Hoeft toch niet meer achter te zitten?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Er zit vast wel meer achter toch?
Leek mij meer een grappige opmerking van Anouk. Ze is wel zwanger, waarschijnlijk al een tijdje. Dus die wil nu ook wel wat rust na al die hectiek.
Anouk maakte een opmerking tegen Dave dat ze graag zou zien dat hij zou winnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:57 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Ik heb de koelte even gemist, waar bleek dat uit?
Ja maar wie zegt dat zij continue aan de telefoon hing met haar?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet meer achter te zitten?
Al is het je beste vriendin, dan hang je toch ook niet 24/7 aan de lijn. Anouk heeft een gezin, vriend, en is zwanger. Ze was coach, geen hulpverlener.
Ze gaan nog samen naar Perez Hilton.
dat van dat niet feliciteren is wel raar, maar snap wel dat ze met dr zwangere lijf geen zin had in die afterpartyquote:Op zondag 31 januari 2016 19:21 schreef roos94 het volgende:
Anouk had Maan niet eens gefeliciteerd met dr overwinning en was meteen weg na afloop van de uitzending
ik heb t idee dat anouk haar echte vriendinnen niet zoekt in t wereldje en privé en zakelijk gescheiden houdtquote:Op zondag 31 januari 2016 19:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar wie zegt dat zij continue aan de telefoon hing met haar?
Ze zei toch zelf dat ze meer met haar op de app of lijn zat dan met haar eigen vriend of wie dan ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar wie zegt dat zij continue aan de telefoon hing met haar?
quote:Op zondag 31 januari 2016 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap dat niet-feliciteren eigenlijk wel. Het is niet de eerste keer dat een kandidaat van Marco gehyped en door je strot geduwd wordt tot je er groen van ziet. Ik zou dan ook denken: zak er lekker in....
klopt maar daar kan maan zelf weinig aan doen tochquote:Op zondag 31 januari 2016 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap dat niet-feliciteren eigenlijk wel. Het is niet de eerste keer dat een kandidaat van Marco gehyped en door je strot geduwd wordt tot je er groen van ziet. Ik zou dan ook denken: zak er lekker in....
Misschien is dat politiek-correct gezien waar, maar Anouk is iemand die daar geheel schijt aan heeft en ik kan dat wel waarderen. Alleen al het feit dat Maantje het ff moet noemen geeft wel aan wat voor verwend stom schaap het is. Iemand die haar niet fantastisch en geweldig vindt, omg!quote:Op zondag 31 januari 2016 20:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
klopt maar daar kan maan zelf weinig aan doen toch
Tja, Brace ging al een CD maken, Dave ging naar Zwarte Cross, alleen Maan bleef nog over met niks.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat Maan van oor tot oor grijnst als de naam van de winnaar bijna genoemd wordt. Alsof ze het al wist...
Kom op....dat weet je toch wel. Het is echt al lang bekend.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat Maan van oor tot oor grijnst als de naam van de winnaar bijna genoemd wordt. Alsof ze het al wist...
Oh, wat zuur. Het verbaast me niets, ze bleef roerloos stil zitten terwijl iedereen aan het feesten was. En waarom niet? Brace heeft zijn gabber Ali die hem steunt, Dave krijgt leuke giggs (Zwarte Cross en ongetwijfeld nog veel meer voor het komende jaar in ieder geval) en debuteerde met een lekker liedje en voor Maan was de buit ook al binnen. Niemand had een reden om niet blij te zijn, op Jennie en Anouk na.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:21 schreef roos94 het volgende:
Anouk had Maan niet eens gefeliciteerd met dr overwinning en was meteen weg na afloop van de uitzending
Een grap maar ook serieus, was mijn indruk. Ik vond het in ieder geval niet tactvol maar dat kan aan mijn interpretatie en gevoel voor humor liggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Er zit vast wel meer achter toch?
Leek mij meer een grappige opmerking van Anouk. Ze is wel zwanger, waarschijnlijk al een tijdje. Dus die wil nu ook wel wat rust na al die hectiek.
Mwah, ik heb me de afgelopen seizoenen groen en geel geërgerd aan uitslagen die ik verdacht vind. Vorig jaar vond ik de winnaar terecht maar voor de rest plaatste ik de afgelopen seizoenen steeds vraagtekens bij de uitslagen, dit seizoen viel dat heel erg mee. Het sloeg nergens op dat Melissa eruit ging in plaats van Brace maar voor de rest waren de uitslagen overwegend logisch en kon je vanf de gevechten voorspellen dat Maan zou winnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik het niet zeker, en er is elk seizoen wel wat.
Het is nu alleen wel erg opvallend hoe toevallig alles in elkaar overloopt.
ja dat is wel weer waar, alleen werd t haar in dit geval letterlijk gevraagd en begon ze er zelf niet overquote:Op zondag 31 januari 2016 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is dat politiek-correct gezien waar, maar Anouk is iemand die daar geheel schijt aan heeft en ik kan dat wel waarderen. Alleen al het feit dat Maantje het ff moet noemen geeft wel aan wat voor verwend stom schaap het is. Iemand die haar niet fantastisch en geweldig vindt, omg!Ik hou ervan
Leuk en aardig maar Maan won toch echt omdat de kijkers haar het beste vonden. Niet alle kijkers maar de grote gemene deler wel. Dat ligt aan niemand anders dan aan de vier kandidaten die in de finale stonden.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
"verwend stom schaap", het zit je hoog.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is dat politiek-correct gezien waar, maar Anouk is iemand die daar geheel schijt aan heeft en ik kan dat wel waarderen. Alleen al het feit dat Maantje het ff moet noemen geeft wel aan wat voor verwend stom schaap het is. Iemand die haar niet fantastisch en geweldig vindt, omg!Ik hou ervan
1u45m26squote:Op zondag 31 januari 2016 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Maan komt op mij over als iemand die mediatraining heeft gehad en dat echt anders op had kunnen lossen... Het lijkt me een meisje dat heel haar leven al hoort dat ze maantastisch is; ze lijkt echt op haar pik getrapt...quote:Op zondag 31 januari 2016 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja dat is wel weer waar, alleen werd t haar in dit geval letterlijk gevraagd en begon ze er zelf niet over
ik voorzie toch wel een stijgende verkoop van Alu-hoedjesquote:Op zondag 31 januari 2016 21:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
1u45m26s
Dave lacht op hetzelfde moment. Gewoon de spanning. Geen complot.
Het is geen onschuldig meisje van 18 ze speelt het wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maan komt op mij over als iemand die mediatraining heeft gehad en dat echt anders op had kunnen lossen... Het lijkt me een meisje dat heel haar leven al hoort dat ze maantastisch is; ze lijkt echt op haar pik getrapt...
als ze het anders had opgelost was er wel weer wat anders om over te zeikenquote:Op zondag 31 januari 2016 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maan komt op mij over als iemand die mediatraining heeft gehad en dat echt anders op had kunnen lossen... Het lijkt me een meisje dat heel haar leven al hoort dat ze maantastisch is; ze lijkt echt op haar pik getrapt...
Ah, dan zit ik er naastquote:Op zondag 31 januari 2016 21:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
1u45m26s
Dave lacht op hetzelfde moment. Gewoon de spanning. Geen complot.
Om precies te zijn: eerst lacht maan, vervolgens lacht Dave die dat ziet maar ondertussen zie je bij Maan wel alle tekenen van nervositeit: ongericht bewegen met haar benen en heupen, tong uit de mond naar de zijkant, omhoog kijken met de mondhoeken omlaag etc.). Als er een complot is dan waren Maan en Marco hier niet bij betrokken. Een complot zou trouwens heel erg dom zijn, los van het feit dat het vroeg of laat bekend wordt zou het ineffectief zijn en dat weten ze maar al te goed. Uiteindeljk moet iemand bij het publiek in de smaak vallen wil je singles verkopen. Dat wordt voor een groot deel gereflecteerd in hoe er wordt gestemd. Al zijn er wel mogelijke oorzaken dat een kandidaat meer stemmen krijgt zonder dat die meer geliefd is, bijvoorbeeld omdat hij/zij al een fanbase heeft, omdat een stel gekke Friezen stemt, of omdat de coach via Twitter oproept om te stemmen. Ik heb niet de indruk dat zoiets meespeelde in dit geval, ik ga hierbij ook af op het feit dat ik zelf al een maand of 2 verwachtte dat ofwel zij ofwel Jennie zou winnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dan zit ik er naast
Ik zat op een mobieltje te kijken, vanuit bed, morgen eens op normaal scherm kijken.
Het enige wat ik echt niet begreep was het afvallen van Melissa en ik was een beetje verbaasd over het afvallen van Jared. Het hoeft niet per se doorgestoken kaart te zijn. Misschien had Melisssa toch nog te weinig de gunfactor (het belangrijkste in dat stadium), misschien hadden Dave en Brace het voordeel dat ze een iets grotere fanbasis. Misschien. Tot aan de halve finale vond ik het eigenlijk volstrekt logisch verlopen met wie afvielen, ik was het er steeds mee eens dat zij tot de zwakste kandidaten behoorden.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet of het een complot is.
Maar dat alle coaches één kandidaat naar de finale hadden...
Niet slecht.quote:
Het is wel te hopen dat ze goede power ballads gaan geven aan haar. En dat ze aan haar andere muzikale ontwikkeling werken, misschien blijkt ze zelf wel over enig componeertalent te beschikken. Ze is voldoende muzikaal en ze is er volgens mij het type (zeer gevoelig, creatief) voor.quote:Op maandag 1 februari 2016 14:45 schreef iBenny het volgende:
Maan staat overigens al het hele weekend ruim bovenaan in de iTunes top 100. De nummer twee volgt met ruim de helft van het aantal downloads
Doenquote:The Voice-winnares Maan wil in 2017 naar Songfestival
The Voice of Holland-winnares Maan de Steenwinkel wil in 2017 namens ons land naar het Eurovisie Songfestival. “Om die droom nog eens waar te maken, zou een heel vette ervaring zijn. Maar we gaan eerst even Douwe supporten met z’n allen“, zegt ze op 100% NL. Maan heeft een band met het liedjesfestijn. “Vroeger toen ik twaalf was heb ik me met drie vriendinnetjes opgegeven voor het Junior Songfestival. We kwamen bij de laatste zeventig, maar kwamen uiteindelijk niet op tv.“
De 100% NL-dj die Maan interviewde heeft in zijn omgeving gehoord dat zij wel eens een goede keuze zou kunnen zijn voor het Songfestival. Daar confronteerde hij de zangeres mee. “Ik hoorde dat zaterdag ook al“, zei ze enthousiast.
“Toen had ik een interview met een krant en toen hoorde ik ook iemand die dat vroeg, van: ‘Zou je mee willen doen aan het Songfestival? Want mensen hier zeggen dat het echt goed zou werken!’ Ik schrok er een beetje van en dacht: huh, het Songfestival?!”
Maan benadrukt echter wel dat de discussie over de inzending voor het Eurovisie Songfestival in 2017 pas op gang moet komen na de deelname van Douwe Bob dit jaar.
Ik ben het hier mee eensquote:Op zondag 31 januari 2016 23:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het enige wat ik echt niet begreep was het afvallen van Melissa en ik was een beetje verbaasd over het afvallen van Jared. Het hoeft niet per se doorgestoken kaart te zijn. Misschien had Melisssa toch nog te weinig de gunfactor (het belangrijkste in dat stadium), misschien hadden Dave en Brace het voordeel dat ze een iets grotere fanbasis. Misschien. Tot aan de halve finale vond ik het eigenlijk volstrekt logisch verlopen met wie afvielen, ik was het er steeds mee eens dat zij tot de zwakste kandidaten behoorden.
Normaal gesproken zeg ik: "niet doen". In haar geval maak ik een uitzondering.quote:
Beide.quote:Op maandag 1 februari 2016 19:02 schreef Poesopstokje het volgende:
Bram, ik heb soms het idee dat je óf aandelen in RTL hebt óf stiekem Marco B. bent
chagerijn !!!quote:Op maandag 1 februari 2016 22:05 schreef Piperidine het volgende:
Nou. Carlo's TV Café, 538, Boulevard en RTL Late Night gehad.
Oftewel; daar gaan we voorlopig weinig van horen.
Een rare conclusie.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:05 schreef Piperidine het volgende:
Tja, sommige mensen vinden het blijkbaar heel erg vervelend dat ze heeft gewonnen of gunnen haar sowieso niets. Iets met hoge bomen die veel wind vangen of zo?quote:
Wat een rijke redenatie: het ging bij een flink aantal vorige winnaars zo dus moet dat nu ook zijn. Heel erg logisch. Dat het allemaal andere mensen zijn en dat het altijd zo is geweest dat maar 1 op de X kandidaten een blijverd is dat vergeet je even of heb je nooit door gehad. Raad eens hoeveel procent van de voormalige Soundmixshow-kandidaten een langdurige carrière heeft gehad? Ik ken er 3 in Nederland en slechts een of twee van hen hebben een grote carrière gehad zoals ik het zie, de ander zit in het Nederlandstalige volkszangercircuit, een heel ander wereldje waarin je veel gemakkelijker scoort.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:35 schreef Piperidine het volgende:
Geen rare conclusie gebaseerd op alle talentenjachtwinnaars sinds Idols 2003. Of je moet iemand noemen die nog steeds succes heeft in de muziekindustrie.
Ach, ze zal 31 december wel weer te zien zijn aan de bar bij Top 2000 a Go Go net als de vorige 5 jaar.quote:Op maandag 1 februari 2016 22:05 schreef Piperidine het volgende:
In ieder geval schijnt het dat ze niet eens de moeite heeft genomen om zich in te schrijven voor een vervolgopleiding (dat moet voor 1 mei geloof ik, dus net de blind audition achter de rug?).... best bijzonderquote:Op zondag 31 januari 2016 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet of het een complot is.
Maar dat alle coaches één kandidaat naar de finale hadden... al was het niet elk jaar zo, dus op zich hoeft dat ook niks te betekenen.
Aankomend schooljaar gaat ze ook niet naar schoolquote:Op dinsdag 2 februari 2016 06:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In ieder geval schijnt het dat ze niet eens de moeite heeft genomen om zich in te schrijven voor een vervolgopleiding (dat moet voor 1 mei geloof ik, dus net de blind audition achter de rug?).... best bijzonder
Vind je? Als je toch al weet dat je een tussenjaar wil nemen...quote:Op dinsdag 2 februari 2016 06:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In ieder geval schijnt het dat ze niet eens de moeite heeft genomen om zich in te schrijven voor een vervolgopleiding (dat moet voor 1 mei geloof ik, dus net de blind audition achter de rug?).... best bijzonder
Wat zijn we lekker positief.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 03:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ach, ze zal 31 december wel weer te zien zijn aan de bar bij Top 2000 a Go Go net als de vorige 5 jaar.
Wat is het toch fijn hè, dat we niet allemaal dezelfde mening hebben over dingen. Het zou je sieren als je dat niet altijd probeert te weerleggen met je reacties.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 21:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat zijn we lekker positief.
En simplistisch! "De vorige winnaars daar hebben we weinig van gehoord na de overwinning dus dat moet nu ook zijn."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |