Ik wilde het nog in het Limburgs doen, maar die hollanders snappen niets van de bazen taal die wij sprekenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Uiteraard man uiteraard. Hoorde je gister spreken in de WA maar helaas niet in Limburgs!![]()
Maar laten we fier zijn op Limburg. Daar horen de koempels bij!
Pikhouweel,quote:
Ik welquote:Op zondag 31 januari 2016 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde het nog in het Limburgs doen, maar die hollanders snappen niets van de bazen taal die wij sprekenLimburg
![]()
Koempels
Moet ik hieruit concluderen dat jij jezelf hollander noemtquote:
Oh shitquote:Op zondag 31 januari 2016 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet ik hieruit concluderen dat jij jezelf hollander noemt
Hollander willen zijnquote:
Met het huidige spel van Feyenoord snap ik wel dat je een beetje verward bent. Het is je vergeven.quote:
Je buiten de Randstad begeven uitgezonderd Zwollequote:Op zondag 31 januari 2016 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hollander willen zijn![]()
Geen Limburger willen zijn
Geen Limburger zijnx1000000000
Ja man Limburgers accepteren mij niet als Limburgerquote:Op zondag 31 januari 2016 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met het huidige spel van Feyenoord snap ik wel dat je een beetje verward bent. Het is je vergeven.
Ergens ook wel terecht als je er voor uit komt dat je voor Feyenoord bentquote:Op zondag 31 januari 2016 15:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja man Limburgers accepteren mij niet als Limburger
KAP NOU ESquote:Op zondag 31 januari 2016 15:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergens ook wel terecht als je er voor uit komt dat je voor Feyenoord bent
Het zit me best diep dat Feyenoord RJC kan helpen door van ADO te winnen, maarja als ze dat niet willen dan is dit terecht. Klappen na komen van de week wel als ze uit de beker worden geschopt!quote:
Pics van de eventuele pannenkoeken.quote:Op zondag 31 januari 2016 16:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb pannenkoekenmix, misschien ga ik ze zo maken.![]()
(Sorry)
Jij met je pannenkoekenquote:Op zondag 31 januari 2016 16:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb pannenkoekenmix, misschien ga ik ze zo maken.![]()
(Sorry)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |