SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Kunnen we zo weer alles afschuiven op het bestuur met hun zuinige beleid inplaats van de verantwoordelijke poppetjes in de directie? Zo'n rvc heeft namelijk geen 75+ interlands wat tegenwoordig blijkbaar een vrijbrief is voor consequent gefaal.![]()
De hele organisatie is gewoon verrot, inadequaat en domweg naïef en kut bezig.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:27 schreef Wotte het volgende:
Kunnen we zo weer alles afschuiven op het bestuur met hun zuinige beleid inplaats van de verantwoordelijke poppetjes in de directie? Zo'n rvc heeft namelijk geen 75+ interlands wat tegenwoordig blijkbaar een vrijbrief is voor consequent gefaal.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe spits, aan de andere kant denk ik het liever niet te weten
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Idem.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe spits, aan de andere kant denk ik het liever niet te wetenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Komen ze ineens met een wereldspits aanzetten. Zou wat zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe spits, aan de andere kant denk ik het liever niet te weten![]()
Torres.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Komen ze ineens met een wereldspits aanzetten. Zou wat zijn.![]()
Die vervolgens compleet faaltquote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Komen ze ineens met een wereldspits aanzetten. Zou wat zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
meer dan een Janssen of Haller zie ik ze niet mee aankomenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Komen ze ineens met een wereldspits aanzetten. Zou wat zijn.![]()
Janssen zou al een hele goeie zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer dan een Janssen of Haller zie ik ze niet mee aankomen![]()
Dan kun je net zo goed Zivkovic terughalen of Dolberg erbij halenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Janssen zou al een hele goeie zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Janssen maakt er meer en kan ook moeilijke goals maken.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed Zivkovic terughalen of Dolberg erbij halen![]()
Is niet beter dan Milik imoquote:Op zondag 31 januari 2016 16:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Janssen maakt er meer en kan ook moeilijke goals maken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In Overmars zijn boekje wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het zou in theorie kunnen. Maar dat is geen wereldspits.![]()
Is meer afmaker dan aanspeelpunt vind ik, dan kun je wat mij betreft net zo goed niemand halen. Sowieso vind ik de spits het probleem nietquote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar wel een type spits dat beter bij Ajax past, denk ik.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Denk het ook, voetbalt meer mee, maar of hij goed genoeg is weet ik nietquote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar wel een type spits dat beter bij Ajax past, denk ik.![]()
Hij is eigenlijk pas een paar weken op dreef. Zou wel heel opportunistisch zijn om hem nu te kopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het ook, voetbalt meer mee, maar of hij goed genoeg is weet ik niet![]()
mee eens hoor maar er is sowieso geen touw aan vast te knopen wat ze aankopen dus het zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk pas een paar weken op dreef. Zou wel heel opportunistisch zijn om hem nu te kopen.
Huur tot eind seizoen van Siem de Jong zou ik een betere oplossing vinden![]()
Het gaat niet om de poppetjes maar om de aanvalsvisie, en die klopt bij De Boer al tijden niet, al leek het begin dit seizoen beter te gaan.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Een spits gaat je idd niet uit de brand helpen . Het probleem zit veel dieper, al jarenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat niet om de poppetjes maar om de aanvalsvisie, en die klopt bij De Boer al tijden niet, al leek het begin dit seizoen beter te gaan.RED ONS HENNIEGOD![]()
En het middenveld ook, dat functioneert ook niet (voldoende)quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat niet om de poppetjes maar om de aanvalsvisie, en die klopt bij De Boer al tijden niet, al leek het begin dit seizoen beter te gaan.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee, nog slechter. Laatste schot op doel in de 29e minuutquote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb het niet gezien.
Hoe was het? Same shit different day?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lijkt me ook een prima optie, maar die wil toch niet meer als spits spelen?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens hoor maar er is sowieso geen touw aan vast te knopen wat ze aankopen dus het zou zomaar kunnen.
Huur tot eind seizoen van Siem de Jong zou ik een betere oplossing vinden![]()
Leg me het dan nog een keer uit. Ikzelf denk dat het aan 4 dingen ligt:quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een spits gaat je idd niet uit de brand helpen . Het probleem zit veel dieper, al jaren
1. Matige voorste 4, waar de goals en creativiteit van moeten komen.
2. Speelwijze. Nooit eens opportunisme, altijd maar balletjes breed.
3. Hoofdtrainer die begint te vervelen en weinig nieuws meer te melden heeft.
4. Kneus als technisch directeur die niet het vermogen heeft om kwalitatief voldoende spelers te halen.![]()
En is chronisch geblesseerdquote:Op zondag 31 januari 2016 17:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me ook een prima optie, maar die wil toch niet meer als spits spelen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die El Ghazi mag ook wel eens gaan trainen, wat een iel mannetje is dat.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Dat tweede kun je na het zien van de wedstrijd van vandaag niet volhouden. Iedere bal werd gewoon lang naar voren gepeerd onder het mom van opportunismequote:Op zondag 31 januari 2016 17:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leg me het dan nog een keer uit. Ikzelf denk dat het aan 4 dingen ligt:
4. Kneus als technisch directeur die niet het vermogen heeft om kwalitatief voldoende spelers te halen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
dat klopt maar als middenvelder komt hij dit seizoen niet maar aan de bak denk ikquote:Op zondag 31 januari 2016 17:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me ook een prima optie, maar die wil toch niet meer als spits spelen?![]()
dat was meer door gebrek aan een echte oplossingquote:Op zondag 31 januari 2016 17:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat tweede kun je na het zien van de wedstrijd van vandaag niet volhouden. Iedere bal werd gewoon lang naar voren gepeerd onder het mom van opportunisme![]()
*Niet opportunistisch kunnen spelen omdat spelers al 5 jaar hetzelfde breedtevoetbal spelenquote:Op zondag 31 januari 2016 17:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat tweede kun je na het zien van de wedstrijd van vandaag niet volhouden. Iedere bal werd gewoon lang naar voren gepeerd onder het mom van opportunisme![]()
![]()
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het ook deels het plan was, als ik de interviews van de spelers en De Boer de laatste weken ziequote:Op zondag 31 januari 2016 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was meer door gebrek aan een echte oplossingMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het lijkt een beetje hetzelfde scenario als vorig seizoen te gaan worden, toen stonden we er met ingang van de winterstop op de ranglijst nog wel netjes bij en gaven we het eind januari/ begin februari met een gelijkspel tegen Feyenoord en verliespartijen tegen Vitesse en AZ ook binnen drie speelronden helemaal weg.
We wonnen toen wel nog in maart in Eindhoven.![]()
de bal naar voren peren en dan voor de afvallende bal gaan, maar dat was vandaag toch niet het geval, ze bleven gewoon staanquote:Op zondag 31 januari 2016 17:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het ook deels het plan was, als ik de interviews van de spelers en De Boer de laatste weken zie![]()
Vandaag sloeg echt alles inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2016 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
de bal naar voren peren en dan voor de afvallende bal gaan, maar dat was vandaag toch niet het geval, ze bleven gewoon staanMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Mwah dat vind ik niet, je kunt alleen afvragen of je tegen elke tegenstander met twee controleurs moet voetballen, thuis moet je in ieder geval makkelijk met twee aanvallende middenvelders kunnen spelen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En het middenveld ook, dat functioneert ook niet (voldoende)Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Vaak zie je Gudelj iets voor de verdediging staan en Klaassen praktisch in de spits. Bazoer mag dan in zijn eentje het gapende gat belopen. Punt naar achter zou al een hoop helpen inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2016 17:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah dat vind ik niet, je kunt alleen afvragen of je tegen elke tegenstander met twee controleurs moet voetballen, thuis moet je in ieder geval makkelijk met twee aanvallende middenvelders kunnen spelen.
Je ziet ook constant dat middenvelders niet die dieptebal durven te geven terwijl daar een perfecte kans voor is. Vervolgens balletje breed of naar de vleugels waarna een kansloze voorzet of actie volgt![]()
Punt 2 klopt en 4 klopt gedeeltelijk . De Boer heeft zelf ook een stem of een aankoop erdoorheen komt of niet .quote:Op zondag 31 januari 2016 17:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Leg me het dan nog een keer uit. Ikzelf denk dat het aan 4 dingen ligt:
4. Kneus als technisch directeur die niet het vermogen heeft om kwalitatief voldoende spelers te halen.
Nee het is sinds de komst van Van Praag en vriendjes alleen maar slechter en slechter geworden . Met mensen bovenin die door en door verrot zijn en dat is alleen maar versterkt met de beursgang toen er nog meer volk bijkwam die graag een pluche wilde zitten . Je kan gewoon niet goed functioneren als het bovenin verrot is en er daardoor onderin alleen maar verkeerde mensen worden aangesteld .
Je had door al die verdiende miljoenen afstand kunnen nemen van bijv PSV en dat is ernstig verwijtbaar aan de leiding die gewoon schromelijk gefaald heeft.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nou ik ben blij dat ik het niet heb gezienquote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, nog slechter. Laatste schot op doel in de 29e minuut![]()
![]()
ik vraag me vaak af of ze het wel (op tijd) zienquote:Op zondag 31 januari 2016 17:10 schreef Wave103 het volgende:
Je ziet ook constant dat middenvelders niet die dieptebal durven te geven terwijl daar een perfecte kans voor is. Vervolgens balletje breed of naar de vleugels waarna een kansloze voorzet of actie volgt![]()
Tuurlijk wel, maar balverlies betekent straf van Frankiequote:Op zondag 31 januari 2016 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vraag me vaak af of ze het wel (op tijd) zien"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dat snap ik. De les is dat je bij Ajax nooit moet denken dat het niet slechter kan dan de vorige wedstrijdquote:Op zondag 31 januari 2016 17:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat ik het niet heb gezien
Ik denk toch dat je het probleem dan teveel bovenin de club zoekt. De spelers op het veld interesseert het toch helemaal niets dat er zakenlui de club regeren?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Punt 2 klopt en 4 klopt gedeeltelijk . De Boer heeft zelf ook een stem of een aankoop erdoorheen komt of niet .
Nee het is sinds de komst van Van Praag en vriendjes alleen maar slechter en slechter geworden . Met mensen bovenin die door en door verrot zijn en dat is alleen maar versterkt met de beursgang toen er nog meer volk bijkwam die graag een pluche wilde zitten . Je kan gewoon niet goed functioneren als het bovenin verrot is en er daardoor onderin alleen maar verkeerde mensen worden aangesteld .
Je had door al die verdiende miljoenen afstand kunnen nemen van bijv PSV en dat is ernstig verwijtbaar aan de leiding die gewoon schromelijk gefaald heeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: