Jezus, wat een dom mokkel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:30 schreef 2016 het volgende:
Van den Driessche
Interview donderdag
Reactie UCI
twitter:AdamMyerson twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 18:27:51How does a 19-year-old, male or female, end up with a motor in their bike? That’s not something you do without help. reageer retweet
Dat zegt Vos inderdaad ook, het lijkt me onwaarschijnlijk dat dit het enige geval zal zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:46 schreef heywoodu het volgende:
En vooral dit:twitter:AdamMyerson twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 18:27:51How does a 19-year-old, male or female, end up with a motor in their bike? That’s not something you do without help. reageer retweet
Als je dat interview met haar hoort heeft ze het inderdaad niet zelf gedaan. Ze klinkt nog te dom om haar tanden te poetsen. Dit hebben de mensen om haar heen geregeld, dat mag duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:46 schreef heywoodu het volgende:
En vooral dit:twitter:AdamMyerson twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 18:27:51How does a 19-year-old, male or female, end up with a motor in their bike? That’s not something you do without help. reageer retweet
En dat ze met mechanische pech kampte.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:53 schreef Szura het volgende:
Mooiste is dat ze er geen klote van bakte
Dat komt omdat haar motor te klein was.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:53 schreef Szura het volgende:
Mooiste is dat ze er geen klote van bakte
Hoezo is zij dom?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezus, wat een dom mokkel.
Toevallig las ik gisteren in de nieuwste De Muur dat de familie Van Den Driessche naar de wedstrijden gaat met een omgebouwde paardentruck, de dikste van heel het veldrit circus, en dat haar broers het begeleidingsteam vormen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je dat interview met haar hoort heeft ze het inderdaad niet zelf gedaan. Ze klinkt nog te dom om haar tanden te poetsen. Dit hebben de mensen om haar heen geregeld, dat mag duidelijk zijn.
Lijkt me ook vrij sterk dat zij de enige is met een motortje, ik zou als ik de UCI was maar snel even alle fietsen gaan controleren, als ze blijkbaar tegenwoordig een effectieve manier hebben gevonden.
Ze komt totaal niet uit haar woorden, zegt in iedere zin allee, haar ogen stralen pure leegheid uit.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo is zij dom?
Ik wil met haar trouwen![]()
![]()
Die broers zijn altijd met de brommer zeker?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toevallig las ik gisteren in de nieuwste De Muur dat de familie Van Den Driessche naar de wedstrijden gaat met een omgebouwde paardentruck, de dikste van heel het veldrit circus, en dat haar broers het begeleidingsteam vormen.
Ze komt op me over als een heel lief en gewillig meisje, iedere dag zou een feestje zijn met haar in huis.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze komt totaal niet uit haar woorden, zegt in iedere zin allee, haar ogen stralen pure leegheid uit.
Je mag haar hebben hoor, ouwe reus.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:05 schreef Szura het volgende:
@TourDeJose
Father VD Driessche:
"It wasn't Femke's bike but from someone who occasionally trains with her taking it to pit." m.standaard.be/cnt/dmf2016013…
Logische verklaring. Ophef om niks.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:05 schreef Szura het volgende:
@TourDeJose
Father VD Driessche:
"It wasn't Femke's bike but from someone who occasionally trains with her taking it to pit." m.standaard.be/cnt/dmf2016013…
Zeker. Allemaal doorlopen, uuuh rijden.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Logische verklaring. Ophef om niks.
Moet het motortje wel werken hč.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Zeker. Allemaal doorlopen, uuuh rijden.
Ik luister nu ff dat interview. Ik verdenk haar er niet van dat ze zelf dat motortje heeft geplaatst.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fietswissel gaat nog netquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik luister nu ff dat interview. Ik verdenk haar er niet van dat ze zelf dat motortje heeft geplaatst.
Die kan nog geen bandje verwisselen![]()
Ik vind die blik in de ogen van Cant tijdens de koers eigenlijk wel mooi. Vol focus en vuur.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:05 schreef VDBisgod het volgende:
Ik ben niet zo een fan van Cant. Steeds die zure kop. Ik was eigenlijk meer voor De Boer vandaag.
Ze doet mij denken aan Danny van Poppel.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:De bom barstte dik twee uur na het WK veldrijden voor beloften bij de vrouwen in Zolder, toen aangekondigd werd dat er sprake was van “mechanische fraude” met één van de fietsen van Femke Van den Driessche. Volgens de vader van Van den Driessche werd de fiets in kwestie echter niet gebruikt op het WK. “Het gaat niet om een fiets van Femke”, vertelde hij aan onze redactie. “Iemand uit haar entourage, die soms met haar traint, heeft de fiets tot in de materiaalpost gebracht. Maar het was nooit de bedoeling dat zij daarop zou rijden. Die man heeft zich daar ondertussen al duizend keer voor geëxcuseerd. Femke heeft die fiets tijdens de wedstrijd ook absoluut niet gebruikt. Wij zijn fel onder de indruk van de gebeurtenissen. Femke is er helemaal onderste boven van.”
“Wij weten ook niet wat “technische fraude” precies inhoudt. Maar als het de bedoeling was om vals te spelen, dan rijd je toch op die fiets? Femke is al Europees en Belgisch Kampioene? Waarom zou je dit dan doen op een WK?”
Wat een bijzonder eigenaardig verhaal. Wie neemt er nou een fiets van buiten de koers mee de materiaalpost in? En als dat al gebeurt, lijkt het me dat diegene minimaal wordt verzocht om het af te trappen met die fiets.quote:
Misschien als een plan B? Als ze net een beetje extra nodig heeft in de laatste 2 ronden ofzo...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat een bijzonder eigenaardig verhaal. Wie neemt er nou een fiets van buiten de koers mee de materiaalpost in? En als dat al gebeurt, lijkt het me dat diegene minimaal wordt verzocht om het af te trappen met die fiets.
Dat is als de FIA rode benzine vind in de pitstraat en Jos Verstappen zegt ja dat is van de boerderij waar wij wonenquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat een bijzonder eigenaardig verhaal. Wie neemt er nou een fiets van buiten de koers mee de materiaalpost in? En als dat al gebeurt, lijkt het me dat diegene minimaal wordt verzocht om het af te trappen met die fiets.
Omdat iemand blijkbaar z'n elektrische mountainbike tegen de fietsen van Femke heeft neergezet.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:26 schreef Wombcat het volgende:
Als het niet haar fiets was, waarom wordt dan net die fiets gecontroleerd door de UCI?
Of zijn ze in de familie zo stom om de fiets van een ander mee te geven aan de controleurs.
Ja, net als al die renners die op het einde van hun carričre epo gaan gebruiken, omdat ze niet meer zo zeker zijn en dat beetje extra nodig hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:31 schreef Montov het volgende:
[..]
Misschien als een plan B? Als ze net een beetje extra nodig heeft in de laatste 2 ronden ofzo...
Heb je een foto van de fiets gezien dan? Waar?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat iemand blijkbaar z'n elektrische mountainbike tegen de fietsen van Femke heeft neergezet.
En de UCI daar graag ophef over maakt en op media-aandacht geilt.
Elke idioot die die fiets ziet snapt dat het geen normale cyclocross-fiets is, laat staan dat er iemand in een WK wedstrijd op zou durven rijden. Net zo opvallend als dat Wout van Aert morgen met een crossmotor aan de start verschijnt.
Storm in een glas water.
\quote:Het nieuws over mechanische fraude bij Femke Van den Driessche is bij de Belgische ploeg als een bom ingeslagen. "Ik voel me echt rot. Dit is een schande", zegt bondscoach Rudy De Bie.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Heb je een foto van de fiets gezien dan? Waar?
De Bie is nogal geschokt:
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2559814
[..]
\
Ook wel duidelijkquote:Van den Driessche moest de Belgische selectie meteen verlaten. "Dat was sowieso de planning, maar het was beter voor haar om zo vlug mogelijk uit ons zicht te verdwijnen. We dachten dat we een jong talent hadden, maar blijkbaar heeft ze alles en iedereen bedot. Mijn relatie met haar is sowieso vandaag beëindigd
Dit was de eerste keer dat ze ook de fietsen van de junioren controleerden?quote:"Ook bij de junioren heb ik gemerkt dat de UCI fietsen aan het scannen was. Ik vond het prachtig dat ze dat deden, maar je gaat er toch van uit dat zoiets nooit zal gebeuren."
Nou idd, het zit helaas in de mens om vals te spelen. Dat ga je nooit uitbannen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:55 schreef Toby56 het volgende:
Gadverdamme, ik heb toch een paar uur gehoopt dat het loos alarm zou zijn, maar dit ziet er niet best uit. Di Luca blufte een paar jaar geleden al, nadat hij niet voor de eerste keer op EPO-gebruik was betrapt, dat doping, inclusief mechanische fraude, nog altijd meer voor zou komen dan 'men' vermoedt, maar ik heb deze liegende patser maar gewoon genegeerd.
Ik had beter moeten weten: als iemand weet hoe bedriegerij in elkaar steekt, is het Di Luca wel.
Maarten Vangramberenquote:"Na één ronde op het WK heeft de UCI de fiets van Femke in de materiaalpost gecontroleerd met een soort van tablet. De fiets werd meteen verzegeld en werd meegenomen.
De UCI heeft de KBWB er dan bijgeroepen. Toen het zadel van de buis verwijderd werd, kwamen er elektrische kabels uit de buis.
Toen ze ook de trapas wilden verwijderen, iets wat normaal makkelijker gaat, ging dat niet, want die trapas zat vast. Net daar zat dat motortje."
Zwaarder straffen dan bijv medicamenten?quote:Op zaterdag 30 januari 2016 20:11 schreef superniger het volgende:
Die Femke moeten ze levenslang schorsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |