Was het maar 0-0quote:Op zondag 31 januari 2016 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
Ik krijg spontaan een slappe van het Feyenoord Ado. Dik half uur gespeeld en nog altijd 0-0x10000
Feyenoordquote:
Tegen Feyenoord in de kuip, altijd makkelijkquote:
Sterfquote:Op zondag 31 januari 2016 15:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord in de kuip, altijd makkelijk
Na de reeks die ze al hebben neergezet en nu weer deze tussenstand kun je niets anders concluderen dan:quote:
quote:
Ik zou eens gaan praten met Kuyt, hij weet hoe je je voelt!quote:Op zondag 31 januari 2016 15:26 schreef Simterklaas het volgende:
Man man man, wat een treurige teamgenoten weer.
Ja roosje ik wil gewoon dat jij bij me bent en dat ik je kan beminnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wil je er dan suiker/stroop op?
[..]
Koempels hebben goed gestreden. Niks hoop, vastbijten en gaan! Koempel mentaliteit. Limburgquote:Op zondag 31 januari 2016 14:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals koempels betaamd. Altijd blijven vechten!
Eerst je maag beminnen met Roosjes pannenkoeken en daarna haar rosbief beminnenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja roosje ik wil gewoon dat jij bij me bent en dat ik je kan beminnen.
Deze baas weetquote:Op zondag 31 januari 2016 15:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Koempels hebben goed gestreden. Niks hoop, vastbijten en gaan! Koempel mentaliteit. Limburg
We zullen wel een paar pannenkoeken voor je bewaren. De mislukte.quote:Op zondag 31 januari 2016 15:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja roosje ik wil gewoon dat jij bij me bent en dat ik je kan beminnen.
Roosje <3quote:Op zondag 31 januari 2016 15:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst je maag beminnen met Roosjes pannenkoeken en daarna haar rosbief beminnen
Wel de rosbief heel laten! Anders moet Geerd boos wordenquote:Op zondag 31 januari 2016 15:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
We zullen wel een paar pannenkoeken voor je bewaren. De mislukte.
Als ik voor Feyenoord was zou ik meteen een fles wiskey tegen mijn lippen zetten.quote:
Uiteraard man uiteraard. Hoorde je gister spreken in de WA maar helaas niet in Limburgs!quote:Op zondag 31 januari 2016 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze baas weet![]()
Koempel = Strijd, vechtlust en nooit opgeven
quote:Op zondag 31 januari 2016 15:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
We zullen wel een paar pannenkoeken voor je bewaren. De mislukte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |