inso denkt sowieso niet erg genuanceerdquote:Op zondag 31 januari 2016 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar bij Inso moet je bij alles wat je vind 360 miljard wetenschappelijke bronnen aantonen
Zelfs als het gewoon een gevoelsmatige mening is
Dat geloof ik, want Aldo is chronisch ongrappig.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Of ze willen eerder dat jij je bek houdt. Voorgoed.
Als je vantevoren kansloos bent, altijd afgeven.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, ja dat snap ik.. maar ik heb gewoon geen zin in dat gedoe en in risico's. Ik zou gewoon afgeven, zwak
Tsja ik vind mijn argument zinnig gevoel om mijn keuze er op te baseren. Dat moet genoeg zijn lijkt mequote:Op zondag 31 januari 2016 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een zinnig argument is wel handig.
Je argument van victim blaming?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja ik vind mijn argument zinnig gevoel om mijn keuze er op te baseren. Dat moet genoeg zijn lijkt me
Ik ben hilarischquote:Op zondag 31 januari 2016 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat geloof ik, want Aldo is chronisch ongrappig.
Ah je weet mijn argument dus niet meer?quote:
Het was een vraag, want dat is je enige argument.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah je weet mijn argument dus niet meer?
Wat verrassend
Ja, preciesquote:Op zondag 31 januari 2016 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je vantevoren kansloos bent, altijd afgeven.
Je leven is altijd meer wat dan materialisme.
Meer dan gemiddeld hier blijkbaar.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Maar heb jij veel ervaring met geweld enzo dan?
Mijn argument was.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was een vraag, want dat is je enige argument.
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer dan gemiddeld hier blijkbaar.
Zal het wel opgezocht hebben.
Wel wat je gezegd hebtquote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Terwijl het totaal neit was wat ik beweerde maar oke prima
Niet zo lang doorgaan, we snappen hetquote:Op
zondag 31 januari 2016 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer dan gemiddeld hier blijkbaar.
Zal het wel opgezocht hebben.
doe ff spoiler ofzoquote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
en nu weer lief doen
[ afbeelding ]
En een hele post gemaakt speciaal voor jou en je reageert er niet opquote:
Mijn ervaringen op basisschool en middelbare school is dat je 2 keer goed terug moet slaan en je hebt er nooit meer last van.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, precies.
Maar heb jij veel ervaring met geweld enzo dan?
Als jij dan met jezelf kan leven, prima.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn argument was.
Ik DENK dat de kans klein is dat ik of mensen die ik lief heb ooit in zo`n situatie terecht komen en mocht dat wel zo zijn dan moet ik het maar doen zonder de ervaring die ik had kunnen hebben wat er waarschijnlijk voor zorgt dat ik dan ten onder ga, maar ja. Dan is dat maar zo.
Die kleine kans zorgt er niet voor dat ik opeens denk: Nou ik moet toch maar eens op een vechtsport zodat ik die kleine kans dan aan kan grijpen om nog een beetje op gelijke hoogte te zijn met mijn belager
thanksquote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
en nu weer lief doen
[ afbeelding ]
Nee hoor. Mensen die zich biijv vaker in uitgaansgelegenheden bevinden. Mensen die in bepaalde wijken wonen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar doelde je anders op met mensen die vaker in zulke situaties terechtk omen.
Dat ze gewoon pechvogels zijn?
Ja?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef Fera het volgende:
Moet zeggen dat ik instinctief wel een beetje warm wordt van mannen als Inso en Kaneel die niet met zich laten sollen.
Dan was het geen handige opmerking om mee op te reageren nadat ik vroeg of die mensen het opzochten.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:28 schreef Fok-it het volgende:
Nee hoor. Mensen die zich biijv vaker in uitgaansgelegenheden bevinden. Mensen die in bepaalde wijken wonen.
Ach, meteen denken dat ik over iets oordeel is ook niet handigquote:Op zondag 31 januari 2016 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan was het geen handige opmerking om mee op te reageren nadat ik vroeg of die mensen het opzochten.
Ja, op basisschool en middelbare enzo is dat inderdaad het gevalquote:Op zondag 31 januari 2016 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ervaringen op basisschool en middelbare school is dat je 2 keer goed terug moet slaan en je hebt er nooit meer last van.
Terwijl de kinderen die alles over zich heen laten komen keer op keer gepakt worden.
Wat had ik anders gemoeten als jij met zo'n opmerking erop reageerd.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, meteen denken dat ik over iets oordeel is ook niet handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |