Haar papa en broertjes toch wel zeker?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt alvast onwaarschijnlijk dat ze zelf het meesterbrein achter dit bedrog is.
Leuk ook om te zien hoe zenuwachtig ze was en de cameraman inzoomde op haar hand waar ze constant bezig was met haar ringquote:Op zondag 31 januari 2016 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uitstekend verhaal wel van Femke en papa. Geen speld tussen te krijgen.
Wat een slechte leugenaars.
De Koppenbergcross was 'nen piek, allez.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:56 schreef TheRipper het volgende:
Geweldig WK tot nu toe.
Ik ben benieuwd hoe Femke haar Koppenbergcross gaat verklaren.
Hopelijk kunnen Wout en Mathieu er ook een topshow van maken.
Is gewoon een sketch uit In de Gloria.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uitstekend verhaal wel van Femke en papa. Geen speld tussen te krijgen.
Wat een slechte leugenaars.
Aan zijn fysiek te zien ook niet vies van een beetje doping.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vertrouw die vader trouwens voor geen meter. Die heeft echt een onbetrouwbare rotkop.
Joh ze gaat er toch zelf zittenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Kut Sporza, leuk hoor om zo'n lief meisje aan een kruisverhoor bloot te stellen tot tranen toe.
Gelachen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Kut Sporza, leuk hoor om zo'n lief meisje aan een kruisverhoor bloot te stellen tot tranen toe.
Dat zo wie zo! petje af.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:02 schreef kaasplankje het volgende:
Kudo's voor de KBWB en de UCI dat ze dit openbaar gemaakt hebben.
Z'n kloppende piemeloris postte dat, laten we het hem vergeven.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Z'n kloppende piemeloris postte dat, laten we het hem vergeven.
Schuldig of onschuldig, het lijkt me logisch dat zo'n meisje van slag is en nerveus. Dat zegt niet veel. Qua argumenten van haar kant is het niet veel soeps verder, en haar vader/familie is natuurlijk niet te vertrouwen.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Leuk ook om te zien hoe zenuwachtig ze was en de cameraman inzoomde op haar hand waar ze constant bezig was met haar ringhele verhaal klopt van geen kant. Wel benieuwd naar een foto van de fiets waar het om gaat.
Sow Koekoekquote:Op zondag 31 januari 2016 12:07 schreef TheArt het volgende:
Hier haalt Eli dus de motivatie vandaan: https://www.instagram.com/puckmoonen/
En ja, ze is Nederlands.
Om de site van Sporza staan overigens nog meer filmpjes van het interview net op de tv was het maar een klein stukje. Die vader klopt van geen kant nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Schuldig of onschuldig, het lijkt me logisch dat zo'n meisje van slag is en nerveus. Dat zegt niet veel. Qua argumenten van haar kant is het niet veel soeps verder, en haar vader/familie is natuurlijk niet te vertrouwen.
Waarom verschoot ze ervan dat ze die fiets zag staan?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:33 schreef marcodej het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2560310
Daar is al heel veel over gezegd, de fietsen van Cancellara is al meermaals onderzocht en nooit is er iets gevonden.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zo wie zo! petje af.
Ik heb vanmorgen wat Cancellara Youtube analyse filmpjes zitten kijken, en daar kijk je nu dan toch met wat andere ogen naar. Zitten beslist een paar rare en onnodige hand verplaatsingen bij.
Maar we zullen vanmiddag, vanavond voor mij, zien wie er op minuten gereden gaat worden of vroegtijdig uit koers stappen.
Motortje was natuurlijk anaal ingebracht voor de ultieme rit.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar is al heel veel over gezegd, de fietsen van Cancellara is al meermaals onderzocht en nooit is er iets gevonden.
Wel buzz hier moet ik je gelijk in geven...Vooral hoe soepel en zonder enige moeite hij lijkt weg te rijden wekt toch een beetje een vraagteken op...Maar anderzijds is Cancellara natuurlijk van wereldklasse..Ach ja hopen dat ze nu hun ogen openen en toch zeker bij de 'grote' koersen hier toch meer op gaan controleren.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen wat Cancellara Youtube analyse filmpjes zitten kijken, en daar kijk je nu dan toch met wat andere ogen naar. Zitten beslist een paar rare en onnodige hand verplaatsingen bij.
Ik blijf het onbestaanbaar vinden.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Positieve van dit alles is dat men geen reden meer heeft om er lacherig over te doen.
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:33 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik blijf het onbestaanbaar vinden.
Alle commotie om een fiets van een jongen maakt het alleen naar schijnerder.
Ze heeft er niet eens mee gewonnen of het podium gehaald, gerrum!quote:Op zondag 31 januari 2016 13:33 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik blijf het onbestaanbaar vinden.
Alle commotie om een fiets van een jongen maakt het alleen maar schijnerder.
Veel te simpel ook om zoiets te zeggen over een van de beste renners ooit.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar is al heel veel over gezegd, de fietsen van Cancellara is al meermaals onderzocht en nooit is er iets gevonden.
Dit heb ik al een paar keer langs zien komen op HLN, vies volkje die Belgies.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
Wat dat betreft kunnen ze beter eens een kijkje nemen bij de fietsen van Mathieu.
Waarom zouden ze een landgenoot zo afvallen?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit heb ik al een paar keer langs zien komen op HLN, vies volkje die Belgies.
Zelfde verhaal met Verstappen, geen idee.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een landgenoot zo afvallen?
Hij komt alleen maar om ons Ajaxieden te trollen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:45 schreef DeeBee het volgende:
Ow, Cavaliers is ook gearriveerd hoor. Nog een Colombiaanse afvaardiging vandaag?
Die verklaring zie ik ook nog wel als enigszins plausibel hoorquote:
Een of andere amateurvriend heeft de connecties om dat motortje in z'n fiets te laten bouwen, neemt dat ding mee naar het WK-parcours, zet hem in de materiaalzone van Femke en dat apparaat wordt gespot door de controleurs. Goed scenario.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die verklaring zie ik ook nog wel als enigszins plausibel hoor
Ik zeg dan ook niet dat ik het verhaal per definitie geloof. Alleen dat het niet totaal uit de lucht gegrepen lijkt in mijn ogen. Laat ik het zo zeggen, ik denk dat er een kans(je, met de nadruk op je) bestaat dat het echt zo is gegaan.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Een of andere amateurvriend heeft de connecties om dat motortje in z'n fiets te laten bouwen, neemt dat ding mee naar het WK-parcours, zet hem in de materiaalzone van Femke en dat apparaat wordt gespot door de controleurs. Goed scenario.
Maar dan zou de fiets anders afgesteld zijn dan haar overige fietsen. Zou wel heel toevallig zijn als Femke en die jongen exact dezeflde afstelling van zadel, stuur, enz. hebben.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat ik het verhaal per definitie geloof. Alleen dat het niet totaal uit de lucht gegrepen lijkt in mijn ogen. Laat ik het zo zeggen, ik denk dat er een kans(je, met de nadruk op je) bestaat dat het echt zo is gegaan.
Dit soort dingen zijn allemaal te controleren.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:56 schreef Tommeke het volgende:
Cancellara versnelde op de Muur precies al vlak voor dat shot begon. Toch zijn die beweginkjes wel wat raar.
Anderzijds reed hij toen met SRAM. Daar voorstaat een heel klein tikje om zwaarder te schakelen.
Dat verhaal van die Femke is complete lulkoek, wat haar vast door haar omgeving wordt opgedragen om te vertellen, arme meid. Ze moeten gewoon ff checken of de afstelling en onderdelen gelijk zijn aan haar andere fietsen...
Ze zegt trouwens dat ze die fiets verkocht heeft aan die vriend van haar, maar die fiets is gewoon eigendom van haar team. En wat deed die vriend toen hij z'n fiets niet zag staan waar hij hem neerzette? Het lijkt me niet een fiets die je zomaar ff ergens neerkwakt.
En als het echt de fiets van die kerel was, zou hij er dan ook exact dezelfde dure wedstrijdwielen en wedstrijd tubes (die slijten als een gek en ontzettend duur zijn) om hebben? Lijkt me niet als je er alleen maar een beetje op toert
Dat zouden haar mechaniekers toch ook moeten zien?
Half drie interview Gert en Van den Driessche...althans dat beloofde Gert.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat de NOS ook nog voorbeschouwen of is het om 14:55 naar Zolder schakelen?
Femke lacht, draait zich om en loopt weg. Gertjequote:Op zondag 31 januari 2016 14:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Half drie interview Gert en Van den Driessche...althans dat beloofde Gert.
Dat zou nog niet waterdicht zijn. Renners in het veld wisselen steeds van fiets, en in de hectiek is het relatief simpel 1 met motor tussen de controles door te wisselen. Zou niet eens in de finale hoeven.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:50 schreef poiuytr het volgende:
Worden fietsen eigenlijk altijd standaard gecontroleerd voor de start (niet op motors)? Wellicht in de toekomst fietsen aanmelden als dit al niet gedaan wordt?
Je zou zo'n wisselzone kunnen omheinen met een hoog hek en door UCI commissarissen laten "bewaken".quote:Op zondag 31 januari 2016 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zou nog niet waterdicht zijn. Renners in het veld wisselen steeds van fiets, en in de hectiek is het relatief simpel 1 met motor tussen de controles door te wisselen. Zou niet eens in de finale hoeven.
Zelfde als met wegwielrennen. In de eerste uren vd wedstrijd kan men een belangrijke man even een tijdje op een fiets met motor zetten en zo de benen sparen voor de finale.
http://cyclingtips.com/20(...)the-vuelta-a-espana/
Juist ja, Niels.quote:
quote:Het team van Van den Driessche, dat ironisch genoeg de naam ‘Kleur op Maat - No Drugs’ draagt, distantieerde zich gisteren van de feiten. “Wij zijn ook slachtoffer in deze zaak”, zegt voorzitter Iwan Gevers. “Wij geven verschillende frames aan onze renners in bruikleen, maar hebben uiteraard geen controle op wat daar verder mee gebeurt. Of dit strookt met de Femke Van Den Driessche die ik ken? Ik ken haar als iemand die sterk onder de invloed staat van haar familie.” Tegen broer Niels Van Den Driessche loopt op dit moment overigens een schorsing wegens dopinggebruik.
In het veld wel, op de weg wordt dat lastiger zeker bij kleinere koersen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je zou zo'n wisselzone kunnen omheinen met een hoog hek en door UCI commissarissen laten "bewaken".
Denk dat het eenvoudig te controleren is aan de hand van framenummers die je aanmeldt voor een race.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zou nog niet waterdicht zijn. Renners in het veld wisselen steeds van fiets, en in de hectiek is het relatief simpel 1 met motor tussen de controles door te wisselen. Zou niet eens in de finale hoeven.
Zelfde als met wegwielrennen. In de eerste uren vd wedstrijd kan men een belangrijke man even een tijdje op een fiets met motor zetten en zo de benen sparen voor de finale.
http://cyclingtips.com/20(...)the-vuelta-a-espana/
Bij de weg is het inderdaad erg lastig.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
In het veld wel, op de weg wordt dat lastiger zeker bij kleinere koersen.
+ verzegeling/merken door UCI na goedkeuring.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Denk dat het eenvoudig te controleren is aan de hand van framenummers die je aanmeldt voor een race.
Zou wat zijn als die vandaag opeens geen deuk in een pakje boter rijdtquote:Op zondag 31 januari 2016 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
Wat dat betreft kunnen ze beter eens een kijkje nemen bij de fietsen van Mathieu.
Ik dacht van wel, maar dat was Andy Dufresne uit The Shawshank Redemptionquote:Op zondag 31 januari 2016 14:21 schreef Wombcat het volgende:
André Dufraisse had ik nog nooit van gehoord
Ik denk dat die nooit wereldkampioen veldrijden is geweest.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar dat was Andy Dufresne uit The Shawshank Redemption
Moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op zondag 31 januari 2016 14:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik dacht van wel, maar dat was Andy Dufresne uit The Shawshank Redemption
Ja, tenzij Mathieu en Lars falen.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:24 schreef poiuytr het volgende:
Zin aan de cross, gaan jullie op den belg kijken?
dat heeft gert dus geregeld!quote:Op zondag 31 januari 2016 14:42 schreef Wombcat het volgende:
Femke nu bij de NOS, maar da's het interview van VRT.
Gert had gedacht dat ze nog gewoon in het rennerskwartier zou zijn?quote:Op zondag 31 januari 2016 14:43 schreef Szura het volgende:
We hopen Femke voor de microfoon te krijgen zei hij nog
Ook nieuw voor mij.quote:Op zondag 31 januari 2016 14:45 schreef Mani89 het volgende:
VDP naar Sky, dat gerucht kende ik nog niet.
quote:Op zondag 31 januari 2016 14:45 schreef Mani89 het volgende:
VDP naar Sky, dat gerucht kende ik nog niet.
Lekkere ploegen heeft hij interesse in zegquote:Op zondag 31 januari 2016 14:49 schreef Aguero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://i.imgur.com/Fv5r3iC.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |