Misschien wel de plek waar je thuishoort met deze selectie...quote:Op zondag 31 januari 2016 15:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Over een paar weken staan we 8e
Beschamend laag met deze selectie.
Misschien komen we zelfs aan 7 of 8 nederlagen op rij.
Seizoen met koeman toenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:53 schreef zoekeenleven het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat we thuis onverslaanbaar waren?
Ik begin me het ook steeds meer af te vragen ja. Achteraf een wonder dat we de eerste seizoenshelft nog zoveel punten gepakt hebben.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien wel de plek waar je thuishoort met deze selectie...
quote:Vijf van de laatste zeven tegengoals van Feyenoord in de Eredivisie nu door spelers uit de Feyenoord-jeugd. #feyado
Dit. Je kan echt nog niet verwachten dat ie direct de dubbel pakt in z'n debuutjaar, maar wat er nu aan de hand is slaat werkelijk alles.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:53 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik heb het gevoel dat Gio straks de handdoek gaat gooien.
Het is een prima gozer voor de club maar niet als hoofdtrainer.
Joh hij heeft twee man op de bank zitten die het sowieso wel hebben. Alsof hij die twee compleet negeert.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Blijkbaar heeft Gio gewoon geen tactisch oog.
Ook een matige selectie helaas. In de voorbereiding van het seizoen verloren we al een paar keer kansloos van matige tegenstanders, toen kon je het al aan zien komen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:55 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dit. Je kan echt nog niet verwachten dat ie direct de dubbel pakt in z'n debuutjaar, maar wat er nu aan de hand is slaat werkelijk alles.
Staat gewoon derde, precies wat je verwacht met deze selecte.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:55 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dit. Je kan echt nog niet verwachten dat ie direct de dubbel pakt in z'n debuutjaar, maar wat er nu aan de hand is slaat werkelijk alles.
Geldschieters zullen altijd, maar dan ook áltijd invloed uitoefenen op het (transfer)beleid. Als je dat wilt voorkomen moet je dus afscheid nemen van de betreffende geldschieters, en daarmee afscheid van hun geld.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:50 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Tijd voor de RvC om in te grijpen dus? Want zoiets mag nooit de bedoeling zijn lijkt me.
Waarom dan nog die voortzetten?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Joh hij heeft twee man op de bank zitten die het sowieso wel hebben. Alsof hij die twee compleet negeert.
Het antwoord op beide vragen is nee.quote:
Over een paar weken staan we 8ste hoor.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Staat gewoon derde, precies wat je verwacht met deze selecte.
Wat je nu ziet is 95% vertrouwen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom dan nog die voortzetten?
Blijkbaar intereseert het je wel behoorlijk, gezien het aantal postst die je hier maakt. Dan is kijken niet zo'n gek idee.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hahaha, alsof ik elke middenmoot wedstrijd in de Eredivisie ga kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |