Ik gun het ze ook in Eindhoven hoor. Razend knap wat ze daar weer aan het neerzetten zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef Tarado het volgende:
we kunnen hard om elkaar lachen maar de PSVers lachen toch het hardst
Van het spel van Heerenveen zou ik ook depressief worden. Totale mazzel dat jullie vandaag gaan winnenquote:
Was ook echt zo bij Fey-Hee. Zelden zo'n berustende sfeer geproefd.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:08 schreef Tchock het volgende:
"Geen volksopstand of woede in de kuip maar berusting, en dat is misschien nog wel erger"
Exact hetzelfde zei de commentator bij Fey - Hee ook
Het oogt allemaal wat chaotisch ja, maargoed, ze moeten gewoon het seizoen doorkomen ondanks al die bestuurlijke onrust.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van het spel van Heerenveen zou ik ook depressief worden. Totale mazzel dat jullie vandaag gaan winnen
Maar dit SCC lijkt in alles op NEC van 2 jaar terug. Allemaal gekke, domme, nutteloze aankopen en maar een tweetal onderscheidende spelers. Spel is vaak niet eens zo slecht dus roept iedereen 'dat komt wel goed', maar dat gaat niet gebeuren.
Hoewel het een draconische 2e helft was gisteren is het toch nog een waar feestweekend geworden voor ons ja.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef Tarado het volgende:
we kunnen hard om elkaar lachen maar de PSVers lachen toch het hardst
Wat zijn de plannen voor de komende jaren eigenlijk bij PSV met alweer een titel en dus CL in het vooruitzicht? Stadion zo snel mogelijk uitbreiden hoop ik?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoewel het een draconische 2e helft was gisteren is het toch nog een waar feestweekend geworden voor ons ja.
Gast, 1 punt. Loop niet zo in te dekken/jinxen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor de komende jaren eigenlijk bij PSV met alweer een titel en dus CL in het vooruitzicht? Stadion zo snel mogelijk uitbreiden hoop ik?
Tom DumoulinGeverifieerd accountquote:
Die titel moet ik eerst nog zien. En ik betwijfel of de stadionplannen er vanaf hangen...quote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor de komende jaren eigenlijk bij PSV met alweer een titel en dus CL in het vooruitzicht? Stadion zo snel mogelijk uitbreiden hoop ik?
Boos op de Belgische 'supporters' zekerquote:Op zondag 31 januari 2016 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tom DumoulinGeverifieerd account
@tom_dumoulin
¤^#=×/*&
Tom is mad, heeft wel net de tweet verwijderd.
Ik was eigenlijk serieus haha.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, 1 punt. Loop niet zo in te dekken/jinxen.
Stadionplannen moet je nooit laten afhangen van een kampioenschap imoquote:Op zondag 31 januari 2016 16:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |