lekker manquote:Op dinsdag 2 februari 2016 16:17 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zelfgemaakte courgette-champignonschotel in de wok met pastinaak![]()
![]()
Lekker op tijd onder de wol en morgen is er weer een dag.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:40 schreef sararaats het volgende:
Ik heb al mijn afspraken afgezegd want toch wel ziek.
Mijn probleem is dat ik geen koorts maak maar wel kan gloeien als een gloeilamp.
Pfff het zit me echt niet mee.
Yepsquote:Op zondag 14 februari 2016 20:52 schreef houdjemond het volgende:
Oh en beterschap Saar, was het daar ook zulk rotweer met regen en natte sneeuw? Wordt niemand vrolijk van..
Denk het wel, je hebt ruim 11.000 viewsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:33 schreef sararaats het volgende:
Ik heb de indruk dat mijn topic niet meer gelezen wordt.
Maar ik ga door!
Dat stond vast niet in je dieet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:58 schreef sararaats het volgende:
Mijn spaghetti was bedolven onder de kaas hihi.
Ik voel me al veel beter maar het is nog niet over.
Weet ik maar deed de verkeerde kant van het potje kaas open.quote:
een potje kaas?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik maar deed de verkeerde kant van het potje kaas open.
DE GROTE GAATJES![]()
Vanmorgen een Actimel gedronken.
Offtopic geneuzel in dit topic. 😀 Hoe dan?!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb even wat offtopic geneuzel weggehaald hier.
Oh jawel hoorquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:33 schreef sararaats het volgende:
Ik heb de indruk dat mijn topic niet meer gelezen wordt.
Maar ik ga door!
Aha en wat mootie zegt, waarom schep je het er dan niet af? prima als je toch niet wil afvallen want het is jouw leven maar waarom zeg je dat dan de hele tijd?quote:
Dan ga je naar de huisarts als je denkt dat je een probleem hebt? Heb je al naar je schildklier laten kijken?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:39 schreef sararaats het volgende:
Ik had gewoon erge honger na 2 dagen darmprobleempjes![]()
Het probleem is mijn buik. Van de rest moet niet veel af.
Volgens mij is het daar niet juist. Ik heb dat meerdere keren gehad.
Ik ben prikkelbaar en mijn excuses daarvoor.
Dan ga je naar een huisarts.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:39 schreef sararaats het volgende:
Ik had gewoon erge honger na 2 dagen darmprobleempjes![]()
Het probleem is mijn buik. Van de rest moet niet veel af.
Volgens mij is het daar niet juist. Ik heb dat meerdere keren gehad.
Ik ben prikkelbaar en mijn excuses daarvoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |