Misschien droeg hij een kattebelletje waarin stond aangegeven dat hij niet gereanimeerd wenst te worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die kat had ook voor een second opinion moeten gaan, nooit zomaar klakkeloos het besluit van de eerste arts aannemen.
Het verhaal gaat dat hij er een baret en fles wijn achterna gooide. Derhalve is de verwachting uitgesproken dat het een volbloed Fransman betreft.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 12:46 schreef GGMM het volgende:
Is er al iets bekend over de afkomst van de dader?
Hoe denk je dat de andere gevangene erover zullen denken wanneer ze erachter komen wat hij heeft gedaan? Denk je dat daar geen dierenliefhebbers in zitten?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog te weinig, die twee jaar.
Er zijn ook schandalen over mensen die dieren mishandelen in de slachterij, zoals biggetjes die keihard doodgeslagen worden tegen de vloer. Die mogen dezelfde brute, genadeloze behandeling ontvangen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:49 schreef Hallojo het volgende:
Wat voor straffen moeten de mensen dan wel niet krijgen die dagelijks massamoorden uitvoeren op koeien en kippen enzo?
die man spoort gewoon niet punt.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind het nogal veel voor dierenmishandeling, dat zeg ik als kattenliefhebber zelfs. Vent is natuurlijk wel een ontzettende lul met wat kinkjes in zijn bekabeling waarschijnlijk....
quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:02 schreef matthias24 het volgende:
ik weet wel een goede straf voor die man.....breng hem naar een flat van 7 verdiepingen hoog. giet benzine over hem heen en gooi hem van het balkon af.
Dat jij dan weer mensen die niet sporen brandend van flatgebouwen af wil gooien zegt ook weer het eea over jouw eigen beschavingsniveau hè...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:03 schreef matthias24 het volgende:
[..]
die man spoort gewoon niet punt.
Hij is waarschijnlijk moslim en weet niet beter.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dat jij dan weer mensen die niet sporen brandend van flatgebouwen af wil gooien zegt ook weer het eea over jouw eigen beschavingsniveau hè...
ik heb het nu over deze man. en wat hij gedaan heeft is gewoon afschuwelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dat jij dan weer mensen die niet sporen brandend van flatgebouwen af wil gooien zegt ook weer het eea over jouw eigen beschavingsniveau hè...
doe ff normaal joh!! je kent mij niet eensquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:06 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk moslim en weet niet beter.
Dat is het ook, hem dan ook maar brandend van 7 hoog naar beneden gooien is ook afschuwelijk. Zeker als je van mening bent dat hij geestelijk niet in orde is.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:06 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik heb het nu over deze man. en wat hij gedaan heeft is gewoon afschuwelijk
oke sorry dan heb ik het meschien een beetje verkeerd geschreven.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is het ook, hem dan ook maar brandend van 7 hoog naar beneden gooien is ook afschuwelijk. Zeker als je van mening bent dat hij geestelijk niet in orde is.
Ik begrijp je emotie ook heel goed hoor. Als iemand dat met een kat van mij zou doen zou ik zeker in eerste instantie ook wel 'een tikkeltje' feller reagerenquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
oke sorry dan heb ik het meschien een beetje verkeerd geschreven.
of die man nou wel of niet in orde is maakt me verder geen moer uit.
maar nogmaals wat hij gedaan heeft is gewoon zwaar dierenmishandeling.
ja daar heb je ook wel gelijk in. ik liet me een beetje gaan door me emotie's.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik begrijp je emotie ook heel goed hoor. Als iemand dat met een kat van mij zou doen zou ik zeker in eerste instantie ook wel 'een tikkeltje' feller reageren![]()
Maar we moeten het wel in proportie zien: het zijn en blijven dieren en laten we wel wezen, als maatschappij maken we dagelijks duizenden dieren dood.
Er zit een verschil in doden ter consumptie of een dier in brand steken en uit het raam flikkeren. Die vergelijking wordt zo ongelofelijk vaak gemaakt terwijl die zo ongelofelijk mank isquote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik begrijp je emotie ook heel goed hoor. Als iemand dat met een kat van mij zou doen zou ik zeker in eerste instantie ook wel 'een tikkeltje' feller reageren![]()
Maar we moeten het wel in proportie zien: het zijn en blijven dieren en laten we wel wezen, als maatschappij maken we dagelijks duizenden dieren dood.
wat bedoel je nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zit een verschil in doden ter consumptie of een dier in brand steken en uit het raam flikkeren. Die vergelijking wordt zo ongelofelijk gemaakt terwijl die zo ongelofelijk mank is
En, zit het lekker op je hoge paard? Moraal riddertje.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Dat je een koe doden omdat je hem op wil eten niet kan vergelijken met een koe overgieten met benzine, in de fik steken en vervolgens van het dak afduwen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |