SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
werk op oproepbasis dus heb niet echt vaste dagen of uren Maar moest vandaag van 3 tot half 11 en daarna nog even drankje doenquote:
Mijn tts zijn noot leuk dus beter geen tt dan tochquote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Wat een schatje @FrauMilena
lief gezicht
ah dat is ook niet verkeerd.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:53 schreef wietparkiet het volgende:
Dankje sof( zit mobiel)
[..]
werk op oproepbasis dus heb niet echt vaste dagen of uren Maar moest vandaag van 3 tot half 11 en daarna nog even drankje doen
ze werken wel met roosters maar die worden zoals vandaag mog paar uur van te voren aangepastquote:Op zondag 31 januari 2016 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ah dat is ook niet verkeerd.
Voor horeca hoef je sowieso geen vast schema te verwachten natuurlijk
Anders ga jij met FM op wereldreis en ik met Feerquote:
Neem ze allebei mee.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders ga jij met FM op wereldreis en ik met Feer
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neem ze allebei mee.Je mag met je rechterhand gaan reizen.
quote:Op zondag 31 januari 2016 23:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Succes, als NL topo je al niet goed afgaat.
Waar zullen we onze wereldreis beginnen?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik was in de war met Westlandquote:Op zondag 31 januari 2016 23:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Berlijn.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar zullen we onze wereldreis beginnen?
Ik ben toch geen boerin. Kom zeg.quote:
Gewoon bij de Sumo in Arnhem zeker fattiequote:Op maandag 1 februari 2016 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar zullen we onze wereldreis beginnen?
ken nog wel beter restaurantquote:Op maandag 1 februari 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon bij de Sumo in Arnhem zeker fattie
Wat serveren ze bij jullie toko?quote:
Wopwop. Zat wel aan Duitsland te denken ja.quote:
Jij mag dan ook mee.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon bij de Sumo in Arnhem zeker fattie
Ik moest je toch terugpakken nadat je me alleen op wereldreis liet gaanquote:Op maandag 1 februari 2016 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij mag dan ook mee.
Tenzij je me weer fatty noemt.
Mag ik ook iemand meenemen?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wopwop. Zat wel aan Duitsland te denken ja.
Klinkt niet slechtquote:Op maandag 1 februari 2016 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
soort tapas
maar van alles eigenlijk. vis vlees en vegetarisch
Jij wilde mijn vriendin meenemen weejo.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest je toch terugpakken nadat je me alleen op wereldreis liet gaan
Lekker dikkertje wel goed?
Ja hoor. Wie had je in gedachten?quote:
Frau is niet in jouw league.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neem ze allebei mee.Je mag met je rechterhand gaan reizen.
Baby ik heb jou ik kan de wereld aan.quote:
Maar wij zijn beide fatties. Gemaakt voor elkaar.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Baby ik heb jou ik kan de wereld aan.
McGrath aangezien hij naar Berlijn wilde, maar we kunnen hem daar wel achterlaten hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja hoor. Wie had je in gedachten?
Ligt eraan. Is hij knap?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
McGrath aangezien hij naar Berlijn wilde, maar we kunnen hem daar wel achterlaten hoor.
Maar je bent afgevallen. Nu ruimte voor iemand erbij.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wij zijn beide fatties. Gemaakt voor elkaar.
Zoveel ben ik ook weer niet afgevallen.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar je bent afgevallen. Nu ruimte voor iemand erbij.![]()
![]()
Zo lekker hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dm wel even site
kun je beetje zien
Doen we.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
McGrath aangezien hij naar Berlijn wilde, maar we kunnen hem daar wel achterlaten hoor.
Tuurlijk, waarom denk je dat hij mij meeneemt?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is dat een vereiste dan? Wat oppervlakkig.
Als hij een irritant ventje is maakt zijn uiterlijk het wel wat draaglijker.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoezo? Alleen knappe mensen gaan toch mee? Toch duidelijk?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
ben bang van nietquote:Op maandag 1 februari 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo lekker hoor
Als Hepje en Fera en ik daar willen eten, kan je ons dan korting geven?
ik wil jou!quote:Op maandag 1 februari 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
ik wil dit
http://www.tupperware.nl/xchg/nl/hs.xsl/1273.html
nooit meer uien snijden
beetje duur om voor je verjaardag te geven.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
ik wil dit
nooit meer uien snijden
Zou wel iets voor mij zijn. Ik moet altijd heel erg hard janken.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
ik wil dit
nooit meer uien snijden
die hebben wijquote:Op maandag 1 februari 2016 00:07 schreef supersof het volgende:
ik wil dit
nooit meer uien snijden
quote:Op maandag 1 februari 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom denk je dat hij mij meeneemt?
ja dat is wel waar.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Als hij een irritant ventje is maakt zijn uiterlijk het wel wat draaglijker.
Bla bla bla. Gelukkig is het allemaal subjectief.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:07 schreef McGrath het volgende:
Ik ben totaal niet leuk, maar ik geef wel een rondje!
Zodat mensen je wel leuk gaan vinden? Zo moet je dat niet. Acceptatie begint bij jezelf.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:07 schreef McGrath het volgende:
Ik ben totaal niet leuk, maar ik geef wel een rondje!
een rondje is totaal niet subjectief.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
ja dat is wel waar.
[..]
Bla bla bla. Gelukkig is het allemaal subjectief.
Niet zo moeilijk doen jij. Ik had het over jouquote:Op maandag 1 februari 2016 00:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
een rondje is totaal niet subjectief.
ik ben heel subjectiefquote:Op maandag 1 februari 2016 00:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen jij. Ik had het over jou
ik jou niet!quote:
ja beetje welquote:Op maandag 1 februari 2016 00:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
beetje duur om voor je verjaardag te geven.
Ik vind het zo naar dat mijn handen dan nog dagen naar uien ruikenquote:Op maandag 1 februari 2016 00:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou wel iets voor mij zijn. Ik moet altijd heel erg hard janken.
mijn moeder heeft ook zo'n ding maar ik denk dat ze het door heeft als ik het steelquote:Op maandag 1 februari 2016 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die hebben wij
gebruik hem nooit
Alcohol is een goed begin.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zodat mensen je wel leuk gaan vinden? Zo moet je dat niet. Acceptatie begint bij jezelf.
slaap lekker heppiequote:
Poffertjesquote:Op maandag 1 februari 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Kids hoofdgerechtjes
Frietje mayo/ketchup
Kibbeling
Nuggets
Ribbetjes
Bitterballen
Visstick
Hamburgertje
Poffertjes
Ja WP dit is perfect wel
quote:Op maandag 1 februari 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Kids hoofdgerechtjes
Frietje mayo/ketchup
Kibbeling
Nuggets
Ribbetjes
Bitterballen
Visstick
Hamburgertje
Poffertjes
Ja WP dit is perfect wel
Heppie meal. xDDquote:Op maandag 1 februari 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Kids hoofdgerechtjes
Frietje mayo/ketchup
Kibbeling
Nuggets
Ribbetjes
Bitterballen
Visstick
Hamburgertje
Poffertjes
Ja WP dit is perfect wel
quote:
Is dat niet een heel groot ding?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:10 schreef FrauMilena het volgende:
Sof
http://www.blokker.nl/nl/(...)mV1coCFaMSwwodqGwCtQ
Waarschijnlijk in cola gemarineerd ofzoquote:Op maandag 1 februari 2016 00:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik doe koude kant
ik weet ook niet zo goed wat dat is
Ik ken hem van Mascha, dan zou jij 'm toch ook moeten kennen.quote:
Lijkt me niet lekkerquote:
ohquote:Op maandag 1 februari 2016 00:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ken hem van Mascha, dan zou jij 'm toch ook moeten kennen.![]()
Gewicht van 950 gr
Grootte: 19 H x 11.8 B x 14.5 L
Schijnt machtig lekker te zijn.quote:
Nee. Wasda?quote:
Niet groot.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
ik weet niet hoe groot dat is want ik heb geen gevoel voor lengtes enzo![]()
nee geen flauwe grapjes maken
Probeer bijvoorbeeld eens Franse uiensoep, bereid met Coke Zero®, een kipcurry bereid met Diet Coke® of een salade met geitenkaas, spek en Coca-Cola®-dressingquote:
denk het jaquote:Op maandag 1 februari 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in cola gemarineerd ofzo
#viesdikquote:Op maandag 1 februari 2016 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk het ja
zou ook niet weten hoe het smaakt
weet wel hoe de frietjes smaken
doe mij maar gewoon een normaal kookboekquote:Op maandag 1 februari 2016 00:17 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb dan toch liever het nutella kookboek
ben ik vreemd als ik zeg dat ik duopenotti lekkerder vind?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:17 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb dan toch liever het nutella kookboek
27.95 pp inderdaad.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
denk het ja
zou ook niet weten hoe het smaakt
weet wel hoe de frietjes smaken
Ik heb hier zowaar een normaal kookboek staan, en ik kook geen eens.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe mij maar gewoon een normaal kookboek
nee.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben ik vreemd als ik zeg dat ik duopenotti lekkerder vind?
Valt wel mee toch.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
27.95 pp inderdaad.
Best prijzig. Maar wel lekkere tapas zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is grapje kanarie.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt wel mee
heb 3 frietjes gejat ofzo
en we eten gewoon voor de spits een normale maaltijd
quote:Op maandag 1 februari 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Hallo mooie billen in mijn beeldWowowowoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2016 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Hallo mooie billen in mijn beeldhey de titel van de serie staat op zijn rugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nee echt?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey de titel van de serie staat op zijn rug
vind het wel meevallen imoquote:Op maandag 1 februari 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
27.95 pp inderdaad.
Best prijzig. Maar wel lekkere tapas zo te zien
Volgende keer tapas ipv Sumo?quote:
nog zo'n serie die ik eigenlijk moet kijkenquote:
Dat scheelt wel ja. Als je er op tidj reserveert kan je gewoon hele avond tafelenquote:Op maandag 1 februari 2016 00:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en je hoeft niet na 3 rondes al te stoppen met bestellen
Je moet niksquote:Op maandag 1 februari 2016 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nog zo'n serie die ik eigenlijk moet kijken
raad ook wel aan te serveren hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja. Als je er op tidj reserveert kan je gewoon hele avond tafelen
quote:
Sorry zebravinkje.quote:
ik wil em!quote:Op maandag 1 februari 2016 00:22 schreef FrauMilena het volgende:
Wow kijk ik wil deze beer hond.
[ afbeelding ]
oppassen hequote:Op maandag 1 februari 2016 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind beide lekker. Alleen Heppie is niet zo tapas fan geloof ik.
[..]
Sorry zebravinkje.
Ben daar ook nog nooit geweest in Arnhemquote:Op maandag 1 februari 2016 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind beide lekker. Alleen Heppie is niet zo tapas fan geloof ik.
[..]
Sorry zebravinkje.
Kusje op je papagaaienbekkie.quote:
Cubanita's is matig. Daar zou ik niet heen gaan.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben daar ook nog nooit geweest in Arnhem
ga naar ramblasquote:Op maandag 1 februari 2016 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Cubanita's is matig. Daar zou ik niet heen gaan.
Waren we al niet toen je Fokkie en Mortie er bij naaide in de trein.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
we zijn geen fokvriendjes meer
Cantina aan de kade is wel lekker. En gezellig.quote:
dit blijft me tot het einde der tijden achtervolgen hequote:Op maandag 1 februari 2016 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Waren we al niet toen je Fokkie en Mortie er bij naaide in de trein.
Net als de reputatie van de NS.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit blijft me tot het einde der tijden achtervolgen he
Oh dat ken ik nietquote:Op maandag 1 februari 2016 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Cantina aan de kade is wel lekker. En gezellig.
We zetten het op je grafsteen.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit blijft me tot het einde der tijden achtervolgen he
Ik rook het ja.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet
dan was je wel vlak bij mijn huis
wow watquote:
quote:Op maandag 1 februari 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zetten het op je grafsteen.
Is net als die avond in de trein, te vroeg gegaan
quote:
was toch al ochtendquote:Op maandag 1 februari 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zetten het op je grafsteen.
Is net als die avond in de trein, te vroeg gegaan
Sorry, ben in een flauwe bui.quote:
En binnen een paar jaar vind ze het kinderachtig.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
http://ongelooflijk.co/hi(...)otaal-overdonderend/ Wow. Dit is echt een brute kinderkamer
het is ook nog veel te vroeg voor jouquote:
waarom praat de jonge repelsteeltje zo raarquote:
watquote:Op maandag 1 februari 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom praat de jonge repelsteeltje zo raar
Ik weet dat allemaal niet meer.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:34 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom praat de jonge repelsteeltje zo raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 februari 2016 00:35 schreef Trollscience het volgende:
kutweerSow, die is oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Door mijn tentamenritme elke nacht om 4 uur te bed.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.
Ik zit juist nog in m'n tentamenritme dus vind dit laat![]()
hehe youssef en kamal tochquote:Op maandag 1 februari 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Die heb ik echt al jaren niet meer gehoord, die 101
is een seriequote:
oh hij zit nu in het verleden met zijn vader op neverland en hij praat echt heel lompquote:
Succes morgen xoxoquote:
klassiekertjequote:Op maandag 1 februari 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Die heb ik echt al jaren niet meer gehoord, die 101
jamanquote:
Daten?quote:
Danki.quote:
slaap lekker feraquote:
Ohquote:Op maandag 1 februari 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door mijn tentamenritme elke nacht om 4 uur te bed.
hoi elanquote:
Doritos.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:45 schreef FrauMilena het volgende:
Hebben jullie chips aanraders?
Morgen chipsdate
Bolognesequote:Op maandag 1 februari 2016 00:45 schreef FrauMilena het volgende:
Morgen chipsdate
doritos american nogwatquote:Op maandag 1 februari 2016 00:45 schreef FrauMilena het volgende:
Morgen chipsdate
lays the oven mediterranean herbsquote:Op maandag 1 februari 2016 00:45 schreef FrauMilena het volgende:
Morgen chipsdate
Pure Paprika vind ik ook lekker. Eigenlijk vind ik deze alle 3 net zo lekkerquote:Op maandag 1 februari 2016 00:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die ja
die blauwe zak
nacho cheese is ook goeie
Deze heb ik al. Pringles ook. En wokkelsquote:Op maandag 1 februari 2016 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
lays the oven mediterranean herbs
godenchips
Sweet chiliquote:Op maandag 1 februari 2016 00:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pure Paprika vind ik ook lekker. Eigenlijk vind ik deze alle 3 net zo lekker
Kruidenbotersmaak bedoel ik niet mayonaise.quote:
Oh ik denk al.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Kruidenbotersmaak bedoel ik niet mayonaise.
Die blauwe zakken.
Kaasfondue ofzo is goor.
Heb je in de modder liggen rollen?quote:
Babe?quote:
Dat waren over het algemeen voor mij al ouwelullen films.quote:
quote:
Hm, oke. Logisch dan welquote:Op maandag 1 februari 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat waren over het algemeen voor mij al ouwelullen films.
Al heb ik ze wel gezien.quote:
1995quote:Op maandag 1 februari 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al heb ik ze wel gezien.
Maar ik weet dat ik het in 2002-2003 al vrij ouderlijk vond overkomen.
En zo oud kan die film niet geweest zijn.
Denk daar maar eens goed over na, jaquote:Op maandag 1 februari 2016 01:02 schreef Faxie het volgende:
Wacht even.....Fylax is vrouwen aan het neuken, en ik ben met Lego aan het spelen....
Er gaat hier iets mis
Of Beethovenquote:
Kinderfilmsquote:Op maandag 1 februari 2016 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat waren over het algemeen voor mij al ouwelullen films.
Skippy?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Films met dieren in de hoofdrol zijn erg saai.
Al zijn series nog erger
Lassie
Skippy
meer in, die vond ik toen ik een jaar of 8 was al vrij ouderwets overkomenquote:
Ik vond Garfield wel leuk toen ik 6 wasquote:Op maandag 1 februari 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zijn series nog erger
Lassie
Skippy
een kangoeroequote:Op maandag 1 februari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Skippy?
Was dat niet een dolfijn ofzo?
quote:Op maandag 1 februari 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zijn series nog erger
Lassie
Skippy
Ohjaquote:
kkr saai manquote:Op maandag 1 februari 2016 01:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Flipper was ultieme baas.
Netsplitter is het hier mee eens
quote:Op maandag 1 februari 2016 01:05 schreef Elan het volgende:
Beste film ooit in dat genre was Free Willy
WOW.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
free willy was wel hard man met die orka
quote:Op maandag 1 februari 2016 01:02 schreef Faxie het volgende:
Wacht even.....Fylax is vrouwen aan het neuken, en ik ben met Lego aan het spelen....
Er gaat hier iets mis
Echt nietquote:Op maandag 1 februari 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kkr saai man
maar dat laatste zal best ja,
Is? Is dat er nog ssteeds op dan?quote:
geen idee.quote:
Als kind is iets al snel leukquote:Op maandag 1 februari 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee.
dat het er niet meer op is , maakt het niet opeens was kut.
dat is slecht zeg.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 1 februari 2016 01:07 schreef FrauMilena het volgende:
Kennen jullie Once upon a Forest (film) of the animals of farthing wood (tv) ?
nou, als er een beest de hoofdrol had kon het me niet zo goed boeien.quote:
Ken je de docu Black Fish?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:08 schreef Elan het volgende:
Anno 2016 is Free Willy wel achterhaald.
Net als orka's in dolfinarium.
Beesten zijn daar veel te slim en complex voor om als entertainer te dienen.
was die orka uiteindelijk niet te veel aan mensen gehecht geraakt?quote:Op maandag 1 februari 2016 01:08 schreef Elan het volgende:
Anno 2016 is Free Willy wel achterhaald.
Net als orka's in dolfinarium.
Beesten zijn daar veel te slim en complex voor om als entertainer te dienen.
Watership down / waterschapsheuvel ook niet? Ik keek er vroeger naar iig.quote:
Als je er zo over denkt moet je die docu een keer kijken. Staat/stond op Netflix.quote:
Ik ben al 2x Fylaxquote:Op maandag 1 februari 2016 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter je best doen. Fylax kan het ook.
Ja die waterschapsheuvel staat me wel iets van bij jaquote:Op maandag 1 februari 2016 01:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Watership down / waterschapsheuvel ook niet? Ik keek er vroeger naar iig.
En een serie waarbij een kind ziek was en dan gingen die mannetjes in het lichaam vechten tegen virussen en zo. 😳
als je dieren eenmaal opneemt in een soort gevangenschap kunnen ze nooit meer overleven in de natuurquote:Op maandag 1 februari 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was die orka uiteindelijk niet te veel aan mensen gehecht geraakt?
toen hadden ze hem vrij gelaten maar ging ie naar de fjord om contact met mensen te zoeken.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:10 schreef Sked het volgende:
[..]
als je dieren eenmaal opneemt in een soort gevangenschap kunnen ze nooit meer overleven in de natuur
Kaolo hardquote:Keiko finally departed Icelandic waters with wild whales in early August 2002. However, about three weeks later he showed up in a Norway's Skålvik Fjord, apparently seeking contact with human beings and allowing children to ride on his back
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was die orka uiteindelijk niet te veel aan mensen gehecht geraakt?
Jij gaat die docu wel waarderen als ik dit zo lees. Duurt maar 1,5 uur.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Maar ze hebben extreem complexe gedragspatronen vergelijkbaar met de psyche van mensen.
Kunnen ook ineens rebels gaan worden en puberen en shit. En tja dan gaan verzorgers dood.
Kloptquote:Op maandag 1 februari 2016 01:13 schreef FrauMilena het volgende:
Seaworld loopt daardoor ook toch niet meer goed?
Allemaal afschaffenquote:Op maandag 1 februari 2016 01:13 schreef FrauMilena het volgende:
Seaworld loopt daardoor ook toch niet meer goed?
ja heb ze kei hard geslagen volgende dagquote:Op maandag 1 februari 2016 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nog iets leuks gedaan dit weekend?
Chineesjes geklapt of zo
quote:
Ohjeequote:Op maandag 1 februari 2016 01:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heb ze kei hard geslagen volgende dag
ben je gekquote:
ervaring mee zekerquote:Op maandag 1 februari 2016 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Vind die dolfijntherapie ook wel mooi voor autistische kinderen
Ik heb een hoopquote:
ga je weer goochelen?quote:
`quote:Op maandag 1 februari 2016 01:17 schreef Sked het volgende:
met dolfijnen zwemmen vond ik verder wel erg tof
drums en bas locken nietquote:
HMF moet zich eens leren beheersenquote:Op maandag 1 februari 2016 01:21 schreef Elan het volgende:
Gaat lkkr met Feyenoord
Spelers met de dood bedreigd dit dat
Het was ons eerste optreden.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
drum en bas locken niet
zang is best oké
Beetje jammer wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:21 schreef Elan het volgende:
Gaat lkkr met Feyenoord
Eerst Robin Haasse nu ditquote:Op maandag 1 februari 2016 01:21 schreef Elan het volgende:
Gaat lkkr met Feyenoord
vanavondquote:Op maandag 1 februari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer wel.
Wanneer sluit de transfermarkt? 2 februari toch?
It wasnt mequote:
Morgen nachtquote:Op maandag 1 februari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer wel.
Wanneer sluit de transfermarkt? 2 februari toch?
Ben benieuwd wat van Geel nog uit de hoge hoed tovertquote:
Gewoon opdoeken dat troosteloze zooitje.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat van Geel nog uit de hoge hoed tovert
Ik zou maar niet op te veel rekenen, er is bij Feyenoord simpelweg geen geld meerquote:Op maandag 1 februari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat van Geel nog uit de hoge hoed tovert
Ik zie hem Achabar nog wel verruilen voor die Santosquote:Op maandag 1 februari 2016 01:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou maar niet op te veel rekenen, er is bij Feyenoord simpelweg geen geld meer
feyenoord toppaquote:Op maandag 1 februari 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe kwam je daar eigenlijk bij elan
zat te zoeken hoe of wat maar kan niks vinden
Heeft ook geen zinquote:Op maandag 1 februari 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie hem Achabar nog wel verruilen voor die Santos
quote:Op maandag 1 februari 2016 01:27 schreef Toto69 het volgende:
Speler met dood bedreigd
door Marcel van der Kraan en Sieb Oostindie
Feyenoord-speler Marko Vejinovic is thuis met de dood bedreigd. De middenvelder, die eerder dit seizoen nog werd opgeroepen voor Oranje, heeft bij de politie aangifte gedaan.
De politie heeft na intensief onderzoek in de nacht van zaterdag op zondag zes vermoedelijke daders aangehouden en vastgezet. Mogelijk volgen er meer. Een dader heeft bekend.
De politie neemt de zaak zeer serieus en ook de club Feyenoord is zeer ontdaan door de zware bedreiging aan het adres van de speler die met een transfersom van 3,5 miljoen de duurste aankoop van dit seizoen is in Rotterdam. Temeer daar het bijna zeker is dat de daders aanhangers zijn van Feyenoord. „We zijn hier ziedend over. Je blijft uit het privédomein van spelers, hoe teleurstellend resultaten ook zijn”, zegt algemeen directeur Eric Gudde.
De doodsbedreiging, waarbij ook de vrouw van Vejinovic aanwezig was, heeft plaats in een periode van crisis bij Feyenoord. De club verloor gisteren voor de vijfde keer op rij en dat leidt tot grote frustraties bij de achterban. Vejinovic zou moeten verdwijnen.
Ook Michiel Kramer heeft bezoek gehad van supporters. De actie richting de spits, na een tegenvallende prestatie, was minder bedreigend dan bij Vejinovic. Kramer hoorde afgelopen week ’s avonds laat gerommel in zijn tuin en ging naar buiten. Vanuit een wegrijdende auto riepen mannen dat hij moest ’oprotten’ bij Feyenoord.
Overwogen wordt om een aantal spelers beveiliging te geven.
Moraalridders?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |