quote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:33 schreef praadje het volgende:
Wat goed dat je er zo goed bovenop gekomen bent. Wandelen in Wuust is heerlijk trouwens
Weet je, vroeger zat ik op zondag in de kerk. Ik was misdienaar tot mijn twaalfde.quote:
Oef! Lekker vroeg! Doe je nu verder nog iets aan je religie?quote:Op zondag 7 februari 2016 11:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet je, vroeger zat ik op zondag in de kerk. Ik was misdienaar tot mijn twaalfde.
Het was enkel vroeg opstaan want de mis was al om halfnegen![]()
Nu geniet ik van kleine dingen die me vrolijk maken zoals de kleine Olle met zijn schattige tandjes.
Neuh. Nu doe ik aan hekserij hihi. Ik ben 1 met de natuur.quote:Op zondag 7 februari 2016 13:41 schreef Voszje het volgende:
[..]
Oef! Lekker vroeg! Doe je nu verder nog iets aan je religie?
Goed om van de kleine dingen te genieten.
Dat is weer heel anders!quote:Op zondag 7 februari 2016 15:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
Neuh. Nu doe ik aan hekserij hihi. Ik ben 1 met de natuur.
Ik kan genieten van een dutje.
Radio zachtjes aanzettenquote:
Of terug naar de acupuncturist?quote:Op zondag 7 februari 2016 21:40 schreef sararaats het volgende:
Problemen met mijn evenwicht. Soms val ik gewoon omver.
Ik merk ook dat de hoofdpijn weer komt loeren
Dat wordt weer een retourtje huisarts.
![]()
Beetje misselijk.quote:Op maandag 8 februari 2016 09:30 schreef houdjemond het volgende:
Ik heb geen storm gehoord.
En ga maar naar de dokter Saar, mijn evenwichtsorgaan is ontstoken geweest en dat was echt niet grappig, omvallen, gedesoriënteerd zijn..brrr. Was gelukkig snel opgelost met antibiotica maar voordat ze erachter kwamen wat het nou was waren we maanden verder.. ben je ook misselijk of dat niet?
Ondanks de ups en downs ben ik toch gelukkiger dan vroeger.quote:Op maandag 8 februari 2016 10:39 schreef summer2bird het volgende:
Tof topic.
Knap dat je dat hier durft te posten, zijn zat mensen die niet altijd zo aardig zijn.
Ben je een beetje blij met je leven nu?
Heb je wel eens oordopjes geprobeerd?quote:Op maandag 8 februari 2016 11:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ondanks de ups en downs ben ik toch gelukkiger dan vroeger.
Vandaag of morgen mijn knutselgerief sorteren. Het is krokusvakantie dus mijn hulp komt morgen niet.
Het stormt behoorlijk maar ik vind het wel fascinerend behalve 's nachts dan wil ik slapen hihi.
De wind waait door de dampkap en dat maakt lawaai.
Heb ik nu ookquote:Op maandag 8 februari 2016 12:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb je wel eens oordopjes geprobeerd?
schudden?quote:Op maandag 8 februari 2016 17:37 schreef sararaats het volgende:
ik was vroeger een echt jongetje. ik bouwde kampen met dekens en voerde van daaruit oorlog op de meisjes van mijn familie. nah, oorlog. eerder bespioneren.
heb ik verteld dat ik een soeciale geboortedag heb? ik ben geboren op Goede Vrijdag 13 april 1979. dat was eigenlijk niet de bedoeling. ons mama deed grote kuis in hare winkel n.a.v. Pasen en viel in het gat waar de watermeter staat.
FLOEP, daar was ik ineens. ik viel in slaap tijdens het eten dus groeide moeilijk. op 8 maanden Cyanose gekregen en ons ma maar schudden. dat was mijn redding geweest.
Ik zag blauw en ademde niet meer. Althans, dat vertelde de mama.quote:
ik heb een doosje in de vorm van een eendje. ik ga ze bewaren want wie weet brengen ze veel geluk.quote:
Leuke foto, je staat er ook wat overdonderd opquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:31 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dit was het hoogtepunt van 2014.
---
Er is iets vreemds met mij aan de hand. Het lijkt alsof ik me voor iedereen sterk wil houden.
Ben bang om in te storten of is het gewoon de periode van de maand die er weer aan gaat komen.
Ik volg het niet meer zo intensief.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:46 schreef Mylene het volgende:
[..]
Leuke foto, je staat er ook wat overdonderd op.
Dat was een flinke reistijd hè, helemaal naar het terrein van Utopia?
Ik volg de streams niet meer, niet leuk meer, en jij?
Je zou toch kunnen proberen om weer bij een clubje te gaan? Dat ze destijds zo deden wil niet zeggen dat iedereen zo is.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:48 schreef sararaats het volgende:
Vroeger was ik veel socialer en ging turnen en knutselen.
Van de ene op de andere dag veranderde dat.
Toch wel dom om me te laten vallen omdat ik lesbisch ben.
Gelukkig word ik nu goed geholpen.
Maar als je nu bij een clubje ofzo zou gaan, dan zijn het volwassen mensen. Dat maakt een groot verschil. Denk ik.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:12 schreef sararaats het volgende:
Mijn zelfvertrouwen heeft een ferme deuk gehad.
En het regent nog steeds. Dat wordt zwemmen hehe.
Ik ben over de leeftijdsgrens bij vele holebigroepen maar ga ieder jaar naar de Belgian Pride.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar als je nu bij een clubje ofzo zou gaan, dan zijn het volwassen mensen. Dat maakt een groot verschil. Denk ik.
Er zijn vast genoeg hobbyclubjes, en anders probeer je iets anders. Ik noem maar een zijstraat, een wandelgroep, een leesclub, breiclub.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ben over de leeftijdsgrens bij vele holebigroepen maar ga ieder jaar naar de Belgian Pride.
Wat het turnen betreft: ik mag het niet meer doen met mijn slechte knie en rug.
Knutselen heb ik pas weer opgepakt. Voor mij de ultieme kans om mijn fijne motoriek te verbeteren
De vereniging waar ik vroeger knutselde bestaat niet meer
Er is vast wel iets anders waar je mee kan gaan doen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 16:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik ben over de leeftijdsgrens bij vele holebigroepen maar ga ieder jaar naar de Belgian Pride.
Wat het turnen betreft: ik mag het niet meer doen met mijn slechte knie en rug.
Knutselen heb ik pas weer opgepakt. Voor mij de ultieme kans om mijn fijne motoriek te verbeteren
De vereniging waar ik vroeger knutselde bestaat niet meer
Als je griep hebt kun je niet werken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:03 schreef sararaats het volgende:
Ik heb de griep denk ik
Morgen toch maar even gaan werken.
Er zijn ergere verslavingen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:46 schreef sararaats het volgende:
Zou deze een reeks mogen zijn?
Slaapwel en help, ik ben Fok!verslaafd
Dat zal het zijn hehe.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je griep hebt kun je niet werken.
Gewoon een koutje gevat.
Ohjeej, wat is er gebeurd op werk? Je had het zo erg naar je zin toch?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:34 schreef sararaats het volgende:
Ik hoest me nog steeds de pleuris.
Beetje troubles op het vrijwilligerswerk maar komt goed.
Ik heb zin in flapjacks maar mag niet. Ben op dieet.
Er zijn mensen die niet meer met mij willen werken omdat ik best druk kan zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohjeej, wat is er gebeurd op werk? Je had het zo erg naar je zin toch?
Pff, stomme mensen, mag je meer of minder werken dan deze maand?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet meer met mij willen werken omdat ik best druk kan zijn.
Gisteren heb ik heel goed gewerkt zeiden ze.
Mijn rooster voor deze maand wordt aangepast.
Maar het komt in orde. Ben wel geschrokken.
Ik lig met keelpijn in bed.
Straks maar wat knutselen denk ik. Ik kan nu een knalroze cactus maken hihi.
Ik ben fan van Super Mario en probeer knutselideetjes bij elkaar te krijgen.
Ik weet niet hoe ze het gaan doen. Ik denk dat ze me bij mensen zetten die wel met me willen werken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pff, stomme mensen, mag je meer of minder werken dan deze maand?
En hoe gaat het verder met afvallen, zag dat je bezig was, al wat kwijt?
Ik had het al eerder gezegd maar misschien is een volledig lijstje te posten? Ontbijt, lunch, diner en tussendoortjes?
Heb je voor jezelf ook inzicht en kunnen mensen hier je misschien goede tips geven?
tja als je je werk niet goed kunt doen omdat iemand te druk is.. word je toch op afgerekend he?quote:
Geen smoesjes, dan stop je gewoon een nieuwe batterij in je weegschaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze het gaan doen. Ik denk dat ze me bij mensen zetten die wel met me willen werken.
Dat afvallen gaat op en neer en de weegschaal werkt niet echt mee. Batterij leeg denk ik.
Het rare is dat ik soms niks door mijn strot krijg van ambetantigheid.
Ik heb vanmorgen een pakje Parovita gegeten. Door de keelpijn doet alles pijn.
Wat vervelend dat er mensen niet met je willen werken, herken je jezelf in de kritiek, kun je er nog wat aan doen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet meer met mij willen werken omdat ik best druk kan zijn.
Gisteren heb ik heel goed gewerkt zeiden ze.
Mijn rooster voor deze maand wordt aangepast.
Maar het komt in orde. Ben wel geschrokken.
Ik lig met keelpijn in bed.
Straks maar wat knutselen denk ik. Ik kan nu een knalroze cactus maken hihi.
Ik ben fan van Super Mario en probeer knutselideetjes bij elkaar te krijgen.
Heb je wel gelezen? Sara heeft gewoon een officiële diagnose hoor. Kan je wel zeggen dat jij 40 uur werkt, maar dat is hier net ff anders.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:18 schreef Maanvis het volgende:
Maak je geen zorgen, ik ben ook knettergek, vroeger gepest en misbruik van vertrouwen etc en ik werk gewoon 40 uur in een baan waar ze me graag hebben! Dus het kan nog altijd goed komen.
PS: WAt mensen niet beseffen is dat als je gepest wordt dat je dan een soort psychopaat kunt worden, omdat men niet om je geeft geef je ook minder om anderen.. tot rare gedachtes aan toe dat ik nu nog steeds wel eens denk bij bepaalde mensen die mij gepest hebben om ze iets aan te doen.
Omdat ik 40 uur kan werken heb ik nooit de noodzaak gehad om mijn officiële diagnose te gaan halenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:36 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen? Sara heeft gewoon een officiële diagnose hoor. Kan je wel zeggen dat jij 40 uur werkt, maar dat is hier net ff anders.
En dit, klinkt misschien beetje hard maar als je af MOET vallen voor je gezondheid zou ik het, als ik heel eerlijk ben, wel serieuzer nemen dan dat je nu doet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen smoesjes, dan stop je gewoon een nieuwe batterij in je weegschaal.
Denk dat ze meer bedoeld dat er ook fijne en leuke werkplekken bestaan, en dat je niet overal gepest word?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:36 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen? Sara heeft gewoon een officiële diagnose hoor. Kan je wel zeggen dat jij 40 uur werkt, maar dat is hier net ff anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |