SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaďek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de mol?
• Klaas
• Tim
• Taeke
• Rop
• Cécile
• Marjolein
• Annemieke
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Moira op 30-01-2016 19:24:51 ]Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:35 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Om het overzicht te bewaren in de andere WIDM-topics die wat minder snel gaan, hebben we voor het posten tijdens (en over) de individuele uitzendingen en MolTalks elke week deze livetopics.
Deze gaan elke zaterdagavond open en elke zondagavond weer dicht, tot de volgende aflevering. In de tussentijd zijn er de topics die onderaan deze OP gelinkt staan.
WIDM 2016 is vanaf 2 januari tien weken lang elke zaterdag te zien om 20:30 op NPO 1. Dit seizoen wordt wederom gepresenteerd door Art Rooijakkers. Aansluitend wordt om 21:25 ook de live-nabeschouwing van MolTalk op NPO 1 uitgezonden, gepresenteerd door Vivienne en Rik. De finale wordt, net als afgelopen seizoen, live uitgezonden vanuit VondelCS in het Vondelpark in Amsterdam, op zaterdag 5 maart vanaf 20:30 uur.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]Moira moet Ellie geen rode kleurtje😀SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaďek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
twitter:artrooijakkers twitterde op zaterdag 30-01-2016 om 17:55:16Vanavond in #widm doe ik 1 presentatie vrolijk gedrogeerd door medicijnen (na een insectenbeet). Benieuwd of jullie zien welke dat is. reageer retweet
Art weet wel goed de afstand te bewaren tussen hem en de kandidaten. Bij een serie als ER wordt er veel te amicaal gedaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Art vind ik toch wel de beste en leukste presentator van WIDM ooit hoor, zijn kop past er gewoon goed bij
Ik zat me oprecht af te vragen wat die ziekenhuisserie er mee te maken hadquote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:44 schreef zoem het volgende:
[..]
Art weet wel goed de afstand te bewaren tussen hem en de kandidaten. Bij een serie als ER wordt er veel te amicaal gedaan.
Leuk!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:10 schreef opreis het volgende:
Is het een idee om in elke OP van een nieuwe aflevering een pol te doen met een poll wie we denken wie de mol is? Lijkt me wel interessant om van te voren te kijken wie er nou verdacht wordt door FOK!
Zijn kop past overal goed bij.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Art vind ik toch wel de beste en leukste presentator van WIDM ooit hoor, zijn kop past er gewoon goed bij
Ja!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:10 schreef opreis het volgende:
Is het een idee om in elke OP van een nieuwe aflevering een pol te doen met een poll wie we denken wie de mol is? Lijkt me wel interessant om van te voren te kijken wie er nou verdacht wordt door FOK!
Ohjaquote:Op zaterdag 30 januari 2016 17:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moira moet Ellie geen rode kleurtje😀
Eens!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Done!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 18:10 schreef opreis het volgende:
Conclusie: Annemiek kan niet de mol zijnquote:
Dat zijn hints!! Rop is de mol!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:23 schreef texelonia het volgende:
Rop staat er 2 keer tussen en Annemieke mist
Hahaha, ik dacht ook. Moira heeft vast Annemieke niet als mol.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:24 schreef opreis het volgende:
[..]
Conclusie: Annemiek kan niet de mol zijn
[..]
Dat zijn hints!! Rop is de mol!
Ik had 'r volgens mij wel ingevuld als optie maar hij sloeg het niet goed op ofzoquote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hahaha, ik dacht ook. Moira heeft vast Annemieke niet als mol.
Jaja, achteraf geklets ;-)quote:Op zaterdag 30 januari 2016 19:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had 'r volgens mij wel ingevuld als optie maar hij sloeg het niet goed op ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |