abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 februari 2016 @ 13:34:45 #101
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_159620640
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:33 schreef Spooky4u het volgende:
as usual
Renault loopt al een jaar achter :')
? Ik kijk zonder geluid (op t werk)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 3 februari 2016 @ 13:42:54 #102
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_159620831
Stuur die mannen van Renault eens naar Apple, man man man wat een keynote :')

Infiniti op de overalls?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_159620926
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:42 schreef nils7 het volgende:
Stuur die mannen van Renault eens naar Apple, man man man wat een keynote :')

Infiniti op de overalls?
Gerucht ging al dat Infiniti titelsponsor zou worden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_159621001
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_159621022
Ik vind de livery beter dan de 2011 (of 2010) livery.
Alleen ik zal zwart/goud combo van Lotus wel missen
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 3 februari 2016 @ 13:49:12 #106
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_159621042
quote:
Met al dat zwart zo zou ik lastig kunnen zeggen of het nu echt een 2016 auto is of de 2015 met een andere livery.
Volgens het praatje is het wel de 16 auto maar... hij ziet er zo hetzelfde uit.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_159621073
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:49 schreef nils7 het volgende:

[..]

Met al dat zwart zo zou ik lastig kunnen zeggen of het nu echt een 2016 auto is of de 2015 met een andere livery.
Volgens het praatje is het wel de 16 auto maar... hij ziet er zo hetzelfde uit.
Zal wel de goud hebben overspoten met geel.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 3 februari 2016 @ 13:51:00 #108
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_159621098
Ze tonen hun nieuwe bolides voor de eerste wintertest nooit volledig, zeker niet als er nog zoveel tijd tussen zit.

Teams bekijken die auto's namelijk grondig en 'jatten' wat ze kunnen gebruiken.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 3 februari 2016 @ 13:51:10 #109
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_159621107
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 13:50 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Zal wel de goud hebben overspoten met geel.
Geen idee, de air intake lijkt ronder.

Maar moet ff goede foto's zien.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_159622341
RenaultSportF1 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 14:21:40 To our many followers who have a vested interest in a certain development driver we featured in 2015, she's here :-) https://t.co/y6azhnGfzQ reageer retweet
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_159623252
Ik vind hem wel mooi
pi_159624502
Ik vind haar wel mooi
pi_159624533
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 3 februari 2016 @ 16:06:01 #114
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_159624647
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:13 schreef opreis het volgende:
Ik vind hem wel mooi
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:59 schreef tralalala het volgende:
Ik vind haar wel mooi
Ik ben het met beide eens :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 3 februari 2016 @ 16:42:44 #115
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159625588
Livery an sich niet verkeerd, ware het niet dat we al genoeg zwarte/grijze auto's op de grid hebben. Das wel saai...

Mogelijkerwijs wordt deze nog iets aangepast (met meer geel bv) voor de eerste race?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 februari 2016 @ 16:46:16 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_159625676
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:59 schreef tralalala het volgende:
Ik vind haar wel mooi
Eens :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 15:13 schreef opreis het volgende:
Ik vind hem wel mooi
Iets minder eens... zwart kan een mooie kleur zijn, maar nu oogt het zo kaal.

[ Bericht 13% gewijzigd door Nattekat op 03-02-2016 17:26:45 ]
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_159626442
Hebben we het over de tijdelijke livery of over Carmen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 3 februari 2016 @ 17:24:47 #118
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_159626634
quote:
niet lelijk, maar wel saai :{
Studio foto:


Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_159626840
Saai is wel een beetje waar. Niet heel erg geinspireerd ogende livery. Iets geler had wel gemogen, liever zelf geel/wit zoals vroeger. Maar om a positive note: lelijk is ie zeker niet.
pi_159626929
Beste nieuws aangaande Renault is dat de Lotus-tweets gewoon blijven komen. Veruit beste twitter-account van de F1! _O_
  woensdag 3 februari 2016 @ 17:38:54 #121
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_159627077
Blijkbaar is het maar een testlivery. Dus een launchwagen, die maar simplistische aerodynamische delen heeft, en een tijdelijke livery. Wat hebben ze dan laten zien vandaag? Enkel Magnussen dus _O-

andrewbensonf1 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 14:10:19 Confirmation from Renault that the car has launched with an interim livery and it will change for the start of the season reageer retweet
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 3 februari 2016 @ 17:49:16 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_159627338
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijkbaar is het maar een testlivery. Dus een launchwagen, die maar simplistische aerodynamische delen heeft, en een tijdelijke livery. Wat hebben ze dan laten zien vandaag? Enkel Magnussen dus _O-

andrewbensonf1 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 14:10:19 Confirmation from Renault that the car has launched with an interim livery and it will change for the start of the season reageer retweet
En Ocon
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_159627768
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijkbaar is het maar een testlivery. Dus een launchwagen, die maar simplistische aerodynamische delen heeft, en een tijdelijke livery. Wat hebben ze dan laten zien vandaag? Enkel Magnussen dus _O-

andrewbensonf1 twitterde op woensdag 03-02-2016 om 14:10:19 Confirmation from Renault that the car has launched with an interim livery and it will change for the start of the season reageer retweet
En Jorda
pi_159629079
'Tokensysteem afgeschaft voor 2017'
quote:
Formula 1's power unit token system will be scrapped from 2017, Motorsport.com has learned.

The move means the four manufacturers will face no limits on development, other than the fact that they can only introduce upgrades when a driver uses new elements.

The change was one of the key concessions made when the manufacturers agreed to cut their prices to customers in 2017.

All four now have works teams and will justify their spending in terms of making their own squads competitive, without the cost being passed on to the teams they supply.

This year the manufacturers still have 32 tokens, but that was due to drop to 25 in 2017, 20 in 2018, and then 15 from 2019 to the end of the current formula.

Just three per year were to be allowed for the last two years of the formula, on the basis that manufacturers would have to develop an engine to new rules.

"The token system is being removed," Renault's Cyril Abiteboul said today. "One of the reasons we have all agreed to do this is that we all need the performance of the engine to converge.

"An F1 that is dictated by the performance of the engine is not good for anyone.

"You see it is not good for Mercedes, it is not good for Renault, Ferrari – we all have interest to change that.

"We have decided, also for the public, to stop the public being confused between the penalty system, the token system – we have decided to simply remove the token system."

It had already been agreed to scrap for 2016 the 'black and white' parts system, which specified that some elements could not be updated after a certain points.

That means items that were previously going to be fixed this year – such as upper and lower crankcase dimensions – have been freed up.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 3 februari 2016 @ 19:20:50 #125
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159629563
Een jaar te laat maar vooruit. De enige goede beslissing. Nu nog wat minder restricties op design van de motor en we zijn weer onderweg.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_159629599
Afgelopen jaar waar daardoor ook gewoon verneukt, dit jaar is nog maar te bezien
  woensdag 3 februari 2016 @ 19:27:44 #127
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_159629738
quote:
14s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

En Ocon
oké toegegeven. Ook al heeft ie al deels bij het team gehoord toen Gravity zowel het team beheerde en zijn carrière managede.
quote:
1s.gif Op woensdag 3 februari 2016 18:06 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

En Jorda
verassend misschien dat ze werd aangehouden als pitspoes ontwikkelingscoureur. Maar tov vorig jaar niets veranderd in haar rol behalve dekleur blouse ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_159632515
quote:
Goed nieuws! De prijs voor de klantenmotoren ligt vast dus Renault, Merc, Ferrari en Honda kunnen volop ontwikkelen vanaf 2017 zonder dat de kleinere teams de prijs moeten betalen en in geldnood komen. Plus: dit maakt de F1 interessanter voor de fabrikanten die een achterstand hebben of erover denken de sport in te komen.
pi_159635138
Dat is inderdaad heel mooi ja :)
pi_159641689
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 21:47 schreef Bluurgh het volgende:
Dat is inderdaad heel mooi ja :)
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 17:17 schreef Beach het volgende:
Hebben we het over de tijdelijke livery of over Carmen
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159641800
quote:
6s.gif Op donderdag 4 februari 2016 01:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

Carmen en Token natuurlijk :+
pi_159641830
Ik vind de livery overigens erg vet. Van mij mag hij zo blijven. _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Sport donderdag 4 februari 2016 @ 08:45:01 #133
274204 crew  Mexicanobakker
pi_159643327
Die tokenregel was ook volstrekt belachelijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_159644568
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die tokenregel was ook volstrekt belachelijk.
Dat vinden zij blijkbaar ook. Als het goed zou werken draaien ze het niet halverwege al weer terug.
pi_159644954
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die tokenregel was ook volstrekt belachelijk.
Dat was om de kosten van de ontwikkeling te beperken. Nu er een budgetcap op de motoren is, is dat niet meer nodig omdat de klanten niet voor de extra ontwikkeling hoeven te betalen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_159645070
quote:
'FIA stemt in met meer hoofdbescherming voor coureurs'

8:55 – De geheel open cockpit, zoals we deze sinds jaar en dag hebben in de Formule 1, lijkt te gaan verdwijnen. Volgens BBC Sport heeft de internationale autosportfederatie FIA ingestemd met de invoering van een systeem dat het hoofd van coureurs meer bescherming moet bieden bij ongelukken.



Naar verluidt ziet de FIA geen reden waarom deze extra vorm van bescherming voor coureurs niet kan worden geïntroduceerd en gaat het de komende periode, samen met de teams, de plannen concretiseren. Eén van de meest genoemde ontwerpen is de zogenaamde 'halo', zoals te zien is op bovenstaande foto.

Namens de GPDA, de Grand Prix Drivers' Association, liet preses Alexander Wurz onlangs weten zich sterk te maken voor meer hoofdbescherming. "Het onderzoek, verricht door de FIA, is afgerond en heeft een duidelijke oplossing naar voren gebracht. De coureurs vinden het tijd om deze oplossing door te voeren, uiterlijk in 2017", zei hij vorige maand, ook bij de BBC. Hij sprak daarbij de hoop uit dat iedereen snel op één lijn zou zitten. "Natuurlijk zijn er structurele veranderingen nodig aan het chassis. Maar als iedereen bijna een jaar de tijd heeft om hiervoor te zorgen, zie ik technische mensen niet tegen deze verbeteringen voor de veiligheid stemmen. Zeker gezien de ernstige ongelukken die we onlangs hebben gezien en geleid hebben tot verwondingen aan het hoofd. Alle coureurs, en ik ook, hopen dat het implementeren een formaliteit zal zijn."

De FIA is momenteel druk bezig met de reglementen voor 2017. Naar verluidt gaat de autosportfederatie ook afstappen van het omstreden systeem met tokens voor de power units. Momenteel mogen fabrikanten van power units maar een beperkt aantal verbeteringen per jaar doorvoeren aan de krachtbronnen.
Het ziet er niet uit.

Tevens denk ik niet dat met zo een constructie Bianchi het evengoed niet na had kunnen vertellen.
Bij Massa die die veer tegen zn porum kreeg is met zo een constructie de kans dat ie net eronderdoor of eroverheen gaat en alsnog tegen zn knar aan krijgt groter dan dat ie afketst op het ding.
Surtees had die band evengoed keihard op zn kop kunnen krijgen; ook met dat ding.

Ik zie hier totaal niets in. :N
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159645102
Beetje het idee van winterbanden en schijnveiligheid wat mij betreft.

Buiten dat moeten coureurs gewoon niet zeiken. Ze weten dat ze een gevaarlijk beroep hebben. Als je als angsthaas in je broek zit te schijten dan heb je het verkeerde vak gekozen. Coureurs van vroeger, toen het nog echte helden waren, lachen je keihard uit. Pussies }:|
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159645198
Hoe kom je met zo'n Halo in godsnaam die wagen in... Met een trapje? Erin getakeld worden? En als dat ding een tik krijgt en hij vervormt hoe kom je dan de wagen uit als die op z'n kant ligt en in de fik staat....
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_159645448
quote:
2s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:47 schreef Karstman het volgende:
Hoe kom je met zo'n Halo in godsnaam die wagen in... Met een trapje? Erin getakeld worden? En als dat ding een tik krijgt en hij vervormt hoe kom je dan de wagen uit als die op z'n kant ligt en in de fik staat....
Ik vermoed dat er of genoeg ruimte is aan de zijkanten, of dat je die samen met de headrest uit de wagen haalt. Headrest is op het plaatje het zwarte deel waar Blackberry opstaat. Goed op dit design LIJKT het vast te zitten aan de monocoque, Maar er is nog geen vaststaand design, want dat moet nog besproken worden
pi_159645526
Het probleem lijkt me dat je hiermee een stukje meer bescherming hebt van je hoofd, maar dat je dat alleen bereikt door een ander stukje veiligheid in te leveren, namelijk, hoe snel je uit de auto kan komen als die in de brand staat bijvoorbeeld.
  donderdag 4 februari 2016 @ 11:16:31 #141
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_159645952
Hij zit niet vast aan de monocoque, het is een soort van klep wat een scharnierpunt heeft achter het hoof van de coureur bij de luchtinlaat zeg maar.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_159646064
quote:
3s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Hij zit niet vast aan de monocoque, het is een soort van klep wat een scharnierpunt heeft achter het hoof van de coureur bij de luchtinlaat zeg maar.
Probleem is wel dat dat ding vrij breed is, en symetrisch...
Wanneer een auto op de kop ligt kan hij nu dus volledig op de kop blijven liggen. Zonder dat apparaat valt een auto altijd naar 1 kant, en kan de coureur altijd de auto verlaten. Nu kan ie klem zitten omdat er geen ruimte is.
  donderdag 4 februari 2016 @ 12:36:23 #143
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_159647881
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 11:22 schreef TagForce het volgende:

[..]

Probleem is wel dat dat ding vrij breed is, en symetrisch...
Wanneer een auto op de kop ligt kan hij nu dus volledig op de kop blijven liggen. Zonder dat apparaat valt een auto altijd naar 1 kant, en kan de coureur altijd de auto verlaten. Nu kan ie klem zitten omdat er geen ruimte is.
Volgens mij komt hij niet boven de luchtinlaat uit, dus dat lijkt me sterk
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_159648237
Net alsof ze ooit een ontwerp goedkeuren wat niet aan de bovenstaande eisen zou voldoen... Tuurlijk maken ze niet zulke debiele ontwerpfouten, zou wat zijn als je de auto niet meer uit kan als hij op z'n kop ligt...

En het is een render, die dikke stang in het midden en de 'visibility' naar de zijkanten lijkt mij ook wel beter moeten in een uiteindelijk ontwerp.
Jack does it in real time...
pi_159648636
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_159656322
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 12:50 schreef DeeBee het volgende:
Net alsof ze ooit een ontwerp goedkeuren wat niet aan de bovenstaande eisen zou voldoen... Tuurlijk maken ze niet zulke debiele ontwerpfouten, zou wat zijn als je de auto niet meer uit kan als hij op z'n kop ligt...

En het is een render, die dikke stang in het midden en de 'visibility' naar de zijkanten lijkt mij ook wel beter moeten in een uiteindelijk ontwerp.
Dit dus. Iedereen gaat hier de nadelen zitten bedenken vanaf een fotootje, maar dat ding zal eerst op alle mogelijke manieren worden getest. Er is niet dat wij kunnen bedenken waar zij het niet op zullen testen.

En nee, 100% veilig zal het niet zijn, zal het ook nooit worden, maar als het meer veiligheid biedt, dan biedt het meer veiligheid en valt er feitelijk bijzonder weinig tegenin te brengen.

Dat het ding spuuglelijk is, en dat is het, doet er verder weinig toe lijkt me.
pi_159656743
quote:
Het lijkt niet goed te gaan met zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher. Voormalig Ferrari-baas Luca di Montezemolo liet zich donderdag in Milaan ontvallen dat de laatste berichten over de gezondheid van de Duitser niet best zijn. Details over de conditie van Schumacher gaf hij daarbij niet.

Op de vraag of hij nieuws had over de toestand van Schumacher, was het antwoord van Di Montezemolo veelzeggend. "Ik hoor regelmatig nieuws over hem en helaas is dat niet goed", sprak hij.

De 68-jarige Italiaan voegde er, volgens de Gazzetta dello Sport met brok in zijn keel, aan toe: "Michael Schumacher was een geweldige coureur en we hebben zowel sportief als privé veel dingen met elkaar gedeeld. Maar het leven zit raar in elkaar. In zijn Formule 1-carrière heeft hij maar één ernstig ongeluk gehad, in 1999. Maar één ongelukje tijdens het skiën heeft hem geruïneerd", aldus de oud-teambaas van Ferrari.

Eind december 2013 raakte Schumacher zwaargewond bij een ski-ongeluk in de Franse Alpen. Hij werd maandenlang in een kunstmatig coma gehouden, sinds september 2014 werkt hij in eigen omgeving aan zijn herstel. Het management van Schumacher wil niet reageren op de uitlatingen van Di Montezemolo.
Begrijpelijk dat familie vrijwel niks loslaat, maar eigenlijk zou de rest het ook niet moeten doen..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_159657163
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 18:07 schreef franklop het volgende:

[..]

Begrijpelijk dat familie vrijwel niks loslaat, maar eigenlijk zou de rest het ook niet moeten doen..
Mwah, misschien als ze een keer zeggen hoe het precies gaat dat ze verder van het gezeur af zijn. Lijkt me fijner dan om de zoveel tijd onzin lezen die er over hem geschreven wordt.
pi_159657245
Inderdaad. Zou het met geld te maken hebben, sponsoren die 'm niet verlaten als hij nog aan het vechten is maar de relatie stopzetten als er geen toekomst meer in zit? :')

Nee dat lijkt me toch sterk en het is hun recht om het gewoon voor zich te houden en het is niet meer dan normaal ook. Maar als fan zou je toch wel meer willen weten. Vooral als derden zich erin gaan mengen, "ik weet wel wat maar ik zeg niet wat het is".

Blijf wel hopen dat hij er bovenop komt maar de kans wordt kleiner en kleiner denk ik. Helaas :(
pi_159657670
quote:
13s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:39 schreef Geralt het volgende:

[..]

Het ziet er niet uit.

Tevens denk ik niet dat met zo een constructie Bianchi het evengoed niet na had kunnen vertellen.
Bij Massa die die veer tegen zn porum kreeg is met zo een constructie de kans dat ie net eronderdoor of eroverheen gaat en alsnog tegen zn knar aan krijgt groter dan dat ie afketst op het ding.
Surtees had die band evengoed keihard op zn kop kunnen krijgen; ook met dat ding.

Ik zie hier totaal niets in. :N
Precies.. ik zie het ook als een compleet overbodig en nutteloos ding, veel te veel marge voor andere ongelukken, voor de 'what ifs' binnen de ongevallen.
Doe het dan anders en trek die neuzen gewoon weer wat hoger, zodat de auto's niet direct als schans over elkaar heen glijden. Daarbij zou eventueel een vin of staaf, tegen de rijrichting in geplaats kunnen worden, auto's en voorwerpen die over de auto glijden worden door de vin gelijk gestopt.



Beetje het idee van deze vleugels, maar dan verticaal, voor op de neus. Ziet er nog agressief uit ook denk ik ! 8-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')