abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159551192
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Er zit vast wel meer achter toch?

Leek mij meer een grappige opmerking van Anouk. Ze is wel zwanger, waarschijnlijk al een tijdje. Dus die wil nu ook wel wat rust na al die hectiek.
Hoeft toch niet meer achter te zitten?
Al is het je beste vriendin, dan hang je toch ook niet 24/7 aan de lijn. Anouk heeft een gezin, vriend, en is zwanger. Ze was coach, geen hulpverlener.

Ze gaan nog samen naar Perez Hilton.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_159551215
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:57 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Ik heb de koelte even gemist, waar bleek dat uit?
Anouk maakte een opmerking tegen Dave dat ze graag zou zien dat hij zou winnen.

Anouk maakte een opmerking dat ze zaterdag een nieuw nummer zou krijgen en die niet aan Jennie zou geven.

Smalende lachjes, weinig enthousiasme, zuinig knuffeltje na het afvallen.
pi_159551234
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Hoeft toch niet meer achter te zitten?
Al is het je beste vriendin, dan hang je toch ook niet 24/7 aan de lijn. Anouk heeft een gezin, vriend, en is zwanger. Ze was coach, geen hulpverlener.

Ze gaan nog samen naar Perez Hilton.
Ja maar wie zegt dat zij continue aan de telefoon hing met haar?
pi_159551376
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:21 schreef roos94 het volgende:
Anouk had Maan niet eens gefeliciteerd met dr overwinning en was meteen weg na afloop van de uitzending
dat van dat niet feliciteren is wel raar, maar snap wel dat ze met dr zwangere lijf geen zin had in die afterparty
  † In Memoriam † zondag 31 januari 2016 @ 20:07:00 #55
43556 miss_dynastie
pi_159551441
Ik snap dat niet-feliciteren eigenlijk wel. Het is niet de eerste keer dat een kandidaat van Marco gehyped en door je strot geduwd wordt tot je er groen van ziet. Ik zou dan ook denken: zak er lekker in.... :W
pi_159551489
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

ik heb t idee dat anouk haar echte vriendinnen niet zoekt in t wereldje en privé en zakelijk gescheiden houdt
als je dan een paar maanden lang intensiever om gaat met een collega die je normaal gesproken veel minder vaak ziet, ben je wanneer het niet meer hoeft waarschijnlijk ook echt klaar mee

denk dat ze dat t zo bedoelde maar kwam er wel een beetje hard uit
pi_159551509
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:59 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ze zei toch zelf dat ze meer met haar op de app of lijn zat dan met haar eigen vriend of wie dan ook.
pi_159551520
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap dat niet-feliciteren eigenlijk wel. Het is niet de eerste keer dat een kandidaat van Marco gehyped en door je strot geduwd wordt tot je er groen van ziet. Ik zou dan ook denken: zak er lekker in.... :W
_O_
pi_159551523
quote:
klopt maar daar kan maan zelf weinig aan doen toch
pi_159551552
Ik blijf het apart vinden dat Maan van oor tot oor grijnst als de naam van de winnaar bijna genoemd wordt. Alsof ze het al wist...
  † In Memoriam † zondag 31 januari 2016 @ 20:14:49 #61
43556 miss_dynastie
pi_159551614
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 20:10 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

klopt maar daar kan maan zelf weinig aan doen toch
Misschien is dat politiek-correct gezien waar, maar Anouk is iemand die daar geheel schijt aan heeft en ik kan dat wel waarderen. Alleen al het feit dat Maantje het ff moet noemen geeft wel aan wat voor verwend stom schaap het is. Iemand die haar niet fantastisch en geweldig vindt, omg! :') Ik hou ervan O+
pi_159551815
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat Maan van oor tot oor grijnst als de naam van de winnaar bijna genoemd wordt. Alsof ze het al wist...
Tja, Brace ging al een CD maken, Dave ging naar Zwarte Cross, alleen Maan bleef nog over met niks.
pi_159551924
quote:
Kom op....dat weet je toch wel. Het is echt al lang bekend.
Sanne en Ali B. weten het ook wel maar spelen braaf het spelletje mee. Maar Anouk heeft daar eigenlijk geen vrede mee.
Mocht ze hier wat over loslaten in de media betekent dat career-suicide want John de Mol is een te grote speler om mee te fucken.
Hij kan er bv voor zorgen dat Anouk niet meer gedraaid gaat worden op radio538 en een flinke media-boycot regelen.
pi_159552801
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:21 schreef roos94 het volgende:
Anouk had Maan niet eens gefeliciteerd met dr overwinning en was meteen weg na afloop van de uitzending
Oh, wat zuur. Het verbaast me niets, ze bleef roerloos stil zitten terwijl iedereen aan het feesten was. En waarom niet? Brace heeft zijn gabber Ali die hem steunt, Dave krijgt leuke giggs (Zwarte Cross en ongetwijfeld nog veel meer voor het komende jaar in ieder geval) en debuteerde met een lekker liedje en voor Maan was de buit ook al binnen. Niemand had een reden om niet blij te zijn, op Jennie en Anouk na.
Ik vond het trouwens al een beetje bot van Anouk dat ze zei dat ze Jennie niet het nieuwe telefoonnummer geeft. Ze zal het vast niet slecht bedoelen maar erg tactvol vind ik het niet. Bij alle drie de andere coaches heb je meer het gevoel dat die met ziel en zaligheid coachen, bij Anouk heb ik dat nooit echt gehad.

Hoe weet jij dat trouwens? Werd dat gemeld in een RTL-programma (welke?) of las je dat ergens (waar?)?

quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:52 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Er zit vast wel meer achter toch?

Leek mij meer een grappige opmerking van Anouk. Ze is wel zwanger, waarschijnlijk al een tijdje. Dus die wil nu ook wel wat rust na al die hectiek.
Een grap maar ook serieus, was mijn indruk. Ik vond het in ieder geval niet tactvol maar dat kan aan mijn interpretatie en gevoel voor humor liggen. ;)
Ik vind dat je niet ineens kan stoppen met de kandidaat te begeleiden op de dag dat de finale is geweest. Al is het maar dat je bereikbaar blijft en input en advies geeft, naar je zelfgeschreven liedje luistert etc. wanneer die persoon erom vraagt. Je hoeft daar niet uren per week mee bezig te zijn maar af en toe eens meedenken dat is het minste wat je kan doen, lijkt mij.

[ Bericht 21% gewijzigd door Bram_van_Loon op 31-01-2016 21:10:15 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159553474
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 19:30 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik het niet zeker, en er is elk seizoen wel wat.
Het is nu alleen wel erg opvallend hoe toevallig alles in elkaar overloopt.
Mwah, ik heb me de afgelopen seizoenen groen en geel geërgerd aan uitslagen die ik verdacht vind. Vorig jaar vond ik de winnaar terecht maar voor de rest plaatste ik de afgelopen seizoenen steeds vraagtekens bij de uitslagen, dit seizoen viel dat heel erg mee. Het sloeg nergens op dat Melissa eruit ging in plaats van Brace maar voor de rest waren de uitslagen overwegend logisch en kon je vanf de gevechten voorspellen dat Maan zou winnen.
#NoDAPL
pi_159553908
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Misschien is dat politiek-correct gezien waar, maar Anouk is iemand die daar geheel schijt aan heeft en ik kan dat wel waarderen. Alleen al het feit dat Maantje het ff moet noemen geeft wel aan wat voor verwend stom schaap het is. Iemand die haar niet fantastisch en geweldig vindt, omg! :') Ik hou ervan O+
ja dat is wel weer waar, alleen werd t haar in dit geval letterlijk gevraagd en begon ze er zelf niet over
pi_159554345
quote:
Leuk en aardig maar Maan won toch echt omdat de kijkers haar het beste vonden. Niet alle kijkers maar de grote gemene deler wel. Dat ligt aan niemand anders dan aan de vier kandidaten die in de finale stonden. :)
Verder is het vast geen toeval dat Marco zoveel succes had als coach.
Het kan toeval zijn maar die kans is statistisch gezien heel erg klein. Hij trekt goede kandidaten aan en hij laat hen goed tot hun recht komen. Alleen in het tweede seizoen piste hij naast de pot aangezien Trijntje 3 goede kandidates aantrok dankzij haar goede reputatie als zangeres (die toen nog wat hoger was dan nu).
#NoDAPL
pi_159554481
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

"verwend stom schaap", het zit je hoog.
#NoDAPL
pi_159554580
quote:
1u45m26s
Dave lacht op hetzelfde moment. Gewoon de spanning. Geen complot. :)
#NoDAPL
  † In Memoriam † zondag 31 januari 2016 @ 21:37:58 #70
43556 miss_dynastie
pi_159554750
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja dat is wel weer waar, alleen werd t haar in dit geval letterlijk gevraagd en begon ze er zelf niet over
Maan komt op mij over als iemand die mediatraining heeft gehad en dat echt anders op had kunnen lossen... Het lijkt me een meisje dat heel haar leven al hoort dat ze maantastisch is; ze lijkt echt op haar pik getrapt...
pi_159554939
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

1u45m26s
ik voorzie toch wel een stijgende verkoop van Alu-hoedjes O-)
pi_159554954
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maan komt op mij over als iemand die mediatraining heeft gehad en dat echt anders op had kunnen lossen... Het lijkt me een meisje dat heel haar leven al hoort dat ze maantastisch is; ze lijkt echt op haar pik getrapt...
Het is geen onschuldig meisje van 18 ze speelt het wel.
De media-training heeft ze al lang en breed gehad, ze weet precies wat het publiek wil horen en zien.
pi_159554973
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

als ze het anders had opgelost was er wel weer wat anders om over te zeiken
pi_159555368
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

1u45m26s
Ah, dan zit ik er naast ;)
Ik zat op een mobieltje te kijken, vanuit bed, morgen eens op normaal scherm kijken.
pi_159556141
quote:
14s.gif Op zondag 31 januari 2016 21:55 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah, dan zit ik er naast ;)
Ik zat op een mobieltje te kijken, vanuit bed, morgen eens op normaal scherm kijken.
Om precies te zijn: eerst lacht maan, vervolgens lacht Dave die dat ziet maar ondertussen zie je bij Maan wel alle tekenen van nervositeit: ongericht bewegen met haar benen en heupen, tong uit de mond naar de zijkant, omhoog kijken met de mondhoeken omlaag etc.). Als er een complot is dan waren Maan en Marco hier niet bij betrokken. Een complot zou trouwens heel erg dom zijn, los van het feit dat het vroeg of laat bekend wordt zou het ineffectief zijn en dat weten ze maar al te goed. Uiteindeljk moet iemand bij het publiek in de smaak vallen wil je singles verkopen. Dat wordt voor een groot deel gereflecteerd in hoe er wordt gestemd. Al zijn er wel mogelijke oorzaken dat een kandidaat meer stemmen krijgt zonder dat die meer geliefd is, bijvoorbeeld omdat hij/zij al een fanbase heeft, omdat een stel gekke Friezen stemt, of omdat de coach via Twitter oproept om te stemmen. Ik heb niet de indruk dat zoiets meespeelde in dit geval, ik ga hierbij ook af op het feit dat ik zelf al een maand of 2 verwachtte dat ofwel zij ofwel Jennie zou winnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bram_van_Loon op 31-01-2016 22:25:12 ]
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')