SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Babel was aan het begin van het seizoen ipv die zwarte van Arsenal een prima optie geweest.
Nu is het niks.Groot fan van User Wotte![]()
Najah Babel als back up spits is nog niet eens zo slecht. Beter dan elke keer je halve team omgooien.![]()
Als je in de allerlaatste seconde 2 punten verspeelt, dan is het misschien niet zo netjes, maar wel begrijpelijk dat je niet meteen naar het publiek toeloopt. Ze hadden het inderdaad wel moeten doen, maar het zijn ook maar mensen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk ongelofelijk dat het ze het niet hebben gedaan. Ik heb het idee dat Frank totaal geen grip meer heeft over de groep.![]()
Maar het zal wel weer een spannend avondje worden met diverse sites in de gaten houden en continue refreshen met uiteindelijk een vreselijk einde, net zoals ze toen uiteindelijk met Zimling aankwamen![]()
![]()
Voordat hij weer op niveau zit is het half juni.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Najah Babel als back up spits is nog niet eens zo slecht. Beter dan elke keer je halve team omgooien.Groot fan van User Wotte![]()
Ach volgens Lacoste heeft Dijks het dinsdag ook gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als je in de allerlaatste seconde 2 punten verspeelt, dan is het misschien niet zo netjes, maar wel begrijpelijk dat je niet meteen naar het publiek toeloopt. Ze hadden het inderdaad wel moeten doen, maar het zijn ook maar mensen.
Als je dat als trainer ziet zeg je daar toch wat van?Groot fan van User Wotte![]()
Daar heb je gelijk in, Frank had het moeten zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach volgens Lacoste heeft Dijks het dinsdag ook gedaan.
Als je dat als trainer ziet zeg je daar toch wat van?![]()
Er zijn ook nog weinig speculaties (ja Babel danquote:Op maandag 1 februari 2016 13:14 schreef La_Moustache het volgende:
Maar het zal wel weer een spannend avondje worden met diverse sites in de gaten houden en continue refreshen met uiteindelijk een vreselijk einde, net zoals ze toen uiteindelijk met Zimling aankwamen) dus het is eigenlijk ondenkbaar dat er vandaag nog een goede speler komt.
![]()
Ook dit inderdaad, ik heb volgens mij Frank ergens horen zeggen dat het echt een versterking moet zijn die er meteen kan staan. Dan heb je echt helemaal niks aan Babel.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voordat hij weer op niveau zit is het half juni.![]()
Moet gewoon uit jezelf komen. Kom op zeg, zo slecht spelen, toch nog 1000 man die je aan blijven moedigen en dan niet het fatsoen hebben om ze te bedanken. Tyf dan lekker op.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, Frank had het moeten zeggen.Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Kan niet wachten op de magische woorden voor Frank: 'we gaan het met deze groep doen'.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Werd nog wel gesuggereerd vorige week en hij zou opzich nog met gematigd enthousiasme worden ontvangen ook. Het zou Ajax in ieder geval weer iets van status geven.quote:![]()
Ajax heeft toch kwaliteit genoeg?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:23 schreef Abed het volgende:
Kan niet wachten op de magische woorden voor Frank: 'we gaan het met deze groep doen'.![]()
![]()
Dat zou fijn zijn, als hij dan op rot.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:23 schreef Abed het volgende:
Kan niet wachten op de magische woorden voor Frank: 'we gaan het met deze groep doen'.Groot fan van User Wotte![]()
Jullie zouden nog serieus naar Dost of KJH kunnen informeren. Wij hebben alleen Van Persie en die lacht zich de ballen uit z'n broek als Gudde/Van Geel langskomen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:45 schreef La_Moustache het volgende:
Babel is geen optie, aldus Mike Verweij. Die kunnen we ook wegstrepen, gelukkig.BFF met GGMM![]()
Dost kan niet foebele.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie zouden nog serieus naar Dost of KJH kunnen informeren. Wij hebben alleen Van Persie en die lacht zich de ballen uit z'n broek als Gudde/Van Geel langskomen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wordt toch huur, dus dat wordt geen KJH. Tevens ligt Dost volgens mij aardig lang in de lappenmand dus het moet creatiever.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie zouden nog serieus naar Dost of KJH kunnen informeren. Wij hebben alleen Van Persie en die lacht zich de ballen uit z'n broek als Gudde/Van Geel langskomen.![]()
Ah dat wist ik niet. De Sutter willen ze graag kwijt bij Brugge. Die kan ook niet voetballen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt toch huur, dus dat wordt geen KJH. Tevens ligt Dost volgens mij aardig lang in de lappenmand dus het moet creatiever.
BFF met GGMM![]()
Pas circa maart weer fit, die Dost. Tegen die tijd kunnen we alweer de koffie en cake klaarmaken voor het mislopen van het kampioenschap.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. De Sutter willen ze graag kwijt bij Brugge. Die kan ook niet voetballen.![]()
In maart pas? Wij hebben die koffie met cake sessie in december al gehad.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas circa maart weer fit, die Dost. Tegen die tijd kunnen we alweer de koffie en cake klaarmaken voor het mislopen van het kampioenschap.BFF met GGMM![]()
Op 20 maart is er PSV - Ajaxquote:Op maandag 1 februari 2016 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In maart pas? Wij hebben die koffie met cake sessie in december al gehad..
Daarna twee weken janken en nadreunende muziek omdat er toevallig interlands volgen.![]()
Welnee, 2 dagen daarna is er het grote nationale feest om de 18e verjaardag van de zoon des vaderlands te vieren.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op 20 maart is er PSV - Ajax.
Daarna twee weken janken en nadreunende muziek omdat er toevallig interlands volgen.BFF met GGMM![]()
En week daarna zit ik in de schoolbankjes voor tentamens.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee, 2 dagen daarna is er het grote nationale feest om de 18e verjaardag van de zoon des vaderlands te vieren.![]()
Dost kan alleen scoren als hij fatsoenlijke voorzetten krijgt, scoort alleen maar intikkers. KJH is nog wel een stukje creatiever, kan ook van afstand scoren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, maar wel scoren. Net als KJH.![]()
Bursa.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:52 schreef DonRaja het volgende:
De Sutter willen ze graag kwijt bij Brugge. Die kan ook niet voetballen.
Baldé van Kuban zou misschien kunnen, in het verleden wel vaker in de geruchtenmolen van Ajax gezeten volgens mij.![]()
Ze hebben de hele transferwindow de tijd gehad en nu moet alles op het laatste moment, net als toen met Zimling. Wat een amateurs eigenlijkVanavond zal wel weer gezegd worden dat ze veel spelers benaderd hebben maar dat niemand wilde en dat velen onhaalbaar bleken. Wees dan meteen duidelijk en ga niet lopen lullen als 'het sein moet alleen nog op groen voor de spits' etc etc. Ze leren het ook echt niet he
![]()
![]()
De gaat lekker in de States chillen. Geef hem geen ongelijk.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Op je 31ste in de States gaan chillen is wel vroeg hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
De gaat lekker in de States chillen. Geef hem geen ongelijk.![]()
Dat geldt voor 8 van de 10 clubs in mijn ogen, als je nu nog iets wilt kopen dan ben je wanhopigquote:Op maandag 1 februari 2016 14:16 schreef La_Moustache het volgende:
Ze hebben de hele transferwindow de tijd gehad en nu moet alles op het laatste moment, net als toen met Zimling. Wat een amateurs eigenlijkVanavond zal wel weer gezegd worden dat ze veel spelers benaderd hebben maar dat niemand wilde en dat velen onhaalbaar bleken. Wees dan meteen duidelijk en ga niet lopen lullen als 'het sein moet alleen nog op groen voor de spits' etc etc. Ze leren het ook echt niet he
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Beter komt er niemand meer. Faalhazen als Overmars en De Boer moet je geen geld geven om spelers te kopen. Hebben geen oog voor talent en kwaliteit. Daarbij gebruikt De Boer de speler toch weer verkeerd.![]()
Moet ie wel de bal krijgen op de goeie plekquote:Op maandag 1 februari 2016 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, maar wel scoren. Net als KJH.
Het is niet zo dat Milik kans na kans om zeep helpt zoals Lex Immers in z'n hoogtijdagen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dit, moet hij wel langer dan een jaar blijven.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Najah Babel als back up spits is nog niet eens zo slecht. Beter dan elke keer je halve team omgooien.
Die was tegen Dortmund één van de weinigen die overeind bleef.
Locadia zou trouwens een prima spits zijn voor Ajax.![]()
Wat?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Locadia zou trouwens een prima spits zijn voor Ajax.
Maar is goed hoor, ruilen voor Tete of Bazoer?
Effe serieus nu, je hebt Locadia de laatste maanden niet zien spelen zeker?
Ik zou hem zo ruilen voor Janssen of Haller, daar hoef ik geen 5 seconden over na te denken.![]()
Bovendien heb je hem niet nodig. Niet dat je nu een betere '6' hebt, maar de Jong halen is echt zonde van Bazoer.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
De gaat lekker in de States chillen. Geef hem geen ongelijk.![]()
Ondertussen vertrekt de topjeugdtrainer Brian Tevreden bij Ajax, Bergkamp heeft nog geprobeerd om hem te behouden![]()
Yup, dan wist je dat er op de laatste dag nog wat bankvulling uit zijn eigen netwerk werd aangetrokkenquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik ben wel een fan van De Jong op rechts.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bovendien heb je hem niet nodig. Niet dat je nu een betere '6' hebt, maar de Jong halen is echt zonde van Bazoer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mido.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, dan wist je dat er op de laatste dag nog wat bankvulling uit zijn eigen netwerk werd aangetrokken![]()
Met Bazoer CVM? En wie dan op links?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben wel een fan van De Jong op rechts.![]()
Gudelj, want gif.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met Bazoer CVM? En wie dan op links?'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Lekker een middenveld met Bazoer-de Jong-Gudelj. Dan heb je echt helemaal geen enkele vorm van creatieve ideeën meer in je ploeg.quote:
De Boer zit al te likkebaarden.![]()
Je moet het ook niet serieus nemen.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lekker een middenveld met Bazoer-de Jong-Gudelj. Dan heb je echt helemaal geen enkele vorm van creatieve ideeën meer in je ploeg.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
http://www.nu.nl/voetbal/(...)manchester-city.html
![]()
zelfs Nac kan het
Enes Unal de ster van mijn Ajax in fifa
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Die staat bekend als een groot talent toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 15:16 schreef mokkiemok het volgende:
http://www.nu.nl/voetbal/(...)manchester-city.html
![]()
zelfs Nac kan het![]()
laatste wat ik gehoord had wel ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die staat bekend als een groot talent toch?
Maar echte talenten komen niet meer naar Ajax. NAC Daarentegen kan gewoon een groot talent van City binnenhalenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
City wil hem stallen bij een titelkandidaat om te zien hoe hij onder die druk presteert.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die staat bekend als een groot talent toch?
Nou, dan valt Ajax sowieso af natuurlijk![]()
![]()
De Jong Bazoer Klaassen en klaar.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bovendien heb je hem niet nodig. Niet dat je nu een betere '6' hebt, maar de Jong halen is echt zonde van Bazoer.![]()
Marc heeft weer zitten slapen bij De Jong, die komt niet meer.... Babel gaan ze niet rond krijgen(maar ook daar heb ik twijfels bij de inzet van Marc) Unal had ook gewoon naar Ajax kunnen gaan als Marc er werk van had gemaakt.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong Bazoer Klaassen en klaar.
Traore gaat niet komen, Torres gaat niet komen.
Ziyech heeft volgens mij niet de interesse van Marc.
we gaan het met deze groep doenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan heb je veel controlerende kwaliteiten, maar weinig voetbal naar voren. Zeker als Bazoer in de punt naar achteren staat.quote:Op maandag 1 februari 2016 15:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong Bazoer Klaassen en klaar.![]()
na 2 weken speelt messi als een natte krant zonder creatieve actiesquote:Op maandag 1 februari 2016 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Natuurlijk komt er niemand.
En zelfs al halen we Messi, weet De Boer het nog te verneuken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De Jong natuurlijk met de punt naar achterquote:Op maandag 1 februari 2016 15:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan heb je veel controlerende kwaliteiten, maar weinig voetbal naar voren. Zeker als Bazoer in de punt naar achteren staat.![]()
En als het echt niet werkt allemaal gaan we gewoon sommige spelers bedreigen want dan ben je een eckte supporter![]()
![]()
"Als Messi gewoon meeverdedigt, dan speelt hij, maar zolang hij denkt dat hij 1 of andere vendette is die zichzelf belangrijker vindt dan het team, dan zit hij gewoon lekker op de bank en speelt Milik!"quote:Op maandag 1 februari 2016 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Natuurlijk komt er niemand.
En zelfs al halen we Messi, weet De Boer het nog te verneuken.![]()
Je kunt toch ook gewoon Veltman in de spits zetten? Gewoon vertellen dat hij mee mag doen als verdediger bij de tegenpartij, dan schiet hij die ballen er vanzelf wel in...![]()
![]()
"Messi schoot veel te vaak de bal in het doel, dat leverde balverlies op want toen mocht de tegenstander weer aftrappen. Het kwartje moet nog vallen bij Messi wil hij slagen bij Ajax"quote:Op maandag 1 februari 2016 15:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Als Messi gewoon meeverdedigt, dan speelt hij, maar zolang hij denkt dat hij 1 of andere vendette is die zichzelf belangrijker vindt dan het team, dan zit hij gewoon lekker op de bank en speelt Milik!"Oh.![]()
Okequote:Op maandag 1 februari 2016 15:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
En als het echt niet werkt allemaal gaan we gewoon sommige spelers bedreigen want dan ben je een eckte supporter![]()
"Om als profvoetballer te slagen, moet je je ook als een prof gedragen, binnen EN buiten het veld. Messi heeft wat dat betreft nog veel te leren, en hier bij Ajax zullen wij er alles aan doen om hem dat duidelijk te maken, want talent heeft hij, maar het komt ook op andere dingen aan!"quote:Op maandag 1 februari 2016 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Messi schoot veel te vaak de bal in het doel, dat leverde balverlies op want toen mocht de tegenstander weer aftrappen. Het kwartje moet nog vallen bij Messi wil hij slagen bij Ajax"![]()
"Er gaat nog te veel fout bij Lionel, maar hij komt er aan. Ik verwacht dat wanneer het kwartje valt hij een directe versterking zal zijn voor het eerste. We hopen dat hij bij jong Ajax het licht gaat zien."quote:Op maandag 1 februari 2016 15:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
"Om als profvoetballer te slagen, moet je je ook als een prof gedragen, binnen EN buiten het veld. Messi heeft wat dat betreft nog veel te leren, en hier bij Ajax zullen wij er alles aan doen om hem dat duidelijk te maken, want talent heeft hij, maar het komt ook op andere dingen aan!"FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
"Lionel moet ook begrijpen dat dribbelen leuk is op het pleintje, maar in de Eredivisie hoor je gewoon volwassen te spelen, dus 1-2 keer raken, en doorbewegen. Hij heeft nog veels te vaak de neiging om die bal vanaf de middencirkel langs 8 man te dribbelen, recht de goal in, en OK, dat lukt dan toevallig 8x tegen Heerenveen en 13x tegen ADO, maar soms lukt het dus ook niet, en dan lijdt hij onnodig balverlies, en dat moet er echt uit!"quote:Op maandag 1 februari 2016 15:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
"Er gaat nog te veel fout bij Lionel, maar hij komt er aan. Ik verwacht dat wanneer het kwartje valt hij een directe versterking zal zijn voor het eerste. We hopen dat hij bij jong Ajax het licht gaat zien."![]()
Gaat mijn hoofd eraf als ik zeg dat ik John van den Brom wel een goeie optie vind als nieuwe trainer? Heeft bij ADO en AZ wel aangetoond leuk en attractief te kunnen spelen in combinatie met goede resultatenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vind Ron Jans een leukere en betere trainer, die eindelijk wel eens een topclub zou verdienen, maar Vd Brom zal ook niet verkeerd zijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Gaat mijn hoofd eraf als ik zeg dat ik John van den Brom wel een goeie optie vind als nieuwe trainer? Heeft bij ADO en AZ wel aangetoond leuk en attractief te kunnen spelen in combinatie met goede resultaten![]()
Sjon raakt in de stress als het minder gaatquote:Op maandag 1 februari 2016 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Gaat mijn hoofd eraf als ik zeg dat ik John van den Brom wel een goeie optie vind als nieuwe trainer? Heeft bij ADO en AZ wel aangetoond leuk en attractief te kunnen spelen in combinatie met goede resultaten
RED ONS HENNIEGOD![]()
Die man kan de druk van een topclub echt niet aan volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Gaat mijn hoofd eraf als ik zeg dat ik John van den Brom wel een goeie optie vind als nieuwe trainer? Heeft bij ADO en AZ wel aangetoond leuk en attractief te kunnen spelen in combinatie met goede resultaten![]()
Ron Jans?quote:Op maandag 1 februari 2016 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Ron Jans is me toch iets te provinciaal denk ik, Van den Brom vind ik dan wel meer bravoure hebben die bij de mentaliteit van de club pastOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik zou Nigel halen en dan centraal achterin zetten. Bazoer ervoor. En dan creatieve middenvelders, Frenkie en Nouri.![]()
![]()
De Jong moeten ze echt niet halen, we moeten het alleen anders neerzetten en meer naar voren voetballen, dan maar balverlies, ik win liever met 5-3 dan met 1-0.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:24 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zou Nigel halen en dan centraal achterin zetten. Bazoer ervoor. En dan creatieve middenvelders, Frenkie en Nouri.![]()
Nigel gaat naar de VSquote:Op maandag 1 februari 2016 16:24 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zou Nigel halen en dan centraal achterin zetten. Bazoer ervoor. En dan creatieve middenvelders, Frenkie en Nouri.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lijken mij ook geen toppers, eerlijk gezegd. Jans heen ik wel eens gesproken en die heeft echt wel veel verstand van voetbal en is buitengewoon vriendelijk. Maar dat is echt zo'n blij ei. Ik geloof niet dat een voetballer die zichzelf en zijn carrière serieus neemt en iets kan bereiken, hem ooit serieus zal nemen.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
VDB en Jans zijn wat mij betreft allebei geen optie![]()
Sterker nog, ik denk dat je door een nuanceverschil op het middenveld en met betere backs dan vorig seizoen (als Tete weer fit is) nog steeds makkelijk de 0 moet kunnen houden. Wat mij betreft zet je Gudelj in de punt naar achteren en zowel Bazoer en Klaassen in een aanvallende rol, of je draait Gudelj en Bazoer om. Het gaat 'm puur over de instructies die je je spelers meegeeft en blijkbaar gaat het daar dus mank.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:28 schreef Loserkid het volgende:
[..]
De Jong moeten ze echt niet halen, we moeten het alleen anders neerzetten en meer naar voren voetballen, dan maar balverlies, ik win liever met 5-3 dan met 1-0.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Een vriend van mij heeft gewerkt met hem bij Pec en was heel erg te spreken over hem, heeft veel van hem geleerd.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijken mij ook geen toppers, eerlijk gezegd. Jans heen ik wel eens gesproken en die heeft echt wel veel verstand van voetbal en is buitengewoon vriendelijk. Maar dat is echt zo'n blij ei. Ik geloof niet dat een voetballer die zichzelf en zijn carrière serieus neemt en iets kan bereiken, hem ooit serieus zal nemen.![]()
Daar zat ik gister toevallig ook aan te denken...quote:Op maandag 1 februari 2016 16:53 schreef Ethanolic het volgende:
Ron Jans bij Ajax lijkt me echt heerlijk![]()
Maar lijkt het jou iemand die spelers naar de top kan brengen? Die indruk maakte hij op mij niet. Meer iemand die subtoppers boven zichzelf uit laat stijgen door wat lolligheid en de druk er op de juiste momenten af te halen.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:49 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft gewerkt met hem bij Pec en was heel erg te spreken over hem, heeft veel van hem geleerd.
Maar ik geloof zeker dat met hem werken leerzaam is. Hij heeft zeker veel voetbal verstand.![]()
Ik denk zeker dat hij een soort light versie van Hiddink kan zijn, gewoon de spelers goed neerzetten, zorgen dat ze plezier hebben en zelfvertrouwen krijgen en boven zichzelf kunnen uitstijgen.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar lijkt het jou iemand die spelers naar de top kan brengen? Die indruk maakte hij op mij niet. Meer iemand die subtoppers boven zichzelf uit laat stijgen door wat lolligheid en de druk er op de juiste momenten af te halen.
Maar ik geloof zeker dat met hem werken leerzaam is. Hij heeft zeker veel voetbal verstand.
Of ik hem bij Ajax wil zien is een tweede, maar ik denk dat hij absoluut een goede zou zijn.![]()
Nou ja, verfrissend zou het zeker zijn na dat stuurse gedoe van de Boer. Maar ik zie het niet, hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:56 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat hij een soort light versie van Hiddink kan zijn, gewoon de spelers goed neerzetten, zorgen dat ze plezier hebben en zelfvertrouwen krijgen en boven zichzelf kunnen uitstijgen.
Of ik hem bij Ajax wil zien is een tweede, maar ik denk dat hij absoluut een goede zou zijn.![]()
je kunt je afvragen of een trainer van Ajax nog wel nodig is om die spelers echt beter te maken, de echte goeien zoals een Bazoer komen er toch wel en anderen zijn voordat ze hun echte top bereiken toch al weggekocht. Het gaat er meer om om spelers niet helemaal vol te stoppen met tactische principes, en vooral te investeren in spelvreugde en vertrouwenquote:Op maandag 1 februari 2016 16:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar lijkt het jou iemand die spelers naar de top kan brengen? Die indruk maakte hij op mij niet. Meer iemand die subtoppers boven zichzelf uit laat stijgen door wat lolligheid en de druk er op de juiste momenten af te halen.
Maar ik geloof zeker dat met hem werken leerzaam is. Hij heeft zeker veel voetbal verstand.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Volgens Ajaxnetwerk meerdere, een Chinese spits Fu Kin No Wan en een griekse spits Asti Maarakis, het niveau daar is echt om te huilen.quote:![]()
Drukke avond voor Netto voor de boeg. Zivkovic moet nog verhuizen en het contract met Ligeon moet nog worden ontbonden.![]()
En het Chinees eten niet te vergetenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:17 schreef Vermecelli het volgende:
Drukke avond voor Netto voor de boeg. Zivkovic moet nog verhuizen en het contract met Ligeon moet nog worden ontbonden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Stijn en ik zijn Ron-Jans-moe.quote:Op maandag 1 februari 2016 16:53 schreef Ethanolic het volgende:
Ron Jans bij Ajax lijkt me echt heerlijkWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ook geen gerucht, echt helemaal niks. Aan die Mike Verweij heb je ook helemaal niks, hij kan toch gewoon een simpele ja of nee geven op de vraag of ze met iemand bezig zijn. Als zogenaamde insider zal je dat toch wel moeten weten, en de supporters weten dan ook waar ze aan toe zijn.
Kan ook zijn dat hij zijn mond moet houden en dat ze zo met een enorme aankoop komen, maar geloof er niks van![]()
![]()
Mike Verweij is de Jon Snow onder de sportjournalisten.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:27 schreef La_Moustache het volgende:
Ook geen gerucht, echt helemaal niks. Aan die Mike Verweij heb je ook helemaal niks, hij kan toch gewoon een simpele ja of nee geven op de vraag of ze met iemand bezig zijn. Als zogenaamde insider zal je dat toch wel moeten weten, en de supporters weten dan ook waar ze aan toe zijn.
Kan ook zijn dat hij zijn mond moet houden en dat ze zo met een enorme aankoop komen, maar geloof er niks van![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 17:27 schreef La_Moustache het volgende:
Kan ook zijn dat hij zijn mond moet houden en dat ze zo met een enorme aankoop komen, maar geloof er niks van
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Transfervrij
http://www.transfermarkt.(...)e&seit=alle&yt0=Show
Ending contracts.
http://www.transfermarkt.(...)pielerposition_id=14
Zit helaas ook niets tussen, ofja Zlatan danVIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Eerste naam op transfervrije lijst zie ik wel graag komenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:34 schreef mabo11 het volgende:
Transfervrij
http://www.transfermarkt.(...)e&seit=alle&yt0=Show
Ending contracts.
http://www.transfermarkt.(...)pielerposition_id=14
Zit helaas ook niets tussen, ofja Zlatan danRED ONS HENNIEGOD![]()
Zou Overmars überhaupt weten wie het is?quote:Op maandag 1 februari 2016 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste naam op transfervrije lijst zie ik wel graag komenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Malki of Mulenga binnenhalenquote:Op maandag 1 februari 2016 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste naam op transfervrije lijst zie ik wel graag komen![]()
![]()
Nee want hij speelde niet bij AZ/Barcelona/Arsenalquote:Op maandag 1 februari 2016 17:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou Overmars überhaupt weten wie het is?RED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien dat Olsen hem nog aanraadtquote:Op maandag 1 februari 2016 17:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee want hij speelde niet bij AZ/Barcelona/ArsenalMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Meer klasse in hun kleine teen dan de hele selectiequote:Op maandag 1 februari 2016 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Totti, Toni en Di Natale zijn transfervrij!!1!!!RED ONS HENNIEGOD![]()
Hopelijk naait die De Boer weer iets kuts aanquote:Op maandag 1 februari 2016 17:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien dat Olsen hem nog aanraadtRED ONS HENNIEGOD![]()
Vreselijke man. Geen Bosz bij Ajax. Ever.quote:Op maandag 1 februari 2016 17:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ron Jans zou ik ook absoluut niet aankunnen. Haal Peter Bosz maar op uit Israel.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 01-02-2016 om 18:06:55#Ajax haalt Richairo Zivkovic terug ... Zie Telesport.nl reageer retweet
![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:07 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 01-02-2016 om 18:06:55#Ajax haalt Richairo Zivkovic terug ... Zie Telesport.nl reageer retweet
![]()
![]()
![]()
De zoveelste poging van Marc om ontslagen te worden. Althans, als dit daadwerkelijk de "nieuwe" spits isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is net zoals toen ze Sigthorsson een nieuw contract gavenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:07 schreef Brammess het volgende:
![]()
![]()
Man man man wat een frottersVIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Hahahaha.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:07 schreef Brammess het volgende:
![]()
![]()
Bespottelijk. Het enige dat die gaat doen is de ontwikkeling van Kasper Dolberg stagneren.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De zoveelste poging van Marc om ontslagen te worden. Althans, als dit daadwerkelijk de "nieuwe" spits is![]()
Of als slagboommedewerker op de parkingquote:Op maandag 1 februari 2016 18:20 schreef Heeinz het volgende:
Om weer opnieuw te verhuren neem ik aan?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
In de Amsterdam ArenA moet Zivkovic nu met Arek Milik gaan strijden om een basisplek. Om Ajax op meerdere borden schaakt, is niet bekend.![]()
Ik was bang dat ze Castillion, Bulikyn of Pantelic gingen halen.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
'Als het uitzichtloos is bij Willem II, moeten we wat anders verzinnen', vertelde Ajax-trainer Frank de Boer vrijdag al tijdens zijn perspraatje, ingaand op de situatie van Zivkovic. 'Het beste is dat hij weer aan voetballen toekomt. Dat kan bij ons bij de beloften, maar beter ergens anders.'![]()
Haten op Bulykin en Pantelicquote:Op maandag 1 februari 2016 18:22 schreef iPat het volgende:
Ik was bang dat ze Castillion, Bulikyn of Pantelic gingen halen..
![]()
Nu nog een speler van 35 jaar halen uit de Liek 2 en mijn dag kan niet meer stukquote:Op maandag 1 februari 2016 18:22 schreef hafcfan het volgende:
Hahahahhahahaha wat een topshow. PL en ik genietenRED ONS HENNIEGOD![]()
Die kan in het Ajax tempo nog wel mee hobbelen.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu nog een speler van 35 jaar halen uit de Liek 2 en mijn dag kan niet meer stuk![]()
Ajax is samen met United het ergst om naar te kijken.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kan in het Ajax tempo nog wel mee hobbelen.![]()
Zivkovic
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Allebei de trainers hebben ook een plaat voor de kopquote:Op maandag 1 februari 2016 18:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ajax is samen met United het ergst om naar te kijken.![]()
"Of Huntelaar een optie was? Dat denk ik niet", erkent De Boer. "Volgens mij is het zeer tevreden, maar we hebben het natuurlijk wel geprobeerd. Lukt het niet om een nieuwe aanvaller aan te trekken, dan moeten we het met de huidige selectie doen. Het moet dan stukken beter. Een versterking moet gewoon een toegevoegde waarde zijn, waarvoor je blind je hand in het vuur kan steken. Huntelaar was zo iemand."
genot'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die kan in het Ajax tempo nog wel mee hobbelen.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Als Zivkovic weer een beetje kansen zou leren benutten, is het nog steeds een groot talent. Maar ja, hij mist alles. Geloof er niets van dat die er 10 gaat maken in de resterende wedstrijden.![]()
Younes mislukte daar ook . Nu bijna de ''beste'' bij Ajaxquote:Op maandag 1 februari 2016 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zie dat Zimling na de 2e Bundesliga gaat. Gemiste kans wel.
lolRED ONS HENNIEGOD![]()
69quote:Op maandag 1 februari 2016 18:44 schreef Brammess het volgende:
Vragen jullie je ook af hoe Overmars en De Boer nu liggen in hun kantoortje?![]()
Ik snap niet dat Stijn die ik af en toe nog serieus neem dat een leuke speler vindt.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes mislukte daar ook . Nu bijna de ''beste'' bij Ajax
lol![]()
Ik denk dat Frank nu gewoon thuis op de bank wanhopig oude afleveringen van studio sport zit te kijkenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:44 schreef Brammess het volgende:
Vragen jullie je ook af hoe Overmars en De Boer nu zitten in hun kantoortje?![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zie dat Zimling na de 2e Bundesliga gaat. Gemiste kans wel.![]()
![]()
Dit is gewoon om Zivkovic nu weer te verhuren aan een andere club, dit kan je anders niet maken hoor. Zivkode man die het zelfs weet te verknallen bij Willem 2 moet ons redden
![]()
Altijd naar binnen trekken , nooit buitenomquote:Op maandag 1 februari 2016 18:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Stijn die ik af en toe nog serieus neem dat een leuke speler vindt.
Heerlijk voorspelbaar ookRED ONS HENNIEGOD![]()
Kopenquote:Op maandag 1 februari 2016 18:49 schreef Tagliano het volgende:
Charlton schijnt Sanogo te willen kopenJe moet geld toe krijgen als je die lutser naar je club haalt.
![]()
Younes kan er ook niet zoveel van, doet altijd het zelfde en dat zelfde is inmiddels bekend bij iedereen.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap niet dat Stijn die ik af en toe nog serieus neem dat een leuke speler vindt.![]()
quote:Op maandag 1 februari 2016 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd naar binnen trekken , nooit buitenom
Heerlijk voorspelbaar ookJa dit dus. Nou ben ik het bijna altijd met jullie eens. Hopelijk nemen jullie het daar eens over. Maar denk dat het een soort Litmanen wordt.quote:Op maandag 1 februari 2016 18:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Younes kan er ook niet zoveel van, doet altijd het zelfde en dat zelfde is inmiddels bekend bij iedereen.![]()
Dat zou te weinig zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
Is er al vijf miljoen betaald voor Weghorst?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zomer 2012
Sana![]()
Moisander![]()
Hoesen![]()
Boccara![]()
Poulsen![]()
Babel![]()
Andersen![]()
Winter 2012/2013
Bazoer![]()
Meleg![]()
Cuenca![]()
Zomer 2013
Leyder (wie?)
El Ghazi![]()
Honer![]()
Hoorn![]()
Karlsson![]()
Bay![]()
Duarte![]()
Wang![]()
Hendriks![]()
Bojan![]()
Lobotka![]()
Winter 2013/2014
Cerny![]()
Zomer 2014
Zivko![]()
Viergever![]()
Muric![]()
Boer![]()
Zimlin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Milik![]()
Winter 2014/2015
Sinkgraven (twijfel)
Onana![]()
Zomer 2015
Dijks![]()
Heintga![]()
Antonucci![]()
Dolberg![]()
GUdelj![]()
Younes![]()
Sanogo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frenkie de Jong![]()
![]()
Daar zit dus nog een grotere flapdrol dan Overmars, je houdt het niet voor mogelijkquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die zit er al als ik de aankopen zo bekijkquote:Op maandag 1 februari 2016 18:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
[..]
Ja dit dus. Nou ben ik het bijna altijd met jullie eens. Hopelijk nemen jullie het daar eens over. Maar denk dat het een soort Litmanen wordt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die maakt er daar straks 20.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar zit dus nog een grotere flapdrol dan Overmars, je houdt het niet voor mogelijk![]()
![]()
"Maar we hebben het geprobeerd bij Huntelaar hoor!!!!" - De Boer
We mogen geen kritiek geven dus, want ze hebben echt hun best gedaan.Oh.![]()
Zeer zware blessure gehad en een jaar eruit geweest. Deze week zijn rentree gemaakt, op zich wel een talent.quote:![]()
Tis jammer dat daar zo weinig echte voetbal mensen zitten, of vergis ik me nu?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerst dat verrotte kliekje erachter wat er al 100 jaar rondloopt![]()
Types als Coronel, Van Os en Henrichs hebben nog nooit een bal van dichtbij gezienquote:Op maandag 1 februari 2016 19:13 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Tis jammer dat daar zo weinig echte voetbal mensen zitten, of vergis ik me nu?RED ONS HENNIEGOD![]()
Als je je al vergist is het omdat het er nog minder dan weinig zijnquote:Op maandag 1 februari 2016 19:13 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Tis jammer dat daar zo weinig echte voetbal mensen zitten, of vergis ik me nu?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je bent weer op dreefquote:Op maandag 1 februari 2016 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je je al vergist is het omdat het er nog minder dan weinig zijn![]()
Het is toch ook om te janken eigenlijk, een teruggestuurde verhuurde spits presenteren als DE versterkingquote:
Niet dat ik heel veel beter verwachtte, maar zo af en toe realiseer ik me hoe het allemaal lekker naar de klote gaatMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ga er niet vanuit dat er nog een spits komt, terwijl er de hele maand januari door De Boer/Overmars gespeculeerd is op een spits. Niet dat ik denk dat dat enorm hard nodig is, maar het slaat gewoon weer eens allesquote:Op maandag 1 februari 2016 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie heeft er dan gezegd dat Zivkovic 'de' winteraankoop is?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zal voor Sparta worden als ik jou wasquote:Op maandag 1 februari 2016 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is toch ook om te janken eigenlijk, een teruggestuurde verhuurde spits presenteren als DE versterking
Niet dat ik heel veel beter verwachtte, maar zo af en toe realiseer ik me hoe het allemaal lekker naar de klote gaat![]()
Zo ver wil ik ook weer niet gaan, al is het een prima clubje. Hopen op betere tijdenquote:Op maandag 1 februari 2016 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zal voor Sparta worden als ik jou was
Je doet alsof het een slecht alternatief is.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zal voor Sparta worden als ik jou was![]()
Jij mag niet klagen met Netto als je ziet wat daar voor aids heeft gelopen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Je doet alsof het een slecht alternatief is.![]()
Ricky van Haarsen compenseert dat allemaal.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen met Netto als je ziet wat daar voor aids heeft gelopen.![]()
Toptalent van Varkennoord.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ricky van Haarsen compenseert dat allemaal.![]()
Huntelaar is gepolstquote:Op maandag 1 februari 2016 19:30 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk ook niet zou weten welke spits een goede optie is voor Ajax.![]()
Eduardo Vargas.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:30 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk ook niet zou weten welke spits een goede optie is voor Ajax.![]()
Ik kan ook niet tot een lijstje komen. Het bleek dat Overmars, De Boer en de voltallige scouting dat in minimaal een maand tijd ook niet kondenquote:Op maandag 1 februari 2016 19:30 schreef Kopsterk het volgende:
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk ook niet zou weten welke spits een goede optie is voor Ajax.
Ik vraag me af wat jij wel weetquote:Op maandag 1 februari 2016 19:30 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
twitter:ajaxnetwerk twitterde op maandag 01-02-2016 om 19:33:03'Ajax wijst last-minute poging van Milan voor El Ghazi af' https://t.co/vf0LGlnF6u #skyitalia reageer retweet
![]()
Ja een spits .
Je kan er iedere spits wel neerzetten , zolang je dat gehandicapte strakke 4-3-3 blijft spelen met middelmaat gaat die toch geen bal krijgen.RED ONS HENNIEGOD![]()
En is het al bekend of Vargas ook interesse heeftquote:Op maandag 1 februari 2016 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus? Moreno en Guardado verdienden een la Liga salaris..![]()
![]()
Daar kom je nooit achter als je niet verder kijkt dan Utrecht of Heerenveen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En is het al bekend of Vargas ook interesse heeft![]()
In termijnen van 10 jaar zeker.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:33 schreef Brammess het volgende:
twitter:ajaxnetwerk twitterde op maandag 01-02-2016 om 19:33:03'Ajax wijst last-minute poging van Milan voor El Ghazi af' https://t.co/vf0LGlnF6u #skyitalia reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Of je de onderhandelingsarrogantie niet opzij durft te schuiven.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar kom je nooit achter als je niet verder kijkt dan Utrecht of Heerenveen.![]()
Ik vind dat Leo Beenhakker de trainer van Ajax moet worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Komen niet naar de Eredivisie.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of je de onderhandelingsarrogantie niet opzij durft te schuiven.![]()
Mooie tribune voor hemquote:Op maandag 1 februari 2016 19:33 schreef Brammess het volgende:
![]()
En hoe weet je dat dat niet gebeurt?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar kom je nooit achter als je niet verder kijkt dan Utrecht of Heerenveen.![]()
Verdienen Guardado, Moreno en Luuk de Jong niet meer dan het salarisplafond bij Ajax?![]()
Is dit een retorische vraag?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En hoe weet je dat dat niet gebeurt?![]()
De enige tribune die hij op dit moment verdient is de Eretribunequote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is niveau opperquote:Op maandag 1 februari 2016 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De enige tribune die hij op dit moment verdient is de Eretribune![]()
![]()
Dat gun je niemand.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De enige tribune die hij op dit moment verdient is de Eretribune![]()
Cerny.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:41 schreef Kopsterk het volgende:
Denk dat El Ghazi prima in de spits kan spelen. Een goede buitenspeler lijkt me belangrijker.![]()
Naar wie dan ? Brighton ? Brentford ?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:45 schreef Brammess het volgende:
Overigens horen we binnen nu en 2 maanden of De Boer een stap hogerop aangaat.RED ONS HENNIEGOD![]()
Manchester United.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naar wie dan ? Brighton ? Brentford ?![]()
Vast een club gek genoeg, en puur cijfermatig is het lang niet slecht natuurlijkquote:Op maandag 1 februari 2016 19:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naar wie dan ? Brighton ? Brentford ?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij wilt 10 jaar bij Ajax blijven zei hij ooit. Tenzij Barca voor de deur staat.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:45 schreef Brammess het volgende:
Overigens horen we binnen nu en 2 maanden of De Boer een stap hogerop aangaat.![]()
Hij wilt juist niet naar Barca.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij wilt 10 jaar bij Ajax blijven zei hij ooit. Tenzij Barca voor de deur staat.![]()
*Hij wilquote:Op maandag 1 februari 2016 19:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij wilt 10 jaar bij Ajax blijven zei hij ooit. Tenzij Barca voor de deur staat.![]()
Packagedeal met Bazoer danquote:Op maandag 1 februari 2016 19:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij wilt 10 jaar bij Ajax blijven zei hij ooit. Tenzij Barca voor de deur staat.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Brentford baseert alles op cijfers dus die zijn een belangrijke gegadigdequote:Op maandag 1 februari 2016 19:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vast een club gek genoeg, en puur cijfermatig is het lang niet slecht natuurlijkRED ONS HENNIEGOD![]()
Qua blijkelijkquote:Op maandag 1 februari 2016 19:48 schreef Cavaliers het volgende:
Wilt... Oh oh jongens, qua blijkelijk is men hier niet zo goed in de Nederlandse taal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bedoelt denk ik: 'klaarblijkelijk'.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:48 schreef Cavaliers het volgende:
Wilt... Oh oh jongens, qua blijkelijk is men hier niet zo goed in de Nederlandse taal.
Als dit een troll is, hele goeie.![]()
Hoewel Zivkovic natuurlijk een vooruitgang is ten opzichte van Sanogo is deze hele gang van zaken extreem lachwekkend. Van de zomer geconcludeerd dat Zivkovic niet genoeg was als concurrent van Milik en dat er een spits bij moest, twee transferperiodes verder en wie hebben we? Milik en Zivkovic. Hoe lang mag zo'n Overmars nog blijven zitten?![]()
Je was er gisteren niet bij?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik: 'klaarblijkelijk'.
Als dit een troll is, hele goeie.![]()
Nou, volgend seizoen is Boil weer aanvoerder en LB van Ajax.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:51 schreef FritzWepper het volgende:
Hoewel Zivkovic natuurlijk een vooruitgang is ten opzichte van Sanogo is deze hele gang van zaken extreem lachwekkend. Van de zomer geconcludeerd dat Zivkovic niet genoeg was als concurrent van Milik en dat er een spits bij moest, twee transferperiodes verder en wie hebben we? Milik en Zivkovic. Hoe lang mag zo'n Overmars nog blijven zitten?![]()
die?quote:Op maandag 1 februari 2016 19:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Enige uitzondering is Barca zei die.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Over het algemeen worden posts zonder spelfouten een stuk serieuzer genomen, dus eigenlijk bewijs ik je een dienst.quote:
Ondankbaar figuur.![]()
VBL / [Live Eredivisieverslagen #199] Pröpper de mooiweervoetballer #3quote:Op maandag 1 februari 2016 19:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik ben reuzebenieuwd naar het verhaal hierachter nu.![]()
Zou prima binnen het huidige beleid passen.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou, volgend seizoen is Boil weer aanvoerder en LB van Ajax.
En als El Ghazi toch nog vertrekt vanavond scholen we Duarte zeker om tot rechtsbuiten?![]()
Ik verwacht eerder dat we dan Schaken halen van ADO.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:53 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Zou prima binnen het huidige beleid passen.
En as El Ghazi toch nog vertrekt vanavond scholen we Duarte zeker om tot rechtsbuiten?![]()
Jezusquote:Op maandag 1 februari 2016 19:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
VBL / [Live Eredivisieverslagen #199] Pröpper de mooiweervoetballer #3![]()
Wat een achterlijke paardenkut is die Overmars joh!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
PSV zou Van Ginkel willen
Als het hun wel lukt en Overmars de afgelopen jaren niet, los van of het een versterking zou zijn
Kijk je even mee Overmars hoe ze dat in Eindhoven doen?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Denk dat het op dit moment makkelijker is om van Ginkel te krijgen dan destijdsquote:Op maandag 1 februari 2016 20:07 schreef Tagliano het volgende:
PSV zou Van Ginkel willen
Als het hun wel lukt en Overmars de afgelopen jaren niet, los van of het een versterking zou zijn![]()
Uiteraard, maar ook dit staat toch weer bijzonder knullig imoquote:Op maandag 1 februari 2016 20:09 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Denk dat het op dit moment makkelijker is om van Ginkel te krijgen dan destijdsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kan niet zeggen dat ik op dit moment enorm zit te wachten op van Ginkel. Heeft in drie jaar tijd anderhalve wedstrijd gespeeld. Zal best nog meekunnen in de Eredivisie, maar om nou te zeggen dat we afgetroefd zijn, nee.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ook dit staat toch weer bijzonder knullig imo![]()
CaFaaliers is het hier niet mee eensquote:Op maandag 1 februari 2016 20:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik op dit moment enorm zit te wachten op van Ginkel. Heeft in drie jaar tijd anderhalve wedstrijd gespeeld. Zal best nog meekunnen in de Eredivisie, maar om nou te zeggen dat we afgetroefd zijn, nee.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Speelde dit seizoen in 17 van de 23 wedstrijden in de Premier League.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik op dit moment enorm zit te wachten op van Ginkel. Heeft in drie jaar tijd anderhalve wedstrijd gespeeld. Zal best nog meekunnen in de Eredivisie, maar om nou te zeggen dat we afgetroefd zijn, nee.![]()
Van mij hoeft hij ook niet per sé te komen en ik snap je punt ook wel wat betreft het niet aftroeven. Het is alleen wel alweer een speler waar Ajax in geïnteresseerd is (was) en die niet komt. Ik snap ook wel dat Ajax niet iedereen kan halen, en dat hij wat makkelijker haalbaar is dan andere jaren maar toch schat ik zomaar in dat Brandts hier net even doortastender is dan Overmars, in het algemeenquote:Op maandag 1 februari 2016 20:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat ik op dit moment enorm zit te wachten op van Ginkel. Heeft in drie jaar tijd anderhalve wedstrijd gespeeld. Zal best nog meekunnen in de Eredivisie, maar om nou te zeggen dat we afgetroefd zijn, nee.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
8 als basis maarquote:Op maandag 1 februari 2016 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Speelde dit seizoen in 17 van de 23 wedstrijden in de Premier League.![]()
Bij Milan na de winterstop en een blessure ook vrijwel alles gespeeld. De laatste 12 wedstrijden van de competitie zelfs elke keer de volle 90 minuten.quote:![]()
Milan wil ook El Ghazi die kun je niet meer serieus nemen. Maar speelde daar inderdaad goed.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bij Milan na de winterstop en een blessure ook vrijwel alles gespeeld. De laatste 12 wedstrijden van de competitie zelfs elke keer de volle 90 minuten.![]()
Qua minuten is het weinig bijzonders op de start van de competitie na. Niet geheel verwonderlijk als je kijkt naar zijn statistieken. En dan hebben we het over Stoke City.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Speelde dit seizoen in 17 van de 23 wedstrijden in de Premier League.![]()
Moet gezegd dat Stoke uiterst vermakelijk speelt dit seizoenquote:Op maandag 1 februari 2016 20:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Qua minuten is het weinig bijzonders op de start van de competitie na. Niet geheel verwonderlijk als je kijkt naar zijn statistieken. En dan hebben we het over Stoke City.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Stoke is een goede ploeg hoor, vergis je daar niet in. Dat lange halen op Crouch is long gone.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Qua minuten is het weinig bijzonders op de start van de competitie na. Niet geheel verwonderlijk als je kijkt naar zijn statistieken. En dan hebben we het over Stoke City.![]()
Stoke zal Ajax zoek spelenquote:Op maandag 1 februari 2016 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet gezegd dat Stoke uiterst vermakelijk speelt dit seizoen![]()
Ik denk dat PSV dat soort spelers gewoon veel meer schouderklopjes geeft, plus dat Netto gewoon een enorme debiel is in het onderhandelen.![]()
Als het moeite kost haakt Marc af.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik denk dat PSV dat soort spelers gewoon veel meer schouderklopjes geeft, plus dat Netto gewoon een enorme debiel is in het onderhandelen.Oh.![]()
Dat is weer onzin.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het moeite kost haakt Marc af.![]()
Als je toch niks met het geld doet, ga dan tenminste van die pleuris beurs af.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Kunnen we echt niet Ziyech voor 5 miljoen oppikken? Kan Gudelj mooi op de bankIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Van Ginkel was ik altijd wel fan van maar daarna niet echt gevolgd, op basis van zijn prestaties in de Eredivisie zou ik hem er zeker graag bij willen hebben![]()
Dat zou hij zonder Ziyech ook al wel mogen, maar ik snap je puntquote:Op maandag 1 februari 2016 20:41 schreef MaxC het volgende:
Kunnen we echt niet Ziyech voor 5 miljoen oppikken? Kan Gudelj mooi op de bank
Die worden fluitend kampioen hier.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet gezegd dat Stoke uiterst vermakelijk speelt dit seizoenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die zou ik voor 8 ook pakken.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:41 schreef MaxC het volgende:
Kunnen we echt niet Ziyech voor 5 miljoen oppikken? Kan Gudelj mooi op de bank![]()
Snap überhaupt niet dat hij nog niet weg is daarquote:Op maandag 1 februari 2016 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Snap ook niet dat we ziyech niet halen. Echt. Tering gierig bestuur![]()
Creativiteit op het middenveld gok ik.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarvoor zou je Ziyech nodig hebben.
Oh.![]()
Sinkgraven.quote:Op maandag 1 februari 2016 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Creativiteit op het middenveld gok ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: