abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159536410
quote:
Het wordt premier Wilders of ‘revolte’

PVV in Europa Wilders trof zijn anti-Europese collega’s vrijdag in Milaan. „De waarheid ligt aan onze kant. Wen er maar aan.”

Echte zetelaantallen of regeringsmacht deden er even niet toe. Zes politieke leiders van anti-Europese en anti-migratiepartijen waren op donderdag en vrijdag bij elkaar in Milaan voor de eerste jaarvergadering van hun anti-EU-fractie in het Europees Parlement – en ze gingen met elkaar, het publiek en de pers om alsof zij nú al de politieke winnaars zijn in hun land.

Als ik straks de grootste ben en andere politici willen niet met mij samenwerken”, zei PVV-leider Geert Wilders op de persconferentie na afloop, „dan zullen de mensen dat niet accepteren. Dan komt er een revolte. Wij laten dat niet gebeuren.” Marine Le Pen van het Franse Front National, naast hem, knikte: zo is het.

De anti-Europese fractie, ‘Europa van Naties en Vrijheid’, werd in juni vorig jaar opgericht. Behalve de PVV en het Front National zitten ook het Oostenrijkste FPÖ, Lega Nord, Vlaams Belang en het Poolse Congres voor Nieuw Rechts (KNP) erin. Zij beleven hun ‘patriottische lente’, zoals Wilders het noemt. Door de onrust over de vluchtelingen die naar Europa komen, groeit de aanhang van politieke partijen die tegen de EU en tegen migratie zijn.

En dus was de stemming op de persconferentie triomfantelijk. „De waarheid ligt niet altijd in het midden”, zei Wilders, als citaat van de Italiaanse schrijfster Oriana Fallaci die hem had geďnspireerd, zei hij, met haar kritische boeken over de islam. „De waarheid ligt aan onze kant. Wen er maar aan.”

Toch was de jaarvergadering geen feestelijke bijeenkomst. In de toespraken op donderdag, waarbij Wilders zich had laten vervangen door Europarlementariër Marcel de Graaff, zat veel verongelijktheid – ze zíjn geen nazi’s en ze zíjn niet gek. „Wij zijn juist normaal”, zei Matteo Salvini van gastheer Lega Nord.
http://www.nrc.nl/handels(...)s-of-revolte-1586054

Door de nieuwsberichten van verkrachtingen, aanrandingen en andere zedenzaken in AZC's is dit nieuws er wat doorheen geglipt.

Wat denken jullie. Als de elite de PVV weer boycot terwijl die op 40 Kamerzetels staan, de vluchtelingen nog massaal binnenkomen, wat dan?

Uiteindelijk is de democratische staatsvorm niet in beton gegoten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2016 11:59:22 ]
pi_159536458
Helemaal van lotje getikt. _O- Of verwacht hij dat deze mensen een revolutie in gaan zetten:

Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_159536501
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:01 schreef Rezania het volgende:
Helemaal van lotje getikt. _O- Of verwacht hij dat deze mensen een revolutie in gaan zetten:

[ afbeelding ]
Die is daar nog te snugger voor. Het zijn meer de figuren met mooie spandoeken vol spelfouten waar Wilders het van moet hebben _O-
pi_159536505
Blijkbaar zijn de PVV aanhangers volgens Wilders wat agressiever en ondemocratischer dan de PvdA aanhangers.
pi_159536531
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:03 schreef Wespensteek het volgende:
Blijkbaar zijn de PVV aanhangers volgens Wilders wat agressiever en ondemocratischer dan de PvdA aanhangers.
Dat lijkt me ook vrij logisch.
pi_159536536
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die is daar nog te snugger voor. Het zijn meer de figuren met mooie spandoeken vol spelfouten waar Wilders het van moet hebben _O-
En dan huilen als er ze een tegenprotest tegenkomen. :') Nee, een revolutie a la Egypte zie ik hier echt niet gebeuren, hooguit wat tokkies op het malieveld die iedereen na een paar dagen weer is vergeten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 31 januari 2016 @ 12:05:34 #7
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_159536539
Hoe wil de PVV daadwerkelijk die zetels gaan vullen dan? Met mensen die op hen gestemd hebben? Lekker kabinet heb je dan :')
Allemaal het IQ van een kamerplant
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  zondag 31 januari 2016 @ 12:05:38 #8
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_159536540
Goed, maar weer een gedicht dan.

Dit is wat er komt van nationalisme.
DULCE ET DECORUM EST(1)

Bent double, like old beggars under sacks,
Knock-kneed, coughing like hags, we cursed through sludge,
Till on the haunting flares(2) we turned our backs
And towards our distant rest(3) began to trudge.
Men marched asleep. Many had lost their boots
But limped on, blood-shod. All went lame; all blind;
Drunk with fatigue; deaf even to the hoots(4)
Of tired, outstripped(5) Five-Nines(6) that dropped behind.
Gas!(7) Gas! Quick, boys! – An ecstasy of fumbling,
Fitting the clumsy helmets(8) just in time;
But someone still was yelling out and stumbling,
And flound'ring like a man in fire or lime(9) . . .
Dim, through the misty panes(10) and thick green light,
As under a green sea, I saw him drowning.
In all my dreams, before my helpless sight,
He plunges at me, guttering,(11) choking, drowning.
If in some smothering dreams you too could pace
Behind the wagon that we flung him in,
And watch the white eyes writhing in his face,
His hanging face, like a devil's sick of sin;
If you could hear, at every jolt, the blood
Come gargling from the froth-corrupted lungs,
Obscene as cancer, bitter as the cud(12)
Of vile, incurable sores on innocent tongues,
My friend, you would not tell with such high zest(13)
To children ardent(14) for some desperate glory,
The old Lie; Dulce et Decorum est
Pro patria mori.(15)

Wilfred Owen
Thought to have been written between 8 October 1917 and March, 1918
Op het scherp van de snede.
pi_159536618
Ah het ridiculiseren van mensen die wilders stemmen om welke uiteenlopende reden is begonnen.

Nou, hier hebben we er een. Ik ben geen pvver, een vrijdenker, ik geloof niet dat wilders een leider is nog vind ik dat hij lang aan moet blijven. Maar als er nu iemand is die als een megafoon kan fungeren, om uit die verdomde tyrannieke tyfus EU te komen en terug naar huis, diplomatiek van naties, eerlijke verdragen, eigen wet en recht terug. Dan is alleen wilders daar een mogelijkheid naar.

Geen enkel andere zelfverklaarde vertegenwoordiger is daar bereid toe, in tegenstelling roeien die rustig verder de waterval af.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_159536626
welke staatsvorm vind jij dan wel okee, TS?
pi_159536627
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:05 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook vrij logisch.
Dat kan maar ik denk niet dat ze het zelf bedacht zouden hebben als Wilders nu niet alvast deze voorzet had gegeven. Best slim van hem om hier nu alvast over te beginnen al is het weinig democratisch.
  zondag 31 januari 2016 @ 12:10:25 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159536649
quote:
Door de nieuwsberichten van verkrachtingen, aanrandingen en andere zedenzaken in AZC's is dit nieuws er wat doorheen geglipt.
Topic is in de OP alweer verziekt. Well done.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159536653
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:08 schreef Peachbird het volgende:
Ah het ridiculiseren van mensen die wilders stemmen om welke uiteenlopende reden is begonnen.

Nou, hier hebben we er een. Ik ben geen pvver, een vrijdenker, ik geloof niet dat wilders een leider is nog vind ik dat hij lang aan moet blijven. Maar als er nu iemand is die als een megafoon kan fungeren, om uit die verdomde tyrannieke tyfus EU te komen en terug naar huis, diplomatiek van naties, eerlijke verdragen, eigen wet en recht terug. Dan is alleen wilders daar een mogelijkheid naar.

Geen enkel andere zelfverklaarde vertegenwoordiger is daar bereid toe, in tegenstelling roeien die rustig verder de waterval af.
Wilders is er in dit geval zelf mee begonnen. Verder lijk je wel erg op een PVV aanhanger en steun je hem blijkbaar ook, wat is volgens jou een PVV aanhanger?
  zondag 31 januari 2016 @ 12:10:54 #14
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_159536657
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:10 schreef Dven het volgende:

[..]

Topic is in de OP alweer verziekt. Well done.
:( Het mag weer niet gezegd worden zeker!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_159536663
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:08 schreef Wespensteek het volgende:

[..]
weinig democratisch.
-
  zondag 31 januari 2016 @ 12:11:13 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159536664
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

:( Het mag weer niet gezegd worden zeker!
ok jan
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_159536668
Laten wij wel wezen, het huidigge incompetente zooitje zit er alleen voor zichzelf, alleen Wilders is niet de oplossing.
pi_159536669
Om Wilders maak ik mij niet zo druk, wel om zijn fanclub...
pi_159536679
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:10 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wilders is er in dit geval zelf mee begonnen. Verder lijk je wel erg op een PVV aanhanger en steun je hem blijkbaar ook, wat is volgens jou een PVV aanhanger?
Ik steun wilders als megafoon van het volk, voor zijn eigen programmas mbt israelische affiliaties zal hij nooit steun krijgen. Ook van mij niet. (en ik ben dan nog joods ook, go figure)
-
pi_159536688
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:11 schreef Dven het volgende:

[..]

ok jan
Maak er sjonnie van svp :')
pi_159536691
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Ook zonder wilders maak ik me zorgen om de fanclub.... Daar heeft WIlders niet zoveel mee te maken.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 31 januari 2016 @ 12:13:05 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_159536707
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:12 schreef Eklasse het volgende:

[..]

Maak er sjonnie van svp :')
Sorry, te lui voor. Net tien kilometer door de bergen gewandeld ;(
pi_159536708
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:11 schreef Peachbird het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met een revolutie dreigen is toch ondemocratisch, zeker als je er een idiote argumentatie bij hebt. Het is al voorgekomen dat de grootste partij niet gaat regeren, hoe kan Wilders dan gaan dreigen met zijn agressieve aanhang.
pi_159536712
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Die gasten zijn de grootste criminelen, maar wel met hun vingertje wijzen naar andere groepen
pi_159536716
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 12:11 schreef hoas het volgende:
Laten wij wel wezen, het huidigge incompetente zooitje zit er alleen voor zichzelf, alleen Wilders is niet de oplossing.
Wel voor dit probleem, niet voor de toekomst.

Eerst uit de EU, eerst ons land terug. Eerst ons zelfbestuur, zelfrealisatie en recht terug. Daarna zien we wel hoe we een betere EU kunnen maken, die niet bestaat op achterhaalde utopieën danwel bewezen zelfdestructieve monetaire en sociaal economische modellen.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')