Ze hebben Caenepeel.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze niemand hebben die een normale aanval kan opzetten.
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maarja als je niet beter kan moet je toch je sterke punten gebruiken en helaas is dat verdedigen en vervelend doenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel vervelend om naar te kijken en nog vervelender om tegen te spelen.
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Drizt is dan ook een opvallende jongen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij zo'n lange leren metaljas heeft. Dan val je niet zo op.
Fijn spelertje is dat ja.quote:
Wacht eens even, volgens Frank de Boer had Ajax de meeste doelpunten voor.quote:
Niet zo boos, denk aan je hart.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zei zelf dat hij terecht was weggestuurd.
Jammer joh.
Tot een week of 4 geleden wel geloof ikquote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wacht eens even, volgens Frank de Boer had Ajax de meeste doelpunten voor.
Hoi mede-Tukkerquote:
Dat vind ik niet kunnen. Het zou terecht zijn als een van de moderators deze post zou verwijderen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand in het Ajax-topic zei dat de verdediging van Ajax belabberd speelde. Heb een TR gezet.
In thuiswedstrijden zei hij. Niet dat dat zijn argument minder debiel maaktquote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wacht eens even, volgens Frank de Boer had Ajax de meeste doelpunten voor.
Ah ok.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In thuiswedstrijden zei hij. Niet dat dat zijn argument minder debiel maakt
Helemaal met je eens hoor. En Heracles verdedigt inderdaad viesgoed. Maar daarom heb ik ook geen zin in zaterdagquote:Op zondag 31 januari 2016 14:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor, maarja als je niet beter kan moet je toch je sterke punten gebruiken en helaas is dat verdedigen en vervelend doenIk zal graag wat technische spelers van jullie willen
Boefje, ik zie geen TRquote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand in het Ajax-topic zei dat de verdediging van Ajax belabberd speelde. Heb een TR gezet.
Ze zijn goed op dreef. Hoe realistisch is een titel voor Napoli? Ik ben geïnteresseerd geraakt in die rare trainer van ze.quote:
Heel gewaagd, ik zie dat namelijk niet gebeuren.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat gaat Twente doen zo? Ik heb ze laten winnen in m'n voetbalpoules. Gewaagd he?
Dat was het argument waarom Ajax niet minder speelt dan PSVquote:
Is die knakker al verkocht, die Ziyech?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel gewaagd, ik zie dat namelijk niet gebeuren.
Niet dat ik weet, mattie.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is die knakker al verkocht, die Ziyech?
Daarom. Gelukkig hebben we Drizzt om zulke zuigerige en trollige reacties direct te verwijderen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat vind ik niet kunnen. Het zou terecht zijn als een van de moderators deze post zou verwijderen.
Nee. Zometeen voor de vijfde keer Ziyech's laatste wedstrijd bij Twente.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog niet.. Al wel wat belangstellenden, maar die bieden te laag.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat roepen ze al heel erg lang inderdaadquote:Op zondag 31 januari 2016 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Zometeen voor de vijfde keer Ziyech's laatste wedstrijd bij Twente.
Denk dat je gelijk hebt. Zal wel een gelijkspelletje of 1-0/0-1 worden. Sowieso geen topshow. Doet Begois alweer mee? Die ander is echt hopeloos.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal met je eens hoor. En Heracles verdedigt inderdaad viesgoed. Maar daarom heb ik ook geen zin in zaterdagZwolle is niet goed genoeg om de 0 te houden en na de goal gaat Heracles massaal terugzakken. Dus ik denk zaadpot met weinig goals.
Maar hopelijk word ik verrast
Het is fijn om een objectieve moderator als Drizzt op VBL te hebben. Hij laat zich niet verblinden door clubliefde en kan goed omgaan met kritiek.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Gelukkig hebben we Drizzt om zulke zuigerige en trollige reacties direct te verwijderen.
Nee, helaas keept Van der Hart nog. Gisteren bezorgde hij Groningen nog een doelpunt.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt. Zal wel een gelijkspelletje of 1-0/0-1 worden. Sowieso geen topshow. Doet Begois alweer mee? Die ander is echt hopeloos.
Net als Sjek.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vloet is net niet bruin genoeg om een neger te zijn.
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat roepen ze al heel erg lang inderdaad
Of het is een complot om Twente niet dat geld te gunnen waardoor ze alsnog failliet gaan
Ik denk dat Napoli het niet vol gaat houden. Qua voetbal is het zeer realistisch, maar ze hebben geen brede bank zoals Juve dat heeft. Aangezien het aardig reëel is dat Juve binnenkort uit de CL ligt en Napoli de EL tot nog toe serieus neemt, vrees ik voor ze dat het seizoen te lang gaat duren. Die trainer is een vermakelijke gek jaquote:Op zondag 31 januari 2016 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze zijn goed op dreef. Hoe realistisch is een titel voor Napoli? Ik ben geïnteresseerd geraakt in die rare trainer van ze.
Fiorentina heeft Mammana gehaald, dat is echt een hele goeie.
Mancini uitmaken voor homo, wat een baas.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk dat Napoli het niet vol gaat houden. Qua voetbal is het zeer realistisch, maar ze hebben geen brede bank zoals Juve dat heeft. Aangezien het aardig reëel is dat Juve binnenkort uit de CL ligt en Napoli de EL tot nog toe serieus neemt, vrees ik voor ze dat het seizoen te lang gaat duren. Die trainer is een vermakelijke gek jaExtreem aanvallend en hij loopt te roken op het veld.
Ik vond het wel een overtreding, maar alsnog waardeloos gekeept natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, helaas keept Van der Hart nog. Gisteren bezorgde hij Groningen nog een doelpunt.
Leuke schorsing ook. 2 bekerpotjes dacht ik terwijl ze er uitliggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mancini uitmaken voor homo, wat een baas.
Daar twijfel ik geen moment aan.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou onze goede-verstandhouding-streak blijven bestaan vandaag?
Jij zit ook al te cmd r'en (MEXICANOBAKKER) op FOX?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ngombo heeft het gevoel dat Feyenoord woensdag shakend naar Kerkrade komt.
Bedankt voor deze uiterst oprechte woorden. Dit doet mij goed!quote:Op zondag 31 januari 2016 14:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is fijn om een objectieve moderator als Drizzt op VBL te hebben. Hij laat zich niet verblinden door clubliefde en kan goed omgaan met kritiek.
Ga zo door, Drizzt!
Roda treft Feyenoord op een moment aan.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ngombo heeft het gevoel dat Feyenoord woensdag shakend naar Kerkrade komt.
Jazeker.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij zit ook al te cmd r'en (MEXICANOBAKKER) op FOX?
Nou okequote:Op zondag 31 januari 2016 14:59 schreef GGMM het volgende:
Best veel Feyenoorders in dit topic.![]()
Het is duidelijk te merken dat Feyenoord nog niet achter staat.
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:59 schreef Sunri5e het volgende:
Feyenoord al een paar keer flink benadeeld door de KNVB in de Kuip.
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:59 schreef Sunri5e het volgende:
Tegen Heracles ookquote:Op zondag 31 januari 2016 14:59 schreef Sunri5e het volgende:
Kom maar op.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet? Ik kan zo een aantal beslissingen noemen dit seizoen wat ons veel punten heeft gekost.
Oke man.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Niet? Ik kan zo een aantal beslissingen noemen dit seizoen wat ons veel punten heeft gekost.
Cambuur is minder slecht. In kansrijke positie stapte Vloet op de balquote:
Dat was inderdaad een schande. Tja, denk dat het elkaar over een heel seizoen redelijk opheft.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ajax thuis was de grootste fout. Kost ons 2 punten en bezorgt Ajax 1 punt.
Dan mag ik hopen dat we nog een keer of 3 bevoordeeld gaan worden.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een schande. Tja, denk dat het elkaar over een heel seizoen redelijk opheft.
Noem eens een onterechte pingel die extra punten heeft opgeleverd.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk niet dat Feyenoord zich benadeeld mag voelen met die pingels aan het begin van het seizoen
Zaten geen penalty's tussen die echt fouten van de scheidsrechter waren hoorquote:Op zondag 31 januari 2016 15:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk niet dat Feyenoord zich benadeeld mag voelen met die pingels aan het begin van het seizoen
Meestal begint men met een groet. Of doe jij dat halverwege een gesprek?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een rare groet zo uit het niets.
Ik ben nog steeds boos om Feyenoord - Vitessequote:Op zondag 31 januari 2016 15:03 schreef Tagliano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |