Deze man weet wederomquote:Op zondag 31 januari 2016 14:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op een pizza moet je het niet willen inderdaad, dat is afbraak aan het fenomeen pizza
Deze man kent de goede leeftquote:
Ziet er meer uit als een omelet met geklopte eitjesquote:
Dat is mijn big ass pancake recept met kaas en rosbief. Kijk hoe dik die pannenkoek isquote:Op zondag 31 januari 2016 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziet er meer uit als een omelet met geklopte eitjes
Heb ooit rosbief geprobeerd in een pannenkoek, eens maar nooit meer.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat is mijn big ass pancake recept met kaas en rosbief.
Wil je er dan suiker/stroop op?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Roosje zou je er iets voor voelen dat ik je kom opzoeken we pannenkoeken gaan eten?
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:08 schreef renwan het volgende:
GAAT HET HIER NOU WEER OVER PANNENKOEKEN?
Ik vroeg me af wat je bedoelde met die zin, draaide mijn hoofd naar links voor de foto, oja dat.quote:
Keihard!quote:
Hebben wij het nu over hetzelfdequote:
Jazekerquote:Op zondag 31 januari 2016 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben wij het nu over hetzelfde![]()
Daarbij: JAAAAAAAAAAA
WIE NIET SPRINGT DIE IS EEN JOOOOOODquote:
Zoals koempels betaamd. Altijd blijven vechten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Roda JCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |