Ze hebben Caenepeel.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze niemand hebben die een normale aanval kan opzetten.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maarja als je niet beter kan moet je toch je sterke punten gebruiken en helaas is dat verdedigen en vervelend doenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel vervelend om naar te kijken en nog vervelender om tegen te spelen.
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Drizt is dan ook een opvallende jongen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij zo'n lange leren metaljas heeft. Dan val je niet zo op.
Fijn spelertje is dat ja.quote:
Wacht eens even, volgens Frank de Boer had Ajax de meeste doelpunten voor.quote:
Niet zo boos, denk aan je hart.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zei zelf dat hij terecht was weggestuurd.
Jammer joh.
Tot een week of 4 geleden wel geloof ikquote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wacht eens even, volgens Frank de Boer had Ajax de meeste doelpunten voor.
Hoi mede-Tukkerquote:
Dat vind ik niet kunnen. Het zou terecht zijn als een van de moderators deze post zou verwijderen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand in het Ajax-topic zei dat de verdediging van Ajax belabberd speelde. Heb een TR gezet.
In thuiswedstrijden zei hij. Niet dat dat zijn argument minder debiel maaktquote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wacht eens even, volgens Frank de Boer had Ajax de meeste doelpunten voor.
Ah ok.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In thuiswedstrijden zei hij. Niet dat dat zijn argument minder debiel maakt
Helemaal met je eens hoor. En Heracles verdedigt inderdaad viesgoed. Maar daarom heb ik ook geen zin in zaterdagquote:Op zondag 31 januari 2016 14:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maarja als je niet beter kan moet je toch je sterke punten gebruiken en helaas is dat verdedigen en vervelend doenIk zal graag wat technische spelers van jullie willen
Boefje, ik zie geen TRquote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand in het Ajax-topic zei dat de verdediging van Ajax belabberd speelde. Heb een TR gezet.
Ze zijn goed op dreef. Hoe realistisch is een titel voor Napoli? Ik ben geïnteresseerd geraakt in die rare trainer van ze.quote:
Heel gewaagd, ik zie dat namelijk niet gebeuren.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat gaat Twente doen zo? Ik heb ze laten winnen in m'n voetbalpoules. Gewaagd he?
Dat was het argument waarom Ajax niet minder speelt dan PSVquote:
Is die knakker al verkocht, die Ziyech?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel gewaagd, ik zie dat namelijk niet gebeuren.
Niet dat ik weet, mattie.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is die knakker al verkocht, die Ziyech?
Daarom. Gelukkig hebben we Drizzt om zulke zuigerige en trollige reacties direct te verwijderen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat vind ik niet kunnen. Het zou terecht zijn als een van de moderators deze post zou verwijderen.
Nee. Zometeen voor de vijfde keer Ziyech's laatste wedstrijd bij Twente.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog niet.. Al wel wat belangstellenden, maar die bieden te laag.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat roepen ze al heel erg lang inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2016 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Zometeen voor de vijfde keer Ziyech's laatste wedstrijd bij Twente.
Denk dat je gelijk hebt. Zal wel een gelijkspelletje of 1-0/0-1 worden. Sowieso geen topshow. Doet Begois alweer mee? Die ander is echt hopeloos.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal met je eens hoor. En Heracles verdedigt inderdaad viesgoed. Maar daarom heb ik ook geen zin in zaterdagZwolle is niet goed genoeg om de 0 te houden en na de goal gaat Heracles massaal terugzakken. Dus ik denk zaadpot met weinig goals.
Maar hopelijk word ik verrast
Het is fijn om een objectieve moderator als Drizzt op VBL te hebben. Hij laat zich niet verblinden door clubliefde en kan goed omgaan met kritiek.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Gelukkig hebben we Drizzt om zulke zuigerige en trollige reacties direct te verwijderen.
Nee, helaas keept Van der Hart nog. Gisteren bezorgde hij Groningen nog een doelpunt.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt. Zal wel een gelijkspelletje of 1-0/0-1 worden. Sowieso geen topshow. Doet Begois alweer mee? Die ander is echt hopeloos.
Net als Sjek.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vloet is net niet bruin genoeg om een neger te zijn.
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat roepen ze al heel erg lang inderdaad
Of het is een complot om Twente niet dat geld te gunnen waardoor ze alsnog failliet gaan
Ik denk dat Napoli het niet vol gaat houden. Qua voetbal is het zeer realistisch, maar ze hebben geen brede bank zoals Juve dat heeft. Aangezien het aardig reëel is dat Juve binnenkort uit de CL ligt en Napoli de EL tot nog toe serieus neemt, vrees ik voor ze dat het seizoen te lang gaat duren. Die trainer is een vermakelijke gek jaquote:Op zondag 31 januari 2016 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze zijn goed op dreef. Hoe realistisch is een titel voor Napoli? Ik ben geïnteresseerd geraakt in die rare trainer van ze.
Fiorentina heeft Mammana gehaald, dat is echt een hele goeie.
Mancini uitmaken voor homo, wat een baas.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk dat Napoli het niet vol gaat houden. Qua voetbal is het zeer realistisch, maar ze hebben geen brede bank zoals Juve dat heeft. Aangezien het aardig reëel is dat Juve binnenkort uit de CL ligt en Napoli de EL tot nog toe serieus neemt, vrees ik voor ze dat het seizoen te lang gaat duren. Die trainer is een vermakelijke gek jaExtreem aanvallend en hij loopt te roken op het veld.
Ik vond het wel een overtreding, maar alsnog waardeloos gekeept natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, helaas keept Van der Hart nog. Gisteren bezorgde hij Groningen nog een doelpunt.
Leuke schorsing ook. 2 bekerpotjes dacht ik terwijl ze er uitliggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mancini uitmaken voor homo, wat een baas.
Daar twijfel ik geen moment aan.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou onze goede-verstandhouding-streak blijven bestaan vandaag?
Jij zit ook al te cmd r'en (MEXICANOBAKKER) op FOX?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ngombo heeft het gevoel dat Feyenoord woensdag shakend naar Kerkrade komt.
Bedankt voor deze uiterst oprechte woorden. Dit doet mij goed!quote:Op zondag 31 januari 2016 14:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is fijn om een objectieve moderator als Drizzt op VBL te hebben. Hij laat zich niet verblinden door clubliefde en kan goed omgaan met kritiek.
Ga zo door, Drizzt!
Roda treft Feyenoord op een moment aan.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ngombo heeft het gevoel dat Feyenoord woensdag shakend naar Kerkrade komt.
Jazeker.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij zit ook al te cmd r'en (MEXICANOBAKKER) op FOX?
Nou okequote:Op zondag 31 januari 2016 14:59 schreef GGMM het volgende:
Best veel Feyenoorders in dit topic.![]()
Het is duidelijk te merken dat Feyenoord nog niet achter staat.
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:59 schreef Sunri5e het volgende:
Feyenoord al een paar keer flink benadeeld door de KNVB in de Kuip.
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:59 schreef Sunri5e het volgende:
Tegen Heracles ookquote:Op zondag 31 januari 2016 14:59 schreef Sunri5e het volgende:
Kom maar op.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet? Ik kan zo een aantal beslissingen noemen dit seizoen wat ons veel punten heeft gekost.
Oke man.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet? Ik kan zo een aantal beslissingen noemen dit seizoen wat ons veel punten heeft gekost.
Cambuur is minder slecht. In kansrijke positie stapte Vloet op de balquote:
Dat was inderdaad een schande. Tja, denk dat het elkaar over een heel seizoen redelijk opheft.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ajax thuis was de grootste fout. Kost ons 2 punten en bezorgt Ajax 1 punt.
Dan mag ik hopen dat we nog een keer of 3 bevoordeeld gaan worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een schande. Tja, denk dat het elkaar over een heel seizoen redelijk opheft.
Noem eens een onterechte pingel die extra punten heeft opgeleverd.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk niet dat Feyenoord zich benadeeld mag voelen met die pingels aan het begin van het seizoen
Zaten geen penalty's tussen die echt fouten van de scheidsrechter waren hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 15:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk niet dat Feyenoord zich benadeeld mag voelen met die pingels aan het begin van het seizoen
Meestal begint men met een groet. Of doe jij dat halverwege een gesprek?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een rare groet zo uit het niets.
Ik ben nog steeds boos om Feyenoord - Vitessequote:Op zondag 31 januari 2016 15:03 schreef Tagliano het volgende:
Eind vorig seizoen ook alquote:Op zondag 31 januari 2016 15:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kansloos seizoen spelen die zeg. Ik vrees rellen.
Ja, maar jij bent vrij vaak een beetje boosquote:Op zondag 31 januari 2016 15:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds boos om Feyenoord - Vitesse
Dat valt reuze mee.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent vrij vaak een beetje boos
Dat werd 2-0. Bij 1-0 hadden we ook 3 punten gehad.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds boos om Feyenoord - Vitesse
Niet gegeven strafschop voor Vitesse niet te vergeten toen het 0-0 stondquote:Op zondag 31 januari 2016 15:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat werd 2-0. Bij 1-0 hadden we ook 3 punten gehad.
Dan moeten ze haast makenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De Boer: Laten we hopen dat er spits aankomt
zondag 15:01
CAVALIERS WE KUNNEN KIJKEN
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt, de scheidsrechters zijn er constant mee bezig Feyenoord punten af te snoepen. Ik merk het ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat werd 2-0. Bij 1-0 hadden we ook 3 punten gehad.
Jawel man. Een goede spits schiet alle 0 de kansen die we gecreëerd hebben er in.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een spits lost de problemen bij Ajax niet op.
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel man. Een goede spits schiet alle 0 de kansen die we gecreëerd hebben er in.
Misschien kun jij de spits worden? Jij moet er van overtuigd zijn dat je dan geen 1 keer zo'n kans mist.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel man. Een goede spits schiet alle 0 de kansen die we gecreëerd hebben er in.
Alleen Suk kwam aan. De rest moet je ophalen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax pakt af en toe nog punten.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en Feyenoord doen wel een strijd om de meest slechte ploeg na de winterstop, he.
Het lijkt desinteresse. Totaal gebrek aan moraal. Als Ajax zou spelen met de passie van De Graafschap werd elke wedstrijd 8-0.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en Feyenoord doen wel een strijd om de meest slechte ploeg na de winterstop, he.
AZquote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef hafcfan het volgende:
Er is echt geen enkele club bij de eerste 9 op PSV na die goed speelt
Dat is ook niet geheel onlogisch als er twee man vrij voor het doel staan.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef Jorwol het volgende:
Van der Heijden stond weer lekker lucht te dekken
Utrecht gaat wel, AZ speelt leuk de laatste wedstrijdenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef hafcfan het volgende:
FC Utrecht speelt af en toe leuk aanvalsspel. Maar daar houdt het echt wel mee opquote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef hafcfan het volgende:
AZ, sinds kort dan.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef hafcfan het volgende:
Vitesse loopt nu wel in op de #3quote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef hafcfan het volgende:
Az en Utrecht spelen ook wel prima.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef hafcfan het volgende:
Het was leuk geweest als hij tenminste één persoon zou dekken als de bal nog door de lucht vliegtquote:Op zondag 31 januari 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is ook niet geheel onlogisch als er twee man vrij voor het doel staan.
De enige die een poging tot verdedigen doet is El Ahmadi.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha die verdediging bij het doelpunt. NIEMAND die ook maar een poot uitsteekt.
Als Az deze vorm weet door te trekken zie ik ze nog wel als topfavoriet voor plek 3. Die spelen echt soepel en combinerend de laatste weken.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:11 schreef hafcfan het volgende:
Nou nee, Ajax heeft gewoon te weinig kwaliteit.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het lijkt desinteresse. Totaal gebrek aan moraal. Als Ajax zou spelen met de passie van De Graafschap werd elke wedstrijd 8-0.
Wil jij zeggen dat De Graafschap wel, of meer, kwaliteit heeft?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nou nee, Ajax heeft gewoon te weinig kwaliteit.
AZ eens. Utrecht ook matig hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Utrecht gaat wel, AZ speelt leuk de laatste wedstrijden
Janssen kwam natuurlijk ook wel op vanuit het middenveld. Ook hij kwam gewoon te laat.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige die een poging tot verdedigen doet is El Ahmadi.
Die proberen nog wel attractief te spelen in het algemeenquote:
Heracles kan zaterdag alweer 3e staan. Wat enorm ernstig ditquote:Op zondag 31 januari 2016 15:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse loopt nu wel in op de #3
Rob Maas effect
Dat probeert Cambuur ook welquote:Op zondag 31 januari 2016 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die proberen nog wel attractief te spelen in het algemeen
We hadden het ook over het linkkerrijtjequote:
Eens hoor, maar dat komt vooral door gebrek aan kwaliteit. Behalve Ajax die moeten zich doodschamen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hadden het ook over het linkkerrijtje![]()
Maar de intentie bij de meeste ploegen in het rijtje is gewoon dramatisch
En het aantal rode kaarten afquote:Op zondag 31 januari 2016 15:16 schreef Tchock het volgende:
Ligt het aan mij of neemt het aantal 0-0 wedstrijden ook heel erg toe de laatste tijd?
Understatementquote:Op zondag 31 januari 2016 15:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens hoor, maar dat komt vooral door gebrek aan kwaliteit. Behalve Ajax die moeten zich doodschamen.
Nja bij Ajax schaamt iedereen zich wel dood, maar vooral de supporters.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens hoor, maar dat komt vooral door gebrek aan kwaliteit. Behalve Ajax die moeten zich doodschamen.
Tijd om Tim de Cler aan te nemen, niet?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja bij Ajax schaamt iedereen zich wel dood, maar vooral de supporters.
De verantwoordelijken vinden het wel lekker gaan.
Heeft Frank al gezegd dat ze geen Messi hadden? Heb je wel nodig tegen Swinkelsquote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja bij Ajax schaamt iedereen zich wel dood, maar vooral de supporters.
De verantwoordelijken vinden het wel lekker gaan.
Ben ik het zowaar een keer met je eensquote:Op zondag 31 januari 2016 15:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit jaar vier rode kaarten in 33 wedstrijden. Erg weinig inderdaad.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En het aantal rode kaarten af
Daarom mogen we ook niet zo streng zijn over het voetbal van Ajax.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:18 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heeft Frank al gezegd dat ze geen Messi hadden? Heb je wel nodig tegen Swinkels
uh uh uuh uuh uuh uh uh uuh uh uhquote:Op zondag 31 januari 2016 15:18 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zei de Boer na de wedstrijd eigenlijk?
.Ik moet echt lachen om Litmanen en Tarado die het gewoon echt telkens verdedigen en beter vonden dan bij PSV. Ben benieuwd wat Litmanen nu weer zegtquote:Op zondag 31 januari 2016 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom mogen we ook niet zo streng zijn over het voetbal van Ajax.
Frank kan er niks aan doen dat hij geen Messi heeft. Zonder Messi in je team hoeven we ook geen goed voetbal te verwachten, is ook gewoon erg naïef van ons.
Da's duidelijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uh uh uuh uuh uuh uh uh uuh uh uh
Volgens Frank is Youness ook net zo'n type speler als Messi hoor. Alleen is hij een beetje uit vorm.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom mogen we ook niet zo streng zijn over het voetbal van Ajax.
Frank kan er niks aan doen dat hij geen Messi heeft. Zonder Messi in je team hoeven we ook geen goed voetbal te verwachten, is ook gewoon erg naïef van ons.
Dat is zinniger dan wat hij normaal zegt dus.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uh uh uuh uuh uuh uh uh uuh uh uh
Ja want niemand mag negatief zijn! Twee vingers in de neus kampioen dit dat! Gudelj topaankoopquote:Op zondag 31 januari 2016 15:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
.Ik moet echt lachen om Litmanen en Tarado die het gewoon echt telkens verdedigen en beter vonden dan bij PSV. Ben benieuwd wat Litmanen nu weer zegt
Waarschijnlijk iets over tegengoals tegen De Graafschap zonder het over de inhoud, de punten of het voetbal te hebben.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
.Ik moet echt lachen om Litmanen en Tarado die het gewoon echt telkens verdedigen en beter vonden dan bij PSV. Ben benieuwd wat Litmanen nu weer zegt
Eens. Iedereen ziet dat het bij PSV nonchalant is. Bij Ajax is het voetbal gewoon aids.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets over tegengoals tegen De Graafschap zonder het over de inhoud, de punten of het voetbal te hebben.
Die goals waren wel mooi, vooral die eerste.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets over tegengoals tegen De Graafschap zonder het over de inhoud, de punten of het voetbal te hebben.
Ah, onder het mom van hard werken ongetwijfeldquote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat Kuyt het niet onverdienstelijk doet als spits.
In de competitie Ajax uit, PEC uit, Roda thuis, Utrecht uitquote:Op zondag 31 januari 2016 15:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
Met een beetje pech staat Gio volgende week zondag op straat. Deze verliezen, Roda verliezen en Ajax verliezen. Niet ondenkbaar.
Klopt. Het wordt weer een ouderwets (nouja ouderwets?) rampseizoen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:40 schreef Sked het volgende:
[..]
In de competitie Ajax uit, PEC uit, Roda thuis, Utrecht uit
Je kan er zomaar drie verliezen en opeens 9e staan
Teringquote:Op zondag 31 januari 2016 15:40 schreef Sked het volgende:
[..]
In de competitie Ajax uit, PEC uit, Roda thuis, Utrecht uit
Je kan er zomaar drie verliezen en opeens 9e staan
Lijkt me stug, je kan het ook omdraaien ze hebben voor de winterstop op adrenaline en geluk heel veel punten gepaktquote:Op zondag 31 januari 2016 15:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
Met een beetje pech staat Gio volgende week zondag op straat. Deze verliezen, Roda verliezen en Ajax verliezen. Niet ondenkbaar.
Op 6 december werd er voor het laatst gewonnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me stug, je kan het ook omdraaien ze hebben voor de winterstop op adrenaline en geluk heel veel punten gepakt
Vertel mij wat. Denk ook niet dat Gio ontslagen wordt maar een mooie serie nederlagen zit er wel weer aan te komen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me stug, je kan het ook omdraaien ze hebben voor de winterstop op adrenaline en geluk heel veel punten gepakt
Nummer drie t/m negen nu binnen vijf punten van elkaarquote:Op zondag 31 januari 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax loopt weer een punt uit op Feyenoord.
[ afbeelding ]
10 toch ook ?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Nummer drie t/m negen nu binnen vijf punten van elkaar
En dan heeft Vitesse nog het beste doelsaldo.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Nummer drie t/m negen nu binnen vijf punten van elkaar
Utrecht hoeft natuurlijk ook niet per se. Meeste druk ligt bij Feyenoord, Vitesse en AZquote:Op zondag 31 januari 2016 15:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ah oke. Maar NEC en Heracles staan daar als enige zonder druk. De rest moet wel EL halen.
Eens. Ik hoop op Vitesse voor jouw dan en AZ, omdat die prima voetballen en het in EL vaak goed doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Utrecht hoeft natuurlijk ook niet per se. Meeste druk ligt bij Feyenoord, Vitesse en AZ
Ben jij ook voor Cambuur?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
We domineren maar de bal wil er niet in![]()
Voor Cambuur geldt dit. En dan zonder het cynisme.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Was sarcasme. Maar nee, heb niets met Cambuur.
Haha ik kijk alleen Feyenoord op dit moment. Genot.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor Cambuur geldt dit. En dan zonder het cynisme.
14 puntenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:54 schreef Seam het volgende:
Hoe groot is het virtuele gat met PSV nu voor Feyenoord?
'Ik ben gekomen om prijzen te pakken met Feyenoord'quote:
Nou Dirk, ga maar weer danquote:Op zondag 31 januari 2016 15:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Ik ben gekomen om prijzen te pakken met Feyenoord'
- Dirk, augustus 2015.
Het verschil in punten tussen PSV en Feyenoord is nu groter dan tussen Feyenoord en Rodaquote:Op zondag 31 januari 2016 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En het is niet eens lang geleden dat Feyenoorders moesten lachen omdat PSV 3de stond.
Over drie dagen zijn we ook weer van dat gezeik afquote:Op zondag 31 januari 2016 15:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Ik ben gekomen om prijzen te pakken met Feyenoord'
- Dirk, augustus 2015.
Van der Gijp en Derksen zitten er echt altijd naast, lullen maar wat.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
René van der Gijp & Johan Derksen: "Feyenoord gaat meestrijden om de titel tot het laatste moment"
Tot het laatste moment van 2015 bedoelden ze denk ikquote:Op zondag 31 januari 2016 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
René van der Gijp & Johan Derksen: "Feyenoord gaat meestrijden om de titel tot het laatste moment"
Ik kijk VI echt bijna nooit meer,quote:Op zondag 31 januari 2016 15:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Van der Gijp en Derksen zitten er echt altijd naast, lullen maar wat.
Feyenoord als titelkandidaatquote:Op zondag 31 januari 2016 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tot het laatste moment van 2015 bedoelden ze denk ik.
Maar ik zag ze ook als titelkandidaat.
Welkom bij de clubquote:Op zondag 31 januari 2016 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk VI echt bijna nooit meer,
Wedden van wel. Kratje bier.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord als titelkandidaat
Die gaan de komende 50 jaar geen kampioen worden.
Ik kijk tegenwoordig naar de Tafel van Kees.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk VI echt bijna nooit meer,
Ik zette het laatst weer op, maar ik vond er echt geen reet meer aan. Alles is zo voorspelbaar en ze slaan alleen maar onzin uit.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig naar de Tafel van Kees.
Enige prettige inhoudelijke programma.
Ik merk wat frustratiequote:Op zondag 31 januari 2016 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Van der Heijden is een postbode. Met zijn vieze linker passes, die vies zacht aankomen. Die gast kan niks met rechts.
Gewoon een man hard in de voeten inspelen, kunnen ze allemaal niet.
Die voorzetten van Feyenoord word je jaren al beroerd van. Clasie bakte er ook weinig van vorig seizoen. Corners naar de eerste paal brengen, op voethoogte.Dat gaat dit seizoen vrolijk verder.
Een bal kunnen voorzetten is verdomme basistechniek.
Botteghin werd als een God binnengehaald.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:01 schreef Seam het volgende:
Al die nieuwe spelers van Feyenoord willen ook nog niet echt slagen he
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Van der Heijden is een postbode. Met zijn vieze linker passes, die vies zacht aankomen. Die gast kan niks met rechts.
Die voorzetten van Feyenoord word je jaren al beroerd van. Clasie bakte er ook weinig van vorig seizoen. Corners naar de eerste paal brengen, op voethoogte.Dat gaat dit seizoen vrolijk verder.
Je verwacht het nietquote:Op zondag 31 januari 2016 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een inhoudelijke post van Zipportal.
Natafelen met Kees is het enige prettige inhoudelijke programma. Jij neemt een programma met Hans Kraaij serieus?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig naar de Tafel van Kees.
Enige prettige inhoudelijke programma.
quote:Op zondag 31 januari 2016 16:02 schreef Zipportal het volgende:
die oude ook niet echtquote:Op zondag 31 januari 2016 16:01 schreef Seam het volgende:
Al die nieuwe spelers van Feyenoord willen ook nog niet echt slagen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |