SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:33 schreef F1978 het volgende:
wow...jij weet precies hoe een man het lekker vind...toppie ben je
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:36 schreef F1978 het volgende:
goedzo meid, jij weet hoe het hoort te zijn...top
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:58 schreef F1978 het volgende:
Dat het de vrouw opwindt om het te doen, en als leuk extraatje zou deepthroat ook wel lekker zijn, maar dat is geen must natuurlijk...en ook als extraatje in de mond klaarkomen ook geen must, maar als een vrouw dat allemaal lekker en prettig vindt om te doen, dan is dat voor mij de ultieme blowjob....dat dan weer wel![]()
Jup, maar volgend jaar wordt het pas leuk doordat we dan klaar zijn met vaccinatiesquote:Op maandag 1 februari 2016 13:58 schreef NoelGallagher het volgende: [..] Moet je ze ook wel eens ontleden?
Nee.quote:
Dat is een kloon van jou geweest of niet?quote:
Ik moest toen nog een beetje aan mijn stijl schaven.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
Dat is een kloon van jou geweest of niet?
Meer dan alleen aan je stijl gezien de pics die je toen wel eens posttequote:Op maandag 1 februari 2016 14:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik moest toen nog een beetje aan mijn stijl schaven.
Nee? Je moet echt babies ontleden voor je opleiding?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Als ik stimo zo hoor over scriptie gvd heb geen zin in die van mij
[..]
Jup, maar volgend jaar wordt het pas leuk doordat we dan klaar zijn met vaccinaties
Ooh zo ja dan snap ik het wel, het lijkt me dan enorm tijdrovend en veel stress door die twee dingen te combinerenquote:Op maandag 1 februari 2016 14:18 schreef Stimorol- het volgende:
Opso een scriptie is niet lastig. Wat het voor mij kut maakt is dat ik fulltime werk en dit erbij doe.
Dima: nee. Als je te laat bent met iets komt de zomervakantie ertussen.
Wel dieren ontleedt maar weet nog niet wat er volgend jaar gaat gebeuren hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 14:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee? Je moet echt babies ontleden voor je opleiding?![]()
Wat vet
Oké?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
Meer dan alleen aan je stijl gezien de pics die je toen wel eens postte
oke je bent een goeie ablaquote:Op maandag 1 februari 2016 14:18 schreef Stimorol- het volgende:
Opso een scriptie is niet lastig. Wat het voor mij kut maakt is dat ik fulltime werk en dit erbij doe.
ligt maar net aan je scriptie, als hij niet lastig is heb je jezelf ook niet echt uitgedaagdquote:Op maandag 1 februari 2016 14:18 schreef Stimorol- het volgende:
Het is uitdagend, maar ik heb genoeg vertrouwen in een goede afloop. Wat vooral uitdagend is is dat ik afhankelijk ben van anderen en constant achter hun aan moet om iets voor elkaar te krijgen. Logisch, maar voor iemand als ik is dat equal to death.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ligt maar net aan je scriptie, als hij niet lastig is heb je jezelf ook niet echt uitgedaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |