Mijn ervaringen op basisschool en middelbare school is dat je 2 keer goed terug moet slaan en je hebt er nooit meer last van.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, precies.
Maar heb jij veel ervaring met geweld enzo dan?
Als jij dan met jezelf kan leven, prima.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn argument was.
Ik DENK dat de kans klein is dat ik of mensen die ik lief heb ooit in zo`n situatie terecht komen en mocht dat wel zo zijn dan moet ik het maar doen zonder de ervaring die ik had kunnen hebben wat er waarschijnlijk voor zorgt dat ik dan ten onder ga, maar ja. Dan is dat maar zo.
Die kleine kans zorgt er niet voor dat ik opeens denk: Nou ik moet toch maar eens op een vechtsport zodat ik die kleine kans dan aan kan grijpen om nog een beetje op gelijke hoogte te zijn met mijn belager
thanksquote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
en nu weer lief doen
[ afbeelding ]
Nee hoor. Mensen die zich biijv vaker in uitgaansgelegenheden bevinden. Mensen die in bepaalde wijken wonen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar doelde je anders op met mensen die vaker in zulke situaties terechtk omen.
Dat ze gewoon pechvogels zijn?
Ja?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef Fera het volgende:
Moet zeggen dat ik instinctief wel een beetje warm wordt van mannen als Inso en Kaneel die niet met zich laten sollen.
Dan was het geen handige opmerking om mee op te reageren nadat ik vroeg of die mensen het opzochten.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:28 schreef Fok-it het volgende:
Nee hoor. Mensen die zich biijv vaker in uitgaansgelegenheden bevinden. Mensen die in bepaalde wijken wonen.
Ach, meteen denken dat ik over iets oordeel is ook niet handigquote:Op zondag 31 januari 2016 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan was het geen handige opmerking om mee op te reageren nadat ik vroeg of die mensen het opzochten.
Ja, op basisschool en middelbare enzo is dat inderdaad het gevalquote:Op zondag 31 januari 2016 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ervaringen op basisschool en middelbare school is dat je 2 keer goed terug moet slaan en je hebt er nooit meer last van.
Terwijl de kinderen die alles over zich heen laten komen keer op keer gepakt worden.
Wat had ik anders gemoeten als jij met zo'n opmerking erop reageerd.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, meteen denken dat ik over iets oordeel is ook niet handig
Je doet het toch zlef ook? Moet je kijken hoevaak je oordeelt.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat had ik anders gemoeten als jij met zo'n opmerking erop reageerd.
Dat komt erg oordelend over.
Dat doe je door het kleine geval niet serieus te nemen toch?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:31 schreef Fok-it het volgende:
Het begon al met je uitspraak dat ik dan blijkbaar tegen m`n vriendin zou zeggen: Sorry schat het is nutteloos om het voor je op te nemen
Ik neem het heel serieus want als jij dat als reden ziet om op een vechtsport te gaan respecteer ik dat.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat doe je door het kleine geval niet serieus te nemen toch?
Nee, want je zegt zelf dat je in dat kleine geval kansloos bnet.quote:
Dat klopt. Dat is een logisch gevolg als je niet gewend bent om te vechtenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want je zegt zelf dat je in dat kleine geval kansloos bnet.
Dan neem je het probleem dus niet serieus, want het kan iedereen overkomen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:33 schreef Fok-it het volgende:
Dat klopt. Dat is een logisch gevolg als je niet gewend bent om te vechten
Een vliegtuig kan ook crashen. Toch wordt de kans erop weggelachen en nemen veel mensen vliegangst niet serieus.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan neem je het probleem dus niet serieus, want het kan iedereen overkomen.
Daar kan je dan verder ook helemaal niets aan doen.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:35 schreef Fok-it het volgende:
Een vliegtuig kan ook crashen. Toch wordt de kans erop weggelachen en nemen veel mensen vliegangst niet serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |