abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159825693
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Daarmee bedoel ik vooral dat vrouwelijke vrouwen niet erg rationeel zijn. Ze handelen voornamelijk op gevoel. Dat heeft heel veel voordelen, het is waar ik ook 100% voor kan vallen, maar het heeft ook nadelen. één ervan zijnde dat dit soort ''logische'' gesprekken voeren over overtuigingen en waarden niet altijd makkelijk gaat, zeker niet als er nog pijn uit het verleden zit.

Er is ook op dit moment nog niet het laatste over gezegd, omdat ik m'n energie wil stoppen in het gewoon leuk hebben met haar, als dat goed zit komen die gesprekken vanzelf.
Waarom moet het een logisch gesprek zijn dan? Waarom mogen emoties niet meetellen en kun je niet gewoon proberen te begrijpen en minstens haar gevoel te respecteren ipv het als knoppen uit te willen drukken?

Ik heb voor mezelf als hoofdregel, in contact met wie dan ook. Iedereen is mens. En mensen hebben gevoelens, en zijn soms niet logisch, en maken lompe fouten. Jij, ik, iedereen. :) Maakt niet uit, wat er wel toe doet is wat iemand er vervolgens mee doet. Oftewel niemand is perfect, is serieus mijn uitgangspunt.

En jij verwacht een picture perfect relatie waarbij je exact op een lijn zit. Nou ik zou zeggen, val neer uit de hemel. Welkom op planeet aarde.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2016 00:04:10 ]
pi_159825956
Is ze trouwens conservatief omdat ze ook nog gelovig is? Dat komt in Polen nog behoorlijk veel voor. Zo ja dan geef ik je echt heel weinig kans op de lange termijn.

Een vriend van mij die toch ook best wel een player was en daarvoor wel vaak leuk nachtje met steeds een ander. Op een geven moment had hij hetzelfde als jij. Hotel de botel op een Poolse. Was wel echt een leuke vrouw maar relaties tussen atheïsten en gelovigen zie ik eigenlijk nooit goed gaan. En er gebeurde hier ook niks.
pi_159826007
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Daarmee bedoel ik vooral dat vrouwelijke vrouwen niet erg rationeel zijn. Ze handelen voornamelijk op gevoel. Dat heeft heel veel voordelen, het is waar ik ook 100% voor kan vallen, maar het heeft ook nadelen. één ervan zijnde dat dit soort ''logische'' gesprekken voeren over overtuigingen en waarden niet altijd makkelijk gaat, zeker niet als er nog pijn uit het verleden zit.

Er is ook op dit moment nog niet het laatste over gezegd, omdat ik m'n energie wil stoppen in het gewoon leuk hebben met haar, als dat goed zit komen die gesprekken vanzelf.
Dat je haar zo neerzet omdat haar normen en waarden je niet helemaal aanstaan vind ik jammerlijk. Ze komt uit een ander milieu waar niet alles zo los en vrij is als hier. Kan jij haar uitleggen waarom jij je leven zo leidt als je het leidt? Dat verder gaat dan 'ik vind dat nu eenmaal leuk, geen verantwoordelijkheid, wel veel seks en wisselende contacten'?

'Het gewoon leuk hebben met elkaar'. Serieuze gesprekken zijn niet leuk? Met zo'n houding geef ik je weinig kans.

Maar goed, als je het een kans wilt geven is het praten, praten, praten, jezelf verplaatsen in de ander, serieus nadenken over je toekomst, over trouwen, kinderen, etc. En daar met elkaar over blijven praten, geven, nemen en compromissen sluiten. In de tussentijd kun je best genieten, maar hou elkaar niet aan het lijntje. Als je niet serieus wilt zijn, kap het gewoon af.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 11 februari 2016 @ 01:04:18 #154
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_159826688
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik ben erg analytisch en rationeel van oorsprong, dat overdenken zit er nu eenmaal in;)

Dat is een excuus om je niet kwetsbaar op te stellen. Je bent jong en kunt daarin nog best veranderen. Natuurlijk heb ook jij gevoelens, rationaliseren kan nuttig zijn maar daar is een tijd en plaats voor.

Was het maar zo makkelijk. ''Ok, ik ben vanaf nu exclusief met je, in ruil daarvoor heb je seks met me''
?? leg eens uit wat je hiermee bedoelt. Wat oppervlakkig joh.

Ik geloof niet in compromissen in relaties, of in trade-offs. Het is awesome, of het is niet awesome.
Ja, dat zeggen héél veel mensen. Het door H_J zo mooi beschreven "wowgevoel". Dat heb je heel mooi beschreven in je beschrijving van haar, vóór je begon over trade offs. Relaties gaan niet vanzelf, als je het vanzelf wil laten gaan moet je blijven hosselen en dan nog is het niks meer dan een spelletje, dat weet je zelf toch ook wel?

Als je iets op moet offeren om bij iemand te zijn en daar over na moet denken is het niet de juiste persoon om mee samen te zijn op dat moment in je leven. Ik wil een relatie waarin de tijd die je met elkaar doorbrengt spendeert met elkaar omdat dat hetgeen is wat je het allerliefst zou doen. Als je iets op moet offeren aan jezelf om te voldoen aan het beeld van de ander vind ik dat geen gezonde relatie. Wellicht heb ik onrealistisch hoge verwachtingen, maar ik geloof dat het mogelijk is.

Je mag daar best in geloven maar juist dat is nou weinig rationeel. Dat wat zij vraagt niet haalbaar is, dat je daar misschien te jong voor bent; het kan allemaal. Maar het klopt niet dat je niks opoffert. Relaties vergen tijd, investering, communicatie. Náást al die leuke dingen. Geloof nooit mensen die zeggen dat het "vanzelf" ging. Je vergeet dat vaak als je langer bij elkaar bent, dat je een tijd om elkaar heen draait en onderhandelt. Dat doen de verliefdheidshormonen nou eenmaal ;)

Ironisch gezien, vorig jaar, al vind ik deze poolse nog een stuk leuker. Zelfde verhaal, conservatief (toen omdat islamitisch), issues met seks, is ook de reden geweest voor mij om er een punt achter te zetten. Verder een half jaar een vriendinnetje toen ik 16 was, maar dat telt niet echt.

Nee, klopt. Dat telt niet echt. Wat je wel ziet is dat je nu twee keer verliefd wordt op een vrouw die heel anders is dan jij. Je verwacht van haar dat zij jouw levenskeuzes accepteert maar accepteer je die van haar ook? Maw: geven en nemen. Zo simpel is het wel.
Ik denk niet dat dit zo snel iets zal worden. Hoeft ook niet. Maar realiseer je wel dat dat niet zozeer ligt aan het feit dat jij "losser" bent dan zij is. En praat er ook over met haar, leer je ook weer van.
  donderdag 11 februari 2016 @ 06:57:52 #155
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159827689
Gisteren derde soort van date gehad. Man man, we stuntelen beide :') Had ook een kutdag gisteren dus dat speelde ook wel mee. Ze vindt daten enorm spannend. Nou ja, een vervolg komt er.

I lost it :{
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_159828691
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 23:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik ben erg analytisch en rationeel van oorsprong, dat overdenken zit er nu eenmaal in;)

Was het maar zo makkelijk. ''Ok, ik ben vanaf nu exclusief met je, in ruil daarvoor heb je seks met me''
Hoe moeilijk is het dan wel?
quote:
Ik geloof niet in compromissen in relaties, of in trade-offs. Het is awesome, of het is niet awesome. Als je iets op moet offeren om bij iemand te zijn en daar over na moet denken is het niet de juiste persoon om mee samen te zijn op dat moment in je leven. Ik wil een relatie waarin de tijd die je met elkaar doorbrengt spendeert met elkaar omdat dat hetgeen is wat je het allerliefst zou doen. Als je iets op moet offeren aan jezelf om te voldoen aan het beeld van de ander vind ik dat geen gezonde relatie. Wellicht heb ik onrealistisch hoge verwachtingen, maar ik geloof dat het mogelijk is.
Haha, dan heb je nog nooit een serieuze relatie gehad. Als je dit denkt te kunnen bereiken dat wens ik je veel succes met ooit iemand vinden. En iemand met een andere achtergrond kun je dan sowieso niets mee beginnen. Want dat zal nog veel meer geven en nemen zijn.
quote:
Ironisch gezien, vorig jaar, al vind ik deze poolse nog een stuk leuker. Zelfde verhaal, conservatief (toen omdat islamitisch), issues met seks, is ook de reden geweest voor mij om er een punt achter te zetten. Verder een half jaar een vriendinnetje toen ik 16 was, maar dat telt niet echt.
Issues met seks. Of is jouw issue seks? Dat zodra je het niet (meteen) krijgt er een probleem ontstaat in jouw ogen?
know'm sayin?
word? word.
pi_159829170
Opposites attracts. Pope of dope schrijft heel cool ( :') ) niet exclusief te zijn, en de poolse dame is dat wel.

Vraag me dan ook af of je haar nog steeds zo geweldig zou vinden als ze ook niet exclusief zou zijn. Denk het niet.

Iets wat exclusief is heeft immers meer waarde. Zie een kleine diamand of een van de vele boterhammen.

Als het niet gaat werken is het omdat jij (een van de vele boterhammen) exclusief zijn als niet cool beschouwd.

Ik zou zeggen, vergeet haar, grow up en als het meant to be is komt er vast nog een kans bij een of deze diamand als je over een paar jaar misschien wat meer (zelf)waarde hebt?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159830118
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2016 00:18 schreef alors het volgende:

'Het gewoon leuk hebben met elkaar'. Serieuze gesprekken zijn niet leuk? Met zo'n houding geef ik je weinig kans.

Hoe langer je serieuze gesprekken uitstelt hoe beter in de regel.. hoewel t ook niet veelste lang moet duren, maar geen enkele nieuwe scharrel zit te wachten op jouw theorien over quantum gedreven intergalactische handelsfederaties.
Lambo of Rekt
pi_159830796
quote:
3s.gif Op donderdag 11 februari 2016 10:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe langer je serieuze gesprekken uitstelt hoe beter in de regel.. hoewel t ook niet veelste lang moet duren, maar geen enkele nieuwe scharrel zit te wachten op jouw theorien over quantum gedreven intergalactische handelsfederaties.
Bedankt voor de tip, maar ik doe niet aan scharrels, ik ben gewoon meteen serieus. En ik geef een advies aan hem over iemand die ook serieus is en geen scharrel zoekt. Hij moet verder zelf weten of hij ook serieus wilt zijn of niet. Ik gok dat laatste.
know'm sayin?
word? word.
pi_159830822
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:21 schreef alors het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, maar ik doe niet aan scharrels, ik ben gewoon meteen serieus. En ik geef een advies aan hem over iemand die ook serieus is en geen scharrel zoekt. Hij moet verder zelf weten of hij ook serieus wilt zijn of niet. Ik gok dat laatste.
Klaar met editten? :P
Lambo of Rekt
pi_159830823
Er zijn ook twee vriendschappelijke relaties die van vorm beginnen te veranderen. Bij alle drie de heren, voelt het contact buitengewoon prettig. Interessante ontwikkeling!
pi_159830923
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:21 schreef alors het volgende:

[..]

Ok,

Maargoed, dan nog zit een nieuwe vlam ook niet op serieuze gesprekken te wachten aan het begin. Luchtig houden en niet een te zware lading op alle gesprekken leggen is waar de kracht van aantrekkingskracht ligt. Relaties, welke dan ook, beginnen zeer zelden met gelijk een zwaar serieus gesprek. Dat komt over alsof je problemen hebt en die kwijt moet, of dat je advies nodig hebt en daarop wacht. Het lijkt i.i.g. in geen zins op versieren of flirten... iets waar een vrouw (in mijn ervaring) vele malen meer op zit te wachten in het begin.
Lambo of Rekt
  donderdag 11 februari 2016 @ 11:30:08 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159830986
quote:
3s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:27 schreef EggsTC het volgende:
dan nog zit een nieuwe vlam ook niet op serieuze gesprekken te wachten aan het begin.
Dat ligt geheel aan de mensen en wat ze fijn vinden.

Wat jij onder serieus verstaat hoeft een ander daar niet onder te scharen en visa versa.
pi_159831007
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat ligt geheel aan de mensen en wat ze fijn vinden.

Wat jij onder serieus verstaat hoeft een ander daar niet onder te scharen en visa versa.
Ik ben ze nog niet tegen gekomen...
Lambo of Rekt
pi_159832008
quote:
3s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik ben ze nog niet tegen gekomen...
Gezien jouw houding is dat ook niet raar, soort zoekt soort. Jij rent waarschijnlijk gillend weg als iemand na een of twee dates begint over kinderen, toekomstbeeld, etc.
quote:
3s.gif Op donderdag 11 februari 2016 11:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ok,

Maargoed, dan nog zit een nieuwe vlam ook niet op serieuze gesprekken te wachten aan het begin. Luchtig houden en niet een te zware lading op alle gesprekken leggen is waar de kracht van aantrekkingskracht ligt. Relaties, welke dan ook, beginnen zeer zelden met gelijk een zwaar serieus gesprek. Dat komt over alsof je problemen hebt en die kwijt moet, of dat je advies nodig hebt en daarop wacht. Het lijkt i.i.g. in geen zins op versieren of flirten... iets waar een vrouw (in mijn ervaring) vele malen meer op zit te wachten in het begin.
Ik vind het echt naïef om te doen alsof er niks aan de hand is. Wekenlang een beetje lang leve de lol te spelen als je beide zo'n verschillende achtergrond hebt en wellicht ook een heel ander toekomstbeeld, dat is alleen maar dom. Wat is er raar aan om daarover aan elkaar te vertellen en uit te leggen? Te kijken waar er overeenkomsten zijn en waar niet? Je kunt je wel helemaal hechten aan iemand, maar als je weet dat het niks kan worden zou ik het gewoon meteen laten.
know'm sayin?
word? word.
pi_159832226
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:04 schreef alors het volgende:

[..]

Gezien jouw houding is dat ook niet raar, soort zoekt soort. Jij rent waarschijnlijk gillend weg als iemand na een of twee dates begint over kinderen, toekomstbeeld, etc.

Als iemand na 1 of 2 dates serieus begint over kinderen krijgen samen is er iets zwaar mis met die persoon ja. Het begin is aftasten, als iemand na 2 dates al overtuigd is dat je "the one" bent, kan je beter weglopen idd.

Soort zoekt soort? Aan de buitenkant zie je niet af wat voor "soort" iemand is. Dus je redenatie klopt niet. Het klinkt ook nogal denigrerend terwijl je zelf niet goed weet waarover je praat, lijkt het.

quote:
[..]

Ik vind het echt naïef om te doen alsof er niks aan de hand is. Wekenlang een beetje lang leve de lol te spelen als je beide zo'n verschillende achtergrond hebt en wellicht ook een heel ander toekomstbeeld, dat is alleen maar dom. Wat is er raar aan om daarover aan elkaar te vertellen en uit te leggen? Te kijken waar er overeenkomsten zijn en waar niet? Je kunt je wel helemaal hechten aan iemand, maar als je weet dat het niks kan worden zou ik het gewoon meteen laten.
Ik weet niet waar jij komt, en wat voor vrouwen jij tegen komt, maar die tent zou ik graag zien. En dat helemaal hechten aan iemand? Dat is juist als je gelijk serieus en drukkend begint, over kinderen na 2 dates bijvoorbeeld.
Lambo of Rekt
pi_159832288
quote:
3s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als iemand na 1 of 2 dates serieus begint over kinderen krijgen samen is er iets zwaar mis met die persoon ja.

Nou ja, niet met die persoon specifiek, maar als je een bepaalde kinderwens hebt, of juist niet, is het toch wel handig om dat op tijd uit te spreken? Als je daarin volledig tegengesteld bent, kun je bekijken of je lang leve de lol nog samen wat leuks wil doen, of het maar wil afkappen, omdat je op zoek bent naar iets serieus, en dat met deze persoon uiteindelijk niet gaat lukken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:14:18 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159832291
quote:
begint over kinderen krijgen samen i
Er is een verschil of je het (serieus) hebt over kinderen krijgen ehbt, of kinderen SAMEN krijgen.
alors en ik hebben het over je eigen visie over bv kinderen/trouwen. En dat je geintresseerd ben in de visie van de ander.
Of je uiteindelijk samen ook kinderen krijgt of dat je aangeeft samen kinderen te willen, dat is weer een heel ander verhaal.
pi_159832427
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, niet met die persoon specifiek, maar als je een bepaalde kinderwens hebt, of juist niet, is het toch wel handig om dat op tijd uit te spreken? Als je daarin volledig tegengesteld bent, kun je bekijken of je lang leve de lol nog samen wat leuks wil doen, of het maar wil afkappen, omdat je op zoek bent naar iets serieus, en dat met deze persoon uiteindelijk niet gaat lukken.
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er is een verschil of je het (serieus) hebt over kinderen krijgen ehbt, of kinderen SAMEN krijgen.
alors en ik hebben het over je eigen visie over bv kinderen/trouwen. En dat je geintresseerd ben in de visie van de ander.
Of je uiteindelijk samen ook kinderen krijgt of dat je aangeeft samen kinderen te willen, dat is weer een heel ander verhaal.
True, daarom noem ik het ook specifiek. Je kan laten vallen dat je een kinderwens hebt ja. Het ligt er ook aan hoe die 2 dates tot stand gekomen zijn.

Als het via een dating site of whatever is, is de lading al veel zwaarder dan dat je elkaar in het (heb je m weer;) lang leve de lol kroegen-leven hebt gevonden waarbij je elkaar al genoeg geteased hebt.

De ene 2 dates zijn de andere 2 niet. Het ligt er ook aan hoe degenen elkaar kennen.
Lambo of Rekt
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:23:12 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159832496
Ik zou uberhaupt niet vasthouden aan hoe je elkaar leert kennen of hoeveelheid dates.
Gaat om de personen, en hoe de gesprekken verlopen.

Als ik een kind zie lopen en op date 2 ga roepen, pff klotekinderen. Dan kan je daaruit ineens een heel interessant/serieus gesprek krijgen over kinderen.
En een ander persoon zou het of negeren of een geintje maken of wat dan ook.

Geen van beiden is fout of "niet geschikt voor een 2e date".
En in mijn geval maakt het vaak weinig uit hoe ik iemand heb leren kennen. Tis maar net hoe het loopt op zo'n dag/middag/avond met diegene.
pi_159832641
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou uberhaupt niet vasthouden aan hoe je elkaar leert kennen of hoeveelheid dates.
Gaat om de personen, en hoe de gesprekken verlopen.

Als ik een kind zie lopen en op date 2 ga roepen, pff klotekinderen. Dan kan je daaruit ineens een heel interessant/serieus gesprek krijgen over kinderen.
En een ander persoon zou het of negeren of een geintje maken of wat dan ook.

Geen van beiden is fout of "niet geschikt voor een 2e date".
En in mijn geval maakt het vaak weinig uit hoe ik iemand heb leren kennen. Tis maar net hoe het loopt op zo'n dag/middag/avond met diegene.
Het gaat mij meer om de lading van het gesprek, zulke onderwerpen mijd ik liever tot ik iemand echt goed leuk vind anders is al die serieuze praat alsnog voor niets. Kan ik beter wat lol gehad hebben.

Maar hoe je er tegen aan kijkt klinkt meer als een blind date of een dating site zo van; we gaan een lijstje afwerken om te kijken of en hoeveel raakvlakken we hebben.

"ZOEKEN" naar relaties werkt ook niet, in mijn ogen.

Ik heb het meer over een vrouw in de kroeg tegen komen waar een gesprek uit voortvloeit, daar komt echt niemand voor je einstein theorien en of dat je kinderen wilt ja of nee. Een groot verschil als je een date met iemand op het terras hebt, of iemand random ergens tegen komt.
Lambo of Rekt
  donderdag 11 februari 2016 @ 12:32:16 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159832676
In de kroeg gesprekken hebben over einsteintheorieen zijn vaak de leukste :D
Maargoed, agree to disagree dan maar.
pi_159832768
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 12:32 schreef Cue_ het volgende:
In de kroeg gesprekken hebben over einsteintheorieen zijn vaak de leukste :D
Maargoed, agree to disagree dan maar.
Einstein was slechts t voorbeeld. En leuke gesprekken in de kroeg zijn daarover over het algemeen niet echt van serieuze aard. Ik heb het wel eens geprobeerd overigens, iemand aanspreken met; zullen wij het eens ff hebben over de eindejaarscijfers van akzo nobel chemicalien. Het is een aparte toenadering en meestal lachen mensen erom (which indicates; not serious), maar we weten allemaal dat niemand op een écht serieus gesprek daarover zit te wachten tijdens de toenadering.
Lambo of Rekt
  donderdag 11 februari 2016 @ 13:18:39 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_159833540
Zit ook nogal verschil of je het als openingszin/gesprek gebruikt of dat je er gaandeweg op beland en op doorgaat.
pi_159834713
quote:

[..]

Als iemand na 1 of 2 dates serieus begint over kinderen krijgen samen is er iets zwaar mis met die persoon ja. Het begin is aftasten, als iemand na 2 dates al overtuigd is dat je "the one" bent, kan je beter weglopen idd.
Aangeven of je dat ziet zitten of niet, niet dat het binnen een jaar en met jou moet gebeuren. Ze zijn er echt, mensen die jaren samen zijn en uiteindelijk breken omdat ze het daar niet over eens zijn. Nooit echt over gepraat of nagedacht blijkbaar. Vind ik raar, één van de weinige dingen waar je echt geen compromis over kunt sluiten.
quote:
Soort zoekt soort? Aan de buitenkant zie je niet af wat voor "soort" iemand is. Dus je redenatie klopt niet. Het klinkt ook nogal denigrerend terwijl je zelf niet goed weet waarover je praat, lijkt het.
Het is niet denigrerend bedoeld, maar als je op bepaalde plekken zoekt, kom je bepaalde mensen tegen. Mensen in een kroeg en op Tinder zijn anders dan mensen die niet op die manier daten, maar bv via serieuze relatiesites of irl via werk/studie, gezamenlijke vrienden, hobby's en elkaar eerst goed willen leren kennen voordat ze verdergaan.

Ik denk dat 90% van de mensen in de kroeg/discotheek een scharrel of one night stand wel prima vindt als ze het zouden kunnen krijgen, zeker de mannen. Daar heb ik niks mee, maar anderen wel, want het is de belangrijkste ontmoetingsplek voor hen.
quote:
[..]

Ik weet niet waar jij komt, en wat voor vrouwen jij tegen komt, maar die tent zou ik graag zien. En dat helemaal hechten aan iemand? Dat is juist als je gelijk serieus en drukkend begint, over kinderen na 2 dates bijvoorbeeld.
Niet op uitgaansplekken dus. Ik ben daar serieus nog nooit een boeiend iemand tegengekomen. En zij vonden mij ook niet boeiend, of wel, maar dan ik haakte na twee zinnen af. Ik ben een vrouw, maar wees gerust, mensen als ik zijn best zeldzaam :)
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')