Ik mis de tegels voor alle republikeinenquote:Op maandag 1 februari 2016 13:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Clinton is niet-likeable, is een pure machtspolitica en iemand die allerlei affaires achter zich aan krijgt. Sanders is gewoon te oud en wil een revolutie die er toch niet komt. Dus blijft O'Malley over. Een man met bestuurlijke ervaring en goede, concrete ideeën.
quote:Op maandag 1 februari 2016 13:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat deed ik net voor het eerst, ontzettende jurk die je er rondloopt.
quote:Op donderdag 17 december 2015 20:16 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft dat Enzo Knol topic zo belachelijk veel views en waarom heb ik het in NWS laten staan?
Vragen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hele show was aids, met hun blikjes Red Bull en Enzo Knol.
Alleen Tess en die presentatrice waren wel lekker.
quote:
Daar stem je niet op als je gezond verstand hebt.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik mis de tegels voor alle republikeinen
We weten nu in elk geval waarom hij elke keer Enzo Knol op YouTube krijgt.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:01 schreef Mani89 het volgende:
We kunnen gerust stellen dat Specularium een soort obsessie heeft met Enzo Knol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en Bloomberg, als ie mee gaat doen?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar stem je niet op als je gezond verstand hebt.
hij zegt ook vaak "enzo"... dus ik denk dat de link daar ook mee gelegd wordtquote:Op maandag 1 februari 2016 14:01 schreef Mani89 het volgende:
We kunnen gerust stellen dat Specularium een soort obsessie heeft met Enzo Knol.
quote:Op maandag 1 februari 2016 14:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We weten nu in elk geval waarom hij elke keer Enzo Knol op YouTube krijgt.Je moet dus de instellingen op wereldwijd zetten ipv Nederland en dan ben je verlost van al die matige apenaids.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wilt toch niet serieus zeggen dat je op een Republikein zou stemmen? Vooruit, een gematigd iemand als Kasich kan ik me dan nog voorstellen, maar verder? Het zijn me een stel nutcases bij elkaar, op dat podium. Sommige, zoals Cruz, zijn ronduit eng.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en Bloomberg, als ie mee gaat doen?
dat ik geen gezond verstand heb dat wist ik wel, anders ben je geen NWS mod
Ik zeg ook vaak benzodiapinen.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij zegt ook vaak "enzo"... dus ik denk dat de link daar ook mee gelegd wordt
racistquote:Op maandag 1 februari 2016 14:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zeg ook vaak benzodiapinen.
Kun je ergens een stemwijzer doen?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wilt toch niet serieus zeggen dat je op een Republikein zou stemmen? Vooruit, een gematigd iemand als Kasich kan ik me dan nog voorstellen, maar verder? Het zijn me een stel nutcases bij elkaar, op dat podium. Sommige, zoals Cruz, zijn ronduit eng.
Ja, kijk maar uit, voor je het weet delen ze je in bij de rechtse rakkers....quote:Op maandag 1 februari 2016 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kun je ergens een stemwijzer doen?![]()
es kijken waar ik op uit zou komen
Ja, dat kan.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kun je ergens een stemwijzer doen?![]()
es kijken waar ik op uit zou komen
alweer? naja, dan moet dat maar...quote:Op maandag 1 februari 2016 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, kijk maar uit, voor je het weet delen ze je in bij de rechtse rakkers....
hehe... ik heb met die vragen waar je stipjes moest aanklikken over op wie je zou stemmen of wie je geschikt zou vinden overal "weet ik niet" ingevuld...quote:Op maandag 1 februari 2016 14:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |