Ja natuurlijk reageer je daar niet inhoudelijk opquote:
Met vullen bij de AH verdien je minder :squote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is echt fucking weinig als je hele dagen moet vullen.
Neuh, in die schaal mag je gewoon 40% aftikkenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik schatte het bruto modale inkomen verkeerd in omdat ik dacht dat er minder belasting enzo van het netto bedrag afging.
Waarom zou ik.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja natuurlijk reageer je daar niet inhoudelijk op
Verrassend
En nog steeds een fatty zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Al je geld uitgeven aan transformers bij wijze van dieet?
Joh. Raar ook echtquote:Op maandag 1 februari 2016 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou ik.
Jij gaat toch direct schelden dus bekijk het maar lekker met je zooitje.
Als je wat te klagen hebt moet je iets aan de oorzaak doen.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:24 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik betaal wel iets meer dan 350 voor m'n hypotheek, en hou iets minder over voor vermaak, maar ik mag niet klagen denk ik
Kuthoerenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je wat te klagen hebt moet je iets aan de oorzaak doen.
Nee?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh. Raar ook echt
Misschien eens wat mindrr oordelen kerel. Want je denkt altijd wel dat je alles weet over anderen maar daar schort het toch behoorlijk in
Vrijwillig*.quote:
Nee bedankt.quote:
Ik zie het verband niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
je vriendin eens wat aandacht geven
Heb ik al toch.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, want je hebt vast geen belangstelling voor mijn nudies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |