Precies. De hoer.quote:
Nee maar bij Inso moet je bij alles wat je vind 360 miljard wetenschappelijke bronnen aantonenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja boeien of je het als feit of mening ziet, hij is het er gewoon niet mee eens
Ja, omdat jouw familie dat niet overkomt, mensen zoeken het op.quote:
Ah, ja dat snap ik.. maar ik heb gewoon geen zin in dat gedoe en in risico's. Ik zou gewoon afgevenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan.
Je moet ook niet overal vol inklappen. Je moet natuurlijk een afweging maken of je denkt dat het verstandig is.
Maar ik ben pertinent tegen het afgeven van mijn spullen. Zo creëer je eigenlijk gewillige slachtoffers. Dan pakken ze je volgende week weer.
Nee hoor, maar een zinnig argument is wel handig.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:22 schreef Fok-it het volgende:
Nee maar bij Inso moet je bij alles wat je vind 360 miljard wetenschappelijke bronnen aantonen
inso denkt sowieso niet erg genuanceerdquote:Op zondag 31 januari 2016 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar bij Inso moet je bij alles wat je vind 360 miljard wetenschappelijke bronnen aantonen
Zelfs als het gewoon een gevoelsmatige mening is
Dat geloof ik, want Aldo is chronisch ongrappig.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Of ze willen eerder dat jij je bek houdt. Voorgoed.
Als je vantevoren kansloos bent, altijd afgeven.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, ja dat snap ik.. maar ik heb gewoon geen zin in dat gedoe en in risico's. Ik zou gewoon afgeven, zwak
Tsja ik vind mijn argument zinnig gevoel om mijn keuze er op te baseren. Dat moet genoeg zijn lijkt mequote:Op zondag 31 januari 2016 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar een zinnig argument is wel handig.
Je argument van victim blaming?quote:Op zondag 31 januari 2016 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja ik vind mijn argument zinnig gevoel om mijn keuze er op te baseren. Dat moet genoeg zijn lijkt me
Ik ben hilarischquote:Op zondag 31 januari 2016 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat geloof ik, want Aldo is chronisch ongrappig.
Ah je weet mijn argument dus niet meer?quote:
Het was een vraag, want dat is je enige argument.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah je weet mijn argument dus niet meer?
Wat verrassend
Ja, preciesquote:Op zondag 31 januari 2016 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je vantevoren kansloos bent, altijd afgeven.
Je leven is altijd meer wat dan materialisme.
Meer dan gemiddeld hier blijkbaar.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:24 schreef Crack_ het volgende:
Maar heb jij veel ervaring met geweld enzo dan?
Mijn argument was.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was een vraag, want dat is je enige argument.
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer dan gemiddeld hier blijkbaar.
Zal het wel opgezocht hebben.
Wel wat je gezegd hebtquote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef Fok-it het volgende:
Terwijl het totaal neit was wat ik beweerde maar oke prima
Niet zo lang doorgaan, we snappen hetquote:Op
zondag 31 januari 2016 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Meer dan gemiddeld hier blijkbaar.
Zal het wel opgezocht hebben.
doe ff spoiler ofzoquote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
en nu weer lief doen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |