Haar papa en broertjes toch wel zeker?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt alvast onwaarschijnlijk dat ze zelf het meesterbrein achter dit bedrog is.
Leuk ook om te zien hoe zenuwachtig ze was en de cameraman inzoomde op haar hand waar ze constant bezig was met haar ringquote:Op zondag 31 januari 2016 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uitstekend verhaal wel van Femke en papa. Geen speld tussen te krijgen.
Wat een slechte leugenaars.
De Koppenbergcross was 'nen piek, allez.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:56 schreef TheRipper het volgende:
Geweldig WK tot nu toe.
Ik ben benieuwd hoe Femke haar Koppenbergcross gaat verklaren.
Hopelijk kunnen Wout en Mathieu er ook een topshow van maken.
Is gewoon een sketch uit In de Gloria.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uitstekend verhaal wel van Femke en papa. Geen speld tussen te krijgen.
Wat een slechte leugenaars.
Aan zijn fysiek te zien ook niet vies van een beetje doping.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vertrouw die vader trouwens voor geen meter. Die heeft echt een onbetrouwbare rotkop.
Joh ze gaat er toch zelf zittenquote:Op zondag 31 januari 2016 13:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Kut Sporza, leuk hoor om zo'n lief meisje aan een kruisverhoor bloot te stellen tot tranen toe.
Gelachen.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Kut Sporza, leuk hoor om zo'n lief meisje aan een kruisverhoor bloot te stellen tot tranen toe.
Dat zo wie zo! petje af.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:02 schreef kaasplankje het volgende:
Kudo's voor de KBWB en de UCI dat ze dit openbaar gemaakt hebben.
Z'n kloppende piemeloris postte dat, laten we het hem vergeven.quote:
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Z'n kloppende piemeloris postte dat, laten we het hem vergeven.
Schuldig of onschuldig, het lijkt me logisch dat zo'n meisje van slag is en nerveus. Dat zegt niet veel. Qua argumenten van haar kant is het niet veel soeps verder, en haar vader/familie is natuurlijk niet te vertrouwen.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:54 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Leuk ook om te zien hoe zenuwachtig ze was en de cameraman inzoomde op haar hand waar ze constant bezig was met haar ringhele verhaal klopt van geen kant. Wel benieuwd naar een foto van de fiets waar het om gaat.
Sow Koekoekquote:Op zondag 31 januari 2016 12:07 schreef TheArt het volgende:
Hier haalt Eli dus de motivatie vandaan: https://www.instagram.com/puckmoonen/
En ja, ze is Nederlands.
Om de site van Sporza staan overigens nog meer filmpjes van het interview net op de tv was het maar een klein stukje. Die vader klopt van geen kant nee.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Schuldig of onschuldig, het lijkt me logisch dat zo'n meisje van slag is en nerveus. Dat zegt niet veel. Qua argumenten van haar kant is het niet veel soeps verder, en haar vader/familie is natuurlijk niet te vertrouwen.
Waarom verschoot ze ervan dat ze die fiets zag staan?quote:Op zondag 31 januari 2016 12:33 schreef marcodej het volgende:
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2560310
Daar is al heel veel over gezegd, de fietsen van Cancellara is al meermaals onderzocht en nooit is er iets gevonden.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat zo wie zo! petje af.
Ik heb vanmorgen wat Cancellara Youtube analyse filmpjes zitten kijken, en daar kijk je nu dan toch met wat andere ogen naar. Zitten beslist een paar rare en onnodige hand verplaatsingen bij.
Maar we zullen vanmiddag, vanavond voor mij, zien wie er op minuten gereden gaat worden of vroegtijdig uit koers stappen.
Motortje was natuurlijk anaal ingebracht voor de ultieme rit.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar is al heel veel over gezegd, de fietsen van Cancellara is al meermaals onderzocht en nooit is er iets gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |