Via deze 'omweg' zou het in NL te bekijken zijn:quote:Op maandag 1 februari 2016 10:48 schreef noodgang het volgende:
Met een beetje geluk zijn de afleveringen terug te kijken via de website van Vier (al ligt een geoblock voor de hand) of via http://www.dailymotion.com/VlaamseTVOfficial
Anders moeten er andere kanalen gezocht worden om dit te herbekijken![]()
En heel subtiel die politieauto die even langs komt...quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:47 schreef Cee het volgende:
En holy shit de cliffhanger, dat eindshot.![]()
Hmm, als ik zo naar dat screenshot kijk (en haar entree, en haar afscheid) zie ik voor mijn gevoel wel heel erg een actrice die een typetje neer zet..quote:
demol.vier.bequote:Op maandag 8 februari 2016 21:19 schreef Cee het volgende:
Vanavond op de Vlaamse tv, morgen ergens online hoop ik?
Ja, verrassende wending. Haar terugnemen was financieel veel handiger en zou de winstkansen van de rest nauwelijks verminderen.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:13 schreef Maartel het volgende:
Haha niet dus. Wel mooi dat ze geld konden verdienen terwijl hier mensen geld uitgeven om kandidaten terug te kopen
Nouja, zij zei wel vol op 1 persoon te zijn gegaan, dus ze zou wel 1 verdachte minder hebben.quote:Op maandag 8 februari 2016 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, verrassende wending. Haar terugnemen was financieel veel handiger en zou de winstkansen van de rest nauwelijks verminderen.
De rest had dan natuurlijk ook 1 verdachte minderquote:Op maandag 8 februari 2016 21:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, zij zei wel vol op 1 persoon te zijn gegaan, dus ze zou wel 1 verdachte minder hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |