abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin dinsdag 2 februari 2016 @ 12:46:35 #26
35723 crew  GGMM
pi_159593025
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:47:50 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159593048
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die kat had ook voor een second opinion moeten gaan, nooit zomaar klakkeloos het besluit van de eerste arts aannemen.
Misschien droeg hij een kattebelletje waarin stond aangegeven dat hij niet gereanimeerd wenst te worden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:48:08 #28
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_159593055
Hey als je een kat afslacht krijg je meer dan je eigen vent! ^O^
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 2 februari 2016 @ 12:48:31 #29
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159593064
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 12:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
Het verhaal gaat dat hij er een baret en fles wijn achterna gooide. Derhalve is de verwachting uitgesproken dat het een volbloed Fransman betreft.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159593132
Ik vind 2 jaar wel wat karig ja, jaartje of 5 was prima geweest
pi_159593622
Ze hadden er beter na die twee jaar gevangenis levenslang tbs bijgedaan.
Ура для россии
pi_159595767
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog te weinig, die twee jaar. :r
Hoe denk je dat de andere gevangene erover zullen denken wanneer ze erachter komen wat hij heeft gedaan? Denk je dat daar geen dierenliefhebbers in zitten?
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_159595868
Gestoorde hufter. Een levenslang verbod om huisdieren te houden en een gedwongen behandeling had er ook wel bij gemogen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_159596012
Wat voor straffen moeten de mensen dan wel niet krijgen die dagelijks massamoorden uitvoeren op koeien en kippen enzo? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_159596068
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 14:49 schreef Hallojo het volgende:
Wat voor straffen moeten de mensen dan wel niet krijgen die dagelijks massamoorden uitvoeren op koeien en kippen enzo? :o
Er zijn ook schandalen over mensen die dieren mishandelen in de slachterij, zoals biggetjes die keihard doodgeslagen worden tegen de vloer. Die mogen dezelfde brute, genadeloze behandeling ontvangen.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_159596363
Ik vind het nogal veel voor dierenmishandeling, dat zeg ik als kattenliefhebber zelfs. Vent is natuurlijk wel een ontzettende lul met wat kinkjes in zijn bekabeling waarschijnlijk....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_159596413
ik weet wel een goede straf voor die man.....breng hem naar een flat van 7 verdiepingen hoog. giet benzine over hem heen en gooi hem van het balkon af.
pi_159596457
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind het nogal veel voor dierenmishandeling, dat zeg ik als kattenliefhebber zelfs. Vent is natuurlijk wel een ontzettende lul met wat kinkjes in zijn bekabeling waarschijnlijk....
die man spoort gewoon niet punt.
pi_159596501
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:02 schreef matthias24 het volgende:
ik weet wel een goede straf voor die man.....breng hem naar een flat van 7 verdiepingen hoog. giet benzine over hem heen en gooi hem van het balkon af.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:03 schreef matthias24 het volgende:

[..]

die man spoort gewoon niet punt.
Dat jij dan weer mensen die niet sporen brandend van flatgebouwen af wil gooien zegt ook weer het eea over jouw eigen beschavingsniveau hè...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_159596571
quote:
4s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]

Dat jij dan weer mensen die niet sporen brandend van flatgebouwen af wil gooien zegt ook weer het eea over jouw eigen beschavingsniveau hè...
Hij is waarschijnlijk moslim en weet niet beter.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_159596572
quote:

[..]

[..]

ik heb het nu over deze man. en wat hij gedaan heeft is gewoon afschuwelijk
pi_159596585
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:06 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Hij is waarschijnlijk moslim en weet niet beter.
doe ff normaal joh!! je kent mij niet eens
pi_159596613
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:06 schreef matthias24 het volgende:

[..]

ik heb het nu over deze man. en wat hij gedaan heeft is gewoon afschuwelijk
Dat is het ook, hem dan ook maar brandend van 7 hoog naar beneden gooien is ook afschuwelijk. Zeker als je van mening bent dat hij geestelijk niet in orde is.
pi_159596682
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is het ook, hem dan ook maar brandend van 7 hoog naar beneden gooien is ook afschuwelijk. Zeker als je van mening bent dat hij geestelijk niet in orde is.
oke sorry dan heb ik het meschien een beetje verkeerd geschreven.
of die man nou wel of niet in orde is maakt me verder geen moer uit.
maar nogmaals wat hij gedaan heeft is gewoon zwaar dierenmishandeling.
pi_159597092
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:11 schreef matthias24 het volgende:

[..]

oke sorry dan heb ik het meschien een beetje verkeerd geschreven.
of die man nou wel of niet in orde is maakt me verder geen moer uit.
maar nogmaals wat hij gedaan heeft is gewoon zwaar dierenmishandeling.
Ik begrijp je emotie ook heel goed hoor. Als iemand dat met een kat van mij zou doen zou ik zeker in eerste instantie ook wel 'een tikkeltje' feller reageren :P

Maar we moeten het wel in proportie zien: het zijn en blijven dieren en laten we wel wezen, als maatschappij maken we dagelijks duizenden dieren dood.
pi_159597286
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik begrijp je emotie ook heel goed hoor. Als iemand dat met een kat van mij zou doen zou ik zeker in eerste instantie ook wel 'een tikkeltje' feller reageren :P

Maar we moeten het wel in proportie zien: het zijn en blijven dieren en laten we wel wezen, als maatschappij maken we dagelijks duizenden dieren dood.
ja daar heb je ook wel gelijk in. ik liet me een beetje gaan door me emotie's.
en ik kan me haast ook niet voorstelen dat iemand in staat is om zoiets te doen.
en vooral ook de manier hoe die man dit gedaan heeft vind ik erg schokkend!
  dinsdag 2 februari 2016 @ 15:52:53 #47
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159597902
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er zit een verschil in doden ter consumptie of een dier in brand steken en uit het raam flikkeren. Die vergelijking wordt zo ongelofelijk vaak gemaakt terwijl die zo ongelofelijk mank is :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Dven op 02-02-2016 16:07:05 ]
pi_159598335
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 15:52 schreef Dven het volgende:

[..]

Er zit een verschil in doden ter consumptie of een dier in brand steken en uit het raam flikkeren. Die vergelijking wordt zo ongelofelijk gemaakt terwijl die zo ongelofelijk mank is :N
wat bedoel je nou eigenlijk?
pi_159598388
quote:

[..]

[..]

En, zit het lekker op je hoge paard? Moraal riddertje.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:08:04 #50
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159598412
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 16:05 schreef matthias24 het volgende:

[..]

wat bedoel je nou eigenlijk?
Dat je een koe doden omdat je hem op wil eten niet kan vergelijken met een koe overgieten met benzine, in de fik steken en vervolgens van het dak afduwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')