Ik gun het ze ook in Eindhoven hoor. Razend knap wat ze daar weer aan het neerzetten zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef Tarado het volgende:
we kunnen hard om elkaar lachen maar de PSVers lachen toch het hardst
Van het spel van Heerenveen zou ik ook depressief worden. Totale mazzel dat jullie vandaag gaan winnenquote:
Was ook echt zo bij Fey-Hee. Zelden zo'n berustende sfeer geproefd.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:08 schreef Tchock het volgende:
"Geen volksopstand of woede in de kuip maar berusting, en dat is misschien nog wel erger"
Exact hetzelfde zei de commentator bij Fey - Hee ook
Het oogt allemaal wat chaotisch ja, maargoed, ze moeten gewoon het seizoen doorkomen ondanks al die bestuurlijke onrust.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van het spel van Heerenveen zou ik ook depressief worden. Totale mazzel dat jullie vandaag gaan winnen
Maar dit SCC lijkt in alles op NEC van 2 jaar terug. Allemaal gekke, domme, nutteloze aankopen en maar een tweetal onderscheidende spelers. Spel is vaak niet eens zo slecht dus roept iedereen 'dat komt wel goed', maar dat gaat niet gebeuren.
Hoewel het een draconische 2e helft was gisteren is het toch nog een waar feestweekend geworden voor ons ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef Tarado het volgende:
we kunnen hard om elkaar lachen maar de PSVers lachen toch het hardst
Wat zijn de plannen voor de komende jaren eigenlijk bij PSV met alweer een titel en dus CL in het vooruitzicht? Stadion zo snel mogelijk uitbreiden hoop ik?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoewel het een draconische 2e helft was gisteren is het toch nog een waar feestweekend geworden voor ons ja.
Gast, 1 punt. Loop niet zo in te dekken/jinxen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor de komende jaren eigenlijk bij PSV met alweer een titel en dus CL in het vooruitzicht? Stadion zo snel mogelijk uitbreiden hoop ik?
Tom DumoulinGeverifieerd accountquote:
Die titel moet ik eerst nog zien. En ik betwijfel of de stadionplannen er vanaf hangen...quote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor de komende jaren eigenlijk bij PSV met alweer een titel en dus CL in het vooruitzicht? Stadion zo snel mogelijk uitbreiden hoop ik?
Boos op de Belgische 'supporters' zekerquote:Op zondag 31 januari 2016 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tom DumoulinGeverifieerd account
@tom_dumoulin
¤^#=×/*&
Tom is mad, heeft wel net de tweet verwijderd.
Ik was eigenlijk serieus haha.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, 1 punt. Loop niet zo in te dekken/jinxen.
Stadionplannen moet je nooit laten afhangen van een kampioenschap imoquote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld verliest PSV volgende week van Utrecht (want overwinning in de beker). Zo gaat het al het hele seizoen, dus nu niet ineens anders omdat Ajax kut speelt.quote:
Ik vraag me vooral af of PSV een stadion van 50.000 man vol kan krijgen. Zou wel mooi zijn opzich.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stadionplannen moet je nooit laten afhangen van een kampioenschap imo
Dan vraag ik jou, wat denk jij? Als je beetje logisch nadenkt weet je het al maar goedquote:Op zondag 31 januari 2016 16:13 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of PSV een stadion van 50.000 man vol kan krijgen. Zou wel mooi zijn opzich.
Ik denk dat de meeste mensen een kampioenschap van PSV al aardig lang aan zien komen hoor. Geef Ajax eerlijk gezegd nog maar 25 procent kans.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld verliest PSV volgende week van Utrecht (want overwinning in de beker). Zo gaat het al het hele seizoen, dus nu niet ineens anders omdat Ajax kut speelt.
Voor het einde vertrekken omdat het een slechte wedstrijd is vind ik walgelijkquote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Vreemd dat het uitvak harder zingt dan het Legioen.
Denk niet dat het lukt, al schijnt Eindhoven wel snel uit te breiden de laatste jaren. Grotere stad is grotere achterban.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan vraag ik jou, wat denk jij? Als je beetje logisch nadenkt weet je het al maar goed
Kans is wel groot ja. Maar ik heb ook PSV gezien tegen Willem II, Heracles, Roda, Excelsior en ADO.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen een kampioenschap van PSV al aardig lang aan zien komen hoor. Geef Ajax eerlijk gezegd nog maar 25 procent kans.
Microfoons staan verkeerdquote:Op zondag 31 januari 2016 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Vreemd dat het uitvak harder zingt dan het Legioen.
Het was slecht maar toch creëerde PSV in al die wedstrijden nog steeds 5 keer zoveel kansen als Ajax. Dat maakt het verschil dit jaar denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kans is wel groot ja. Maar ik heb ook PSV gezien tegen Willem II, Heracles, Roda, Excelsior en ADO.
Ik hoop dat jij nooit bestuurder gaat worden...quote:Op zondag 31 januari 2016 16:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Denk niet dat het lukt, al schijnt Eindhoven wel snel uit te breiden de laatste jaren. Grotere stad is grotere achterban.
En rood voor Vermeerquote:Op zondag 31 januari 2016 16:16 schreef Tagliano het volgende:
Sunri5e, zie je dat? ADO penalty onthouden
Ik zeg niet dat het moet, de wens is een beetje de vader van de gedachte. Ik vraag me alleen af of het mogelijk zou zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij nooit bestuurder gaat worden...
Je moet eerst seizoenen achter elkaar stadion vol krijgen, dan pas kan je praten over een eventuele uitbreiding. Heracles heeft ook jaren gewacht tot het vrij zeker was dat het een goede investering is
Omdat ze de 20 miljoen kansen niet hebben binnengeschoten?quote:
Gefeliciteerdquote:
Jij hebt wel een mooie middag he?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:19 schreef Cavaliers het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum18/245-211.php
Alweer genieten.
Sparta gaat een NEC'tje doen hopelijkquote:Op zondag 31 januari 2016 16:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Krijgen we volgend jaar weer die 'wie is nou de club van Rotterdam'-liedjes.
Hoe veel stond het?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Demmers wisselde in de slotfase Wolters (aanvaller) voor Teijsse (verdediger..
Meh die zijn niet zo goed denk ikquote:Op zondag 31 januari 2016 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sparta gaat een NEC'tje doen hopelijk
De bal zat er dus niet inquote:Op zondag 31 januari 2016 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
"het zat er niet in?"
"nee inderdaad"
Wat? WAT? WAT?
Ze hebben tig miljoen kansen gehad op een goalHet zat er niet in, ga weg
Je hebt al je geluk opgebruikt nu. Ik zou vrezen voor elke afdaling van Nairo en Miguel dit seizoen.quote:
Maar die goals zaten er toch niet in? Daar heeft ie toch gelijk in?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
"het zat er niet in?"
"nee inderdaad"
Wat? WAT? WAT?
Vloet kan er geen kut van joh. Al speel je nog 2 uur dan scoort je nog niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
"het zat er niet in?"
"nee inderdaad"
Wat? WAT? WAT?
Eerst nog de voorjaarsklassiekers.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt al je geluk opgebruikt nu. Ik zou vrezen voor elke afdaling van Nairo en Miguel dit seizoen.
Dit is pas het begin.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt al je geluk opgebruikt nu. Ik zou vrezen voor elke afdaling van Nairo en Miguel dit seizoen.
Misschien kan je hem pesten met het WK Baan in maart.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mee eens, hopelijk kan van Veen helpen. Met Ogbeche had je 3-1 gewonnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vloet kan er geen kut van joh. Al speel je nog 2 uur dan scoort je nog niet.
Net of mij dat wat interesseert, Olympisch Goud is waar het om gaat..quote:Op zondag 31 januari 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je hem pesten met het WK Baan in maart.
Zo ben ik niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je hem pesten met het WK Baan in maart.
Dat zou ik ook zeggenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Net of mij dat wat interesseert, Olympisch Goud is waar het om gaat..
Goed puntquote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoeft ook niet als ik onze nummer 3 zie
Ja sindsdien ging de motor ineens lopen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat je weet dat dat net zo hard backfired als Miguel in Turkije.
Dat hij een goal onterecht afkeurde jaquote:Op zondag 31 januari 2016 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
De scheidsrechter was er ook ziek van? Hoor ik dat goed?
Ik schiet nog steeds in de lach als ik aan Pieter Jacobs denk.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja sindsdien ging de motor ineens lopen.
Eeuwig talent.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik schiet nog steeds in de lach als ik aan Pieter Jacobs denk.
Ah oke bedankt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij moest nog even noemen dat Feyenoord gelukkig won van Willem II in de beker.
Veldrijden is geen sport.quote:
Nog vier weken tot de omloop.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Veldrijden is geen sport.
Alle focus op de weg nu.
Dat is Belgische folklore. Ik wacht op de Green Mountain.quote:
Californië?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is Belgische folklore. Ik wacht op de Green Mountain.
Heracles heeft er denk ik meer baat bij dat Twente wintquote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef hafcfan het volgende:
Als Utrecht wint is dit een fenomenale dag
Doet 't niet. Alsjeblieft:quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Telefoonnummer van Foppe op een spandoek
Deed het welquote:Op zondag 31 januari 2016 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doet 't niet. Alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Ag die halen ons toch wel in. Liever Twente eruit.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Heracles heeft er denk ik meer baat bij dat Twente wint
YNWA al begonnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:42 schreef Sked het volgende:
[..]
De wedstrijd is nog niet begonnen toch
De meeste Feyenoorders treuren volgens mij niet eens echt meer. (als ik voor mezelf spreek in ieder geval) Het slaat eerder om in cynisme. Te belachelijk voor woorden dit weer.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Jezus man dat Feyenoord. Gewoon geen topclub meer. Nederlandse subtopper met een grote aanhang. That's it.
Heb het wel te doen met die Feyenoorders hoor, lijkt me echt afzien. Een slecht jaar kan, maar het begint nu echt stuitend te worden.
Hij wil zelf ook niet naar de eerste de beste club.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef Sked het volgende:
Ziyech is zo enorm begeerd ja. Speelt op 31 januari nog steeds bij Twente.
Waar wacht ie dan op? Bayern München?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij wil zelf ook niet naar de eerste de beste club.
Ja, snap dat het ontzettend frustrerend is. Is natuurlijk ook niet goed voor het Nederlandse voetbal.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:44 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
De meeste Feyenoorders treuren volgens mij niet eens echt meer. (als ik voor mezelf spreek in ieder geval) Het slaat eerder om in cynisme. Te belachelijk voor woorden dit weer.
Begint dat vanavond weer zo laat? Weken er voor ook al.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
1 uur en 40 minuten studio voetbal?!??!?!
Nee want dat kwam doordat er ook Andere Tijden Sport was.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:46 schreef Jojoortje het volgende:
Begint dat weer
[..]
Begint dat vanavond weer zo laat? Weken er voor ook al.
Oh vandaar.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee want dat kwam doordat er ook Andere Tijden Sport was.
Ik gun PSV het met alle plezier hoor, daar wordt tenminste goed beleid gevoerd. Reken maar dat ik voor PSV ben als ze in de CL spelen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, snap dat het ontzettend frustrerend is. Is natuurlijk ook niet goed voor het Nederlandse voetbal.
Maar als PSV'er heb ik een prima weekend.
Hebben ze wel gekeken voor een bomgordel?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind Ziyech zo'n verschrikkelijke, goede voetballer
Hij moet blijven.
Mij niet. Ik gun het het opportunistisch spelende Utrecht wel.quote:
Mex kom er maar inquote:Op zondag 31 januari 2016 16:49 schreef Cavaliers het volgende:
Hopelijk is het nu afgelopen met dat Utrecht dit Utrecht dat.
Ik ook. Zolang ze onder Vitesse blijven.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij niet. Ik gun het het opportunistisch spelende Utrecht wel.
Sympathieke club, maar het is wel erg wisselvallig allemaal.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij niet. Ik gun het het opportunistisch spelende Utrecht wel.
Ja, leuk.quote:
Ter Avest is niet zo slecht.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:51 schreef Cavaliers het volgende:
De verdediging van Twente is belabberd.
Altijd he.quote:
Nouja ik word er ook niet misselijk van dat Utrecht hier niet wint ofzo, en Twente speelt voorlopig goed.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:52 schreef hafcfan het volgende:
Twente speelt goddelijk.
STIJN MEX HAHAHA
Ik vind dat je eigenlijk best een leuke UI voor me hebt uitgekozen, Gaston heeft hier een soort half mongolide trollface.quote:
Waarom praat je zo over je favoriete speler?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat je eigenlijk best een leuke UI voor me hebt uitgekozen, Gaston heeft hier een soort half mongolide trollface.
quote:
Dat is toch een compliment?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom praat je zo over je favoriete speler?
AZ?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:55 schreef hafcfan het volgende:
Met Twente en Ajax uit hebben we 2 van de 3 lastigste potjes gehad. Alleen PSV nog.
mij welquote:Op zondag 31 januari 2016 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat lijkt me geen buitenspel met het hoofd.
Sorry dan had ik het niet zo bedoeld.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Half mongolide komt erg denigrerend over.
Ik ben blij dat je bent toegetreden tot zowel de Miguel- als de Pereiro fanclub.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry dan had ik het niet zo bedoeld.
Er moet iemand zijn die je hier in steunt.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je bent toegetreden tot zowel de Miguel- als de Pereiro fanclub.
Gedurfdquote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef Fokker101 het volgende:
FC Twente miss toch weer is winnen vandaag
Genieën zijn vaak onbegrepen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er moet iemand zijn die je hier in steunt.
Zou je hier de term "knotsgek" op willen loslaten?quote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef Sked het volgende:
Utrecht kreeg een week geleden nog alle lof voor het goede spel.
Nu verliezen die ook gewoon twee keer op rij.
Eredivisie
Dat kan nooit. Die zijn veel te goedquote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Toch hoop ik stiekem wel dat Twente degradeert
Dat is het zeker.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je hier de term "knotsgek" op willen loslaten?
Ach, liever dit dan Frankrijkquote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is het zeker.
Maar niet op een al te positieve manier.
HMF en Scrum zijn wel vaker boos. Tja.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:00 schreef Cavaliers het volgende:
HMF is behoorlijk boos in het Feyenoord topic. Erg intimiderend.
Nee johquote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kan nooit. Die zijn veel te goed
Als Ziyech weggaatquote:Op zondag 31 januari 2016 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kan nooit. Die zijn veel te goed
Mwah als Cambuur weet ik niet. We zullen zien Heracles is in ieder geval veilig dit jaar.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als als als.
Tevens zijn ze dan nog stukken beter dan Cambuur, Excelsior en De Graafschap.
Klopt wij spelen eigenlijk nergens meer om. Groningen ook weer eens gewonnenquote:Op zondag 31 januari 2016 17:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah als Cambuur weet ik niet. We zullen zien Heracles is in ieder geval veilig dit jaar.
Ja klopt. Die Kappelhof weg he ipv van Maduro. Madurogodquote:Op zondag 31 januari 2016 17:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt wij spelen eigenlijk nergens meer om. Groningen ook weer eens gewonnen
Ouwe indekkertquote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gefeliciteerd met de winst.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK heb een topmiddag gehad!!!
Bal is rond, 11 tegen 11quote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik had het echt niet verwacht.
quote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik had het echt niet verwacht.
Superboerenquote:Op zondag 31 januari 2016 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel doodzonde blijft het dat je verliest uit bij de Graafschap. Anders had je 9 punten in 1 week gehad.
Zoals Heerenveen dusquote:Op zondag 31 januari 2016 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel doodzonde blijft het dat je verliest uit bij de Graafschap. Anders had je 9 punten in 1 week gehad.
Harriequote:Op zondag 31 januari 2016 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IK heb een topmiddag gehad!!!
Haha mooi dikke rellen tussen kakkerlakjesquote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Niks aan de hand, gewoon doorlopen
Drizzt modt alleen als hij daar zin in heeftquote:Op zondag 31 januari 2016 17:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou je niet eens iets met je blauwe lettertjes gaan doen?
No FC Twente no partyquote:Op zondag 31 januari 2016 17:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zou je niet eens iets met je blauwe lettertjes gaan doen?
Alleen als er kritiek is op de verdediging van Twente.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Drizzt modt alleen als hij daar zin in heeft
Hopelijk halen de Superboeren de nacompetitiequote:Op zondag 31 januari 2016 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genot, Excelsior straks op plaats 16.
Denk dat de eindstand onderin wel redelijk bekend is nu. Alleen welke op de 18e plek eindigt wordt nog spannend.
Alleen 3-8 wordt genotquote:Op zondag 31 januari 2016 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Genot, Excelsior straks op plaats 16.
Denk dat de eindstand onderin wel redelijk bekend is nu. Alleen welke op de 18e plek eindigt wordt nog spannend.
gun het ze ook wel. Laat Cambuur of liever Excelsior maar direct degraderen.quote:Op zondag 31 januari 2016 17:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Hopelijk halen de Superboeren de nacompetitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |