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159674512
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Het is inderdaad vrij bizar dat het altijd weer ergens op de vrouw moet worden afgeschoven. Het komt vrij vaak voor dat iemand op het begin van een relatie zijn beste beentje voorzet maar dat uiteindelijk het ware karakter in een zwaar incident naar voren komt. Mensen kunnen hun persoonlijkheid lang verbergen zolang alles goed verloopt maar als ze dan een keertje in een slechte bui verkeren of tegen het been worden geschopt...
Inderdaad, en ik ken er een uit mijn directe omgeving, een lieve en leuke man, erg geliefd en ineens werd zijn werk hem te veel en heeft hij zijn baas aangevallen. Echt out of the blue.
Na jaren van onderzoek bleek dus dat hij diverse geestelijke stoornissen heeft waar hij nu zwaar voor aan de medicatie zit.

En het kan best zijn dat de man in dit verhaal wel controlerend was en dergelijke, maar tussen controlerend en je kat al vlammend uit het raam gooien zit toch een heel groot verschil. ;)
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:29:01 #70
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159674529
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

Inderdaad, en ik ken er een uit mijn directe omgeving, een lieve en leuke man, erg geliefd en ineens werd zijn werk hem te veel en heeft hij zijn baas aangevallen. Echt out of the blue.
Na jaren van onderzoek bleek dus dat hij diverse geestelijke stoornissen heeft waar hij nu zwaar voor aan de medicatie zit.

En het kan best zijn dat de man in dit verhaal wel controlerend was en dergelijke, maar tussen controlerend en je kat al vlammend uit het raam gooien zit toch een heel groot verschil. ;)
Het 'grappige' is dan ook dat dit soort gedrag juist wél volledig uit de lucht komt vallen. Er zijn dan ook maar weinig vrouwen die graag op psychopaten vallen, in tegenstelling tot wat veel mannen schijnbaar graag denken.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:33:10 #71
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159674578
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Het 'grappige' is dan ook dat dit soort gedrag juist wél volledig uit de lucht komt vallen. Er zijn dan ook maar weinig vrouwen die graag op psychopaten vallen, in tegenstelling tot wat veel mannen schijnbaar graag denken.
Ik krijg altijd het idee dat mannen die dat denken vrouwen graag als ''fout'' willen laten uitkomen omdat ze dan tegen zichzelf kunnen vertellen dat het niet aan hun ligt dat ze geen vriendin kunnen krijgen. ;)
Het ''het moet wel de schud van de vrouw zijn en niet van mij, want ik ben toch leuk en aardig?'' idee
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:37:15 #72
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159674641
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik krijg altijd het idee dat mannen die dat denken vrouwen graag als ''fout'' willen laten uitkomen omdat ze dan tegen zichzelf kunnen vertellen dat het niet aan hun ligt dat ze geen vriendin kunnen krijgen. ;)
Het ''het moet wel de schud van de vrouw zijn en niet van mij, want ik ben toch leuk en aardig?'' idee
Soort van misplaatst zelfbeschermingsmechanisme inderdaad.
pi_159674748
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:16 schreef snakelady het volgende:
Je trekt deze conclusie op basis van een reactie op een reactie op de voetnoot in mijn initiële post. Volgens mij ben jij vooral erg bezig met vrouwen en hun harde leven. Ik maak daarin totaal geen onderscheid en had precies hetzelfde gezegd als de rollen waren omgedraaid.

Ik vind het wél leuk om jou te wijzen op je hilarisch hypocriete denkbeelden. Ik denk dat je die lijn onbewust doortrekt naar alle vrouwen zodat je mij als vrouwenhater kunt neerzetten en je de kritiek naast je neer kunt leggen.

Wat jou een waardeloze feminist maakt, zoals alle zelfbenoemd feministen.
quote:
Jij denkt oprecht dat een sicko die bij het minste of geringste een kat in de hens steekt en hem uit het raam gooit dit gedrag is wat zomaar uit de lucht komt vallen (pun intended)?

Neem ook even mee dat deze uitspatting voorkomt uit een onbevredigde controledrang. Dan kun je aannemen dat er al eerder incidenten hebben plaatsgevonden. De controledrang is op zichzelf ook al een rood zwaailicht natuurlijk.

Dus ja, voor de bestwil van de vrouw in kwestie lijkt het mij verstandig dat ze wat kritischer kijkt naar mogelijke partners in de toekomst.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 10:48:22 #74
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_159674802
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 10:45 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Je trekt deze conclusie op basis van een reactie op een reactie op de voetnoot in mijn initiële post. Volgens mij ben jij vooral erg bezig met vrouwen en hun harde leven. Ik maak daarin totaal geen onderscheid en had precies hetzelfde gezegd als de rollen waren omgedraaid.

Ik vind het wél leuk om jou te wijzen op je hilarisch hypocriete denkbeelden. Ik denk dat je die lijn onbewust doortrekt naar alle vrouwen zodat je mij als vrouwenhater kunt neerzetten en je de kritiek naast je neer kunt leggen.

Wat jou een waardeloze feminist maakt, zoals alle zelfbenoemd feministen.

Ten eerste, ik ben geen zelfbenoemde feminist, jij noemt mij een feminist. :P
Ten tweede, wat is er hypocriet aan mij dan?
pi_159681857
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 03:13 schreef Aardbei16 het volgende:
Beetje overdreven dit. We moeten niet vergeten dat dit maar een dier is hè? Bovendien schiet iedereen weleens uit z'n slof.
Ja, denk ook niet dat iemand hier wakker ligt als we op het journaal te horen krijgen dat de FOK'er "Aardbei16" levend in de fik is gestoken en van een flat gebouw is gegooid, want hey. Kan gebeuren he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')