SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Kunnen we zo weer alles afschuiven op het bestuur met hun zuinige beleid inplaats van de verantwoordelijke poppetjes in de directie? Zo'n rvc heeft namelijk geen 75+ interlands wat tegenwoordig blijkbaar een vrijbrief is voor consequent gefaal.![]()
De hele organisatie is gewoon verrot, inadequaat en domweg naïef en kut bezig.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:27 schreef Wotte het volgende:
Kunnen we zo weer alles afschuiven op het bestuur met hun zuinige beleid inplaats van de verantwoordelijke poppetjes in de directie? Zo'n rvc heeft namelijk geen 75+ interlands wat tegenwoordig blijkbaar een vrijbrief is voor consequent gefaal.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe spits, aan de andere kant denk ik het liever niet te weten
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Idem.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe spits, aan de andere kant denk ik het liever niet te wetenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Komen ze ineens met een wereldspits aanzetten. Zou wat zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe spits, aan de andere kant denk ik het liever niet te weten![]()
Torres.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Komen ze ineens met een wereldspits aanzetten. Zou wat zijn.![]()
Die vervolgens compleet faaltquote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Komen ze ineens met een wereldspits aanzetten. Zou wat zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
meer dan een Janssen of Haller zie ik ze niet mee aankomenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Komen ze ineens met een wereldspits aanzetten. Zou wat zijn.![]()
Janssen zou al een hele goeie zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
meer dan een Janssen of Haller zie ik ze niet mee aankomen![]()
Dan kun je net zo goed Zivkovic terughalen of Dolberg erbij halenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Janssen zou al een hele goeie zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Janssen maakt er meer en kan ook moeilijke goals maken.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed Zivkovic terughalen of Dolberg erbij halen![]()
Is niet beter dan Milik imoquote:Op zondag 31 januari 2016 16:42 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Janssen maakt er meer en kan ook moeilijke goals maken.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
In Overmars zijn boekje wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het zou in theorie kunnen. Maar dat is geen wereldspits.![]()
Is meer afmaker dan aanspeelpunt vind ik, dan kun je wat mij betreft net zo goed niemand halen. Sowieso vind ik de spits het probleem nietquote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar wel een type spits dat beter bij Ajax past, denk ik.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Denk het ook, voetbalt meer mee, maar of hij goed genoeg is weet ik nietquote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar wel een type spits dat beter bij Ajax past, denk ik.![]()
Hij is eigenlijk pas een paar weken op dreef. Zou wel heel opportunistisch zijn om hem nu te kopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het ook, voetbalt meer mee, maar of hij goed genoeg is weet ik niet![]()
mee eens hoor maar er is sowieso geen touw aan vast te knopen wat ze aankopen dus het zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk pas een paar weken op dreef. Zou wel heel opportunistisch zijn om hem nu te kopen.
Huur tot eind seizoen van Siem de Jong zou ik een betere oplossing vinden
Forum Opties Forumhop: Hop naar: