Welnee, qua spelersmateriaal heeft Feyenoord gewoon de 3e of 4e selectie van de Eredivisie.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien wel de plek waar je thuishoort met deze selectie...
Hij heeft natuurlijk ook zelf wel zeggenschap gehad over de aankopen lijkt me. Voor het geld dat uitgegeven is, had je echt wel wat beters kunnen halen. Het is overigens niet alleen de selectie die zo slecht is, maar ook de manier waarop de selectie neergezet wordt. En dat valt Gio zeker aan te rekenen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ook een matige selectie helaas. In de voorbereiding van het seizoen verloren we al een paar keer kansloos van matige tegenstanders, toen kon je het al aan zien komen.
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat je nu ziet is 95% gebrek aan kwaliteit
Over een maandje staan ze 9e als ze zo doorgaan anders.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Staat gewoon derde, precies wat je verwacht met deze selecte.
Ik gaf aan dat AZ een minimaal even sterke selectie heeft en Vitesse een sterkere.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welnee, qua spelersmateriaal heeft Feyenoord gewoon de 3e of 4e selectie van de Eredivisie.
Dat beaamde jij gisteren zelf nog zelfs, dus matige poging om nu te doen alsof er 7 clubs kwalitatief betere selecties hebben.
Alleen spelersmateriaal zegt niet alles en bepaalt niet alleen de eindrangschikking.
Dat is waar ja. Het is een combinatie van alles denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:58 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook zelf wel zeggenschap gehad over de aankopen lijkt me. Voor het geld dat uitgegeven is, had je echt wel wat beters kunnen halen. Het is overigens niet alleen de selectie die zo slecht is, maar ook de manier waarop de selectie neergezet wordt. En dat valt Gio zeker aan te rekenen.
Wat heeft het bestuur hier nou precies mee te maken dan? Leg het eens uitquote:Op zondag 31 januari 2016 15:58 schreef Tortugal het volgende:
En bestuur blijft natuurlijk rustig zitten. Als supporters van de club moet er gewoon worden ingegrepen.
Die geldschieters zien toch ook dat zij de verkeerde keuzes hebben gemaakt en in het vervolg maar beter geen dingen er doorheen kunnen drukken..quote:Op zondag 31 januari 2016 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geldschieters zullen altijd, maar dan ook áltijd invloed uitoefenen op het (transfer)beleid. Als je dat wilt voorkomen moet je dus afscheid nemen van de betreffende geldschieters, en daarmee afscheid van hun geld.
Toch triest, want het is Gio zo gegund.. Ik had echt verwacht dat hij Frank de Boer en Cocu achterna ging.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Het is een combinatie van alles denk ik.
Kan je meer van zo iemand verwachten in deze omstandigheden?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:01 schreef WethouderHekking het volgende:
In het begin waren we nog onder de indruk van die Gustafson
Die is wel het minste probleem.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:01 schreef WethouderHekking het volgende:
In het begin waren we nog onder de indruk van die Gustafson
Alle dwaasaankopen van ze. Tapia gaat de volgende miskraam van van Geel worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wat heeft het bestuur hier nou precies mee te maken dan? Leg het eens uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |