SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Babel was aan het begin van het seizoen ipv die zwarte van Arsenal een prima optie geweest.
Nu is het niks.Groot fan van User Wotte![]()
Najah Babel als back up spits is nog niet eens zo slecht. Beter dan elke keer je halve team omgooien.![]()
Als je in de allerlaatste seconde 2 punten verspeelt, dan is het misschien niet zo netjes, maar wel begrijpelijk dat je niet meteen naar het publiek toeloopt. Ze hadden het inderdaad wel moeten doen, maar het zijn ook maar mensen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk ongelofelijk dat het ze het niet hebben gedaan. Ik heb het idee dat Frank totaal geen grip meer heeft over de groep.![]()
Maar het zal wel weer een spannend avondje worden met diverse sites in de gaten houden en continue refreshen met uiteindelijk een vreselijk einde, net zoals ze toen uiteindelijk met Zimling aankwamen![]()
![]()
Voordat hij weer op niveau zit is het half juni.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Najah Babel als back up spits is nog niet eens zo slecht. Beter dan elke keer je halve team omgooien.Groot fan van User Wotte![]()
Ach volgens Lacoste heeft Dijks het dinsdag ook gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als je in de allerlaatste seconde 2 punten verspeelt, dan is het misschien niet zo netjes, maar wel begrijpelijk dat je niet meteen naar het publiek toeloopt. Ze hadden het inderdaad wel moeten doen, maar het zijn ook maar mensen.
Als je dat als trainer ziet zeg je daar toch wat van?Groot fan van User Wotte![]()
Daar heb je gelijk in, Frank had het moeten zeggen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach volgens Lacoste heeft Dijks het dinsdag ook gedaan.
Als je dat als trainer ziet zeg je daar toch wat van?![]()
Er zijn ook nog weinig speculaties (ja Babel danquote:Op maandag 1 februari 2016 13:14 schreef La_Moustache het volgende:
Maar het zal wel weer een spannend avondje worden met diverse sites in de gaten houden en continue refreshen met uiteindelijk een vreselijk einde, net zoals ze toen uiteindelijk met Zimling aankwamen) dus het is eigenlijk ondenkbaar dat er vandaag nog een goede speler komt.
![]()
Ook dit inderdaad, ik heb volgens mij Frank ergens horen zeggen dat het echt een versterking moet zijn die er meteen kan staan. Dan heb je echt helemaal niks aan Babel.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voordat hij weer op niveau zit is het half juni.![]()
Moet gewoon uit jezelf komen. Kom op zeg, zo slecht spelen, toch nog 1000 man die je aan blijven moedigen en dan niet het fatsoen hebben om ze te bedanken. Tyf dan lekker op.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, Frank had het moeten zeggen.Vincent zag het koren,
Einstein het getal,
Zeppelin de zeppelin,
en Johan zag de bal.![]()
Kan niet wachten op de magische woorden voor Frank: 'we gaan het met deze groep doen'.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Werd nog wel gesuggereerd vorige week en hij zou opzich nog met gematigd enthousiasme worden ontvangen ook. Het zou Ajax in ieder geval weer iets van status geven.quote:![]()
Ajax heeft toch kwaliteit genoeg?quote:Op maandag 1 februari 2016 13:23 schreef Abed het volgende:
Kan niet wachten op de magische woorden voor Frank: 'we gaan het met deze groep doen'.![]()
![]()
Dat zou fijn zijn, als hij dan op rot.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:23 schreef Abed het volgende:
Kan niet wachten op de magische woorden voor Frank: 'we gaan het met deze groep doen'.Groot fan van User Wotte![]()
Jullie zouden nog serieus naar Dost of KJH kunnen informeren. Wij hebben alleen Van Persie en die lacht zich de ballen uit z'n broek als Gudde/Van Geel langskomen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:45 schreef La_Moustache het volgende:
Babel is geen optie, aldus Mike Verweij. Die kunnen we ook wegstrepen, gelukkig.BFF met GGMM![]()
Dost kan niet foebele.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie zouden nog serieus naar Dost of KJH kunnen informeren. Wij hebben alleen Van Persie en die lacht zich de ballen uit z'n broek als Gudde/Van Geel langskomen.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wordt toch huur, dus dat wordt geen KJH. Tevens ligt Dost volgens mij aardig lang in de lappenmand dus het moet creatiever.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie zouden nog serieus naar Dost of KJH kunnen informeren. Wij hebben alleen Van Persie en die lacht zich de ballen uit z'n broek als Gudde/Van Geel langskomen.![]()
Ah dat wist ik niet. De Sutter willen ze graag kwijt bij Brugge. Die kan ook niet voetballen.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt toch huur, dus dat wordt geen KJH. Tevens ligt Dost volgens mij aardig lang in de lappenmand dus het moet creatiever.
BFF met GGMM![]()
Pas circa maart weer fit, die Dost. Tegen die tijd kunnen we alweer de koffie en cake klaarmaken voor het mislopen van het kampioenschap.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. De Sutter willen ze graag kwijt bij Brugge. Die kan ook niet voetballen.![]()
In maart pas? Wij hebben die koffie met cake sessie in december al gehad.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas circa maart weer fit, die Dost. Tegen die tijd kunnen we alweer de koffie en cake klaarmaken voor het mislopen van het kampioenschap.BFF met GGMM![]()
Op 20 maart is er PSV - Ajaxquote:Op maandag 1 februari 2016 13:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In maart pas? Wij hebben die koffie met cake sessie in december al gehad..
Daarna twee weken janken en nadreunende muziek omdat er toevallig interlands volgen.![]()
Welnee, 2 dagen daarna is er het grote nationale feest om de 18e verjaardag van de zoon des vaderlands te vieren.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op 20 maart is er PSV - Ajax.
Daarna twee weken janken en nadreunende muziek omdat er toevallig interlands volgen.BFF met GGMM![]()
En week daarna zit ik in de schoolbankjes voor tentamens.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee, 2 dagen daarna is er het grote nationale feest om de 18e verjaardag van de zoon des vaderlands te vieren.![]()
Dost kan alleen scoren als hij fatsoenlijke voorzetten krijgt, scoort alleen maar intikkers. KJH is nog wel een stukje creatiever, kan ook van afstand scoren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, maar wel scoren. Net als KJH.![]()
Bursa.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:52 schreef DonRaja het volgende:
De Sutter willen ze graag kwijt bij Brugge. Die kan ook niet voetballen.
Baldé van Kuban zou misschien kunnen, in het verleden wel vaker in de geruchtenmolen van Ajax gezeten volgens mij.![]()
Ze hebben de hele transferwindow de tijd gehad en nu moet alles op het laatste moment, net als toen met Zimling. Wat een amateurs eigenlijkVanavond zal wel weer gezegd worden dat ze veel spelers benaderd hebben maar dat niemand wilde en dat velen onhaalbaar bleken. Wees dan meteen duidelijk en ga niet lopen lullen als 'het sein moet alleen nog op groen voor de spits' etc etc. Ze leren het ook echt niet he
![]()
![]()
De gaat lekker in de States chillen. Geef hem geen ongelijk.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Op je 31ste in de States gaan chillen is wel vroeg hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
De gaat lekker in de States chillen. Geef hem geen ongelijk.![]()
Dat geldt voor 8 van de 10 clubs in mijn ogen, als je nu nog iets wilt kopen dan ben je wanhopigquote:Op maandag 1 februari 2016 14:16 schreef La_Moustache het volgende:
Ze hebben de hele transferwindow de tijd gehad en nu moet alles op het laatste moment, net als toen met Zimling. Wat een amateurs eigenlijkVanavond zal wel weer gezegd worden dat ze veel spelers benaderd hebben maar dat niemand wilde en dat velen onhaalbaar bleken. Wees dan meteen duidelijk en ga niet lopen lullen als 'het sein moet alleen nog op groen voor de spits' etc etc. Ze leren het ook echt niet he
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Beter komt er niemand meer. Faalhazen als Overmars en De Boer moet je geen geld geven om spelers te kopen. Hebben geen oog voor talent en kwaliteit. Daarbij gebruikt De Boer de speler toch weer verkeerd.![]()
Moet ie wel de bal krijgen op de goeie plekquote:Op maandag 1 februari 2016 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, maar wel scoren. Net als KJH.
Het is niet zo dat Milik kans na kans om zeep helpt zoals Lex Immers in z'n hoogtijdagen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dit, moet hij wel langer dan een jaar blijven.quote:Op maandag 1 februari 2016 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Najah Babel als back up spits is nog niet eens zo slecht. Beter dan elke keer je halve team omgooien.
Die was tegen Dortmund één van de weinigen die overeind bleef.
Locadia zou trouwens een prima spits zijn voor Ajax.![]()
Wat?quote:Op maandag 1 februari 2016 14:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
Locadia zou trouwens een prima spits zijn voor Ajax.
Maar is goed hoor, ruilen voor Tete of Bazoer?
Effe serieus nu, je hebt Locadia de laatste maanden niet zien spelen zeker?
Ik zou hem zo ruilen voor Janssen of Haller, daar hoef ik geen 5 seconden over na te denken.![]()
Bovendien heb je hem niet nodig. Niet dat je nu een betere '6' hebt, maar de Jong halen is echt zonde van Bazoer.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
De gaat lekker in de States chillen. Geef hem geen ongelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: