Oh dan las ik het verkeerd. Ik las dat ook zij prima kan werken voor 40 uur ondanks haar handicaps. Sorryquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk dat ze meer bedoeld dat er ook fijne en leuke werkplekken bestaan, en dat je niet overal gepest word?
Bijvoorbeeld niet in je bed gaan liggen als je keelpijn hebt. Dat is echt nergens voor nodig. Uitstelgedrag.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dit, klinkt misschien beetje hard maar als je af MOET vallen voor je gezondheid zou ik het, als ik heel eerlijk ben, wel serieuzer nemen dan dat je nu doet.
Is goed bedoeld hoor, begrijp me niet verkeerd.
moet ik dringend doen ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:09 schreef LPFAN het volgende:
Ben je al wezen zwemmen dan Sara? dat helpt ook tegen de kilo's
waar woon je, ik kom er wel 1 langsbrengen. wegen we je ook meteen even!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
moet ik dringend doen ja.
het probleem bij de weegschaal is dat het een ronde batterij is.
ach ja, er moet nog zoveel gebeuren hihi
Zijn genoeg winkels die die batterij hebben hoor...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
ach ja, er moet nog zoveel gebeuren hihi
weet ik en ga op jacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:20 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zijn genoeg winkels die die batterij hebben hoor...
Je gaat zo vaak shoppen, dan koop je dus gewoon een ronde batterij. Simpel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
ach ja, er moet nog zoveel gebeuren hihi.
edit: ik snotter de hele dag en hoest me de pleuris.
ik heb vroeger gewerkt een 36uren verband of hoe heet dat en kan zeggen dat het te zwaar was voor mij.
ineens een jumbopack hihiquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Je gaat zo vaak shoppen, dan koop je dus gewoon een ronde batterij. Simpel.
de batterij is zo'n ronde pilvorm. ik hoop dat de Action ze heeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
b ij de action zijn die heel goedkoop
Die heeft ze, en elke willekeurige supermarkt en drogist ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
de batterij is zo'n ronde pilvorm. ik hoop dat de Action ze heeft.
Het is nog niet helemaal uitgebroken. Dan eet ik niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:49 schreef houdjemond het volgende:
Wat ik me wel afvraag, je ligt in bed omdat keelpijn, maar je kan wel harde droge koekjes eten..
Als ik dusdanig beroerd ben doet water al zeer..
Het is maar een koutje, even vermannen, en hup naar de Action voor die batterij.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het is nog niet helemaal uitgebroken. Dan eet ik niet.
Mijn neus doet meer pijn
Dus je bent niet ziek?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
Het is nog niet helemaal uitgebroken. Dan eet ik niet.
Mijn neus doet meer pijn
Een beetje verkouden en ongesteldquote:
Het is niet kritisch, maar wat Sara zei was nogal tegenstrijdig en dan word ik nieuwsgierig.quote:
Foto?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:14 schreef sararaats het volgende:
Het loopt op dit moment even in het honderd in mijn hoofd. Sorry voor de vage posts.
Maar mijn Super Marioblok is klaar.
Het was een gepuzzel want kubussen en andere meetkunde lukt niet altijd.
Ik vind hem supergaafquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:46 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar een kleintje.
Ben er trots op
Dank je.quote:
Tof hoor, ik zie altijd leuke dingetjes voorbij komen, nu ook weer van jou, en dan denk ik van dat wil ik oohooook!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dank je.
Het lukte me om op tekenpapier te printen.
Vanmiddag al het knutselgerief gesorteerd. De belangrijkste zitten in deze doos:
[ afbeelding ]
De andere box wordt gebruikt voor pennen, lijm enz. Zit een verdeelbakje op. Vanonder zit het materiaal dat ik minder nodig heb zoals vilt.
knutselen. Het duurt iets langer voor ik iets klaar heb maar dan is het met veel liefde en moed gemaakt hahaha
Hahaha dat ken ik! Ik heb ook echt geen geduld voor zulke dingen. Wat wel jammer is af en toe ja ;pquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tof hoor, ik zie altijd leuke dingetjes voorbij komen, nu ook weer van jou, en dan denk ik van dat wil ik oohooook!
Maar dan bedenk ik me dat ik ongeveer 0,0 geduld heb dus ik houd het wel bij kijken.
Had vorig jaar het geniale idee om zelf kerstkaarten te maken, alles zat onder de glitter behalve de kaartjes
Plastische opvoeding was altijd 1 van mijn slechtste vakken want fijne motoriek bij sommige opdrachten. Net zoals breien, naaien en haken. Blergh.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 12:47 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahaha dat ken ik! Ik heb ook echt geen geduld voor zulke dingen. Wat wel jammer is af en toe ja ;p
Super leuk!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 16:07 schreef sararaats het volgende:
Ik heb geen zin om deze lap tekst te plakken dus hier is de link.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zwartvoetpinguïn
[ afbeelding ]
Er zitten pinguins achter mij
lekker manquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:17 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zelfgemaakte courgette-champignonschotel in de wok met pastinaak![]()
![]()
Lekker op tijd onder de wol en morgen is er weer een dag.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:40 schreef sararaats het volgende:
Ik heb al mijn afspraken afgezegd want toch wel ziek.
Mijn probleem is dat ik geen koorts maak maar wel kan gloeien als een gloeilamp.
Pfff het zit me echt niet mee.
Yepsquote:Op zondag 14 februari 2016 20:52 schreef houdjemond het volgende:
Oh en beterschap Saar, was het daar ook zulk rotweer met regen en natte sneeuw? Wordt niemand vrolijk van..
Denk het wel, je hebt ruim 11.000 viewsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:33 schreef sararaats het volgende:
Ik heb de indruk dat mijn topic niet meer gelezen wordt.
Maar ik ga door!
Dat stond vast niet in je dieet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:58 schreef sararaats het volgende:
Mijn spaghetti was bedolven onder de kaas hihi.
Ik voel me al veel beter maar het is nog niet over.
Weet ik maar deed de verkeerde kant van het potje kaas open.quote:
een potje kaas?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik maar deed de verkeerde kant van het potje kaas open.
DE GROTE GAATJES![]()
Vanmorgen een Actimel gedronken.
Offtopic geneuzel in dit topic. 😀 Hoe dan?!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb even wat offtopic geneuzel weggehaald hier.
quote:
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:33 schreef sararaats het volgende:
Ik heb de indruk dat mijn topic niet meer gelezen wordt.
Maar ik ga door!
Aha en wat mootie zegt, waarom schep je het er dan niet af? prima als je toch niet wil afvallen want het is jouw leven maar waarom zeg je dat dan de hele tijd?quote:
Dan ga je naar de huisarts als je denkt dat je een probleem hebt? Heb je al naar je schildklier laten kijken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:39 schreef sararaats het volgende:
Ik had gewoon erge honger na 2 dagen darmprobleempjes![]()
Het probleem is mijn buik. Van de rest moet niet veel af.
Volgens mij is het daar niet juist. Ik heb dat meerdere keren gehad.
Ik ben prikkelbaar en mijn excuses daarvoor.
Dan ga je naar een huisarts.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:39 schreef sararaats het volgende:
Ik had gewoon erge honger na 2 dagen darmprobleempjes![]()
Het probleem is mijn buik. Van de rest moet niet veel af.
Volgens mij is het daar niet juist. Ik heb dat meerdere keren gehad.
Ik ben prikkelbaar en mijn excuses daarvoor.
Nog niet. Ik ben zeker niet zwanger want pil en no sex.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:41 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan ga je naar de huisarts als je denkt dat je een probleem hebt? Heb je al naar je schildklier laten kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |