Hoeft toch niet meer achter te zitten?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Er zit vast wel meer achter toch?
Leek mij meer een grappige opmerking van Anouk. Ze is wel zwanger, waarschijnlijk al een tijdje. Dus die wil nu ook wel wat rust na al die hectiek.
Anouk maakte een opmerking tegen Dave dat ze graag zou zien dat hij zou winnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:57 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Ik heb de koelte even gemist, waar bleek dat uit?
Ja maar wie zegt dat zij continue aan de telefoon hing met haar?quote:Op zondag 31 januari 2016 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet meer achter te zitten?
Al is het je beste vriendin, dan hang je toch ook niet 24/7 aan de lijn. Anouk heeft een gezin, vriend, en is zwanger. Ze was coach, geen hulpverlener.
Ze gaan nog samen naar Perez Hilton.
dat van dat niet feliciteren is wel raar, maar snap wel dat ze met dr zwangere lijf geen zin had in die afterpartyquote:Op zondag 31 januari 2016 19:21 schreef roos94 het volgende:
Anouk had Maan niet eens gefeliciteerd met dr overwinning en was meteen weg na afloop van de uitzending
ik heb t idee dat anouk haar echte vriendinnen niet zoekt in t wereldje en privé en zakelijk gescheiden houdtquote:Op zondag 31 januari 2016 19:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar wie zegt dat zij continue aan de telefoon hing met haar?
Ze zei toch zelf dat ze meer met haar op de app of lijn zat dan met haar eigen vriend of wie dan ook.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar wie zegt dat zij continue aan de telefoon hing met haar?
quote:Op zondag 31 januari 2016 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap dat niet-feliciteren eigenlijk wel. Het is niet de eerste keer dat een kandidaat van Marco gehyped en door je strot geduwd wordt tot je er groen van ziet. Ik zou dan ook denken: zak er lekker in....
klopt maar daar kan maan zelf weinig aan doen tochquote:Op zondag 31 januari 2016 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap dat niet-feliciteren eigenlijk wel. Het is niet de eerste keer dat een kandidaat van Marco gehyped en door je strot geduwd wordt tot je er groen van ziet. Ik zou dan ook denken: zak er lekker in....
Misschien is dat politiek-correct gezien waar, maar Anouk is iemand die daar geheel schijt aan heeft en ik kan dat wel waarderen. Alleen al het feit dat Maantje het ff moet noemen geeft wel aan wat voor verwend stom schaap het is. Iemand die haar niet fantastisch en geweldig vindt, omg!quote:Op zondag 31 januari 2016 20:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
klopt maar daar kan maan zelf weinig aan doen toch
Tja, Brace ging al een CD maken, Dave ging naar Zwarte Cross, alleen Maan bleef nog over met niks.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat Maan van oor tot oor grijnst als de naam van de winnaar bijna genoemd wordt. Alsof ze het al wist...
Kom op....dat weet je toch wel. Het is echt al lang bekend.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat Maan van oor tot oor grijnst als de naam van de winnaar bijna genoemd wordt. Alsof ze het al wist...
Oh, wat zuur. Het verbaast me niets, ze bleef roerloos stil zitten terwijl iedereen aan het feesten was. En waarom niet? Brace heeft zijn gabber Ali die hem steunt, Dave krijgt leuke giggs (Zwarte Cross en ongetwijfeld nog veel meer voor het komende jaar in ieder geval) en debuteerde met een lekker liedje en voor Maan was de buit ook al binnen. Niemand had een reden om niet blij te zijn, op Jennie en Anouk na.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:21 schreef roos94 het volgende:
Anouk had Maan niet eens gefeliciteerd met dr overwinning en was meteen weg na afloop van de uitzending
Een grap maar ook serieus, was mijn indruk. Ik vond het in ieder geval niet tactvol maar dat kan aan mijn interpretatie en gevoel voor humor liggen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Er zit vast wel meer achter toch?
Leek mij meer een grappige opmerking van Anouk. Ze is wel zwanger, waarschijnlijk al een tijdje. Dus die wil nu ook wel wat rust na al die hectiek.
Mwah, ik heb me de afgelopen seizoenen groen en geel geërgerd aan uitslagen die ik verdacht vind. Vorig jaar vond ik de winnaar terecht maar voor de rest plaatste ik de afgelopen seizoenen steeds vraagtekens bij de uitslagen, dit seizoen viel dat heel erg mee. Het sloeg nergens op dat Melissa eruit ging in plaats van Brace maar voor de rest waren de uitslagen overwegend logisch en kon je vanf de gevechten voorspellen dat Maan zou winnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 19:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik het niet zeker, en er is elk seizoen wel wat.
Het is nu alleen wel erg opvallend hoe toevallig alles in elkaar overloopt.
ja dat is wel weer waar, alleen werd t haar in dit geval letterlijk gevraagd en begon ze er zelf niet overquote:Op zondag 31 januari 2016 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is dat politiek-correct gezien waar, maar Anouk is iemand die daar geheel schijt aan heeft en ik kan dat wel waarderen. Alleen al het feit dat Maantje het ff moet noemen geeft wel aan wat voor verwend stom schaap het is. Iemand die haar niet fantastisch en geweldig vindt, omg!Ik hou ervan
Leuk en aardig maar Maan won toch echt omdat de kijkers haar het beste vonden. Niet alle kijkers maar de grote gemene deler wel. Dat ligt aan niemand anders dan aan de vier kandidaten die in de finale stonden.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
"verwend stom schaap", het zit je hoog.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien is dat politiek-correct gezien waar, maar Anouk is iemand die daar geheel schijt aan heeft en ik kan dat wel waarderen. Alleen al het feit dat Maantje het ff moet noemen geeft wel aan wat voor verwend stom schaap het is. Iemand die haar niet fantastisch en geweldig vindt, omg!Ik hou ervan
1u45m26squote:Op zondag 31 januari 2016 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Maan komt op mij over als iemand die mediatraining heeft gehad en dat echt anders op had kunnen lossen... Het lijkt me een meisje dat heel haar leven al hoort dat ze maantastisch is; ze lijkt echt op haar pik getrapt...quote:Op zondag 31 januari 2016 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja dat is wel weer waar, alleen werd t haar in dit geval letterlijk gevraagd en begon ze er zelf niet over
ik voorzie toch wel een stijgende verkoop van Alu-hoedjesquote:Op zondag 31 januari 2016 21:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
1u45m26s
Dave lacht op hetzelfde moment. Gewoon de spanning. Geen complot.
Het is geen onschuldig meisje van 18 ze speelt het wel.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maan komt op mij over als iemand die mediatraining heeft gehad en dat echt anders op had kunnen lossen... Het lijkt me een meisje dat heel haar leven al hoort dat ze maantastisch is; ze lijkt echt op haar pik getrapt...
als ze het anders had opgelost was er wel weer wat anders om over te zeikenquote:Op zondag 31 januari 2016 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maan komt op mij over als iemand die mediatraining heeft gehad en dat echt anders op had kunnen lossen... Het lijkt me een meisje dat heel haar leven al hoort dat ze maantastisch is; ze lijkt echt op haar pik getrapt...
Ah, dan zit ik er naastquote:Op zondag 31 januari 2016 21:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
1u45m26s
Dave lacht op hetzelfde moment. Gewoon de spanning. Geen complot.
Om precies te zijn: eerst lacht maan, vervolgens lacht Dave die dat ziet maar ondertussen zie je bij Maan wel alle tekenen van nervositeit: ongericht bewegen met haar benen en heupen, tong uit de mond naar de zijkant, omhoog kijken met de mondhoeken omlaag etc.). Als er een complot is dan waren Maan en Marco hier niet bij betrokken. Een complot zou trouwens heel erg dom zijn, los van het feit dat het vroeg of laat bekend wordt zou het ineffectief zijn en dat weten ze maar al te goed. Uiteindeljk moet iemand bij het publiek in de smaak vallen wil je singles verkopen. Dat wordt voor een groot deel gereflecteerd in hoe er wordt gestemd. Al zijn er wel mogelijke oorzaken dat een kandidaat meer stemmen krijgt zonder dat die meer geliefd is, bijvoorbeeld omdat hij/zij al een fanbase heeft, omdat een stel gekke Friezen stemt, of omdat de coach via Twitter oproept om te stemmen. Ik heb niet de indruk dat zoiets meespeelde in dit geval, ik ga hierbij ook af op het feit dat ik zelf al een maand of 2 verwachtte dat ofwel zij ofwel Jennie zou winnen.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dan zit ik er naast
Ik zat op een mobieltje te kijken, vanuit bed, morgen eens op normaal scherm kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |