Als je een punt zou hebben zou je het kunnen onderbouwen. Geef eens een voorbeeld dan?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Valt niets aan te onderbouwen, want zoals ik al zei, soms is het gewoon een kwestie van om je heen kijken.
En toch gaat het bedrijf naar de kloten wanneer je de schoonmaker als CEO benoemt.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het klopt deels wel, vergelijk het met een bedrijf. Het management wat zich verdiept in cijfertjes en spreadsheets hoe alles beter moet, maar intussen geen kennis hebben van wat er op de werkvloer speelt.
Alleen leidt dat dan tot een anekdotisch wereldbeeld hè. Heb je soms gelijk, soms niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:22 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Komt omdat die zogenaamde 'intellectuelen' gemanipuleerd worden in hun denken, op de universiteiten. En lager opgeleiden de wereld gewoon neutraler en met minder opsmuk zien + vaak de werkelijkheid van dichtbij meemaken door zelf in bepaalde stadsdelen te wonen.
Ik als simpele PVV'er zei 2 jaar geleden al dat terugkerende Jihadstrijders een groot gevaar vormen en werd uitgelachen door de elite.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
En wat komt er nu precies allemaal uit? Graag harde cijfers, niet alleen wat je op SBS Shownieuws hebt gezien.
Is dat ooit eens gebeurd? Voorbeeld graag.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
En toch gaat het bedrijf naar de kloten wanneer je de schoonmaker als CEO benoemt.
Hadden ze gewoon hun best moeten doen op school, in plaats van de hele tijd alles verzieken omdat school kut is.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:10 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat een minachting weer voor lageropgeleiden.
Dat is wat de gevestigde partijen hebben gedaan en nog steeds doen. En daarom falen ze. Hard.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
En toch gaat het bedrijf naar de kloten wanneer je de schoonmaker als CEO benoemt.
Is toch logisch dat als je ergens tussenin staat, je er meer van oppakt dan het te moeten lezen vanuit een krant/boek?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als je een punt zou hebben zou je het kunnen onderbouwen. Geef eens een voorbeeld dan?
En toch zie ik dat niet zo gauw gebeuren in Nederland. Een burgeroorlog. Wat dat betreft zijn we hier echt zo'n land dat dat soort dansjes meestal wel weer ontspringt.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:26 schreef Aloulu het volgende:
Burgeroorlog in the making....als zijnde een Ali weet ik gelukkig al heel goed mijn plaats.
Naief zal ik niet zijn in ieder geval![]()
Of ze wilden een vak leren? Stratenmaker is ook een eervol beroep.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hadden ze gewoon hun best moeten doen op school, in plaats van de hele tijd alles verzieken omdat school kut is.
"Een groot gevaar". "Een enorm probleem". Ja ja. Dat is een beetje het punt met jullie. Harde getallen doen jullie niet aan.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik als simpele PVV'er zei 2 jaar geleden al dat terugkerende Jihadstrijders een groot gevaar vormen en werd uitgelachen door de elite.
Ik zei als simpele PVV'er een half jaar geleden als dat een verzorgingsstaat niet samengaat met enorme immigratie en werd uitgelachen door de intellectuelen.
Ik zei als simpele PVV'er een half jaar geleden als dat als je enorme aantallen mensen uit landen met een middeleeuwse cultuur hier laat wonen dat voor enorme problemen gaat zorgen en werd toen uitgelachen door de intellectuelen.
Zo kan ik nog wel 10 dingen opnoemen maar dit is wel even genoeg.
Niet voor niks worden tijdens revoluties de intellectuelen als eerste achter slot en grendel gezet, met hun leugenachtige ideeën.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik als simpele PVV'er zei 2 jaar geleden al dat terugkerende Jihadstrijders een groot gevaar vormen en werd uitgelachen door de elite.
Ik zei als simpele PVV'er een half jaar geleden als dat een verzorgingsstaat niet samengaat met enorme immigratie en werd uitgelachen door de intellectuelen.
Ik zei als simpele PVV'er een half jaar geleden als dat als je enorme aantallen mensen uit landen met een middeleeuwse cultuur hier laat wonen dat voor enorme problemen gaat zorgen en werd toen uitgelachen door de intellectuelen.
Zo kan ik nog wel 10 dingen opnoemen maar dit is wel even genoeg.
De zelfbenoemde intellectuelen wachten af wat hun kwaliteitskrantje schrijft en papegaaien dat zonder erbij na te denken.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:22 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Komt omdat die zogenaamde 'intellectuelen' gemanipuleerd worden in hun denken, op de universiteiten. En lager opgeleiden de wereld gewoon neutraler en met minder opsmuk zien + vaak de werkelijkheid van dichtbij meemaken door zelf in bepaalde stadsdelen te wonen.
Ach de types die nu geert geert geert op facebook posten, het is een beetje als naar de artis gaan. Het maakt het leven iig wat kleurrijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind de dingen die hij zegt ook idioot. Net zoals z'n kapsel. Maar denk toch dat het een slimme man is.
Het is ook bijzonder om te zien hoe zijn volgers hem verheerlijken... Ze zien in hem de oplossing, de grote Geerd.
quote:Op zondag 31 januari 2016 13:28 schreef BoneThugss het volgende:
Goed topic. Ik zie goede argumenten langs komen!
Nee, natuurlijk zijn daar geen voorbeelden van. Geen een bedrijf zal z'n schoonmaker immers CEO maken. Moet ik je nou echt gaan uitleggen waarom niet?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is dat ooit eens gebeurd? Voorbeeld graag.
He wat?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:28 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat is wat de gevestigde partijen hebben gedaan en nog steeds doen. En daarom falen ze. Hard.
Zal ook niet gebeuren. Alleen deheer Wilders wil zijn volgelingen een flinke lap vlees voorhouden met grootspraak als revolte. Hijzelf weet wel dat het bullshit is maar er zijn volgelingen die er dan echt in gaan geloven. Dat kan toch wel nare gevolgen hebben, alhoewel geen burgeroorlog natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
En toch zie ik dat niet zo gauw gebeuren in Nederland. Een burgeroorlog. Wat dat betreft zijn we hier echt zo'n land dat dat soort dansjes meestal wel weer ontspringt.
In Frankrijk zie ik het eerder gebeuren.
Aha. Nooit geprobeerd dus het kan niet?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk zijn daar geen voorbeelden van. Geen een bedrijf zal z'n schoonmaker immers CEO maken. Moet ik je nou echt gaan uitleggen waarom niet?
De grote issues, problemen en uitdagingen hebben niet zo heel veel te maken met schoonmaker Piet die de nieuwe bezem kut vindt vegen. Beleid bepalen moet je niet laten doen door mensen die dat helemaal niet kunnen overzien.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Is toch logisch dat als je ergens tussenin staat, je er meer van oppakt dan het te moeten lezen vanuit een krant/boek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |