Ik moest je toch terugpakken nadat je me alleen op wereldreis liet gaanquote:Op maandag 1 februari 2016 00:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij mag dan ook mee.
Tenzij je me weer fatty noemt.
Mag ik ook iemand meenemen?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wopwop. Zat wel aan Duitsland te denken ja.
Klinkt niet slechtquote:Op maandag 1 februari 2016 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
soort tapas
maar van alles eigenlijk. vis vlees en vegetarisch
Jij wilde mijn vriendin meenemen weejo.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest je toch terugpakken nadat je me alleen op wereldreis liet gaan
Lekker dikkertje wel goed?
Ja hoor. Wie had je in gedachten?quote:
Frau is niet in jouw league.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neem ze allebei mee.Je mag met je rechterhand gaan reizen.
Baby ik heb jou ik kan de wereld aan.quote:
Maar wij zijn beide fatties. Gemaakt voor elkaar.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Baby ik heb jou ik kan de wereld aan.
McGrath aangezien hij naar Berlijn wilde, maar we kunnen hem daar wel achterlaten hoor.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja hoor. Wie had je in gedachten?
Ligt eraan. Is hij knap?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
McGrath aangezien hij naar Berlijn wilde, maar we kunnen hem daar wel achterlaten hoor.
Maar je bent afgevallen. Nu ruimte voor iemand erbij.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wij zijn beide fatties. Gemaakt voor elkaar.
Zoveel ben ik ook weer niet afgevallen.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar je bent afgevallen. Nu ruimte voor iemand erbij.![]()
![]()
Zo lekker hoorquote:Op maandag 1 februari 2016 00:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dm wel even site
kun je beetje zien
Doen we.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
McGrath aangezien hij naar Berlijn wilde, maar we kunnen hem daar wel achterlaten hoor.
Tuurlijk, waarom denk je dat hij mij meeneemt?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is dat een vereiste dan? Wat oppervlakkig.
Als hij een irritant ventje is maakt zijn uiterlijk het wel wat draaglijker.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hoezo? Alleen knappe mensen gaan toch mee? Toch duidelijk?quote:Op maandag 1 februari 2016 00:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
ben bang van nietquote:Op maandag 1 februari 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo lekker hoor
Als Hepje en Fera en ik daar willen eten, kan je ons dan korting geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |