Welke Nederlandse serie vonden jullie het best/leukst (nuanceverschil maar ja).quote:De lezers van Veronica Magazine hebben Flodder uitgeroepen tot de beste Nederlandse tv-serie van de afgelopen 25 jaar. De serie won nipt van Gooische Vrouwen. Dat heeft het tv-blad vandaag laten weten. Ter gelegenheid hiervan staat Tatjana Simic morgen op de cover van het blad als Kees uit Flodder. “Ik ben er niet alleen heel trots op dat we hebben gewonnen, maar ook dat ik destijds de bofkont was die uit duizenden meisjes werd uitgekozen voor de rol van Kees“, reageert ze.
Veronica Magazine-hoofdredacteur Debby Nobel vindt het sympathiek van Simic. “Flodder is de meest herhaalde serie op de Nederlandse tv. Dat is natuurlijk niet voor niets. We vinden het héél erg leuk dat Tatjana mee wilde werken aan deze waanzinnige fotoshoot.”
Ook de castleden van de populaire series Vrouwenvleugel (nummer 4), Vrienden voor het Leven (6), Westenwind (7) en SamSam (10) spelen speciaal voor Veronica Magazine nog één keer in hun rol van toen.
De foto’s zijn te zien in Veronica Magazine 5 met Tatjana als het trotse covermodel. “Nog heel vaak spreken de meest uiteenlopende mensen mij aan over de serie. Flodder is nog steeds een grappige serie waar je een avondje om kunt lachen, gieren en brullen.”
Bijna 14.000 mensen stemden op de Serie Top 25 van Veronica Magazine. Er waren twee strenge criteria: de serie moest Nederlands zijn én afgerond, dus er zijn geen nieuwe afleveringen van op tv.
De Top 10 ziet er als volgt uit:
1. Flodder
2. Gooische Vrouwen
3. Baantjer
4. Vrouwenvleugel
5. Medisch Centrum West
6. Vrienden voor het leven
7. Westenwind
8. All Stars
9. Spijkerhoek
10. SamSam
Bron
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:50 schreef Karina het volgende:
TS begint:
Baantjer toch wel op nummer 1, leuke karakters en de voorspelbaarheid vond ik altijd wel grappig. Baantjer die in het café zit en opeens een 'lampje' boven zijn hoofd kreeg: OH JAAAA!
Wat ik ook een goede serie vond was Diamant. Volgens mij niet heel erg bekend, maar ik kan me herinneren dat ik het in ieder geval heel spannend vond.
Flodder vond ik leuk, maar ik ben niet zo heel erg van de komedies, dus die staat bij mij wat lager.
Dit.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:04 schreef Tja..1986 het volgende:
Unit 13 absoluut op 1. Hele sterkte en spannende serie.
Die loopt nog hequote:
Loenatik was echt leuk ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:14 schreef tong80 het volgende:
1 Loenatik
2 Crediteuren debiteuren
3 De Hoogste tijd
4 De Lullo's
5 De Fabeltjeskrant
6 Multilul
7 Heeren van de Bruine Schuit
8 All Stars
9 Bij nader inzien
10 Een schitterend ongeluk
quote:Op maandag 1 februari 2016 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loenatik was echt leuk ja.
Baantjer en Flodder echt afschuwelijk
Het laatste seizoen is opgenomen ze maken geen nieuwe meer.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Die loopt nog heAl brengt je tweede keuze mij op een idee, ik vond 'In voor en Tegenspoed' ook een prima serie. Beetje depressieve/zwarte humor, houd ik wel van.
Ah dat wist ik niet, heb het zelf nog nooit gekeken. dan tel ik die gewoon goedquote:Op maandag 1 februari 2016 15:28 schreef Elan het volgende:
Het laatste seizoen is opgenomen ze maken geen nieuwe meer.
Oke correctie:quote:
Is ook geen serie natuurlijk die laatste. Meer een RLS? Zoiets.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke correctie:
Flodder was kut
Probleemwijken afschuwelijk
Flodder is een heerlijke serie.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke correctie:
Flodder was kut
Probleemwijken afschuwelijk
Nee true.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook geen serie natuurlijk die laatste. Meer een RLS? Zoiets.
Kinderen geen bezwaar? Of Prettig Geregeld?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee true.
Ik vond die serie ook leuk met die kale vent en twee dochters, weet niet meer hoe die heet. Op de NPO kwam die altijd, comedyserie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |