ga je weer goochelen?quote:
`quote:Op maandag 1 februari 2016 01:17 schreef Sked het volgende:
met dolfijnen zwemmen vond ik verder wel erg tof
drums en bas locken nietquote:
HMF moet zich eens leren beheersenquote:Op maandag 1 februari 2016 01:21 schreef Elan het volgende:
Gaat lkkr met Feyenoord
Spelers met de dood bedreigd dit dat
Het was ons eerste optreden.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
drum en bas locken niet
zang is best oké
Beetje jammer wel.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:21 schreef Elan het volgende:
Gaat lkkr met Feyenoord
Eerst Robin Haasse nu ditquote:Op maandag 1 februari 2016 01:21 schreef Elan het volgende:
Gaat lkkr met Feyenoord
vanavondquote:Op maandag 1 februari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer wel.
Wanneer sluit de transfermarkt? 2 februari toch?
It wasnt mequote:
Morgen nachtquote:Op maandag 1 februari 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje jammer wel.
Wanneer sluit de transfermarkt? 2 februari toch?
Ben benieuwd wat van Geel nog uit de hoge hoed tovertquote:
Gewoon opdoeken dat troosteloze zooitje.quote:Op maandag 1 februari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat van Geel nog uit de hoge hoed tovert
Ik zou maar niet op te veel rekenen, er is bij Feyenoord simpelweg geen geld meerquote:Op maandag 1 februari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat van Geel nog uit de hoge hoed tovert
Ik zie hem Achabar nog wel verruilen voor die Santosquote:Op maandag 1 februari 2016 01:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou maar niet op te veel rekenen, er is bij Feyenoord simpelweg geen geld meer
feyenoord toppaquote:Op maandag 1 februari 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe kwam je daar eigenlijk bij elan
zat te zoeken hoe of wat maar kan niks vinden
Heeft ook geen zinquote:Op maandag 1 februari 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie hem Achabar nog wel verruilen voor die Santos
quote:Op maandag 1 februari 2016 01:27 schreef Toto69 het volgende:
Speler met dood bedreigd
door Marcel van der Kraan en Sieb Oostindie
Feyenoord-speler Marko Vejinovic is thuis met de dood bedreigd. De middenvelder, die eerder dit seizoen nog werd opgeroepen voor Oranje, heeft bij de politie aangifte gedaan.
De politie heeft na intensief onderzoek in de nacht van zaterdag op zondag zes vermoedelijke daders aangehouden en vastgezet. Mogelijk volgen er meer. Een dader heeft bekend.
De politie neemt de zaak zeer serieus en ook de club Feyenoord is zeer ontdaan door de zware bedreiging aan het adres van de speler die met een transfersom van 3,5 miljoen de duurste aankoop van dit seizoen is in Rotterdam. Temeer daar het bijna zeker is dat de daders aanhangers zijn van Feyenoord. „We zijn hier ziedend over. Je blijft uit het privédomein van spelers, hoe teleurstellend resultaten ook zijn”, zegt algemeen directeur Eric Gudde.
De doodsbedreiging, waarbij ook de vrouw van Vejinovic aanwezig was, heeft plaats in een periode van crisis bij Feyenoord. De club verloor gisteren voor de vijfde keer op rij en dat leidt tot grote frustraties bij de achterban. Vejinovic zou moeten verdwijnen.
Ook Michiel Kramer heeft bezoek gehad van supporters. De actie richting de spits, na een tegenvallende prestatie, was minder bedreigend dan bij Vejinovic. Kramer hoorde afgelopen week ’s avonds laat gerommel in zijn tuin en ging naar buiten. Vanuit een wegrijdende auto riepen mannen dat hij moest ’oprotten’ bij Feyenoord.
Overwogen wordt om een aantal spelers beveiliging te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |