Ik herken de situatie en dit is volgens mij de beste oplossing. Het is goed om met moeders en zussen buitenshuis af te spreken en een band op te bouwen. Mogelijk ziet die stiefvader hoe goed die band is en verandert hij. Maar tot die tijd lekker in z'n sop gaar laten koken.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:03 schreef DJKoster het volgende:
Met je man bespreken en samen beslissen welk contact jullie nog willen met zijn vader.
Eventueel ga jij niet/minder meer mee als hij zijn vader bezoekt en/of ga jij af en toe koffiedrinken in de stad met je schoonmoeder (als die band wel goed is).
In Nederland is contact met (schoon)familie niet altijd zo 'verplicht' als in sommige andere landen.
Ik heb nog nooit een forum gezien waar het kan.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:18 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Op andere forums kan dit gewoon.. en daar zijn ze ook erg actief. het is niet dat 't massaal gebeurd.
Besefte ineens dat m'n vriend dit zou kunnen lezen. Sorry! Ik wil de topic het liefst verwijderd hebben..quote:Op zondag 31 januari 2016 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
Vraag dan gewoon ook geen advies als je al je eigen posts weghaalt, de tering.
Je hoeft niet zo vervelend te doen. Haal het gewoon weg.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef Lienekien het volgende:
Ja hoor, en dan alles leeghalen.![]()
De OP.
[..]
Doe ik, hij staat er inmiddels alweer.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:07 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo vervelend te doen. Haal het gewoon weg.
3 miljard mensen met internettoegang kun dat lezen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Besefte ineens dat m'n vriend dit zou kunnen lezen. Sorry! Ik wil de topic het liefst verwijderd hebben..
En dan, dat maakt toch geen bal uit dat iemand het leest? Sowieso zijn er misschien wel honderden mensen die zich hierin herkennen en met een soortgelijk iets zitten.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Besefte ineens dat m'n vriend dit zou kunnen lezen. Sorry! Ik wil de topic het liefst verwijderd hebben..
Je hebt toch niks vervelends over je vriend gezegd?quote:Op zondag 31 januari 2016 16:06 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Mods en gebruikers begrijpen het prima. Maar de regels waar je mee instemde toen je hier posten zeggen nu eenmaal duidelijk dat je een openingspost niet mag verwijderen en dat die teruggezet zal worden als je dat toch probeert.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit niet op prijs stelt.. waarom begrijpt niemand dat? Zelfs mods niet, frusterend zeg.
Hoezo niet? Heb je dat al eens geprobeerd met je vriend samen.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:18 schreef Liefdevol. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit niet op prijs stelt.. waarom begrijpt niemand dat? Zelfs mods niet, frusterend zeg.
Thanks voor je advies, maar beter niet..
Dat begrijp ik. Het is al goed.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:24 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Mods en gebruikers begrijpen het prima. Maar de regels waar je mee instemde toen je hier posten zeggen nu eenmaal duidelijk dat je een openingspost niet mag verwijderen en dat die teruggezet zal worden als je dat toch probeert.
Helaas heb ik geen advies mbt je daadwerkelijke probleem. Religie afzweren is zeker geen optie?
Die man is niet goed snik. Ik ben serieus bang voor hem. Het is geen klein probleempje, ik laat voorlopig zoals het nu is totdat mijn vriend erover wilt praten. (en zoals een lid zei: z'n moeder steunen)quote:Op zondag 31 januari 2016 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo niet? Heb je dat al eens geprobeerd met je vriend samen.
Wellicht is het gewoon uit de wereld te helpen of enigzins te verbeteren zodat je in iedergeval normaal met elkaar om kan gaan daarna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |