11.000 ¤ aan boodschappen uitgeven en meer dan 120 ¤ bijbetalen, du_ke.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik wil ook een meerderheid van de zegels. Heb nog steeds niet mijn complete bestekset van de Appie H.
dat is als je 8x die hele set wil...quote:Op zondag 31 januari 2016 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
11.000 ¤ aan boodschappen uitgeven en meer dan 120 ¤ bijbetalen, du_ke.
Nee dat zeggen we niet, we zeggen dat het overgrote deel van de PVV-aanhang laagopgeleid is.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat maak ik er niet van. Dat doen de mensen hier die doen alsof elke lageropgeleide een wilders fan is.
Straatwijs? Wat, je had dus geen baan en genoeg tijd om de hele dag in het park bier te gaan drinken? Volgende keer dus een kabinet bestaande uit zwervers?quote:
Het echte leven is in je voortuin, met een halve liter erbij...quote:Op zondag 31 januari 2016 13:42 schreef Re het volgende:
Het echte leven is op straat, vandaar dat al die hangjongeren daar zitten
En zonder voldoende zegels lukt dat nooit.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
11.000 ¤ aan boodschappen uitgeven en meer dan 120 ¤ bijbetalen, du_ke.
Bestek voor 8 personen idd, dat bedoel je?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat is als je 8x die hele set wil...
De ware aard komt boven.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:45 schreef Jigzoz het volgende:
Zo zo... De PVV toont zich weer eens een stapje fascistischer?
Ja maar het volk wil het hoor! Iedereen weet toch wel dat 40 zetels het nieuwe 75+1 is?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:45 schreef Jigzoz het volgende:
De PVV is de enige partij die fascistische immigranten tegen wil houden. Het zijn juist de progressieven die heimelijk fascistisch zijn.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:45 schreef Jigzoz het volgende:
Bedoel je niet de binnengrenzen toevallig? Makkelijk anders dat afschuiven.quote:Op zondag 31 januari 2016 12:53 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Als de buitengrenzen gewoon volgens de verdragen bewaakt waren geweest was er nu niets aan de hand.
probleem is dat je dat alleen kan constateren als je intellectueel bentquote:Op zondag 31 januari 2016 13:45 schreef Jigzoz het volgende:
Als Wilders straks onze Führer is hoeft niemand meer te werken! Gratis geld voor iedereen, behalve voor moslims.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:47 schreef Rezania het volgende:
Een paar straatwijze mensen voor dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, als GL stemmer acht ik mij niet slimmer dan de gemiddelde Nederlander. Als het om mijn vakgebied gaat zal ik meer weten dan de gemiddelde Nederlander. En dat is voor mij het belangrijkste omdat dat ik daarmee mijn inkomen veilig kan stellen(zolang de gezondheid dat toelaat natuurlijk). Niet meer dan dat.quote:
hoho dit is veel te genuanceerd voor onze pvv-stemmers... niet zo logisch en weldenkend doen...quote:Op zondag 31 januari 2016 13:49 schreef Cherna het volgende:
[..]
Hmm, als GL stemmer acht ik mij niet slimmer dan de gemiddelde Nederlander. Als het om mijn vakgebied gaat zal ik meer weten dan de gemiddelde Nederlander. En dat is voor mij het belangrijkste omdat dat ik daarmee mijn inkomen veilig kan stellen(zolang de gezondheid dat toelaat natuurlijk). Niet meer dan dat.
Zoek professionele hulpverlening die kan je eventueel helpen bij dit onverwerkte trauma.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad, dat fucking gejank de hele tijd over hoe oneerlijk hun leven is. Ken dat PVV-volk nog wel van vroeger op school. Elke les de boel verneuken, de leraar zieken, geen fuck geven om alles. En ja, dan krijg je een kutbaan en nu is alles oneerlijk en de schuld van de Marokkanen / Grieken / asielzoekers..
Generaliseren, racisme. Goed bezig.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:47 schreef Rezania het volgende:
Een paar straatwijze mensen voor dit topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
racisme?quote:Op zondag 31 januari 2016 13:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Generaliseren, racisme. Goed bezig.
Discriminatie is het dan.quote:Op zondag 31 januari 2016 13:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Generaliseren, racisme. Goed bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |